Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
PeterburgeВместо дублирующего светофора после перекрестка (как в Москве), тут предпочитают дублирующий маленький светофор на той же опоре (как во Франции)
Iš http://www.tema.ru/travel/piteretnoexp-1/
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPeterburge
vietoj dubliuojančio šviesoforo už sankryžos deda mažesnį žemiau:
Atvaizdas
Iš http://www.tema.ru/travel/piteretnoexp-1/
O "Stop" linijos išvis už šviesoforų....Paskutinis taisė dsanto; 2014.05.08, 09:30.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
Comment
-
Pilaitės prospektas
Padaryta nauja sankryža Pilaitės prospekte šalia naujosios Prizmos.
Šviesoforai stabdo srautą visiškai nemotyvuotai dėl kelių atomobiliukų, kurie išsukinėja nuo Karoliniškių ar "Prizmos". Praktiškai tokiems "srautams" buvo galima padaryti po apsisukimą iš vienos ir iš kitos prospekto pusės su lėtėjimo ir greirėjimo juostomis - vietos ten buvo.
Dabar šita sankryža visiškai sugadino prospekto dalį, nes pravažiuoti nesustojus tapo praktiškai nebeįmanoma.
Jau nekalbu apie šviesoforų pakabinimą, kai atsistojus prie stop linijos, nebesimato jų, o dubliuojančių šviesoforų kitoje sankryžos pusėje - NĖRA.
Čia tikriausiai taip greitai darė projektą, kad apie vairuotojus nebeliko laiko pagalvoti.
Comment
-
Aronas > Deja, bet dubliuojantys šviesoforai dabar negalimi. Jeigu atvirai man nepatinka ir šviesoforas prie Lidl Buivydiškių g. Šviesoforai aukštai, plius jeigu turi ekstremalią situaciją ir tau reikia pamatyti kokia šviesa dega per keletą dešimtųjų sek. dalių, tu gali pažiūrėti į ne tos juostos šviesoforą ir priimti neteisingą sprendimą (sakykim tavo eilės šviesoforą užstoja fūra ar pan.). Plius tos rodyklės ant šviesoforo irgi ne itin gerai matosi. Vis dar išlieku skeptiškas naujos tvarkos atžvilgiu.
Gal kas pasakys viso to keletą pliusų?
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąAronas > Deja, bet dubliuojantys šviesoforai dabar negalimi. Jeigu atvirai man nepatinka ir šviesoforas prie Lidl Buivydiškių g. Šviesoforai aukštai, plius jeigu turi ekstremalią situaciją ir tau reikia pamatyti kokia šviesa dega per keletą dešimtųjų sek. dalių, tu gali pažiūrėti į ne tos juostos šviesoforą ir priimti neteisingą sprendimą (sakykim tavo eilės šviesoforą užstoja fūra ar pan.). Plius tos rodyklės ant šviesoforo irgi ne itin gerai matosi. Vis dar išlieku skeptiškas naujos tvarkos atžvilgiu.
Gal kas pasakys viso to keletą pliusų?
P.s. čia vis buvo rašoma, kad norint matyti signalus reikia labai lankstytis, sukiotis ar pan. Dabar vis darau eksperimentą, kad visose sankryžose (99 proc. iš jų įrengtos pagal seną standartą su mažai atitraukta stop juosta) sustojęs pirmas prie stop juostos bandau nesinaudoti dubliuojančiu šviesoforu. Tai beveik visur žalio signalo apskritimas ar bent jau didžioji apskritimo dalis matosi be jokių didelių lankstymųsi ar sukiojimųsi. Čia nebent žmonės bando taip žiūrėti į raudoną signalą jau stovėdami, kas neturi jokios prasmės. Tokiu atveju iš ties reikia gerokai pasistengti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKas čia per išradimas "ne tos juostos šviesoforas"? Šviesoforai yra skirti skirtingoms kryptims (kaip buvo anksčiau ir bus vėliau), o ne atskiroms eismo juostoms. Ir čia neaišku kaip galima pvz. norint važiuoti tiesiai pažiūrėti į šviesoforą su rodykle į kairę ar dešine? Lygiai taip pat buvo galima ir anksčiau pažiūrėti į ne tą šviesoforą (netgi buvo daugiau šansų). Visa tai niekaip nesusiję su nauja sistema.
