Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tavo nuomonė yra tavo nuomonė, bet dar kartą siulau tau ir kitiems "šviesoforai tik prieš sankryžą" pradėti fiksuoti - kiek kartų buvai sustojęs spaudžiant stabdį, o kiek kartų - ne.
    Tai tada pabandyk nufilmuoti važiavimą abiem atvejais. Gal mes nesuprantame ką nori pasakyti... Nepamiršk komentarų pridėti.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tavo nuomonė yra tavo nuomonė, bet dar kartą siulau tau ir kitiems "šviesoforai tik prieš sankryžą" pradėti fiksuoti - kiek kartų buvai sustojęs spaudžiant stabdį, o kiek kartų - ne.
      Propaguojate pravažiuoti stop liniją? Taupant degalus? Kažkaip nerimtai skamba. Tai gal nepaisom išvis šviesoforų ir važinėjam per raudoną? O ką, trečiojo pasaulio šalyse tokia praktika sėkmingai veikia - tik svarbiausia, kad signalas mašinoje gerai veiktų.
      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.12.20, 10:54.

      Comment


        22 šviesoforinių sankryžų Savanorių pr. ir jo prieigose projektavimo paslaugų pirkimas

        http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=157904

        Sankryžų sąrašas:

        Savanorių pr. – Pramonės pr. – Šiaurės pr.
        Savanorių pr. – Kovo 11-osios g. – P/Lukšio g.
        Savanorių pr. – pėsčiųjų perėja prie Savanorių pr. Nr. 298
        Savanorių pr. – Birželio 23-osios g.
        Savanorių pr. – Mituvos g.
        Savanorių pr. – Uosio g.
        Savanorių pr. – Kampo g.
        Savanorių pr. – Taikos pr.
        Savanorių pr. – pėsčiųjų perėja prie Savanorių pr. Nr. 192
        Savanorių pr. – Aukštaičių g.
        Savanorių pr. – Žemaičių g.
        Savanorių pr. –Laisvės al.
        Šv. Gertrūdos g. – Gimnazijos g.
        Šv. Gertrūdos g. – Šauklių g. (su pėsčiųjų perėja prie buvusios AB „Lituanica“)
        Raudondvario pl. (Jurbarko g.) – A. Kriščiukaičio g.
        Kovo 11-osios g. – Partizanų g.
        P. Lukšio g. – S. Žukausko g.
        Birželio 23-osios g. – Partizanų g.
        Pramonės pr. – Partizanų g.
        Pramonės pr. –Elektrėnų g.
        K. Mindaugo pr. – Birštono g.
        Taikos pr. – A. Baranausko g.

        Comment


          Kaunas nori pavyti Raseinius?

          Comment


            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            Kaunas nori pavyti Raseinius?
            Patikslinkit, prašom.

            Comment


              Raseiniai - pirmas ir vienintelis miestas Lietuvoje, turintis 100% sviesoforu pagal naujas taisykles...

              Comment


                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                Raseiniai - pirmas ir vienintelis miestas Lietuvoje, turintis 100% sviesoforu pagal naujas taisykles...
                Tai cia gerai ar blogai?

                Comment


                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                  Raseiniai - pirmas ir vienintelis miestas Lietuvoje, turintis 100% sviesoforu pagal naujas taisykles...
                  Kiek žinau, Šalčininkai irgi turi vieną šviesoforinę sankryžą, kurią neseniai rekonstravo. O Kaunui tolokai dar iki 100 % Tos 22 yra apie 1/4 visų sankryžų.

