Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    dsanto:
    Palyginimui - seni šviesoforai su papildoma sekcija: nedegant papildomai sekcijai vairuotojas nemato jokio draudžiamo signalo.
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atvirkščiai - vairuotojas nemato pasukti leidžiančio signalo.
    Nesupratau?

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Nesupratau?
      Deganti rodyklė leidžia pasukti, jeigu rodyklė nedega - sukti negalima.
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Akcijų "Išjunk šypseną" šioje vietoje šiuo metu galima pamatyti daugiau Patarimas vilniečiams - žiūrėkit į šviesoforo signalus ir sustokit prieš "Stop" linijas.
      Ne vienoje sankryžoje tų linijų yra dvi - prieš kurią sustoti? O dažnai nei vienos nesimato - kur sustoti. Gerai kai yra ženklas, o kai jo nėra?
      Paskutinis taisė Aleksio; 2014.04.23, 20:54.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Deganti rodyklė leidžia pasukti, jeigu rodyklė nedega - sukti negalima.
        O jei esant blogoms sąlygoms nesimato rodyklės? Pereinamuoju laikotarpiu Kaune buvo įrengta hibridinė sankryža - su papildomomis sekcijomis ir su atskiru šviesoforu į kairę. Jei dega raudonas signalas į kairę, aš jį matau jau iš 200 m atstumo. Papildomą sekciją šviesiu paros metu pastebiu netoli sankryžos. Nekalbu apie tamsų, lietingą orą...


        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          O jei esant blogoms sąlygoms nesimato rodyklės? Pereinamuoju laikotarpiu Kaune buvo įrengta hibridinė sankryža - su papildomomis sekcijomis ir su atskiru šviesoforu į kairę. Jei dega raudonas signalas į kairę, aš jį matau jau iš 200 m atstumo. Papildomą sekciją šviesiu paros metu pastebiu netoli sankryžos. Nekalbu apie tamsų, lietingą orą...
          Taisyklėse aiškiai rašo, kad vairuotojas privalo atsižvelgti į eismo sąlygas, t.y. esant blogam orui sumažinti greitį ir pan. O dėl sekcijų nematomumo - viskas ten matosi. Tuo labiau, kad ta sekcija dažniausiai ne viena, o dvi.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Taisyklėse aiškiai rašo, kad vairuotojas privalo atsižvelgti į eismo sąlygas, t.y. esant blogam orui sumažinti greitį ir pan. O dėl sekcijų nematomumo - viskas ten matosi. Tuo labiau, kad ta sekcija dažniausiai ne viena, o dvi.
            Neįrodysi man, kad juoda nešviečianti dėžė matosi geriau, ar taip pat gerai, kaip raudona šviesos diodų sekcija su juoda rodykle. Prasilenkia su elementaria logika.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Neįrodysi man, kad juoda nešviečianti dėžė matosi geriau, ar taip pat gerai, kaip raudona šviesos diodų sekcija su juoda rodykle.
              Tu taip pat neįrodysi man, kad besekcijinė ir belentelinė sistema yra geriau.

              Comment


                Pilaitė. Važiuojant nuo centro pusės teko pirmam sustot prie tų naujų šviesoforų. Tai kaip supratau, man skirtas šviesoforas kabėjo virš manęs, tiesiai buvo tik sukimui į kairę skirtas šviesoforas. Buvau priverstas pasilenkti prie stiklo ir taip bandyti įžiūrėti kada užsidegs žalia, o sustojęs buvau prieš STOP liniją.

