Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujausias video iš Savanorių pr. - K.Petrausko sankryžos. Klaidinantis šviesoforas už sankryžos:

    Comment


      Nelabai į temą, bet kažkas čia gana nesenai gyrėsi, kad žiema neužklups netikėtai

      Comment


        Žalios rodyklėlės Klaipėdoje nebemylimos

        Su Statybininkų prospekto sankryža istorija kitokia. Iš pradžių rodyklės ten nebuvo, bet eismo sąlygos geros, yra greitėjimo juosta, pėsčiųjų ar dviratininkų būna nedaug, todėl lentelė su rodyklėle buvo pakabinta. Tačiau atsirado toks "išminčius", parašė skundą Susisiekimo ministerijai, ir ta kelio savininkui - miesto savivaldybei - liepė lentelę pašalinti. Todėl ten jos dabar ir nėra", - paaiškino G. Kučinskas.
        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...limos-1106288/
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Tačiau atsirado toks "išminčius", parašė skundą Susisiekimo ministerijai, ir ta kelio savininkui - miesto savivaldybei - liepė lentelę pašalinti. Todėl ten jos dabar ir nėra", - paaiškino G. Kučinskas.
          Geras šio policininko leksikonas. Jis pastoviai komentuoja Klaipėdos eismo situaciją, tai beveik kaskart pažeria perliukų. Pasirodo, jei "išminčius" būtų neparašęs, tai galima pažeidinėti teisės aktus, nes Klaipėdos policija nėra tokia "išmintinga", kad prieš siūlydama uždėti lentelę pasiskaitytų galiojančias taisykles?
          Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.09, 22:03.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Geras šio policininko leksikonas. Jis pastoviai komentuoja Klaipėdos eismo situaciją, tai beveik kaskart pažeria perliukų. Pasirodo, jei "išminčius" būtų neparašęs, tai galima pažeidinėti teisės aktus, nes Klaipėdos policija nėra tokia "išmintinga", kad prieš siūlydama uždėti lentelę pasiskaitytų galiojančias taisykles?
            Žalia rodyklė leidžia pagreitinti sankryžos įveikimo laiką - taip taupomi degalai. Tiesiog reikia laikytis KET ir praleisti "žaliuosius" autus ir pesčiuosius.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Žalia rodyklė leidžia pagreitinti sankryžos įveikimo laiką - taip taupomi degalai. Tiesiog reikia laikytis KET ir praleisti "žaliuosius" autus ir pesčiuosius.
              Apmaudu, kad policija mato tik vieną būdą padidinti pralaidumą - žaliąją rodyklę. Ir dar teisina tai, kad pasukus yra greitėjimo juosta. Bet juk į dešinę sukama dviem eismo juostomis, tai kur dėtis sukantiems antra eismo juosta? Šviesoforų taisyklės draudžia lentelę, kai yra posūkis iš dviejų eismo juostų.


              Iš pirmos juostos leidžiama sukti į dešinę, iš antros - tiesiai ir į dešinę, iš trečios - tik į kairę. Juk niekas netrukdo padaryti taip, kad į dešinę būtų leidžiama sukti iš pirmos ir antros juostų, tiesiai ir į kairę - iš trečios. Tuomet galima numatyti apsaugotą dešinįjį posūkį. Rodyklė į dešinę degtų ne tik, kai važiuojama tiesiai ir į kairę, bet ir tuomet, kai pagrindiniame kelyje iš dešinės pusės sukama į kairę su žalia rodykle (nesusikertantys srautai). To nedraudžia ir šviesoforų taisyklės. Be to, šioje Klaipėdos sankryžoje tai būtų išties pralaidu, nes dešinėje pusėje nėra pėsčiųjų perėjos. Vilniuje ir Kaune taip daroma. Kauno T.Masiulio Maximos sankryža - 1:00 matoma, kad žalia rodyklė į dešinę užsidega tuo pat metu, kai leidžiamas kairysis posūkis iš pagrindinės gatvės į kairę. 1:14 žalia rodyklė į dešinę lieka degti ir kai sukama į kairę iš šalutinės gatvės.

              Comment


                Foto- / videoreportažas iš rekonstruotos Vytauto pr. - Kęsčtučio g. sankryžos.

                Prieš tai sankryža atrodė taip:









                Dabar sankryža rekonstruota. Privažiavimas nuo Parodos g. pusės. Galėjo įrengti ir šviesoforą kairėje kelio pusėje, nes dešinėje yra stotelė ir sustojęs visuomeninis transportas užstoja šviesoforą.





                Video:



                Privažiavimas nuo stoties pusės. Dešinėje kelio pusėje šviesoforą užstoja medis ir stulpas. Kairiojo posūkio šviesoforas dubliuojamas ant gembės už sankryžos, o ne kairėje kelio pusėje:





                Video:



                Pėsčiųjų perėja per Vytauto pr.:

                Comment


                  Laisvės al. ir Vytauto pr. sankryžoje jau veikia šviesoforai?