                  Comment


                    Šviesoforai tik prieš sankryžą - saugesnis eismas

                    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ismas-1120428/

                    Straipsnio gale policijos atstovo komentaras:

                    "Situacija tokiose sankryžose būna aiškesnė"

                    Gintaras KUČINSKAS, Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro komisaras inspektorius

                    Tų vadinamųjų dubliuojančių šviesoforų atsisakymą numato 2012-ųjų gegužę įsigaliojusios Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Tiesa, jos taikomos tik naujoms sankryžoms, atbuline data šios taisyklės nėra privalomos.
                    Klaipėdoje naujoviškai įrengtos rekonstruotos Minijos gatvės sankryžos su Kalnupės ir Naikupės gatvėmis, tačiau teisybės dėlei reikia pasakyti, kad projektai čia buvo seni, ruošti dar 2008 m., ir dubliuojantys šviesoforai buvo numatyti, tačiau mes suderinome su savivaldybe, kad leistų jų nestatyti.
                    Kai nėra dubliuojančio šviesoforo už sankryžos, vairuotojas nemato, kada baigia degti žalias signalas važiuojantiems skersai ir kada užsidega geltonas. Tai gerai, nes tada jis per anksti neįvažiuoja į sankryžą ir nesusiduria su iš jos nespėjusiais išvažiuoti kitomis kryptimis judančiais automobiliais.
                    O jei tokioje sankryžoje įvyksta avarija, ją tirti policijai yra lengviau, situacija, kas kaltas, o kas - ne, dubliuojančių šviesoforų neturinčiose sankryžose būna aiškesnė.

                    Comment


                      Ar atsiras kada nors mūsuose šviesoforai, rodantys laiką iki persijungimo?

                      Comment


                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                        Ar atsiras kada nors mūsuose šviesoforai, rodantys laiką iki persijungimo?
                        Kol kas savivaldybės nelinkusios jų naudoti, nes daugeliu atvejų techniškai tai neįmanoma, kai eismas reguliuojamas pagal eismo daviklius, t.y. kiek liko laiko, priklauso nuo to, kiek pravažiuos automobilių per daviklius. Laikmačiai galimi iš esmės ten, kur fiksuotas fazių laikas.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Kol kas savivaldybės nelinkusios jų naudoti, nes daugeliu atvejų techniškai tai neįmanoma, kai eismas reguliuojamas pagal eismo daviklius, t.y. kiek liko laiko, priklauso nuo to, kiek pravažiuos automobilių per daviklius. Laikmačiai galimi iš esmės ten, kur fiksuotas fazių laikas.
                          Kaip tai neįmanomą? Viskas yra įmanoma - švieslentė rodo: 25, 24, 23 (sistema pakoregavo ciklą), 12, 11, 10...

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kaip tai neįmanomą? Viskas yra įmanoma - švieslentė rodo: 25, 24, 23 (sistema pakoregavo ciklą), 12, 11, 10...
                            Ne apie ciklo trukmę eina kalba, o apie konkrečios signalinės grupės fazės trukmę. Taigi gali būti ir tokia situacija 25, 24, 23 (sistema pakoregavo fazės trukmę) 4, 3, 2, 1, stop. O jei žalias mirksi 2-3 kartus, tai gali būti ir dar staigesnis pokytis. Kažkokia nesąmonė būtų ir kiltų grėsmė eismo saugumui.

                            Comment


                              viskas tik algoritmai ir matematika

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Ne apie ciklo trukmę eina kalba, o apie konkrečios signalinės grupės fazės trukmę. Taigi gali būti ir tokia situacija 25, 24, 23 (sistema pakoregavo fazės trukmę) 4, 3, 2, 1, stop. O jei žalias mirksi 2-3 kartus, tai gali būti ir dar staigesnis pokytis. Kažkokia nesąmonė būtų ir kiltų grėsmė eismo saugumui.
                                Jeigu gerai supratau šios sistemos veikimą, tai fazių trukmė gali būti koreguojama tik prieš tai fazei įsijungiant. Tokiu atveju šios problemos nebūtų - tik kiekvieną kartą įsijungus tam tikrai fazei būtų skirtingas laikas, tačiau tokių šuolių nebūtų.

