Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Foto- / videoreportažas iš naujai rekonstruotos Vytauto pr. - Donelaičio g. - Parodos g. sankryžos.

    Prieš tai sankryža atrodė taip:















    Privažiavimas nuo stoties pusės. Likusi sena "Stop" linija prie nuimto seno šviesoforo.



    Taip atrodė, kai buvo paliktas ir senas, ir jau įrengtas naujas (senasis buvo vienintelis Kaune įrengtas ant lynų ir horizontalus):



    Naujasis perkeltas gerokai į priekį:



    Privažiavimas nuo viršaus kalno. "Stop" linijos dar neperbraižytos, tad dar pasitaiko pravažiuojančių šviesoforus:



    Tačiau "ant durniaus" uždėta "Stop" lentelė per didelį atstumą nuo šviesoforo:







    Video:



    Senoji gembė buvo gerokai žemiau kalno:





    Privažiavimas iš Donelaičio g.:





    Pėsčiųjų šviesoforai įrengti per vidurį perėjos:

    Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 19:35.

    Comment


      Klausimas vilniečiams. Iš komentarų internete girdėjau, kad naujai rekonstruota Vilniaus, J.Tiškevičiaus g. - Galvės g. sankryža. Teigiama, kad šviesoforai įrengti prieš sankryžą. Google maps yra toks jos vaizdas:



      Ar sankryža rekonstruota pagal naujas Kelių šviesoforų įrengimo taisykles? Gal kas galite padaryti foto, o gal ir video, kaip veikia šviesoforai?

      Comment


        O kodėl leidžiantis nuo parodos kalno virš važiuojamosios dalies (trijų eismo juostų) kabo du tai pačiai krypčiai skirti šviesaforai o ne vienas?

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Klausimas vilniečiams. Iš komentarų internete girdėjau, kad naujai rekonstruota Vilniaus, J.Tiškevičiaus g. - Galvės g. sankryža. Teigiama, kad šviesoforai įrengti prieš sankryžą. Google maps yra toks jos vaizdas:

          Atvaizdas


          Ar sankryža rekonstruota pagal naujas Kelių šviesoforų įrengimo taisykles? Gal kas galite padaryti foto, o gal ir video, kaip veikia šviesoforai?
          Tai viena pirmųjų sankryžų, dėl kurios ir ėmiau nemėgti šios naujosios tvarkos. Neįsigilinau į visas fazes ar atitinka visas taisykles (panašu , kad taip), bet pats šviesoforų ir eismo juostų išdėstymas ten saugumo neprideda nei per plauką. Važiuojant tiesiai, vizualiai matai šviesoforą lyg ir savo eismo juostoje, o privažiavęs arčiau staiga supranti, kad jis ne tai juostai skirtas, nes tos juostos zigzagais nupieštos. Važiavimas nuo Trakų pusės gaunasi maždaug toks:
          man reikia tiesiai;
          iš tolo matau kad kairys šviesoforas skirtas posūkiui į kairę, o dešinys - tiesiai;
          rikiuojuosi dešinėn juoston;
          pala pala, čia gi atsiranda trečia juosta posūkiui į kairę, tad tiesiai galima abiem juostomis (zigzagais žinoma);
          priekyje kažkas įjungė dešinį posūkį, reik greičiau mestis į kairę, pyp, ai, oi, kur važiuoji ožy...
          Paskutinis taisė Ginthus; 2013.12.16, 08:18.

          Comment


            Parašė sknts Rodyti pranešimą
            Tai jei yra vienas šviesoforas, tai koks skirtumas sustoti keliais metrais arčiau ar toliau?
            Aš sustojau arčiau, tu sustojai arčiau, kiti forumiečiai sustojo arčiai, net dienos laikotarpyje sumarum gavosi ne vienas kilometras, o skaitliukas degalinėje sukasi ir sukasi.
            Parašė sknts Rodyti pranešimą
            Šiaip aukštai kabantys šviesoforai matosi iš toliau. Taip pat lengviau suprasti, koks signalas dega tavo juostai. Kai šviesoforai stovi tik šonuose, tai tamsiu paros metu važiuodamas matysi, kad dega tik žalia šviesa. Tada nesimato ar yra kokia papildoma rodyklė sukti į kairę ar ne. Ne vieną kartą mačiau, kaip žmonės sukelia dėl šios priežasties avarines situacijas. Tik prie pat sankryžos pamato, kad yra papildoma rodyklė ir kerta per stabdžius.
            Viskas ten gerai matosi. Rodyklės? - nereikia stipriai spausti dešiniojo pedalo, nereikės kirsti per stabdžius.

            Comment


              Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
              O kodėl leidžiantis nuo parodos kalno virš važiuojamosios dalies (trijų eismo juostų) kabo du tai pačiai krypčiai skirti šviesaforai o ne vienas?
              Reikėtų klausti projektuotojų. Bet greičiausiai dėl geresnio matomumo, nes šviesoforai įrengti pakalnėje.

