Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPirma liuks ne tik tuo, kad viskas aisku - kiekviena juosta turi savo sviesafora, bet dar ir tuo, kad kryptys nurodomos, vairuotojam nereikia per daug galvot.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJonavos - Nuokalnės g. sankryža su daugybe šviesoforų virš kiekvienos eismo juostos:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl ženklų sutinku, bet jie daug kur statomi. Palyginimui Jonavos - Šiaurės pr. sankryža su vienu šviesoforu virš kelio.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąOho, nejau panašėjam į Ameriką? Pagaliau.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNe „jau“, o nuo praeitų metų gegužės pirmosios.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąOho, nejau panašėjam į Ameriką? Pagaliau.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGreičiau į Vokietiją. Pagal naujas taisykles virš važiuojamosios dalies įrengiamas vienas šviesoforas. Kiekvienam atskirai reguliuojamam posūkiui dar po vieną šviesoforą, nepriklausomai nuo eismo juostų kiekio.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet juk parodei pavyzdi sankryzos kur daugiau nei vienas irengtas. Taigi yra du variantai - arba vienas visom juostom, arba po viena kiekvienai juostai. Butent pastaraji varianta forumeciai pagyre.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa maziau nei 1 ir neirengsi
Jei ne visoms eismo juostoms vienu metu dega žalias signalas, tai kiekvienai atskirai reguliuojamai krypčiai reikia dviejų šviesoforų.
Comment
-
Kaune paleista pirmoji pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles šviesoforais reguliuojama sankryža. Šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, kairieji apsaugoti posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais su rodyklėmis, pėsčiųjų šviesoforai įjungiami 2 s anskčiau nei sukančiųjų automobilių, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune paleista pirmoji pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles šviesoforais reguliuojama sankryža. Šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, kairieji apsaugoti posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais su rodyklėmis, pėsčiųjų šviesoforai įjungiami 2 s anskčiau nei sukančiųjų automobilių, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDidesnės nesąmonės kelyje dar nemačiau O tai koks šviesoforas galioja pirmai juostai?
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDidesnės nesąmonės kelyje dar nemačiau O tai koks šviesoforas galioja pirmai juostai?
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąMan tai tik neramu iš estetinės pusės. Ar nebus taip, kad ilgainiui šie šviesaforai nuo savo storio pakryps ir taip stovės prie visų sankryžų pakrypėliai, sudarydami netvarkingą sankryžos vaizdą? Nes Vilniuje nemažai tokių plonesnių atitikmenų, tai jau vos ne iš karto pakrypę stovi...
Atsižvelgus į vietines sąlygas ir siekiant pagerinti šviesoforų signalų matomumą, juos tikslinga pasukti kelio ašies atžvilgiu, kaip parodyta 1.11 pav. Virš kelio važiuojamosios dalies šviesoforus galima palenkti į važiuojamąją dalį apie horizontalią ašį.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKą reiškia pakrypę? Šviesoforai specialiai pasukami į vairuotojus, kad būtų geriau matomi. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių priedo 14 p.:
Atsižvelgus į vietines sąlygas ir siekiant pagerinti šviesoforų signalų matomumą, juos tikslinga pasukti kelio ašies atžvilgiu, kaip parodyta 1.11 pav. Virš kelio važiuojamosios dalies šviesoforus galima palenkti į važiuojamąją dalį apie horizontalią ašį.
Comment
Comment