                EDIT: Peržiūrėjau nuotraukas ir matau, jog dešinėje pusėje yra šviesoforas, tačiau stovint trečioje eilėje jis galima sakyti yra nematomas dar jei koks balvonas sustoja ant STOP linijos. Galėtų jis būti už sankryžos, ten kur yra sukimui į kairę šviesoforas.
                Paskutinis taisė kek; 2014.04.23, 21:35.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Tu taip pat neįrodysi man, kad besekcijinė ir belentelinė sistema yra geriau.
                  Nereikia nieko įrodinėti. Dienos metu papildoma nedeganti sekcija matosi geriau nei naktį. Tačiau pateiksiu du atvejus, kurių liudininkas buvau keleivio vietoje. Pirmasis įvykis Vilniuje vyko naktį. Vairuotojas, matantis žalią signalą, bet nepastebėjęs papildomos sekcijos, įsibėgėja sukti į kairę, ir likus 20 m pastebi papildomą sekciją. Rezultatas - staigus stabdymas ir sustojimas ant pėsčiųjų perėjos. Antras atvejis Vilniuje prieš mėnesį, dieną. Situacija tokia pati!!!! Vadinasi, žalias signalas su juoda dėže psichologiškai klaidina vairuotojus.

                  Aišku, norint, galima padaryti tyrimus dėl matomumo. Bet klausimas, tau, Aleksio - tamsiu paros metu geriau matosi juoda dėžė ar raudonas signalas? Pravažiuok pro seną Vilniaus sankryžą su papildoma sekcija ir sankryžą Pilaitės pr. prie Prismos.

                  Comment


                    Parašė kek Rodyti pranešimą
                    Pilaitė. Važiuojant nuo centro pusės teko pirmam sustot prie tų naujų šviesoforų. Tai kaip supratau, man skirtas šviesoforas kabėjo virš manęs, tiesiai buvo tik sukimui į kairę skirtas šviesoforas. Buvau priverstas pasilenkti prie stiklo ir taip bandyti įžiūrėti kada užsidegs žalia, o sustojęs buvau prieš STOP liniją.

                    EDIT: Peržiūrėjau nuotraukas ir matau, jog dešinėje pusėje yra šviesoforas, tačiau stovint trečioje eilėje jis galima sakyti yra nematomas dar jei koks balvonas sustoja ant STOP linijos. Galėtų jis būti už sankryžos, ten kur yra sukimui į kairę šviesoforas.
                    Jau rašiau, kad šviesoforas su rodyklėmis tiesiai, esantis šalia kelio dešinėje, turi būti labiau pasuktas į vairuotojus. Šviesoforai virš kelio skirti toliau stovintiems vairuotojams. Kaunas ir Klaipėda jau seniai turi tokias sankryžas ir nori nenori turi sustoti prieš "Stop" linijas.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Vadinasi, žalias signalas su juoda dėže psichologiškai klaidina vairuotojus.
                      Mažas koregavimas - ne vairuotojus, o "vairo sukiuotojus".
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Bet klausimas, tau, Aleksio - tamsiu paros metu geriau matosi juoda dėžė ar raudonas signalas? Pravažiuok pro seną Vilniaus sankryžą su papildoma sekcija ir sankryžą Pilaitės pr. prie Prismos.
                      Jeigu kada nors busiu naktį tame rajone, žvilgtelsiu (jeigu nepamiršiu).

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Mažas koregavimas - ne vairuotojus, o "vairo sukiuotojus".
                        Jeigu kada nors busiu naktį tame rajone, žvilgtelsiu (jeigu nepamiršiu).
                        Kol ruošiesi atlikti rimtą matomumo tyrimą, klausimėlis: jei atskiras posūkių reguliavimas su papildomomis sekcijomis saugesnis nei su atskirais šviesoforais, kodėl absoliuti dauguma pasaulio (ne tik Europos) naudoja atskirus šviesoforus? Papildomas sekcijas kaip atskirą reguliavimą šiuo metu naudoja, mano žiniomis, buvusios SSRS šalys, išskyrus Estiją ir Lietuvą, Indija ir vos keliose sankryžose Malta.
                        Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.23, 21:54.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          O jeigu šviesoforai būtų už sankryžos - viskas būtų Ok.
                          Taip, tikrai viskas OK, kai yra stojama belenkaip, kaip dabar: ant linijos, už linijos. Ir tik nesakykit, kad čia vairuotojų kultūros problema. Kalta yra sistema, nes sudaro galimybę galimybę taisyklių nesilaikyti.