              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Tai viena pirmųjų sankryžų, dėl kurios ir ėmiau nemėgti šios naujosios tvarkos. Neįsigilinau į visas fazes ar atitinka visas taisykles (panašu , kad taip), bet pats šviesoforų ir eismo juostų išdėstymas ten saugumo neprideda nei per plauką. Važiuojant tiesiai, vizualiai matai šviesoforą lyg ir savo eismo juostoje, o privažiavęs arčiau staiga supranti, kad jis ne tai juostai skirtas, nes tos juostos zigzagais nupieštos. Važiavimas nuo Trakų pusės gaunasi maždaug toks:
              man reikia tiesiai;
              iš tolo matau kad kairys šviesoforas skirtas posūkiui į kairę, o dešinys - tiesiai;
              rikiuojuosi dešinėn juoston;
              pala pala, čia gi atsiranda trečia juosta posūkiui į kairę, tad tiesiai galima abiem juostomis (zigzagais žinoma);
              priekyje kažkas įjungė dešinį posūkį, reik greičiau mestis į kairę, pyp, ai, oi, kur važiuoji ožy...
              Čia sudėtinga sankryžos konfigūracija, todėl šviesoforai turi būti išdėstyti kuo aiškiau. Nematydamas sankryžos mažai galiu pakomentuoti.

              Comment


                Pėsčiųjų šviesoforas ties Žemės ūkio rūmais buvo vienas iš nedaugelio senųjų pypsinčių (akliesiems). Naujasis tylus.

                Comment


                  Vilniuje greitu metu atsiras 2 šviesoforinės sankryžos (jau pastatyti stulpai):
                  1. Buivydiškių g. / Dūkštų g. / Sudervės kelias
                  2. L. Giros / Šleževičiaus g.

                  Kaip suprantu, jau jos turės būti pagal naują tvarką įrengtos?
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Vilniuje greitu metu atsiras 2 šviesoforinės sankryžos (jau pastatyti stulpai):
                    1. Buivydiškių g. / Dūkštų g. / Sudervės kelias
                    2. L. Giros / Šleževičiaus g.

                    Kaip suprantu, jau jos turės būti pagal naują tvarką įrengtos?
                    Sunku pasakyti. Žiūrint, kada išduotos sąlygos projektavimui ir kada rengtas projektas. Mano šaltiniai informacijos neturi Reikia laukti, kol įrengs
                    Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.16, 13:55.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Sunku pasakyti. Žiūrint, kada išduotos sąlygos projektavimui ir kada rengtas projektas. Mano šaltiniai informacijos neturi Reikia laukti, kol įrengs
                      Buivydiškių g. / Dūkštų g. / Sudervės kelias sąlygos išiminėtos dar 2011. Projektas rengtas 2012-2013. Techniniam projekte šviesoforai numatomi LED su pritemdymu, garsiniai signalai, iškvietimo mygtukai, vaizdo detektoriai. Deja nupiešta dar senoviškai, su papildomomis sekcijomis vietoje atskirų šviesoforų. Gal dar ką ir pakeis, nes nesunkiai galima būtų pritaikyti, nes papildomų šviesoforų net neprireiktų, o dar ir susitaupytų.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2013.12.16, 14:20.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Buivydiškių g. / Dūkštų g. / Sudervės kelias sąlygos išiminėtos dar 2011. Projektas rengtas 2012-2013. Techniniam projekte šviesoforai numatomi LED su pritemdymu, garsiniai signalai, iškvietimo mygtukai, vaizdo detektoriai. Deja nupiešta dar senoviškai, su papildomomis sekcijomis vietoje atskirų šviesoforų. Gal dar ką ir pakeis, nes nesunkiai galima būtų pritaikyti, nes papildomų šviesoforų net neprireiktų, o dar ir susitaupytų.
                        Būtent, kad susitaupytų. Ir dar pėstiesiems būtų dvi, o ne trys sekcijos.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                          Pėsčiųjų šviesoforas ties Žemės ūkio rūmais buvo vienas iš nedaugelio senųjų pypsinčių (akliesiems). Naujasis tylus.
                          Pagal projektą:

                          Pėsčiųjų su negalia informavimui projektuojama garsinė toninė signalizacija.
                          Turėtų sumontuoti.

                          Comment


                            Laisvės al./Vytauto pr. šiandien jau pypsėjo.
                            A. Juozapavičiaus pr., atrodo, visose perėjose irgi su garsu.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Aš sustojau arčiau, tu sustojai arčiau, kiti forumiečiai sustojo arčiai, net dienos laikotarpyje sumarum gavosi ne vienas kilometras, o skaitliukas degalinėje sukasi ir sukasi.
                              Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Nėra skirtumo, kurioje vietoje sustoji. Faktas, kad sustoji ir pajudi. Nuo sustojimo vietos, atstumas, kuri važiuoji, nesikeičia. Tai ir kuro sąnaudos nedidėja dėl to. Jos didėja nuo sustojimų skaičiaus. Pats pabandyk ir įsitikinsi. Paimk tiesų kelią. Atsižymėk jame atkarpą, kurią važiuosi nuo pradžios iki galo. Viduryje atkarpos ir kuriame nors kitame taške, esančiame atkarpoje, pilnai sustok ir pajudėk. Tada pažiūrėk, ar atkarpos ilgis ir nuvažiuotas atstumas pasikeitė. Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...

