Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBaltos atšvaitinės lentelės neprotingas dalykas? Kuo? Kad išskiria šviesoforą tiek dieną, tiek naktį iš viso kito fono ir taip lengviau atkreipia dėmesį? Ir šiap, abejoju ar čia sovietinis išmislas, jeigu beveik visame pasaulyje galima tai pastebėt
Comment
-
Kaune – pirmasis pėsčiųjų šviesoforas su laikmačiu
Vietoje senojo, pėstiesiems skirto šviesoforo atsirado naujas. Geltono signalo vietoje įmontuotas laikmatis, rodantis, kiek sekundžių liko laukti iki įsižiebs raudonas arba žalias signalas.
„Tai eksperimentinis šviesoforas, kokio Kaune iki šiol dar nebuvo. Jį nuspręsta šioje vietoje įrengti, nes reguliuojama pėsčiųjų perėja veda per plačią gatvę, ilgas tiek laukimo terminas, tiek ir perėjimo trukmė“, - sakė Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Video:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune – pirmasis pėsčiųjų šviesoforas su laikmačiu
Comment
-
Dėl pėsčiųjų, sutinku, kad tai naudinga. Tik vėl gi, o kaip laikmatis veiks, kai veiks indukcinės kilpos? O dėl vairuotojų vis dar esu skeptiškos nuomonės:
Kaune įrengtas laiką skaičiuojantis šviesoforas
Nors deklaruojama, kad tokie įrenginiai saugo eismo dalyvius, anapus Atlanto įsikūrusio Toronto universiteto studentai atlikę tyrimą nustatė, kad tokie šviesoforai neigiamai veikia vairuotojus, kurie taip pat mato, kiek laiko liko iki šviesoforo signalo pasikeitimo. Esą skubantis vairuotojas, matydamas, jog tuoj užsidegs žalia šviesa, gali nepastebėti nespėjusio gatvės kirsti pėsčiojo.
Comment
-
Kiekvienai naujovei galima sugalvot tukstanti kvailu kontrargumentu Nepagrista abejone, siek tiek giliau imontuoji laikrodi, kad nesimatytu taip pakivaizdziai vairuotojui ir viskas
O pati argumenta galima perfrazuot ir pritaikyt eilinio sviesoforo geltonai sviesai, kuri signalizuoja, jog tuoj tuoj tuoj bus zalia
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKiekvienai naujovei galima sugalvot tukstanti kvailu kontrargumentu Nepagrista abejone, siek tiek giliau imontuoji laikrodi, kad nesimatytu taip pakivaizdziai vairuotojui ir viskas
O pati argumenta galima perfrazuot ir pritaikyt eilinio sviesoforo geltonai sviesai, kuri signalizuoja, jog tuoj tuoj tuoj bus zalia
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRaudonas - geltonas (kartu) dega 1-2 s. Tiek maždaug užtrunka vairuotojo reakcija. Kai kuriose šalyse, pvz.: JAV, šių signalų kombinacija nenaudojama, t.y. žalias signalas užsidega iškart po raudono.
Gal kas galėtų pakomentuoti apie tokią signalų tvarkos kaitą Lietuvoje? Kad čia nuo sovietmečio užsilikę, tai labai abejoju, nes ne vienas žmogus sakė, kad sovietmečiu po raudonos visada užsidegdavo geltona.
Kas susiję su JAV, tai tiesa - po raudonos užsidega žalia. Tačiau žalia šviesa ten nemirksi - iškart po to užsidega geltona. Dėl tos priežasties geltona dega ilgiau nei pas mus.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNe tik šalyse, bet ir tos pačios Lietuvos miestuose. Pvz. Panevėžyje po raudonos iškart užsidega žalia. Prieš užsidegant žaliai, raudona šviesa labai trumpai mirkeli. Bet taip trumpai, kad nežinodamas gali ir nepastebėti. Dabar naujose sankryžose berods jau dega raudonas ir geltonas kartu.
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGal kas galėtų pakomentuoti apie tokią signalų tvarkos kaitą Lietuvoje? Kad čia nuo sovietmečio užsilikę, tai labai abejoju, nes ne vienas žmogus sakė, kad sovietmečiu po raudonos visada užsidegdavo geltona.
