Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ar pagal naujus reikalavimus įrengtuose šviesoforuose, numatytas perėjimo iš žalios į raudoną mirksėjimo laiko standartizavimas (norėtųsi vienodo visoje vastybės teritorijoje)?
    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

    Comment


      As nesuprantu mirksejimo butinumo kaip tokio...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        As nesuprantu mirksejimo butinumo kaip tokio...
        šiuo metu taip yra, ir kaune mirkteli 2-3 kartus, o vilniuje iki 8 kartų. kai pradėjau domėtis, kodėl nestandartizuota tokia paprasta ir eismo saugumui svarbi sritis, iš valdiškos kontoros gavau atsakymą, kad lietuvos standartas to nereglamentuoja.
        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

        Comment


          Ko gero ir ir KET apie tai tyli...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
            šiuo metu taip yra, ir kaune mirkteli 2-3 kartus, o vilniuje iki 8 kartų. kai pradėjau domėtis, kodėl nestandartizuota tokia paprasta ir eismo saugumui svarbi sritis, iš valdiškos kontoros gavau atsakymą, kad lietuvos standartas to nereglamentuoja.
            Senas standartas LST 1405 rekomendavo 3-4 s mirksėjimą, naujos šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia 2-4 s mirksėjimą.

            Vilniuje mirksi 4 kartus, Kaune 2-4 kartus.

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Galima.
              Bet gi sukantiems dega raudonas sekcijinis šviesoforas, tai greičiausiai kad negalima.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Bet gi sukantiems dega raudonas sekcijinis šviesoforas, tai greičiausiai kad negalima.
                Taigi įrengta lentelė su žalia rodykle.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Taigi įrengta lentelė su žalia rodykle.
                  Na taip, bet ta eilė turi savo šviesoforą, o rodyklės galioja kai yra bendras šviesoforas.

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Na taip, bet ta eilė turi savo šviesoforą, o rodyklės galioja kai yra bendras šviesoforas.
                    O koks skirtumas, ar turi eilė atskirą, ar bendras raudonas dega visos juostoms? Žalia rodyklė tą ir reiškia, kad gali važiuoti per raudoną, bet turi praleisti kitus. O kai toje atskiroje užsidegs žalias, tada jau nieko nebereiks praleisti.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Na taip, bet ta eilė turi savo šviesoforą, o rodyklės galioja kai yra bendras šviesoforas.
                      Rodyklės galioja visais atvejais. Nėra jokių išimčių.

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      O koks skirtumas, ar turi eilė atskirą, ar bendras raudonas dega visos juostoms? Žalia rodyklė tą ir reiškia, kad gali važiuoti per raudoną, bet turi praleisti kitus. O kai toje atskiroje užsidegs žalias, tada jau nieko nebereiks praleisti.
                      Teisingai. Tik užsidegus žaliam reikės praleisti pėsčiuosius.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Teisingai. Tik užsidegus žaliam reikės praleisti pėsčiuosius.
                        Ar tikrai? Juk naujos sistemos esmė tame, kad jeigu atskirai linijai dega žalias, tai reiškia, kad kažkur sukant nebeturi praleisti kitų automobilių ar pėsčiųjų? Jeigu ne, tai tikras absurdas. Dabar pagal seną sistemą matydamas degančią žalią rodyklę į kairę visada žinojau, kad nebereikia nieko praleisti, o dabar jau visąlaik reiks žiūrėti?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Ar tikrai? Juk naujos sistemos esmė tame, kad jeigu atskirai linijai dega žalias, tai reiškia, kad kažkur sukant nebeturi praleisti kitų automobilių ar pėsčiųjų? Jeigu ne, tai tikras absurdas. Dabar pagal seną sistemą matydamas degančią žalią rodyklę į kairę visada žinojau, kad nebereikia nieko praleisti, o dabar jau visąlaik reiks žiūrėti?
                          Būtent, nauja sistema tuo ir gera, kad joje nebelieka papildomos lentelės su žalia rodykle. O čia kažkaip supainiota sena ir nauja tvarka. Kaune Kaunakiemio g. ir K. Mindaugo pr. sankryžoje yra ta pati problema padaryta. Gal čia todėl, kad dar nespėjo sureguliuoti šviesoforų? Nes kiek teko pastebėti, tiesiai ir į dešinę visada užsidegdavo kartu.
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Apie ką Jūs kalbat? Tiek senai, tiek naujai tvarkai galioja tos pačios Kelių eismo taisyklės. Lentelė su žalia rodykle leidžia sukti per raudoną, nepaisant kokie šviesoforai yra įrengti - šalia kelio ar virš kelio.

