Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    P.S. Pilaitės pr./Sietyno g. sankryžoje jau įjungė šviesoforus. Jie yra pagal naujausius standartus. Pilaitės pr. visoms kryptims yra atskiri šviesoforai, Sietyno g. - tiesiai ir į kairę. Tiesa, nebepamenu, ar yra žalia rodyklė. Kiek pastebėjau, sankryža yra jutiklinė visiškai, t.y. netgi ne taip, kaip kituose Vilniaus šviesoforuose.
    Būtų gerai, jei kas padarytumėt foto / video

    Comment


      /\
      Šviesoforas Vilniaus Pilaitės prospekte: stabdys eismą ar gerins susisiekimą
      http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...7-418684?cf=df

      Comment


        Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
        /\
        Įdomus sprendimas darytį atskirą dešiniojo posūkio reguliavimą į Prismą. O Pilaitės pr. link centro irgi tas pats? Įdomu, kaip išvažiavime iš Sietyno g.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Įdomus sprendimas darytį atskirą dešiniojo posūkio reguliavimą į Prismą. O Pilaitės pr. link centro irgi tas pats? Įdomu, kaip išvažiavime iš Sietyno g.
          deja, bet taip. Tiesa pasakius, galėjo dar mažesnius šviesoforus sukabint. važiuojant 50km/h, saulei šviečiant, mažokai kas matos.

          Comment


            dsanto, Pilaitės pr. yra šviesoforai visoms kryptims, Sietyno g. - į kairę ir tiesiai. O šviesoforų didis Pilaitės pr. mažesnis nei Sietyno g., kas yra gan keista.
            Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.04.11, 13:32.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              dsanto, Pilaitės pr. yra šviesoforai visoms kryptims, Sietyno g. - į kairę ir tiesiai.
              Tai iš Sietyno g. galima važiuoti tik tiesiai ir į kairę? O į dešinę?

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              O šviesoforų didys Pilaitės pr. mažesnis nei Sietyno g., kas yra gan keista.
              Pilaitės pr. įrengti 200 mm šviesoforai. Tik gal per aukštai... Šiaip turėtų būti 5 m aukštyje, bet Vilniuje kabina aukščiau. Kai kur gal dėl troleibusų laidų, bet daug kur galima įrengti šalia jų, o ne kelti į dangų.

              O Sietyno g. ir J.Rutkausko g. įrengti 300 mm, galbūt dėl geresnio matomumo šalutiniam keliui.

              Vasarį buvau Berlyne, ten visam mieste įrengti 200 mm šviesoforai. Puikiai matosi. Kai grįžau į Lietuvą, man tie 300 mm tokie blynai atrodo...

              Comment


                Gal ne visai į temą, bet vis tiek parašysiu. Pilaitės pr. ties "Pupa", atrodo, pasitaiko tokie momentai, kai pėstiesiems labai ilgai neužsidega žalia, nors mašinoms jau seniausiai raudona. Bet blogiausiai yra tai, kad mašinoms užsidega žalia, pėstiesiems kokią sekundę-dvi dar dega žalia! Nežinau, kiek tame yra tiesios - pats savo akimis nesu matęs, man tik yra pasakoję. Šiandien reikės ten nuvažiuoti ir pažiūrėti, kaip yra iš tikrųjų.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Palyginimui. Sankryža prie Žaliojo tilto su tokiu pačiu eismo juostų išdėstymu kaip ir Pilaitės - Sietyno - J.Rutkausko g. sankryža. Nepaisant to, kad senojoje sankryžoje posūkiai turi tik žalias rodykles (neturi draudžiamųjų signalų), o naujojoje visos kryptys turi atskirus šviesoforus, palyginus gaunasi, kad sankryžoje prie Žaliojo tilto panaudota 21 šviesoforo sekcija, o naujojoje - irgi 21. Aišku, naujoje naudojami mažesni, 200 mm šviesoforai.



