Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Pastebejau, bet ar jus pastebejot kad siose atvejuose sviesoforai isdestiti is abieju kelio pusiu, ir toliausiai yra nuo vairuotoju yra per viena eismo juosta. Bet ne taip kad stovintims prie stop linijos yra vienas sviesoforas (kuris del daugelio situaciju gali but uzstotas didelia transporto priemone) tai dar ir nutoles per dvi eismo juostas.
    Na, atsiprašau, bet minėtoje Pilaitės pr. sankryžoje "Stop" linija net buvo patolinta (matosi žymės) ir tikrai yra dar toliau nei prieš tai mano pateiktose senose Vilniaus sankryžose ir pėsčiųjų perėjose, tiksliau, daugiau nei pakankamai toli:

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Ten yra STOP linija, o taisyklėse nurodyta, kad jeigu yra STOP linija, reikia sustoti prie jos degant draudžiamajam signalui.
      Bet išsukant iš šalutinio kelio ji sunkiai pastebima, o vairuotojai, pripratę prie dubliuojančių šviesoforų, galvoja kad tai būten jie.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Na, atsiprašau, bet minėtoje Pilaitės pr. sankryžoje "Stop" linija net buvo patolinta (matosi žymės) ir tikrai yra dar toliau nei prieš tai mano pateiktose senose Vilniaus sankryžose ir pėsčiųjų perėjose, tiksliau, daugiau nei pakankamai toli:

        Atvaizdas
        Tuose senose sankrizose sviesoforai 100 kart geriau matosi, nei Pilaites pr su patolinta stop linija!

        Comment


          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
          Tuose senose sankrizose sviesoforai 100 kart geriau matosi, nei Pilaites pr su patolinta stop linija!
          Matomumą gali lemti 200 mm šviesoforai vietoje 300 mm. Bet man užkliuvo, kad Pilaitės pr. šviesoforai turi blogesnį matomumą žiūrint iš šono nei žiūrint tiesiai.... Be to, aš parašiau savivaldybei, kad labiau pasuktų šviesoforus su rodyklėmis tiesiai į vairuotojus. Juk tai nurodyta šviesoforų taisyklių Priede:

          14.Atsižvelgus į vietines sąlygas ir siekiant pagerinti šviesoforų signalų matomumą, juos tikslinga pasukti kelio ašies atžvilgiu, kaip parodyta 1.11 pav. Virš kelio važiuojamosios dalies šviesoforus galima palenkti į važiuojamąją dalį apie horizontalią ašį.

          Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.28, 19:27.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Lietuvoje problema ir yra, kad projektuotojų ir savivaldybės "specialistų" kompetencija nėra aukšta, todėl bet koks leistinas nukrypimas taisyklėse gali tapti pretekstu juo pasinaudoti. Vokietijos šviesoforų taisyklėse irgi nurodytas tik minimalus aukštis, tačiau Vokietijoje šviesoforai kabinami kuo žemesniame aukštyje.
            Būtent dėl to ir užsiminiau apie taisyklių papildymą, numatant jose "siauresnius rėmus" interpretavimui. Jau geriau, kad kompetentingi specialistai aprašytų daugiau skirtingų variantų, nei paliktų neišmanantiems bandyti ir eksperimentuoti.


            Taip įrengiama Olandijoje, Austrijoje, Portugalijoje, Lenkijoje,. Manyčiau, nėra blogas variantas.
            Iš pateiktų nuotraukų Lenkiškas variantas man atrodo bene tobuliausiai. Šviesoforų išdėstymas, skydais įrėminti viršuje kabantys šviesoforai ir pagrindinį kelią žyminčio ženklo dydis - tobula.

            Bet kaip vokiečiai užtikrina gerą matomumą kabindami šviesoforus ant tos pačios gembės? Pasukimas į vairuotojus labai svarbus:
            Tokioje situacijoje (dvi eismo juostos) neturi kelti jokių problemų ir visko montavimas ant vienos gembės, bet sankryžose su 4-5 eismo juostomis iš vienos pusės, reikėtų sprendimų, kad viršutiniai šviesoforai kabėtu tolėliau (arba šoniniai būtų atitraukti toliau nuo sankryžos, taip užtikrinant, kad ir transporto priemonės sustos toliau nuo sankryžos).