                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Mažas koregavimas - ne vairuotojus, o "vairo sukiuotojus".
                          Tie, kurie pro tokią vietą važiuoja pirmąkart, irgi yra "vairo sukiotojai"?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            jei atskiras posūkių reguliavimas su papildomomis sekcijomis saugesnis nei su atskirais šviesoforais, kodėl absoliuti dauguma pasaulio (ne tik Europos) naudoja atskirus šviesoforus?
                            O kodėl jis turi būti saugesnis, jeigu ir su sekcijomis viskas aiškiai matosi. Net ir pirmą kartą važiuojant ta gatve visas sekcijas galima pamatyti, tik reikia mokėti Vairuoti.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O kodėl jis turi būti saugesnis, jeigu ir su sekcijomis viskas aiškiai matosi. Net ir pirmą kartą važiuojant ta gatve visas sekcijas galima pamatyti, tik reikia mokėti Vairuoti.
                              Tai tada kuo geresnis atskiras posūkių reguliavimas su papildomomis sekcijomis?

                              Comment


                                Į Vilnių pamažu sugrįžta tikrieji pėsčiųjų šviesoforai

                                Comment


                                  Mano manimu dubliojančiu šviesoforu nebuvimas sukels daugiau chaoso, nei duos naudos (sustojimas prie stop linijos).

                                  Comment


                                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                    Mano manimu dubliojančiu šviesoforu nebuvimas sukels daugiau chaoso, nei duos naudos (sustojimas prie stop linijos).
                                    Panaikinus dubliuojančius šviesoforus už sankryžos, vairuotojai gan greitai supranta, kad egzistuoja tokia "Stop" linija. Ir dar sužino, kad prieš ją būtina sustoti. Kauniečių patirtis rodo, kad prie tvarkos greitai priprantama.

                                    Comment


                                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                      Mano manimu dubliojančiu šviesoforu nebuvimas sukels daugiau chaoso, nei duos naudos (sustojimas prie stop linijos).
                                      Duos daugiau naudos. Šiandien mačiau, kaip "erelis" (t.y. gaidelis) aplenkė visą stovinčių eilę (laukiančių sukt į kairę) ir užlindo tarp perėjos ir stop linijos. Nebegalės taip daryti, kai nebus dubliuojančių švisoforų, nes elementariai nematys kada užsidegs žalia.

                                      Comment


                                        Vilniuje yra viena probleminė sankryža šiuo klausimu netoli Stoties (Drujos, Geležinkelio, Aušros Vartų ir Liepkalnio gatvių sankryža). Važiuojant nuo Stoties link Pietinio Senamiesčio aplinkkelio yra STOP linija, tačiau tie, kas važiuoja tiesiai, visada sustoja prie šviesoforo, ko pasekoje nei vienas autobusas, sukantis į Geležinkelio gatvę iš Aušros Vartų gatvės, negali pasukti ir stabdo eismą (ypač kad atlikti šį posūkį duodama per mažai laiko).

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Vilniuje yra viena probleminė sankryža šiuo klausimu netoli Stoties (Drujos, Geležinkelio, Aušros Vartų ir Liepkalnio gatvių sankryža). Važiuojant nuo Stoties link Pietinio Senamiesčio aplinkkelio yra STOP linija, tačiau tie, kas važiuoja tiesiai, visada sustoja prie šviesoforo, ko pasekoje nei vienas autobusas, sukantis į Geležinkelio gatvę iš Aušros Vartų gatvės, negali pasukti ir stabdo eismą (ypač kad atlikti šį posūkį duodama per mažai laiko).
                                          Ten didesnė problema yra į kairę sukantys vairuotojai - nors ir ženklai yra, bet vistiek bando pasukti stabdant eismą.
                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Duos daugiau naudos. Šiandien mačiau, kaip "erelis" (t.y. gaidelis) aplenkė visą stovinčių eilę (laukiančių sukt į kairę) ir užlindo tarp perėjos ir stop linijos. Nebegalės taip daryti, kai nebus dubliuojančių švisoforų, nes elementariai nematys kada užsidegs žalia.
                                          Ne faktas, kad tokie pasikeis. Liks statmenos krypties pėsčiųjų šviesoforai - kai tik jiems užsidegė raudona, reiškia "ereliui" yra žalia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X