                  Comment


                    Šiandien naujoje sankryžoje šviesoforai jau perjungti į "mirksintį geltoną" režimą.
                    Pilaitės pr. abiejomis kryptimis posūkiams į kairę, dešinę bei važiavimui tiesiai yra atskiri šviesoforai.
                    Išvažiuojant tiek iš Sietyno g., tiek iš J. Rutkausko g., vienas šviesoforas reguliuoja važiavimą tiesiai ir į dešinę, kitas - į kairę.

                    Nuotraukose - vaizdas nuo J. Rutkausko g. link Sietyno g.


                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Šiandien naujoje sankryžoje šviesoforai jau perjungti į "mirksintį geltoną" režimą.
                      Pilaitės pr. abiejomis kryptimis posūkiams į kairę, dešinę bei važiavimui tiesiai yra atskiri šviesoforai.
                      Išvažiuojant tiek iš Sietyno g., tiek iš J. Rutkausko g., vienas šviesoforas reguliuoja važiavimą tiesiai ir į dešinę, kitas - į kairę.

                      Nuotraukose - vaizdas nuo J. Rutkausko g. link Sietyno g.
                      Atvaizdas


                      Atvaizdas
                      Ačiū už foto! Na iš dalies tada aišku, dėl ko naudojami 300 mm šviesoforai šalutiniame kelyje. Kad vairuotojai aiškiau matytų signalus ir nenuvažiuotų ne ta kryptimi. Šviesoforai įrengti teisingai. Tiesiai ir į dešinę be rodyklių, nes posūkis neapsaugotas (reikia praleisti pėsčiuosius), į kairę - su rodyklėmis, nes posūkis apsaugotas. Lentelės su žaliomis rodyklėmis sankryžoje negalimos pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.1 ir 77.3 p.

                      Comment


                        Šiandien pafotografavau ir pafilmavau Vilniaus Pilaitės pr. - Sietyno g. - J.Rutkausko sankryžą. Pirmas įspūdis - gana lanksčiai ir adaptyviai veikianti sankryža. Tačiau pastebėjau, kad vairuotojai sugadinti dubliuojančių šviesoforų už sankryžos - dar nesistengia sustoti prieš "Stop" liniją.

                        Pilaitės pr., kryptis nuo miesto centro. Visos kryptys turi savo atskirus šviesoforus. Kadangi šviesoforai įrengti pakankamai aukštai, tokio dydžio sankryžoje galėjo sumontuoti 300 mm, o ne 200 mm šviesoforus virš važiuojamosios dalies, arba bent įrengti kontrastinius skydus, kad būtų geriau matomi signalai. Šviesoforą su krypties rodyklėmis tiesiai būtina labiau pasukti į vairuotojus, nes stovint trečioje eilėje jis sunkiai matomas - informuosiu savivaldybę.


                        Šviesoforų per Pilaitės pr. atramos įrengtos per perėjos vidurį:


                        Šviesoforų atramos per J. Rutkausko g. įrengtos per vidurį tarp pėsčiųjų perėjos ir dviračių tako:


                        Dešinysis posūkis reguliuojamas atskirai:



                        Pilaitės pr. kryptis link miesto centro. Šviesoforai išdėstyti analogiškai kaip priešingoje pusėje.



                        Šviesoforų atramos įrengtos per vidurį pėsčiųjų perėjos:



                        Valdymas pilnai adaptyvus. Pvz.: 2:08 užsidega žalia kairiojo posūkio šviesoforo rodyklė į kairę priešpriešiniam eismui nuo miesto centro, kadangi kryptyje link centro nėra sukančių į kairę, šviesoforas į kairę dega raudonai. Tik kai privažiuoja sunkvežimis, 3:31 užsidega žalia rodyklė į kairę:



                        Dešinysis posūkis reguliuojamas atskirai - saugu pėstiesiems:

                        Comment


                          Privažiavimas nuo Prismos iš J. Rutkausko g. Šviesoforas kairiajam apsaugotam posūkiui su rodyklėmis, važiavimui tiesiai ir į dešinę (neapsaugotas posūkis) - be rodyklių.