            Comment


              Atkreipkit dėmesį - šviesoforas su rodyklėmis į dešinę žiūri įmano fotoobjektyvą tiesiai, tai matosi ryškiai. O šviesoforas tiesiai šiek tiek pasuktas į vairuotojus, tai matomumas iškart prastesnis... Tą pastebėjau ir filmuodamas.

              Comment


                Svarbiausia, jog yra iš abiejų pusių. O va Pilaitėje tik iš dešinės, trečiai eilei reikia perkreipt galvą.

                Comment


                  Tas sviesoforo pasukimas nera kazkokia tai panaceja. Jie turi but statomi su saliga kad turi but nutole nuo vairuotoju I sona ne daugiau viena eismo juosta. Megstat akcentuot I uzsieni tai parodikyt kur yra reguliojamas eismas su vienu sviesoforu kai yra 4 eismo juostos?

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                    Tas sviesoforo pasukimas nera kazkokia tai panaceja. Jie turi but statomi su saliga kad turi but nutole nuo vairuotoju I sona ne daugiau viena eismo juosta. Megstat akcentuot I uzsieni tai parodikyt kur yra reguliojamas eismas su vienu sviesoforu kai yra 4 eismo juostos?
                    Prašom, Berlynas.

                    Comment


                      Ir ka matom, taksas ramiausiai sustojes uz stop linijos? Ar tik ne del to ta nauja tvarka ivesta kad tokiu situaciju nebutu ar tik tam kad pasunkint gyvenima automobilistams?

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Ir ka matom, taksas ramiausiai sustojes uz stop linijos? Ar tik ne del to ta nauja tvarka ivesta kad tokiu situaciju nebutu ar tik tam kad pasunkint gyvenima automobilistams?
                        Tai takso bėdos, jei jis nori vaidinti erelį. Jei jam patinka persikreipus žiūrėti į šviesoforą, jo bėdos. Bet pas mus, kai yra šviesoforai už sankryžos, tai ir į sankryžą įvažiuoja.

                        Bet nenukreipkite temos nuo šviesoforų išdėstymo. Pateikiau pavyzdį, kuriame trims eismo juostoms įrengtas vienas šviesoforas dešinėje. Ir "Stop" linija arčiau nei Pilaitės pr.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Tai takso bėdos, jei jis nori vaidinti erelį. Jei jam patinka persikreipus žiūrėti į šviesoforą, jo bėdos. Bet pas mus, kai yra šviesoforai už sankryžos, tai ir į sankryžą įvažiuoja.

                          Bet nenukreipkite temos nuo šviesoforų išdėstymo. Pateikiau pavyzdį, kuriame trims eismo juostoms įrengtas vienas šviesoforas dešinėje. Ir "Stop" linija arčiau nei Pilaitės pr.

                          O kas sutrugdis taip atsistot kokiam sunkvezimiui pirmoj juostoj? Tada menulio vadovautis?

                          Tai gi as lieku prie savo nuomones kad toks vienas sviesoforas mazu maziausia neapgalvotas sprendimas.

                          Comment


                            Aš irgi nesuprantu, kodėl negalima šviesoforų ir už sankryžos pastatyt...

                            Comment


                              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                              O kas sutrugdis taip atsistot kokiam sunkvezimiui pirmoj juostoj? Tada menulio vadovautis?

                              Tai gi as lieku prie savo nuomones kad toks vienas sviesoforas mazu maziausia neapgalvotas sprendimas.
                              Jei pažiūrėtum foto iš Portugalijos aukščiau, ten irgi trys eismo juostos reguliuojamos vienu šviesoforu dešinėje kelio pusėje.

                              Kaune šviesoforai virš kelio kabinami normaliame aukštyje, tai problemų su matomumu nekyla:


                              Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.28, 20:48.

                              Comment


                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                O kas sutrugdis taip atsistot kokiam sunkvezimiui pirmoj juostoj? Tada menulio vadovautis?