                                Vėlgi tai turbūt nelabai įmanoma absoliučiai visais atvejais - tose sankryžose, kur šalutinei krypčiai įjungiama žalia tik tada, kai atvažiuoja mašinų - tuomet laikmačiai galimi tik šalutinei krypčiai ir tik žalio signalo metu, pagrindine kryptimi laikmačiai neturi prasmės.
                                Tas pats ir su pėsčiųjų šviesoforais - automobiliams laikmačio neįrengsi. O pėstiesiems galima - jis įsijungs tada, kai pėstysis paspaus mygtuką ir jam užsidegs žalia.

                                Nebent dar galimas variantas, kas galbūt būtų visai informatyvu. Kai laikmačiai neveikia, o įsijungia tik tuomet, kai:
                                - pėstysis paspaudžia mygtuką ir mato, kiek jam liko laukti iki žalios;
                                - šalutine gatve atvažiavę vairuotojai pamato, kad sistema juos užfiksavo ir laikmatis rodo, kiek liko laukti iki žalios.
                                Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.12.23, 12:41.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Jeigu gerai supratau šios sistemos veikimą, tai fazių trukmė gali būti koreguojama tik prieš tai fazei įsijungiant. Tokiu atveju šios problemos nebūtų - tik kiekvieną kartą įsijungus tam tikrai fazei būtų skirtingas laikas, tačiau tokių šuolių nebūtų.
                                  Na tarkim, važiuoji pagrindiniu keliu, kurio fazė visuomet turi prioritetą ir žalias užgęsta tik esant pareikalavimui, t.y. šalutinio kelio iškvietimui ar nuspaudus pėsčiųjų mygtuką. Tokiu atveju, pagrindiniame kelyje laikmatis neturėtų prasmės.

                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Vėlgi tai turbūt nelabai įmanoma absoliučiai visais atvejais - tose sankryžose, kur šalutinei krypčiai įjungiama žalia tik tada, kai atvažiuoja mašinų - tuomet laikmačiai galimi tik šalutinei krypčiai ir tik žalio signalo metu, pagrindine kryptimi laikmačiai neturi prasmės.
                                  Tas pats ir su pėsčiųjų šviesoforais - automobiliams laikmačio neįrengsi. O pėstiesiems galima - jis įsijungs tada, kai pėstysis paspaus mygtuką ir jam užsidegs žalia.

                                  Nebent dar galimas variantas, kas galbūt būtų visai informatyvu. Kai laikmačiai neveikia, o įsijungia tik tuomet, kai:
                                  - pėstysis paspaudžia mygtuką ir mato, kiek jam liko laukti iki žalios;
                                  - šalutine gatve atvažiavę vairuotojai pamato, kad sistema juos užfiksavo ir laikmatis rodo, kiek liko laukti iki žalios.
                                  Galimos įvairios variacijos. O su pėsčiaisiais jau yra padaryta Druskininkuose.

                                  Comment


                                    Vilniuje tai eismo davilkių informacija įveda korekcijas šviesoforams apskritai po keliolikos min. Bent taip sakė, kai buvau ekskursijoj. Atseit ten tikslas ne on-line keletą automobilių greičiau praleisti, bet pagreitinti ten kur susidaro didesnė automobilių masė. Tad Vilniuje skaičiavimas tikrai turėtų veikti be problemų.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje tai eismo davilkių informacija įveda korekcijas šviesoforams apskritai po keliolikos min. Bent taip sakė, kai buvau ekskursijoj. Atseit ten tikslas ne on-line keletą automobilių greičiau praleisti, bet pagreitinti ten kur susidaro didesnė automobilių masė. Tad Vilniuje skaičiavimas tikrai turėtų veikti be problemų.
                                      Dėl Vilniaus išvis atskira kalba. Pakomentuosiu kitą kartą plačiau.