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKas susiję su JAV, tai tiesa - po raudonos užsidega žalia. Tačiau žalia šviesa ten nemirksi - iškart po to užsidega geltona. Dėl tos priežasties geltona dega ilgiau nei pas mus.
Comment
-
Dar vienas pastebėjimas. Kai Vilniuje buvo įrengta nauja šviesoforų sistema, atsirado tokia fazė, kai iš visų keturių pusių dega raudona (apie porą sekundžių). Sena sistema kiek mačiau, visur sinchroniškai perjungdavo - kai po žalios užsidega geltona, skersine kryptimi tuo pačiu metu užsidega geltona kartu su raudona.
Tos raudonos visom kryptim fazės privalumas - padidinamas saugumas leidžiant visoms mašinoms išvažiuoti iš sankryžos. Tačiau šis reiškinys labai padidino vairuotojų įžūlumą, tad dabar turime masinį lėkimą per geltoną ir net jau užsidegus raudonam.
Dubliuojančių šviesoforų panaikinimas galbūt iš dalies išspręstų problemą, kai yra pradedama važiuoti jau mirksint skersine kryptimi žaliam. Tačiau ar yra numatytas raudono signalo fazių persidengimas? Nes matomai reikia kovoti su tuo beprotišku lakstymu per raudoną.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDar vienas pastebėjimas. Kai Vilniuje buvo įrengta nauja šviesoforų sistema, atsirado tokia fazė, kai iš visų keturių pusių dega raudona (apie porą sekundžių). Sena sistema kiek mačiau, visur sinchroniškai perjungdavo - kai po žalios užsidega geltona, skersine kryptimi tuo pačiu metu užsidega geltona kartu su raudona.
Tos raudonos visom kryptim fazės privalumas - padidinamas saugumas leidžiant visoms mašinoms išvažiuoti iš sankryžos. Tačiau šis reiškinys labai padidino vairuotojų įžūlumą, tad dabar turime masinį lėkimą per geltoną ir net jau užsidegus raudonam.
Dubliuojančių šviesoforų panaikinimas galbūt iš dalies išspręstų problemą, kai yra pradedama važiuoti jau mirksint skersine kryptimi žaliam. Tačiau ar yra numatytas raudono signalo fazių persidengimas? Nes matomai reikia kovoti su tuo beprotišku lakstymu per raudoną.Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.02, 18:44.
Comment
-
Nauja šviesoforinė sankryža ties Vilniuje esančiomis Sudervės kel., Dūktų g. ir Buivydiškių g. įrenginėjama pagal naujausius standartus. Virš važiuojamosios dalies kabinami šviesoforai, o ant žemės stovintys šviesoforai statomi per perėjų centrą.
Comment
-
Kairių gatvėje lenktynes stabdys šviesoforai ir kalneliai
Nauja tai, kad pastarajame ruože įrengtos ne tik nuovažos, bet ir dvi visiškai naujos šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Dar vienas šviesoforas pastatytas atkarpoje tarp Taikos prospekto ir Klaipėdos kanalo - sankryžoje su jungiamuoju Perkėlos gatvės keliu.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRaudonas - geltonas (kartu) dega 1-2 s. Tiek maždaug užtrunka vairuotojo reakcija. Kai kuriose šalyse, pvz.: JAV, šių signalų kombinacija nenaudojama, t.y. žalias signalas užsidega iškart po raudono.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTa ir turejau omenyj, kad argumentas, jog laiko rodymas pakenks saugumui yra tokia pat nesamone, kaip ir geltono signalo zalaPaskutinis taisė dsanto; 2014.01.07, 21:45.
Comment
-
Čia gal labiau ne klaidina, bet prieštarauja logikai ir įneša chaotiškumo. Tik ne šviesoforo signaluose, o kelio ženkle yra problema. Apskritai jeigu gatvė yra su horizontalia kreive, tai kažkodėl kažkas sugalvoja, kad tai yra kažkoks menamas posūkis. Nors jeigu nesuksi į ta posūkį - nuvažiuosi nuo kelio ir tai tėra kelio/gatvės vingis.
Vilniuje yra ir absurdiškesnių vietų. Kaip pvz. sankryžoje yra dvi eismo juostos: 1) į kairę ir tiesiai, 2) į dešinę. Nors važiuodamas tiesiai ir sukdamas į dešinė nuvažiuoji ten pat (gatvė užsisuka dešinėn)
Comment
Comment