P.s. čia vis buvo rašoma, kad norint matyti signalus reikia labai lankstytis, sukiotis ar pan. Dabar vis darau eksperimentą, kad visose sankryžose (99 proc. iš jų įrengtos pagal seną standartą su mažai atitraukta stop juosta) sustojęs pirmas prie stop juostos bandau nesinaudoti dubliuojančiu šviesoforu. Tai beveik visur žalio signalo apskritimas ar bent jau didžioji apskritimo dalis matosi be jokių didelių lankstymųsi ar sukiojimųsi. Čia nebent žmonės bando taip žiūrėti į raudoną signalą jau stovėdami, kas neturi jokios prasmės. Tokiu atveju iš ties reikia gerokai pasistengti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBūtent. Nereikia perdėti. Dabar esu Miunchene. Milijonai šviesoforų, jokių dubliuojančių už sankryžos ir jokių problemų.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNepamirškime, kad Vakarų Europos gyventojai labai gerai orientuojasi naujovėse. Mes gi turime Rytų Europos mentalitetą ir nemokame derintis prie tokių "gyvenimo iššūkių". Jums tai atrodo ganėtinai kvailas argumentas, tačiau, tikėtina, esate jaunas vaikinas arba dėl savo nuolatinių kelionių esate įpratę prie naujovių kitose šalyse. Tuo tarpu tūlas lietuvis niekur nekiša nosies iš Lietuvos, todėl neturi tiek daug "tarptautinės patirties".
Comment
-
Prieš keletą valandų teko šiek tiek pastovėt, naujoje Pilaitės sankryžoje, prie perėjos. Saulė šviečia tiesiai į vairuotojų akis, jie nieko nemato, užsidegus žaliai šviesai pajuda po maždaug penkių sekundžių, kiti iš toliau važiuodami nemato kokia šviesa dega ir beveik įvažiave į sankryžą sulėtina iki 30-40km/val. Vienas Toyota Yaris beveik sustojo sankryžoje. Vaizdas toks, jog sankryža yra nereguliuojama.
Nauji standartai, bet kai jų dėka nieko nesimato, kas iš to? Dega maža strėlytė, kurios vakare neįmanoma pamatyti.
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąPrieš keletą valandų teko šiek tiek pastovėt, naujoje Pilaitės sankryžoje, prie perėjos. Saulė šviečia tiesiai į vairuotojų akis, jie nieko nemato, užsidegus žaliai šviesai pajuda po maždaug penkių sekundžių, kiti iš toliau važiuodami nemato kokia šviesa dega ir beveik įvažiave į sankryžą sulėtina iki 30-40km/val. Vienas Toyota Yaris beveik sustojo sankryžoje. Vaizdas toks, jog sankryža yra nereguliuojama.
Nauji standartai, bet kai jų dėka nieko nesimato, kas iš to? Dega maža strėlytė, kurios vakare neįmanoma pamatyti.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtad "visoj Europoje taip yra"
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąPrieš keletą valandų teko šiek tiek pastovėt, naujoje Pilaitės sankryžoje, prie perėjos. Saulė šviečia tiesiai į vairuotojų akis, jie nieko nemato, užsidegus žaliai šviesai pajuda po maždaug penkių sekundžių, kiti iš toliau važiuodami nemato kokia šviesa dega ir beveik įvažiave į sankryžą sulėtina iki 30-40km/val. Vienas Toyota Yaris beveik sustojo sankryžoje. Vaizdas toks, jog sankryža yra nereguliuojama.
Nauji standartai, bet kai jų dėka nieko nesimato, kas iš to? Dega maža strėlytė, kurios vakare neįmanoma pamatyti.
Tačiau patys šviesoforai iš toliau tikrai nėra gerai matomi (keista). Ir čia 200 mm dydis nėra iš esmės kaltas. Pažiūrėkit mieste pilna 200 mm šviesoforų virš važiuojamosios dalies su papildomom sekcijom. Ir jie puikiausiai matosi iš toli. Čia kažkas su pačiais šviesoforais, gal yra sumažintas jų šviesos intensyvumas. Tačiau pabrėšiu, kad sustojus prieš Stop liniją signalai yra normaliai matomi.
Comment
-
Ergonomija
Šviesoforai turėtų būti patogūs vairuotojams, o dabar minėtoje sankryžoje jie pakabinti nerealiai aukštai, taigi jei šalia sustoja didesnė mašina ir šoninio šviesofor nesimato, kad pamatyti viršuje esantį, tenka gerokai pasilenkti link vairo ir žiūrėti į dangų. Tai gal kažkam problemų nesudaro, bet kam daryti blogai, jei galima padyti patogiai?
Beje ir pati šita sankryža yra klaida, nes realiai prospekte buvo galima padaryti du apsisukimus skiriamojoje juostoje ir būtų nereikėję suniokoti prospekto, kur dabar nesustojus praktiškai niekada nepravažiuosi.
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąŠviesoforai turėtų būti patogūs vairuotojams, o dabar minėtoje sankryžoje jie pakabinti nerealiai aukštai, taigi jei šalia sustoja didesnė mašina ir šoninio šviesofor nesimato, kad pamatyti viršuje esantį, tenka gerokai pasilenkti link vairo ir žiūrėti į dangų. Tai gal kažkam problemų nesudaro, bet kam daryti blogai, jei galima padyti patogiai?
Beje ir pati šita sankryža yra klaida, nes realiai prospekte buvo galima padaryti du apsisukimus skiriamojoje juostoje ir būtų nereikėję suniokoti prospekto, kur dabar nesustojus praktiškai niekada nepravažiuosi.
Comment
Comment