                                      Tačiau dėl pačių švieslenčių mano nuomonė skeptiška. Kalbam apie tai, kad nėra gerai matyti skersine kryptimi judančio eismo signalus, o ar ne tą patį signalizuotų laikmatis? Ar kai kuriems nekils noras anksčiau įvažiuoti į sankryžą? Dabar yra raudonas-geltonas signalai (kartu), kurie trunka 1-2 s. To pilnai pakanka vairuotojų reakcijai.

                                      Dabar dėl lakmačių su žaliu signalu. Kritikuojamas jau vien žalias mirksintis signalas, nes dažnas vairuotojas jį pamatęs spaudžia gazą, kad spėtų pralėkti. Ar nepadidintų tokių vairuotojų kiekio laikmačiai?

                                      Mano pamąstymai tokie...

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Tačiau dėl pačių švieslenčių mano nuomonė skeptiška. Kalbam apie tai, kad nėra gerai matyti skersine kryptimi judančio eismo signalus, o ar ne tą patį signalizuotų laikmatis? Ar kai kuriems nekils noras anksčiau įvažiuoti į sankryžą? Dabar yra raudonas-geltonas signalai (kartu), kurie trunka 1-2 s. To pilnai pakanka vairuotojų reakcijai.

                                        Dabar dėl lakmačių su žaliu signalu. Kritikuojamas jau vien žalias mirksintis signalas, nes dažnas vairuotojas jį pamatęs spaudžia gazą, kad spėtų pralėkti. Ar nepadidintų tokių vairuotojų kiekio laikmačiai?
                                        Atmetant blogus vairuotojus, pakalbėsim apie gerus. Aš važiuoju, matau priekyje raudoną signalą. Kiek laiko (1s, 5s, 30s...) jis degs - aš nežinau, todėl išjungiu pavarą ir riedu iki stop-linijos. Sustojus prie jos, po 5s užsidėga žalias, aš važiuoju. O jeigu būtų laikmatis, galima būtų taip pakorguoti riedėjimo greitį (spaudžiant stabdį), kad privažiuoti prie stop-linijos kiek vėliau, bet jau užsidegus žaliam signalui ir pravažiuioti ją nesustojant - taip būtų taupomi degalai.
                                        Ir dar - ar yra kur nors reglamentuojama, kokiu atstumu iki stop-linijos įrengiami davikliai? Nes kartais jie įrengiami prie pat, ir buna taip, kad vairuotojai sustoja neprivažiavus jų, sistema jų "nemato" ir neperjungia signalo.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Atmetant blogus vairuotojus, pakalbėsim apie gerus. Aš važiuoju, matau priekyje raudoną signalą. Kiek laiko (1s, 5s, 30s...) jis degs - aš nežinau, todėl išjungiu pavarą ir riedu iki stop-linijos. Sustojus prie jos, po 5s užsidėga žalias, aš važiuoju. O jeigu būtų laikmatis, galima būtų taip pakorguoti riedėjimo greitį (spaudžiant stabdį), kad privažiuoti prie stop-linijos kiek vėliau, bet jau užsidegus žaliam signalui ir pravažiuioti ją nesustojant - taip būtų taupomi degalai.
                                          O dabar įsivaizduokim, kad tu taupydamas degalus ir važiuodamas nesustojant nutrenki pėstįjį ar susidūri su automobiliu, kurie baiginėja manevrą, o tu jų nesustojęs nepamatysi? Tam ir yra nerašyta taisyklė net be švieslenčių - jei matai, kad užsidegė žalias, o tu artėji prie sankryžos, turi įsitikinti, ar nėra eismo dalyvių, kurie baigia manevrą.

                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Ir dar - ar yra kur nors reglamentuojama, kokiu atstumu iki stop-linijos įrengiami davikliai? Nes kartais jie įrengiami prie pat, ir buna taip, kad vairuotojai sustoja neprivažiavus jų, sistema jų "nemato" ir neperjungia signalo.
                                          Lietuvos teisės aktuose nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X