                            Dėl šviesoforų virš kelio. Jei šviesoforas įrengtas virš kelio, tai nereiškia, kad jam užsidegus nereikės nieko praleisti. Jei šviesoforas be rodyklių signaluose, tai reikės praleisti. Jei šviesoforas su rodyklėmis signaluose, tada nereikės praleisti. Ir tas principas galioja tiek seniems, tiek naujiems šviesoforams.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Apie ką Jūs kalbat? Tiek senai, tiek naujai tvarkai galioja tos pačios Kelių eismo taisyklės. Lentelė su žalia rodykle leidžia sukti per raudoną, nepaisant kokie šviesoforai yra įrengti - šalia kelio ar virš kelio.

                              Dėl šviesoforų virš kelio. Jei šviesoforas įrengtas virš kelio, tai nereiškia, kad jam užsidegus nereikės nieko praleisti. Jei šviesoforas be rodyklių signaluose, tai reikės praleisti. Jei šviesoforas su rodyklėmis signaluose, tada nereikės praleisti. Ir tas principas galioja tiek seniems, tiek naujiems šviesoforams.
                              Dėl taisyklių sutinku, jų galiojimas aiškus. Tiesiog mano nuomone reikia pasirinkti tik vieną variantą: arba be kryptį šviesoforą su lentele arba šviesoforą su kryptimis ir jokių lentelių.
                              Dear Sir,

                              Comment


                                Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                Dėl taisyklių sutinku, jų galiojimas aiškus. Tiesiog mano nuomone reikia pasirinkti tik vieną variantą: arba be kryptį šviesoforą su lentele arba šviesoforą su kryptimis ir jokių lentelių.
                                Yra dar trečias variantas: bekryptis šviesoforas be lentelės.

                                O Kauno - Kaunakiemio sankryžoje yra klaida. Lentelė įrengta prie šviesoforo su rodyklėmis (pagal LST 1405 negalima). Be to, degant žaliai rodyklei, reikia praleisti pėsčiuosius, nors turėtų nebūti kliūčių.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Yra dar trečias variantas: bekryptis šviesoforas be lentelės.

                                  O Kauno - Kaunakiemio sankryžoje yra klaida. Lentelė įrengta prie šviesoforo su rodyklėmis (pagal LST 1405 negalima). Be to, degant žaliai rodyklei, reikia praleisti pėsčiuosius, nors turėtų nebūti kliūčių.
                                  Va dėl to ir buvau sunerimęs. Taip ir maniau jog čia klaida, dėkui už paaiškinimą. Tikėkimės greit tą vietą sutvarkys, nes tai klaidina žmones.
                                  Dear Sir,

                                  Comment


                                    Naujovė sankryžose tikrina vairuotojų kantrybę

                                    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/n....d?id=63059490

                                    Comment


                                      Rekonstruota Šalčininkų Nepriklausomybės - Vilniaus g. sankryža.

                                      Iki rekonstrukcijos:





                                      Po rekonstrukcijos (įrengti pėsčiųjų šviesoforai, transporto šviesoforai įrengti prieš sankryžą, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis):

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Rekonstruota Šalčininkų Nepriklausomybės - Vilniaus g. sankryža.

                                        Iki rekonstrukcijos:

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Po rekonstrukcijos (įrengti pėsčiųjų šviesoforai, transporto šviesoforai įrengti prieš sankryžą, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis):

                                        Atvaizdas
                                        Vietoje 3 (4) nedidelių stiebų atsirado daug didelių gremėzdiškų konstrukcijų. Atsisakius lentelių sumažėjo pralaidumas. Akivaizdus minusas.

                                        Comment


                                          Svarbiausia kažką pakeist

                                          Comment

                                          Working...
                                          X