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                    Laisvės al. ir Vytauto pr. sankryžoje jau veikia šviesoforai?
                    Jau įjungti Vytauto pr. - Laisvės al. ir Vytauto pr. - Parodos g. - Donelaičio g. sankryžų šviesoforai. Kol kas padariau foto su telefonu:



                    Comment


                      Visokį grybų karą daro, o kad paprasčiausią laikmatį įdėtų - be šansų.

                      Comment


                        Kauno savivaldybė nuėmė dubliuojančius šviesoforus už sankryžos ir įrengė juos kairėje kelio pusėje. Kol kas nuotraukos iš telefono.

                        Vytauto pr. - Kęstučio g. sankryža nuo stoties pusės.

                        Buvo:



                        Dabar:



                        Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje jie irgi nuimti. Savanorių pr. važiuojant nuo centro liko šviesoforas virš gatvės ir kairėje kelio pusėje. Važiuojant nuo Taikos pr. uždėtas papildomas šviesoforas kairėje kelio pusėje - foto daryta iš K.Petrausko gatvės:

                        Comment


                          Tikiuosi, kad atsiras dubliuojantys šviesoforai nusileidus Parodos gatve, nes dabar tenka orientuotis pagal signalizavimą iš už nugaros.

                          Comment


                            Parašė Gintauts Rodyti pranešimą
                            Tikiuosi, kad atsiras dubliuojantys šviesoforai nusileidus Parodos gatve, nes dabar tenka orientuotis pagal signalizavimą iš už nugaros.
                            Ne dubliuojančių reikia, o "Stop" linijas perkelti arčiau. Nes šviesoforus įrengė aukščiau kalno, o "Stop" linijas paliko apačioj. Reikia sustoti prieš šviesoforus, o ne juos pravažiuoti, tada nereikės signalų klausyti O šiaip, tikiuosi, greitai "Stop" linijas perbraižys.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Kauno savivaldybė nuėmė dubliuojančius šviesoforus už sankryžos ir įrengė juos kairėje kelio pusėje....
                              Labai gerai, kad dar sugeba savo klaidas pripazinti ir istaisyti...

                              Comment


                                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                Labai gerai, kad dar sugeba savo klaidas pripazinti ir istaisyti...
                                Klaidos - pirmiausiai projektuotojo. Sveikintina, kad savivaldybė ištaisė jas.

                                Comment


                                  Apie projektavimo klaidas jau turbūt atskirą temą reikia kurti, ir šviesoforai tik smulkmena būtų.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Apie projektavimo klaidas jau turbūt atskirą temą reikia kurti, ir šviesoforai tik smulkmena būtų.
                                    Turiu omeny šviesoforų projektuotoją. Šviesoforų yra atskiras projektas.

                                    Comment


                                      Nuimti dubliuojantys ir Savanorių pr. ties Petrausko g. sankryža. Be to, nuo centro pusės jau nubrėžta nauja "Stop" linija, tad jų sulauksime ir likusiose vietose. Tuo pačiu užkabino likusius kelio ženklus.

                                      Prieš tai:



                                      Dabar:

                                      Comment


                                        Panašu, kad čia atitraukė STOP liniją apie 5 metrus. Parodos gatvėje reikės daug daugiau, vakar kaip tik pažiūrėjau, kad pirmoje juostoje stovintiems, šviesoforas kybo tiesiai virš 3 automobilio nuo STOP linijos Beje, tikėtina, jog sulygins STOP linijas visoms juostoms?

                                        Comment


                                          Pranešimas atkeltas iš temos "Kauno infrastruktūros projektai".

                                          Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                                          Net jei tos STOP linijos nubrėžtos prieš šviesoforą jos per arti dažniausiai būna, tenka žėt arba per šoninį langą, arba akis į viršu užverst prie pat priekinio stiklo, kad matyti šviesoforą. Puikus sprendimas. Pažeidėjus, kurie pravažiuoja tą liniją, reikia bausti pagal KET, o ne sukakintus šviesoforus nuiminėti.
                                          Niekas nebaudė ir nebaus. Klausimas, kodėl jie kerta "Stop" liniją? Atsakymas - nes mato dubliuojantį šviesoforą! Kauno pavyzdys tik parodė, kad vairuotojai bele kaip sustoja prie šviesoforų, pravažiuoja juos, nes tikisi šviesoforo už sankryžos. Šiandien atkreipiau dėmesį, kad jau stengiamasi sustoti prieš šviesoforus, tad pypsinimų beveik nebėra ir srautas juda greičiau. Vadinasi, kai norima, galima sustoti prieš šviesoforus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X