                          Pirmoje eismo juostoje dienos metu pristatyta automobilių.


                          Rezultatas: į dešinę norintis sukti vairuotojas pravažiuoja antra eismo juosta, suveikdina eismo daviklį, ko pasekoje be reikalo uždegamas signalas į kairę:



                          Per tą laiką, antrą eismo juostą pervažiuoja dar du automobiliai, ir dar kartą užsidega žalias signalas į kairę:



                          Privažiavimas iš Sietyno. Šviesoforas kairiajam apsaugotam posūkiui su rodyklėmis, važiavimui tiesiai ir į dešinę (neapsaugotas posūkis) - be rodyklių. Šviesoforas į kairę gerokai pasuktas į vairuotojus:






                          Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.22, 21:41.

                          Comment


                            Priešpaskutiniame video, nuo 2:08, kai pravažiavo automobilis, apie 12 sekundžių degė žalia šviesa, nors niekas nevažiavo. Greičiausiai, dėl automobilių stovinčių sukimo juostoje ir nejudančių, nes jiem reikia važiuoti tiesiai ar sukti.

                            Galbūt jiems trūksta šiek tiek jautrumo, bet šiaip, viskas gražiai veikia.

                            Comment


                              Parašė kek Rodyti pranešimą
                              Priešpaskutiniame video, nuo 2:08, kai pravažiavo automobilis, apie 12 sekundžių degė žalia šviesa, nors niekas nevažiavo. Greičiausiai, dėl automobilių stovinčių sukimo juostoje ir nejudančių, nes jiem reikia važiuoti tiesiai ar sukti.

                              Galbūt jiems trūksta šiek tiek jautrumo, bet šiaip, viskas gražiai veikia.
                              Aš žinau dėl ko. Mačiau tai gyvai. 2:08 pažiūrėk į priešpriešinį eismą. Žioplys sustoja ir nevažiuoja, nors jam dega signalas į kairę. Dėl to užlaikyta fazė.

                              Comment


                                Dėl pačių šviesoforų: kodėl raudona ir geltona rodyklės yra apšviečiamos fono, o žalia rodyklė dega pati (be fono)?
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Dėl pačių šviesoforų: kodėl raudona ir geltona rodyklės yra apšviečiamos fono, o žalia rodyklė dega pati (be fono)?
                                  Raudonas ir geltonas signalai yra draudžiamieji, todėl yra svarbiau pamatyti raudoną arba geltoną signalą, o ne rodyklę, nes blogiausiu atveju sustosi prie šviesoforo. Signalai su juodomis rodyklėmis šviečiančiame fone turi didesnį šviesos intensyvumą (geriau pastebimi), todėl raudoname ir geltoname signaluose naudojamos rodyklės šviečiančiame fone.

                                  Degant žaliam signalui svarbu pamatyti teisingą rodyklės kryptį, nes priešingu atveju gali nuvažiuoti ne ta kryptimi. Šviečiančios rodyklės juodame fone turi geriau pastebimą kontūrą, todėl žaliame signale naudojamos žalios rodyklės juodame fone.

                                  Palyginimui - seni šviesoforai su papildoma sekcija: nedegant papildomai sekcijai vairuotojas nemato jokio draudžiamo signalo.

