Kai pėstiesiems raudona, nebūtinai automobiliams žalia. O taip ir yra sukantiems į kairę iš Justiniškių g. į Laisvės pr. - į dešinę gali būti žalia, o į kairę - raudona.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDuos daugiau naudos. Šiandien mačiau, kaip "erelis" (t.y. gaidelis) aplenkė visą stovinčių eilę (laukiančių sukt į kairę) ir užlindo tarp perėjos ir stop linijos. Nebegalės taip daryti, kai nebus dubliuojančių švisoforų, nes elementariai nematys kada užsidegs žalia.
Galbut ta priemone ir butu gera, jei kelias turi dvi juostas ir is abieju pusiu yra galimybe pastatyt sviesofora. Bet ne ten kur kelias turi 4 juostas ir ta sviesofora tenka ieskot. Taip neturetu but. Jis turi but gerai matomas bet kurioj situacijoj o ne sukelt nepatogumus vairuotojui jo ieskant.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNauda tik viena kad tures sustot prie stop linijos. Bet ju nebuvimas gali sukelt daugiau avariniu situaciju, kuriu galejo nebut deka dubliojanciu sviesoforu.
Galbut ta priemone ir butu gera, jei kelias turi dvi juostas ir is abieju pusiu yra galimybe pastatyt sviesofora. Bet ne ten kur kelias turi 4 juostas ir ta sviesofora tenka ieskot. Taip neturetu but. Jis turi but gerai matomas bet kurioj situacijoj o ne sukelt nepatogumus vairuotojui jo ieskant.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNauda tik viena kad tures sustot prie stop linijos. Bet ju nebuvimas gali sukelt daugiau avariniu situaciju, kuriu galejo nebut deka dubliojanciu sviesoforu.
Galbut ta priemone ir butu gera, jei kelias turi dvi juostas ir is abieju pusiu yra galimybe pastatyt sviesofora. Bet ne ten kur kelias turi 4 juostas ir ta sviesofora tenka ieskot. Taip neturetu but. Jis turi but gerai matomas bet kurioj situacijoj o ne sukelt nepatogumus vairuotojui jo ieskant.
Ir dar dėl dubliuojančių šviesoforų ir avarinių situacijų. Vairuotojai artėdami prie sankryžos stebi (bent jau taip turėtų būti) pagrindinius šviesoforus esančius prieš sankryžą. Taigi dubliuojantis šviesoforas už sankryžos skirtas išskirtinai sustojusiems ir laukiantiems leidžiamo signalo. Jeigu vairuotojas artėdamas prie sankryžos pažiūrės į dubliuojanti šviesoforą (arba manomai dubliuojantį) esantį už sankryžos, kaip tik gali kilti avarinės situacijos. Juk yra vietų kai iš kart už sankryžos stovi kitos sankryžos šviesoforai, kurie gali signalizuoti skirtingai.
Tarp kitko tokių situacijų pasitaiko Olandų - Filaretų g. sankryžoje, kai antrojoje sankryžoje užsidega žalias signalas būna, kad per pirmą sankryžą irgi pradeda važiuoti vairuotojai, nors pastarojoje dar dega raudonas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDar niekada neteko atsidurti tokioje situacijoje, kad važiuojant gatve priešais sankryžą tektų ieškoti šviesoforo ir jis nebūtų pakankamai neblogai matomas. Kitas dalykas, kad sustojus prie stop linijos galima susidurti su situacijomis kai bus nelabai patogu žiūrėti į šviesoforą ar jis bus sunkiau matomas. Tačiau tai niekaip nesukels avarinės situacijos, nes automobilis tuo metu stovės ir lauks žalio, juk nepastebėjus užsidegusio žalio ar per vėlai pastebėjus ir vėliau pajudėjus tikrai nekils avarinė situacija.
Parašė sleader Rodyti pranešimą.
