Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Kokio velnio čia taip agresyviai brukama ta nauja tvarka? Prie jos mokėtės visi ir nemokat važiuot? Padėkit teises! Kuo mažiau besibalamūtinančių ir beieškančių palengvinimų kely bus, tuo geriau.
    Aš matau tik agresiją iš kritikuojančių šią tvarką. Ar, ponas, nesimokėt Kelių eismo taisyklių? Kelių eismo taisyklės galioja tiek senai, tiek naujai šviesoforų įrengimo tvarkai. Jei mokate važiuoti ir išmanote šias taisykles, Jums neturėtų kilti jokių problemų.
    Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.17, 16:09.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Kodėl šviesoforus reikia statyti tik prieš sankryžą

      http://pilietis.delfi.lt/naujienos/k....d?id=63543862
      labai informatyvus straipsnis, ačiū
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Atstumas tarp A ir B yra 1 km. I variantas: 900m įveikta traukos režimu, 100m - važiuojant iš inercijos; II variantas: 905m įveikta traukos režimu, 95m - važiuojant iš inercijos. Kada kuro sąnaudos bus didesnės? Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...
        Šiuo atveju, Aleksio, esate neteisus... Kodėl keičiasi važiavimo iš inercijos kelias? Jei jau kalbate apie tai, kad "Stop" linija atitraukta nuo šviesoforo, tai gautume visiškai priešingą variantą:

        Pvz.: jei iki "Stop" linijos kelias yra 1000 m, o "Stop" linija yra 5 m nuo šviesoforo, tai tarkime 900 m važiuojame traukos jėga, 100 m važiuojame iš inercijos (stojame).

        Jeigu "Stop" liniją atitraukiame dar 5 m nuo šviesoforo, tai 895 m važiuojame traukos jėga, 100 m važiuojame iš inercijos.

        Tad ką parašėte, visiškai nėra logikos. Sleader ir sknts argumentai logiškesni.

        O jei ką, tai "Stop" linija pagal seną tvarką buvo 3 m nuo šviesoforo šalia kelio ir 10 m nuo šviesoforo virš kelio. Pagal naują tvarką rekomenduojamas 3,5 m atstumas iki šviesoforų, tam tikrais atvejais jis gali būti sumažintas iki 2,5 m....
        Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.17, 20:17.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Aš matau tik agresiją iš kritikuojančių šią tvarką. Ar, ponas, nesimokėt Kelių eismo taisyklių? Kelių eismo taisyklės galioja tiek senai, tiek naujai šviesoforų įrengimo tvarkai. Jei mokate važiuoti ir išmanote šias taisykles, Jums neturėtų kilti jokių problemų.
          Aš ir nesakau, kad nemokėsiu važiuot. Eismas ir dabar normaliai vyksta, debilų šviesoforų perstatymas nesumažins. Tai kam čia kišt pinigus į praktiškai nereikalingą dalyką, jeigu nedidinami pralaidumai. Yra ir taip kur tuos pinigus padėt.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Aš ir nesakau, kad nemokėsiu važiuot. Eismas ir dabar normaliai vyksta, debilų šviesoforų perstatymas nesumažins. Tai kam čia kišt pinigus į praktiškai nereikalingą dalyką, jeigu nedidinami pralaidumai. Yra ir taip kur tuos pinigus padėt.
            Kaip suprasti, kišti pinigus? Taigi pagal naują tvarką įrengiamos tik naujos arba rekonstruojamos sankryžos.

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Kokio velnio čia taip agresyviai brukama ta nauja tvarka?
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Aš matau tik agresiją iš kritikuojančių šią tvarką.
              Tiesą sakant, tos abejotinos tvarkos su naujais šviesoforais brukimas išties sukelia priešingą reakciją.