                                  Comment


                                    Pafilmavau ir pafotografavau Vilniaus Pilaitės pr. - Sietyno g. - J.Rutkausko sankryžą ir šiandien. Akivaizdu, kad daugelis vilniečių dar nedraugauja su "Stop" linijomis. Sustoja bele kaip... ant jų, už jų. Užsidegus žaliam signalui nemato šviesoforų, tad sulaukia signalų iš galo. Kiti gi, važiuoja pagal kitų krypčių šviesoforus - Pilaitės pr. link miesto centro užsidegus žaliam signalui į kairę, vienas gražuolis trečioje eismo juostoje sugalvojo, kad galima važiuoti tiesiai. Vaizdelis geras, aš einu per Pilaitės pr. degant žaliam signalui per perėją ties Trapecija, žiūriu jis į mane pamažu važiuoja. Aš jam rodau - man žalias, ką darai? Tai pasimetęs pravažiavo sankryžą... Kažkokie lunatikai.

                                    O šiaip šaunu, kad pamažu į Vilnių sugrįžta tikrieji pėsčiųjų šviesoforai. Tuomet ir perėjas galima valdyti atskirai skirtingose salelės pusėse, ir pėsčiųjų šviesoforo žalią signalą įjungti anksčiau nei transporto.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Aš žinau dėl ko. Mačiau tai gyvai. 2:08 pažiūrėk į priešpriešinį eismą. Žioplys sustoja ir nevažiuoja, nors jam dega signalas į kairę. Dėl to užlaikyta fazė.
                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Kiti gi, važiuoja pagal kitų krypčių šviesoforus - Pilaitės pr. link miesto centro užsidegus žaliam signalui į kairę, vienas gražuolis trečioje eismo juostoje sugalvojo, kad galima važiuoti tiesiai.
                                      Vakar čia pravažiuodamas mačiau net 2 tokias bukas situacijas. Vienas dienos metu (kokią valandą anksčiau, nei jūs fotografavot) sustojo prieš šviesoforą norėdamas sukti iš centro (iš Pilaitės pr.) į J. Rutkausko g., bet kai jam užsidegė žalia, jis vis dar stovėjo ir laukė, kol užsidegs žalia važiuojantiems tiesiai. Tik tada jau nuvažiavo.
                                      Kita situacija buvo jau sutemus. "Patiuninguoto" VW Golf vairuotojas nusprendė, kad per raudoną čia dar galima pralėkti, bet va atsitik tu man taip - iš Rutkausko g. į Pilaitės pr. link centro važiavo policija Už kokio šimto metrų nuo naujojo ženklo "Įsijunk šypseną" vairuotojui šypseną teko išjungti...
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Palyginimui - seni šviesoforai su papildoma sekcija: nedegant papildomai sekcijai vairuotojas nemato jokio draudžiamo signalo.
                                        Atvirkščiai - vairuotojas nemato pasukti leidžiančio signalo.
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Sustoja bele kaip... ant jų, už jų. Užsidegus žaliam signalui nemato šviesoforų, tad sulaukia signalų iš galo.
                                        O jeigu šviesoforai būtų už sankryžos - viskas būtų Ok.
                                        Paskutinis taisė Aleksio; 2014.04.23, 20:49.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Vakar čia pravažiuodamas mačiau net 2 tokias bukas situacijas. Vienas dienos metu (kokią valandą anksčiau, nei jūs fotografavot) sustojo prieš šviesoforą norėdamas sukti iš centro (iš Pilaitės pr.) į J. Rutkausko g., bet kai jam užsidegė žalia, jis vis dar stovėjo ir laukė, kol užsidegs žalia važiuojantiems tiesiai. Tik tada jau nuvažiavo.
                                          Kita situacija buvo jau sutemus. "Patiuninguoto" VW Golf vairuotojas nusprendė, kad per raudoną čia dar galima pralėkti, bet va atsitik tu man taip - iš Rutkausko g. į Pilaitės pr. link centro važiavo policija Už kokio šimto metrų nuo naujojo ženklo "Įsijunk šypseną" vairuotojui šypseną teko išjungti...
                                          Akcijų "Išjunk šypseną" šioje vietoje šiuo metu galima pamatyti daugiau Patarimas vilniečiams - žiūrėkit į šviesoforo signalus ir sustokit prieš "Stop" linijas. Kauniečiai jau praėjo šias pamokas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X