Ir dar dėl dubliuojančių šviesoforų ir avarinių situacijų. Vairuotojai artėdami prie sankryžos stebi (bent jau taip turėtų būti) pagrindinius šviesoforus esančius prieš sankryžą. Taigi dubliuojantis šviesoforas už sankryžos skirtas išskirtinai sustojusiems ir laukiantiems leidžiamo signalo. Jeigu vairuotojas artėdamas prie sankryžos pažiūrės į dubliuojanti šviesoforą (arba manomai dubliuojantį) esantį už sankryžos, kaip tik gali kilti avarinės situacijos. Juk yra vietų kai iš kart už sankryžos stovi kitos sankryžos šviesoforai, kurie gali signalizuoti skirtingai.
Tarp kitko tokių situacijų pasitaiko Olandų - Filaretų g. sankryžoje, kai antrojoje sankryžoje užsidega žalias signalas būna, kad per pirmą sankryžą irgi pradeda važiuoti vairuotojai, nors pastarojoje dar dega raudonas.Paskutinis taisė Diim4iik; 2014.04.28, 00:44.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPrie sistemos priprantama. Šalyse, kuriose nėra šviesoforų už sankryžos, vairuotojai savaime suprantamai orientuojasi į šviesoforus prieš sankryžą.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąPrie sistemos neturi but priprantama.
Sistema turi veikt. Ir veikt taip kad pasalint kuo daugiau situaciju kuriu gali kilt del zmogisko faktoriaus.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTaip, nes kolkas rekonstruotu sankrizu ne taip ir daug. Toli vaiksciot nereikia, imam naujai pastatyta sankriza Pilaites pr., atvaziuojant nuo Pilaites puses, sustoji pries stop linija trecioj juostoj. Kad pamatyt kada uzsidegs leidziamas signalas turi lakyt galva pasukes 90 laipsniu ir stebet vieninteli sviesofora (tuos sviesoforus kurie kaba virs sankrizos neskaicioju, nes jie isvis nesusipratimas, jie gal skirti tiems kas dar prie Pupos stovi?), ar tai skaitosi saugi sistema? Sviesoforas turi but gerai matomoj vietoj, o ne ten kazkur tai uz dvieju juostu. Vairuotojas turi pirmiausia stebet kelia o ne zvalgytis I sonus.
Jus imat standartines situacijas, bet kelyje gi gali atsitikt bet kas, ivairios nestandartines situacijos. Nemazai maciau situaciju kai vairuotojai ar uzsisvajoja ar dar kas ir nepastebi sviesoforu, bet deka dubliojanciu (nes jie kur kas geresnei ziurejimo trajektorijoje gaunasi) sviesoforu pamato paskutine akimirka ir speja sustot kol neiviko tragedija.. Tai dabar su nauja sistema toks uzsisvajojas vadeliotojas tikrai nepastebes to vieno sviesoforo..
Comment
-
Tikrai įdomi ta nauja tvarka. Pirmas mano įspūdis taip pat labai skeptiškas. Nors tikiu, jog sprendimas paremtas kažkokiais tyrimais ir turi kažkokį motyvą. Mano nuomone nori-nenori tikrai iškyla situacijų, kai tau akimirksniu reikia pasitikrinti šviesoforo signalą ir jis turi būti patogiai matomas. Plius stovint prie sankryžos reikia kelti galvą labai aukštai. Kas jeigu būtent ta kryptimi saulė šviečia (ankščiau žiūrėdavai į kitą šviesoforą)..?
Beje, vakar prie naujo šviesoforo Pilaitės pr. (prie Prizmos) abiejuose juostose mašinos užsidegus žaliam prastovėjo apie 10sek., nors pradėjo pypti ~4 mašinos. Bet čia gal priprantama. Matyt kiek per toli sustojo.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTikrai įdomi ta nauja tvarka. Pirmas mano įspūdis taip pat labai skeptiškas. Nors tikiu, jog sprendimas paremtas kažkokiais tyrimais ir turi kažkokį motyvą. Mano nuomone nori-nenori tikrai iškyla situacijų, kai tau akimirksniu reikia pasitikrinti šviesoforo signalą ir jis turi būti patogiai matomas. Plius stovint prie sankryžos reikia kelti galvą labai aukštai. Kas jeigu būtent ta kryptimi saulė šviečia (ankščiau žiūrėdavai į kitą šviesoforą)..?