              Comment


                Parašė Romas
                Tiesą sakant, tos tvarkos su naujais šviesoforais brukimas išites sukelia priešingą reakciją.
                Jos niekas nebruka Sankryžos rekonstruojamos pamažu. Be to, atsiranda naujos. O kiekvienas turi savo nuomonę. Nemanau, kad mano teigiamos nuomonės reiškimas yra brukimas. Aš sankryžų neįrenginėju ir nesiūlau Jums jomis važinėtis

                Comment


                  Lietuvių įprotis bijoti naujovių Man asmeniškai naujoji tvarka patinka, nes yra aiškesnė ir logiškesnė.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    O kodėl sumažėja atstumas, kuris įveikiamas iš inercijos? Juk jeigu reikia sustoti "anksčiau" tai iš anksčiau ir "numetamas gazas".
                    Siulau paimti sąsiuvinį ir fiksuoti, kiek kartų buvote sustoję prieš sankryžą (kieme) naudojant stabdžių pedalą ir kiek kartų - ne. Laaabai nedaug vairuotojų moka važinėti be viduriniojo pedalo.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Siulau paimti sąsiuvinį ir fiksuoti, kiek kartų buvote sustoję prieš sankryžą (kieme) naudojant stabdžių pedalą ir kiek kartų - ne. Laaabai nedaug vairuotojų moka važinėti be viduriniojo pedalo.
                      Manau, kad išsisukinėjat nuo atsakymo sleader, nes jo nėra

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Manau, kad išsisukinėjat nuo atsakymo sleader, nes jo nėra
                        Jokio išsisukinėjimo nėra - normali sankryža ar "šviesoforai tik preiš sankryža", greitis numetamas toje pačioje vietoje. Tokia jau ta žmogaus pasąmonė.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Jokio išsisukinėjimo nėra - normali sankryža ar "šviesoforai tik preiš sankryža", greitis numetamas toje pačioje vietoje. Tokia jau ta žmogaus pasąmonė.
                          Abejoju, kad pasąmonė nurodo stabdyti 5 m tikslumu. Mano nuomone, vairuotojas, matydamas šviesoforą už sankryžos, žinodamas, jog per toli sustojęs nuo "Stop" linijos, vis tiek matys šviesoforą, kaip tik vėliau stabdys, nei žinodamas, kad šviesoforai yra tik prieš sankryžą ir jis turi sustoti prieš šviesoforus.

                          Comment


                            Pastebėjau, kad kai kuriems forumiečiams rūpi tik paprieštarauti. Taigi, siūlau nepasiduoti trolinimui.

                            Beje, dėl šviesoforų išdėstymo, manau, kad Vilniuje greitu metu masiškai nepertvarkys, nes čia gan neseniai ir taip pertvarkė viską. Kaune berods daugumoje vietų dar nuo sovietmečio užsilikę šviesoforai?

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Pastebėjau, kad kai kuriems forumiečiams rūpi tik paprieštarauti. Taigi, siūlau nepasiduoti trolinimui.
                              Ačiū už palaikymą Man svarbu, kad mano pateikiama informacija naudinga kitiems Nes kai kam teigiamos nuomonės reiškimas, bandymas argumentuoti atrodo net kaip brukimas. Manau, kad tai lietuviškas mentalitetas... Geriau niekuo nesidžiaugti, o jei kažkas džiaugiasi, tai geriau sukritikuoti.

                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Beje, dėl šviesoforų išdėstymo, manau, kad Vilniuje greitu metu masiškai nepertvarkys, nes čia gan neseniai ir taip pertvarkė viską. Kaune berods daugumoje vietų dar nuo sovietmečio užsilikę šviesoforai?
                              Kaune daug sovietinių sankryžų, todėl naujos tvarkos šviesoforų bus nemažai.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.18, 15:48.

                              Comment


                                Jeigu kas nors tiksliai ir be išvedžiojimų atsakys kodėl reikia "rekonstruoti" sankryžas tik pakeičiant išdėstymo tvarką (skirtingos kryptys nesiskaito) ir nekeičiant srauto ar jį išvis mažinant, pakabinsiu medalį, ko gero (Sovietinis palikimas niekur nesiskaito irgi )

                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Kaip suprasti, kišti pinigus? Taigi pagal naują tvarką įrengiamos tik naujos arba rekonstruojamos sankryžos.
                                "Kišti pinigus" tame, kad geriau vietoj keistų šviesoforų išdėstymų, bent jau kelius sužymėtų normaliai, perėjas apšviestų, kalnelių pridarytų. Vis gi perėjose nukenčia žmonės, o sankryžose viso labo skarbonkės tesidaužo.
                                Paskutinis taisė Egiuxz; 2013.12.18, 19:00.