                                Tai gi as lieku prie savo nuomones kad toks vienas sviesoforas mazu maziausia neapgalvotas sprendimas.
                                Mano klausimas toks - ar visi automobilių modeliai pritaikyti vairuotojo žiūrėjimui 80 laipsnių kampu į viršų. Ir ar tai yra saugu? "Sustok už 20m nuo STOP linijos" - nesiūlyti.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Mano klausimas toks - ar visi automobilių modeliai pritaikyti vairuotojo žiūrėjimui 80 laipsnių kampu į viršų. Ir ar tai yra saugu? "Sustok už 20m nuo STOP linijos" - nesiūlyti.
                                  Žiūrėk į šoną - pritaikyti visi.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Bet nenukreipkite temos nuo šviesoforų išdėstymo. Pateikiau pavyzdį, kuriame trims eismo juostoms įrengtas vienas šviesoforas dešinėje. Ir "Stop" linija arčiau nei Pilaitės pr.
                                    Vienas dešinėje + du viršuje ant tos griozdiškos konstrukcijos. Visai neseniai Kaune prie upės įvyko avarija, kai mašina nuvertė Π-formos konstrukciją su kelio ženklais. Taip, ne šviesoforus, bet tokia pati šviesoforinė konstrukcija ten stovėjo už kelių metrų, taip kad galėjo nuversti ir ją. Konstrukcijos kritimo pasekmė buvo eismo kamščiai (taip rašė naujienose).

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Vienas dešinėje + du viršuje ant tos griozdiškos konstrukcijos. Visai neseniai Kaune prie upės įvyko avarija, kai mašina nuvertė Π-formos konstrukciją su kelio ženklais. Taip, ne šviesoforus, bet tokia pati šviesoforinė konstrukcija ten stovėjo už kelių metrų, taip kad galėjo nuversti ir ją. Konstrukcijos kritimo pasekmė buvo eismo kamščiai (taip rašė naujienose).
                                      Pagal tamstą tada geriau išvis nestatyti šviesoforų, nes tada nereikės jokių stulpų ar gembių ir visiems bus saugiau? Šviesoforai virš važiuojamosios dalies užtikrina gerą signalų matomumą iš tolo. O pavienės avarinės situacijos neturi su tuo nieko bendro realaus. Lygiai taip pat galima nuversti apšvietimo stulpą, kuris užgrius ant gatvės.

                                      Comment


                                        Šiuo metu, pikiniu momentu (ryte ir vakare) atitinkamai važiuojant nuo Pilaitės link centro ir nuo centro link Pilaitės, kai saulė abiem kryptimis šviečia tiesiai į langus, sunkoka įžiūrėt bet kokį signalą. ir artėdamas prie sankryžos geriausiu atveju pamatai, kokia spalva šviečia, likus tik kokiems 150 metrų. tai klaidina visus vairuotojus ir papildomai visi stabteli. Taip formuojasi nemažos spūstys. Apskritai, šis šviesoforas ir ši sankryža daro ne menką papildomą kamštį, kurio nebūdavo. nu ka, atrodo, kad ilgalaikėje perspektyvoje turėsim Ukmergės g. vol.2...

                                        Comment


                                          Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
                                          Šiuo metu, pikiniu momentu (ryte ir vakare) atitinkamai važiuojant nuo Pilaitės link centro ir nuo centro link Pilaitės, kai saulė abiem kryptimis šviečia tiesiai į langus, sunkoka įžiūrėt bet kokį signalą. ir artėdamas prie sankryžos geriausiu atveju pamatai, kokia spalva šviečia, likus tik kokiems 150 metrų. tai klaidina visus vairuotojus ir papildomai visi stabteli. Taip formuojasi nemažos spūstys. Apskritai, šis šviesoforas ir ši sankryža daro ne menką papildomą kamštį, kurio nebūdavo. nu ka, atrodo, kad ilgalaikėje perspektyvoje turėsim Ukmergės g. vol.2...
                                          Kaip jau minėjau, blogas matomumas šioje sankryžoje susidaro, nes šviesoforai pakabinti per aukštai. Tokiu atveju reikėjo dėti arba 300 mm šviesoforus, arba papildomai įrengti kontrastinius skydus. Šviesoforai šone per mažai pasukti į vairuotojus, be to, optinių elementų matomumas labai priklauso nuo žiūrimumo kampo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X