Beje, vakar prie naujo šviesoforo Pilaitės pr. (prie Prizmos) abiejuose juostose mašinos užsidegus žaliam prastovėjo apie 10sek., nors pradėjo pypti ~4 mašinos. Bet čia gal priprantama. Matyt kiek per toli sustojo.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTikrai įdomi ta nauja tvarka. Pirmas mano įspūdis taip pat labai skeptiškas. Nors tikiu, jog sprendimas paremtas kažkokiais tyrimais ir turi kažkokį motyvą. Mano nuomone nori-nenori tikrai iškyla situacijų, kai tau akimirksniu reikia pasitikrinti šviesoforo signalą ir jis turi būti patogiai matomas. Plius stovint prie sankryžos reikia kelti galvą labai aukštai. Kas jeigu būtent ta kryptimi saulė šviečia (ankščiau žiūrėdavai į kitą šviesoforą)..?
Parašė Horn Rodyti pranešimąBeje, vakar prie naujo šviesoforo Pilaitės pr. (prie Prizmos) abiejuose juostose mašinos užsidegus žaliam prastovėjo apie 10sek., nors pradėjo pypti ~4 mašinos. Bet čia gal priprantama. Matyt kiek per toli sustojo.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTiesa dar vienas dalykas kliūna - tai jog dega ne visas apskritimas, o tik rodyklė. Vasarą kai šviečia saulė įžiūrėti pakankamai sunku.Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.28, 11:50.
Comment
-
Iš praktikos jau dabar galima įžvelgti tam tikrus taisyklių trūkumus. Aišku vargu ar taip bus, bet būtų pats laikas šiek tiek papildyti (patobulinti) šviesoforų įrengimo taisykles kol pagal jas įrengta dar nedaug sankryžų.
Jau pastebėti trūkumai:
1) maksimalaus arba rekomenduojamo viršuje kabinamo šviesoforo aukščio nuo žemės reglamentavimo nebūvimas. Dabar nurodytas tik minimalus aukštis (transporto gabaritas), bet nenurodyta kokiame aukštyje derėtų juos kabinti. Taip ir gaunasi, kad bent jau Vilniuje juos kažkodėl sukabina labai aukšta ir jie tinkami labiau ne gatvėmis važiuojančio transporto, o lėktuvų eismo reguliavimui
2)Mažai reglamentuotas šviesoforų išdėstymas sankryžose, kuriose viena kryptimi yra daug eismo juostų. Kaip jau čia buvo pastebėta, kad platesnėse sankryžose kartais gali nepavykti įžiūrėti šone pakabintų šviesoforų dėl įvairių priežasčių (truputi stop liniją pravažiavusios didelės transporto priemonės ar pan.). Čia mūsuose ir reiktu nuosaikesnio reglamentavimo, nes dažnai pas mus projektuojant daroma ne kaip patogiau, t.y. nebandoma ieškoti originalesnių sprendimų taisyklių normose, o daroma labai standartiškai ir paprastai.
Šioje vietoje labai geru pavyzdžiu galima paimti nuotrauką iš šio pranešimo. Aprašomose situacijose labai tiktų sprendimas kai šone esantys ir virš eismo juostų esantys šviesoforai kabinami ne ant vienos atramos (gembės). Taip pastūmus toliau viršuje kabančius šviesoforus, jie tampa matomi ir priekyje stovintiems automobiliams.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr dar dėl dubliuojančių šviesoforų ir avarinių situacijų. Vairuotojai artėdami prie sankryžos stebi (bent jau taip turėtų būti) pagrindinius šviesoforus esančius prieš sankryžą. Taigi dubliuojantis šviesoforas už sankryžos skirtas išskirtinai sustojusiems ir laukiantiems leidžiamo signalo. Jeigu vairuotojas artėdamas prie sankryžos pažiūrės į dubliuojanti šviesoforą (arba manomai dubliuojantį) esantį už sankryžos, kaip tik gali kilti avarinės situacijos. Juk yra vietų kai iš kart už sankryžos stovi kitos sankryžos šviesoforai, kurie gali signalizuoti skirtingai.