                                Comment


                                  Mano nuomone, specialiai sankryžų dėl šviesoforų rekonstruoti nereikia. Tokiu atveju tai tik pinigų mėtymas. Nors kai kurias sankryžas pertvarkyti galima įrengiant apsaugotus posūkius. Jei mąstant ekonomiškai, tai pagal naujas taisykles šviesoforus reikia įrenginėti tik tada, kai remontuoja sankryžą ir keičiama eismo organizavimo tvarka joje arba šviesoforai įrengiami ten, kur jų ankščiau nebuvo.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Jeigu kas nors tiksliai ir be išvedžiojimų atsakys kodėl reikia "rekonstruoti" sankryžas tik pakeičiant išdėstymo tvarką (skirtingos kryptys nesiskaito) ir nekeičiant srauto ar jį išvis mažinant, pakabinsiu medalį, ko gero (Sovietinis palikimas niekur nesiskaito irgi )

                                    "Kišti pinigus" tame, kad geriau vietoj keistų šviesoforų išdėstymų, bent jau kelius sužymėtų normaliai, perėjas apšviestų, kalnelių pridarytų. Vis gi perėjose nukenčia žmonės, o sankryžose viso labo skarbonkės tesidaužo.
                                    Matau, kad nelabai supranti. Sankryžų ir reguliuojamų perėjų rekonstrukcijos vyksta nuolat. Jos vyko ir prieš įsigaliojant naujoms šviesoforų taisyklėms. Štai pvz., prieš keletą metų rekonstruotos visos Vilniaus sankryžos ir reguliuojamos perėjos. Taip pat įrengta naujų. Tuo metu galiojo senasis standartas, todėl buvo vadovaujamasi juo.

                                    Rekonstrukcija vykdoma dėl įvairių priežasčių, pvz.: susidėjėjusi įranga, keičiamas eismo organizavimas, diegiama vieninga miesto šviesoforų valdymo sistema ir t.t. Bet niekas nerekonstruoja šviesoforų, kad pakeistų jų išdėstymą.

                                    Nesutinku, kad seną sankryžą rekonstravus, pasikeičia tik šviesoforų išdėstymas. Yra begalė naujų punktų, kaip reikia organizuoti eismą, ko nebuvo sename prorusiškame standarte
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.18, 20:10.

                                    Comment


                                      Šiandien jau nubrėžtos "Stop" linijos naujose sankryžose. Turi baigtis tie nesusipratimai, kai pravažiuojami šviesoforai.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Abejoju, kad pasąmonė nurodo stabdyti 5 m tikslumu. Mano nuomone, vairuotojas, matydamas šviesoforą už sankryžos, žinodamas, jog per toli sustojęs nuo "Stop" linijos, vis tiek matys šviesoforą, kaip tik vėliau stabdys, nei žinodamas, kad šviesoforai yra tik prieš sankryžą ir jis turi sustoti prieš šviesoforus.
                                        Tavo nuomonė yra tavo nuomonė, bet dar kartą siulau tau ir kitiems "šviesoforai tik prieš sankryžą" pradėti fiksuoti - kiek kartų buvai sustojęs spaudžiant stabdį, o kiek kartų - ne.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Tavo nuomonė yra tavo nuomonė, bet dar kartą siulau tau ir kitiems "šviesoforai tik prieš sankryžą" pradėti fiksuoti - kiek kartų buvai sustojęs spaudžiant stabdį, o kiek kartų - ne.
                                          Prašau paaiškinti detaliau, nes visais atvejais sustoji paspaudęs stabdį. Neįsivaiduoju stabdant vien tik laisva eiga, kai tiksliai sustojama prieš "Stop" liniją. Vis tiek turi nuspausti stabdį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X