                              Comment


                                Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Nėra skirtumo, kurioje vietoje sustoji. Faktas, kad sustoji ir pajudi. Nuo sustojimo vietos, atstumas, kuri važiuoji, nesikeičia. Tai ir kuro sąnaudos nedidėja dėl to. Jos didėja nuo sustojimų skaičiaus. Pats pabandyk ir įsitikinsi. Paimk tiesų kelią. Atsižymėk jame atkarpą, kurią važiuosi nuo pradžios iki galo. Viduryje atkarpos ir kuriame nors kitame taške, esančiame atkarpoje, pilnai sustok ir pajudėk. Tada pažiūrėk, ar atkarpos ilgis ir nuvažiuotas atstumas pasikeitė. Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...
                                Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Atstumas tarp A ir B yra 1 km. I variantas: 900m įveikta traukos režimu, 100m - važiuojant iš inercijos; II variantas: 905m įveikta traukos režimu, 95m - važiuojant iš inercijos. Kada kuro sąnaudos bus didesnės? Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...

                                Comment


                                  Kodėl šviesoforus reikia statyti tik prieš sankryžą

                                  http://pilietis.delfi.lt/naujienos/k....d?id=63543862

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Atstumas tarp A ir B yra 1 km. I variantas: 900m įveikta traukos režimu, 100m - važiuojant iš inercijos; II variantas: 905m įveikta traukos režimu, 95m - važiuojant iš inercijos. Kada kuro sąnaudos bus didesnės? Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...
                                    O kodėl sumažėja atstumas, kuris įveikiamas iš inercijos? Juk jeigu reikia sustoti "anksčiau" tai iš anksčiau ir "numetamas gazas". Nejaugi norite pasakyti, kad atitraukus STOP liniją dar 90 metrų, tamsta tik 5 metrus važiuosite iš inercijos ir tik privažiavęs prie pat šviesoforo spirsite per stabdį, o iki tol laikysite nuspaudęs akseleratorių? Sustojimo taškas priartėja 5 metrais, tai 5 metrais anksčiau pradedamas ir stabdymas. 5 metrais sumažėja atstumas iki tarpinio sustojimo (šviesoforo), bet atitinkamai tiek pat metrų pailgėja kelias už jo. Ir t.t, ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Atstumas tarp A ir B yra 1 km. I variantas: 900m įveikta traukos režimu, 100m - važiuojant iš inercijos; II variantas: 905m įveikta traukos režimu, 95m - važiuojant iš inercijos. Kada kuro sąnaudos bus didesnės? Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...
                                      O kas trukdo antram variante anksčiau nuimti tapkę nuo pedalo ir turėti tą patį 900 + 100?

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Manau, kad vistiek dar nesupranti esmės. Atstumas tarp A ir B yra 1 km. I variantas: 900m įveikta traukos režimu, 100m - važiuojant iš inercijos; II variantas: 905m įveikta traukos režimu, 95m - važiuojant iš inercijos. Kada kuro sąnaudos bus didesnės? Net neįsivaizduoju kaip dar išaiškinti...
                                        Neįmanomos sąlygos. Kas draudžia ankščiau pradėti važiuoti iš inercijos, kai šviesoforai stovi arčiau sankryžos? Dar yra tokia faktoriai, kaip kitų automobilių kiekis ir šviesoforo fazė. Jei tau iki šviesoforo bus likęs pakankamai didelis atstumas ir pamatysi, kad dega raudona, tai galėsi važiuoti iš inercijos, ir kai dar važiuojant persijungs žalias signalas, galėsi vėl pradėti važiuoti traukos režimu. Jei bus daug automobilių ir šviesoforų ciklai pakankamai trumpi, tai būsi priverstas sustoti. Automobilių kuro sąnaudos priklauso ne nuo šviesoforų vietos prie sankryžos, o nuo sankryžų skaičiaus reguliuojamų šviesoforais tavo maršrute, šviesoforų darbo ciklų, kelio reljefo ir keliose nereguliuojamose sankryžose tau bus pagrindinis kelias.

                                        Jei neįsivaizduoji, kaip išaiškinti, tai reiškia, kad nėra ką aiškinti. Pabandyk savo teoriją išaiškinti kokiam matematikos dėstytojui ar mokytojui. Įdomu ką jis pasakys apie tavo mintis...

                                        Comment


                                          Kokio velnio čia taip agresyviai brukama ta nauja tvarka? Prie jos mokėtės visi ir nemokat važiuot? Padėkit teises! Kuo mažiau besibalamūtinančių ir beieškančių palengvinimų kely bus, tuo geriau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X