Sankrįža įrengta, jei neklystu, kokiais 1987-1988 metais. Ženklai irgi ne paprasti, o plafoniniai su vidiniu apšvietimu.
Dėl ženklų tik dabar pamačiau, nes važiavau dieną ir ženklai nešvietė. Kairiesiems posūkiams šviesoforuose nėra rodyklių. Čia turbūt per laiką nusitrynė?
Neatkreipiau dėmesio, gal ir nusitrynė. Reikės ir į ženklus atkreipti dėmesį, galbūt nebešviečia, paseno viskas. Taikos prospektas liko paskutinėje vietoje norint pervažiuoti miestą, raudonoji banga ir priviso naujų šviesoforų.
Š.m. gegužę Elektrėnuose įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža. Projektas atliktas pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Šviesoforai su 200 mm optiniu elementu įrengti prieš sankryžą, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Jos ir nereikalingos - pagrindiniame kelyje beveik nuolat dega žalias, o privažiavus iš šalutinio kelio, netrukus uždegamas žalias signalas.
Pagal naujas taisykles įrengta sankryža iš pirmo žvilgsnio neužgriozdinta 300 mm šviesoforais, kaip anksčiau, bei neperkrauta dideliu šviesoforų kiekiu.
Nuo Taikos g. pusės yra saugumo salelė, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir salelėje:
Draugystės g. salelių nėra, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir virš važiuojamosios dalies:
Taikos g. kerta pėsčiųjų perėja ir dviračių takas, todėl įrengti bendri pėsčiųjų - dviratininkų šviesoforai:
Draugystės g. kerta tik pėsčiųjų perėja:
Įvažiavimas iš kiemo į sankryžą nereguliuojamas šviesoforu - įrengtas kelio ženklas "Stop":
Š.m. gegužę Elektrėnuose įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža.
Draugystės g. salelių nėra, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir virš važiuojamosios dalies:
Kas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
Kas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
Rimtai? Esi matęs, ar dar geriau, gal gali kokį linką numesti, kaip Lietuvoj griuvo Г-formos konstrukcija?
Kas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
kaip alternatyviai siulytum ten pakabint sviesafora?
Užvirusi diskusija išvis apie nieką:
1. mada pagal taisykles.
2. tokių dar labai nedaug įrengta, tad girdėti ar matyti dar neteko. bet jis tikrai nėra sunkiau nugriaunamas už paprastą šviesoforą.
3. alternatyvai ten išvis nematau jokio reikalo. judėjimui skirta tik viena juosta, tai kam tie dubliavimai?
Tam pačiam Vilniuje įrengta daugybė šviesoforų virš važiuojamosios dalies. Pačios gembės nėra nieko naujo. Jų forma ir dydis labai įvairūs, priklauso nuo šviesoforų kiekio, dydžio. Kaune dažnai statomos didelės gembės, nes įrengiama daug šviesoforų.
Siaip idomu, tikrai tik viena juosta judejimui, o sviesaforai pakabinti lygiai tokiu paciu principu kaip pavyzdziui Kaune prie gel. stoties kur ka tik pastate, nors ten juostos dvi. Skirtingos sankryzos, o sviesaforu isdestymas identiskas. Neturetu skirtis?
Siaip idomu, tikrai tik viena juosta judejimui, o sviesaforai pakabinti lygiai tokiu paciu principu kaip pavyzdziui Kaune prie gel. stoties kur ka tik pastate, nors ten juostos dvi. Skirtingos sankryzos, o sviesaforu isdestymas identiskas. Neturetu skirtis?
Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, juostų kiekis neapsprendžia šviesoforų virš važiuojamosios dalies kiekio. Jį apsprendžia atskirai reguliuojamų krypčių kiekis.
Net ir 3 juostu kelyje uztektu pakabint viena virs antrosios juostos?
Taip. Pritariu tokia logikai, nes visose eismo juostose stovintys matys tą šviesoforą kuo puikiausiai. Nėra tikslo apkrauti kelią didelėm konstrukcijom ir dideliais kiekiais šviesoforų. Žinoma, užmiestyje, esant ypatingoms eismo sąlygoms, tam tikrais atvejais tikslinga įrengti ir daugiau šviesoforų.
Comment