Tarp kitko tokių situacijų pasitaiko Olandų - Filaretų g. sankryžoje, kai antrojoje sankryžoje užsidega žalias signalas būna, kad per pirmą sankryžą irgi pradeda važiuoti vairuotojai, nors pastarojoje dar dega raudonas.
O čia Vilniaus sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose be dubliuojančių šviesoforų. Turbūt nekilo problemų stovint prie raudono signalo? Greičiausiai net nepastebėjot, kad nėra dubliuojančių.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSankryža prie Operos ir baleto su dubliuojančiais šviesoforais topas. Nesuprasi, kur dubliuojantis, kur ne. Ten ir iš šalutinio išsukantys vairuotojai galvoja, kad tai dubliuojantis šviesoforas ir įvažiuoja į tą sankryžą nepraleisdami atvažiuojančių nuo Žaliojo tilto.
Comment
-
Pastebejau, bet ar jus pastebejot kad siose atvejuose sviesoforai isdestiti is abieju kelio pusiu, ir toliausiai yra nuo vairuotoju yra per viena eismo juosta. Bet ne taip kad stovintims prie stop linijos yra vienas sviesoforas (kuris del daugelio situaciju gali but uzstotas didelia transporto priemone) tai dar ir nutoles per dvi eismo juostas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIš praktikos jau dabar galima įžvelgti tam tikrus taisyklių trūkumus. Aišku vargu ar taip bus, bet būtų pats laikas šiek tiek papildyti (patobulinti) šviesoforų įrengimo taisykles kol pagal jas įrengta dar nedaug sankryžų.
Jau pastebėti trūkumai:
1) maksimalaus arba rekomenduojamo viršuje kabinamo šviesoforo aukščio nuo žemės reglamentavimo nebūvimas. Dabar nurodytas tik minimalus aukštis (transporto gabaritas), bet nenurodyta kokiame aukštyje derėtų juos kabinti. Taip ir gaunasi, kad bent jau Vilniuje juos kažkodėl sukabina labai aukšta ir jie tinkami labiau ne gatvėmis važiuojančio transporto, o lėktuvų eismo reguliavimui
Parašė sleader Rodyti pranešimą2)Mažai reglamentuotas šviesoforų išdėstymas sankryžose, kuriose viena kryptimi yra daug eismo juostų. Kaip jau čia buvo pastebėta, kad platesnėse sankryžose kartais gali nepavykti įžiūrėti šone pakabintų šviesoforų dėl įvairių priežasčių (truputi stop liniją pravažiavusios didelės transporto priemonės ar pan.). Čia mūsuose ir reiktu nuosaikesnio reglamentavimo, nes dažnai pas mus projektuojant daroma ne kaip patogiau, t.y. nebandoma ieškoti originalesnių sprendimų taisyklių normose, o daroma labai standartiškai ir paprastai.
Šioje vietoje labai geru pavyzdžiu galima paimti nuotrauką iš šio pranešimo. Aprašomose situacijose labai tiktų sprendimas kai šone esantys ir virš eismo juostų esantys šviesoforai kabinami ne ant vienos atramos (gembės). Taip pastūmus toliau viršuje kabančius šviesoforus, jie tampa matomi ir priekyje stovintiems automobiliams.
Bet kaip vokiečiai užtikrina gerą matomumą kabindami šviesoforus ant tos pačios gembės? Pasukimas į vairuotojus labai svarbus:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSankryža prie Operos ir baleto su dubliuojančiais šviesoforais topas. Nesuprasi, kur dubliuojantis, kur ne. Ten ir iš šalutinio išsukantys vairuotojai galvoja, kad tai dubliuojantis šviesoforas ir įvažiuoja į tą sankryžą nepraleisdami atvažiuojančių nuo Žaliojo tilto.
Comment
Comment