Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTavo nuomonė yra tavo nuomonė, bet dar kartą siulau tau ir kitiems "šviesoforai tik prieš sankryžą" pradėti fiksuoti - kiek kartų buvai sustojęs spaudžiant stabdį, o kiek kartų - ne.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.12.20, 11:54.
Comment
-
22 šviesoforinių sankryžų Savanorių pr. ir jo prieigose projektavimo paslaugų pirkimas
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=157904
Sankryžų sąrašas:
Savanorių pr. – Pramonės pr. – Šiaurės pr.
Savanorių pr. – Kovo 11-osios g. – P/Lukšio g.
Savanorių pr. – pėsčiųjų perėja prie Savanorių pr. Nr. 298
Savanorių pr. – Birželio 23-osios g.
Savanorių pr. – Mituvos g.
Savanorių pr. – Uosio g.
Savanorių pr. – Kampo g.
Savanorių pr. – Taikos pr.
Savanorių pr. – pėsčiųjų perėja prie Savanorių pr. Nr. 192
Savanorių pr. – Aukštaičių g.
Savanorių pr. – Žemaičių g.
Savanorių pr. –Laisvės al.
Šv. Gertrūdos g. – Gimnazijos g.
Šv. Gertrūdos g. – Šauklių g. (su pėsčiųjų perėja prie buvusios AB „Lituanica“)
Raudondvario pl. (Jurbarko g.) – A. Kriščiukaičio g.
Kovo 11-osios g. – Partizanų g.
P. Lukšio g. – S. Žukausko g.
Birželio 23-osios g. – Partizanų g.
Pramonės pr. – Partizanų g.
Pramonės pr. –Elektrėnų g.
K. Mindaugo pr. – Birštono g.
Taikos pr. – A. Baranausko g.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąRaseiniai - pirmas ir vienintelis miestas Lietuvoje, turintis 100% sviesoforu pagal naujas taisykles...
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąRaseiniai - pirmas ir vienintelis miestas Lietuvoje, turintis 100% sviesoforu pagal naujas taisykles...
Comment
-
Šviesoforai tik prieš sankryžą - saugesnis eismas
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ismas-1120428/
Straipsnio gale policijos atstovo komentaras:
"Situacija tokiose sankryžose būna aiškesnė"
Gintaras KUČINSKAS, Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro komisaras inspektorius
Tų vadinamųjų dubliuojančių šviesoforų atsisakymą numato 2012-ųjų gegužę įsigaliojusios Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Tiesa, jos taikomos tik naujoms sankryžoms, atbuline data šios taisyklės nėra privalomos.
Klaipėdoje naujoviškai įrengtos rekonstruotos Minijos gatvės sankryžos su Kalnupės ir Naikupės gatvėmis, tačiau teisybės dėlei reikia pasakyti, kad projektai čia buvo seni, ruošti dar 2008 m., ir dubliuojantys šviesoforai buvo numatyti, tačiau mes suderinome su savivaldybe, kad leistų jų nestatyti.
Kai nėra dubliuojančio šviesoforo už sankryžos, vairuotojas nemato, kada baigia degti žalias signalas važiuojantiems skersai ir kada užsidega geltonas. Tai gerai, nes tada jis per anksti neįvažiuoja į sankryžą ir nesusiduria su iš jos nespėjusiais išvažiuoti kitomis kryptimis judančiais automobiliais.
O jei tokioje sankryžoje įvyksta avarija, ją tirti policijai yra lengviau, situacija, kas kaltas, o kas - ne, dubliuojančių šviesoforų neturinčiose sankryžose būna aiškesnė.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr atsiras kada nors mūsuose šviesoforai, rodantys laiką iki persijungimo?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKol kas savivaldybės nelinkusios jų naudoti, nes daugeliu atvejų techniškai tai neįmanoma, kai eismas reguliuojamas pagal eismo daviklius, t.y. kiek liko laiko, priklauso nuo to, kiek pravažiuos automobilių per daviklius. Laikmačiai galimi iš esmės ten, kur fiksuotas fazių laikas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip tai neįmanomą? Viskas yra įmanoma - švieslentė rodo: 25, 24, 23 (sistema pakoregavo ciklą), 12, 11, 10...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe apie ciklo trukmę eina kalba, o apie konkrečios signalinės grupės fazės trukmę. Taigi gali būti ir tokia situacija 25, 24, 23 (sistema pakoregavo fazės trukmę) 4, 3, 2, 1, stop. O jei žalias mirksi 2-3 kartus, tai gali būti ir dar staigesnis pokytis. Kažkokia nesąmonė būtų ir kiltų grėsmė eismo saugumui.
Vėlgi tai turbūt nelabai įmanoma absoliučiai visais atvejais - tose sankryžose, kur šalutinei krypčiai įjungiama žalia tik tada, kai atvažiuoja mašinų - tuomet laikmačiai galimi tik šalutinei krypčiai ir tik žalio signalo metu, pagrindine kryptimi laikmačiai neturi prasmės.
Tas pats ir su pėsčiųjų šviesoforais - automobiliams laikmačio neįrengsi. O pėstiesiems galima - jis įsijungs tada, kai pėstysis paspaus mygtuką ir jam užsidegs žalia.
Nebent dar galimas variantas, kas galbūt būtų visai informatyvu. Kai laikmačiai neveikia, o įsijungia tik tuomet, kai:
- pėstysis paspaudžia mygtuką ir mato, kiek jam liko laukti iki žalios;
- šalutine gatve atvažiavę vairuotojai pamato, kad sistema juos užfiksavo ir laikmatis rodo, kiek liko laukti iki žalios.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.12.23, 13:41.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJeigu gerai supratau šios sistemos veikimą, tai fazių trukmė gali būti koreguojama tik prieš tai fazei įsijungiant. Tokiu atveju šios problemos nebūtų - tik kiekvieną kartą įsijungus tam tikrai fazei būtų skirtingas laikas, tačiau tokių šuolių nebūtų.
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVėlgi tai turbūt nelabai įmanoma absoliučiai visais atvejais - tose sankryžose, kur šalutinei krypčiai įjungiama žalia tik tada, kai atvažiuoja mašinų - tuomet laikmačiai galimi tik šalutinei krypčiai ir tik žalio signalo metu, pagrindine kryptimi laikmačiai neturi prasmės.
Tas pats ir su pėsčiųjų šviesoforais - automobiliams laikmačio neįrengsi. O pėstiesiems galima - jis įsijungs tada, kai pėstysis paspaus mygtuką ir jam užsidegs žalia.
Nebent dar galimas variantas, kas galbūt būtų visai informatyvu. Kai laikmačiai neveikia, o įsijungia tik tuomet, kai:
- pėstysis paspaudžia mygtuką ir mato, kiek jam liko laukti iki žalios;
- šalutine gatve atvažiavę vairuotojai pamato, kad sistema juos užfiksavo ir laikmatis rodo, kiek liko laukti iki žalios.
Comment
-
Vilniuje tai eismo davilkių informacija įveda korekcijas šviesoforams apskritai po keliolikos min. Bent taip sakė, kai buvau ekskursijoj. Atseit ten tikslas ne on-line keletą automobilių greičiau praleisti, bet pagreitinti ten kur susidaro didesnė automobilių masė. Tad Vilniuje skaičiavimas tikrai turėtų veikti be problemų.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąVilniuje tai eismo davilkių informacija įveda korekcijas šviesoforams apskritai po keliolikos min. Bent taip sakė, kai buvau ekskursijoj. Atseit ten tikslas ne on-line keletą automobilių greičiau praleisti, bet pagreitinti ten kur susidaro didesnė automobilių masė. Tad Vilniuje skaičiavimas tikrai turėtų veikti be problemų.
Tačiau dėl pačių švieslenčių mano nuomonė skeptiška. Kalbam apie tai, kad nėra gerai matyti skersine kryptimi judančio eismo signalus, o ar ne tą patį signalizuotų laikmatis? Ar kai kuriems nekils noras anksčiau įvažiuoti į sankryžą? Dabar yra raudonas-geltonas signalai (kartu), kurie trunka 1-2 s. To pilnai pakanka vairuotojų reakcijai.
Dabar dėl lakmačių su žaliu signalu. Kritikuojamas jau vien žalias mirksintis signalas, nes dažnas vairuotojas jį pamatęs spaudžia gazą, kad spėtų pralėkti. Ar nepadidintų tokių vairuotojų kiekio laikmačiai?
Mano pamąstymai tokie...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTačiau dėl pačių švieslenčių mano nuomonė skeptiška. Kalbam apie tai, kad nėra gerai matyti skersine kryptimi judančio eismo signalus, o ar ne tą patį signalizuotų laikmatis? Ar kai kuriems nekils noras anksčiau įvažiuoti į sankryžą? Dabar yra raudonas-geltonas signalai (kartu), kurie trunka 1-2 s. To pilnai pakanka vairuotojų reakcijai.
Dabar dėl lakmačių su žaliu signalu. Kritikuojamas jau vien žalias mirksintis signalas, nes dažnas vairuotojas jį pamatęs spaudžia gazą, kad spėtų pralėkti. Ar nepadidintų tokių vairuotojų kiekio laikmačiai?
Ir dar - ar yra kur nors reglamentuojama, kokiu atstumu iki stop-linijos įrengiami davikliai? Nes kartais jie įrengiami prie pat, ir buna taip, kad vairuotojai sustoja neprivažiavus jų, sistema jų "nemato" ir neperjungia signalo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtmetant blogus vairuotojus, pakalbėsim apie gerus. Aš važiuoju, matau priekyje raudoną signalą. Kiek laiko (1s, 5s, 30s...) jis degs - aš nežinau, todėl išjungiu pavarą ir riedu iki stop-linijos. Sustojus prie jos, po 5s užsidėga žalias, aš važiuoju. O jeigu būtų laikmatis, galima būtų taip pakorguoti riedėjimo greitį (spaudžiant stabdį), kad privažiuoti prie stop-linijos kiek vėliau, bet jau užsidegus žaliam signalui ir pravažiuioti ją nesustojant - taip būtų taupomi degalai.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr dar - ar yra kur nors reglamentuojama, kokiu atstumu iki stop-linijos įrengiami davikliai? Nes kartais jie įrengiami prie pat, ir buna taip, kad vairuotojai sustoja neprivažiavus jų, sistema jų "nemato" ir neperjungia signalo.
Comment
Comment