Dviračių takas ir perėja link pietinės pusės. Dviračių takas įrengtas vakarinėje gatvės dalyje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJau imtasi ir ne pirmi metai aktyviai dirbama ties eismo saugumu, tuo pačiu ir didinamos tų darbų apimtys.
Parašė sleader Rodyti pranešimąPats matėte tokių "kelių gaidelių", kurie sustotų taip, kad nesimatytų nė vieno šviesoforo? Aš asmeniškai nesu matęs. Elementarus pavyzdys yra reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose. Niekas STOP linijos toli nepervažiuoja, nes elementariai nematytų ką rodo šviesoforas. Dabartinėje situacijoje pas mus galima net į sankryžos vidurį įvažiuoti (pasitaiko ir tokių atvejų) ir netgi tada galima puikiai matyti koks signalas šviečia.
Parašė sleader Rodyti pranešimąO mažo eismo intensyvumo sankryžų niekas ir nerengia reguliuojamų. Yra tam tikros ribos, nuo kada reikia įrengti šviesoforinę sankryžą.
Parašė sleader Rodyti pranešimąKažkur girdėjote apie policijos pareigūnų perteklių, kad jais galima būtu keisti šviesoforus? Man rodos susiduriama su pareigūnų stygiumi.
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr šiaip keistas pasiūlymas žengti žingsnį atgal ir atsisakyti "sumanių" šviesoforų. Gal tuomet ir šiuolaikinius automobilius keiskim karietomis. Žuvusiųjų eismo įvykiuose turėtu gerokai sumažėti.
Comment
-
Kitas patebėjimas, kaip ženklinama pėsčiųjų perėja ir dviračių takas. Pagal Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles turi būti po dvi linijas kiekvienam. O štai Minijos - Kalnupės ir Minijos - Statybininkų pr. sankryžose matome dvi linijas dviračių takui ir vieną pėsčiųjų perėjai - taip vėlgi ženklina vokiečiai. Vokietijos dvasia dominuoja net ir šiandieninėse šviesoforinėse sankryžose Klaipėdoje Jau nekalbu apie vokiškus šviesoforų skydus, kuriuos Klaipėda naudoja jau daugelį metų, kol dar nebuvo dabartinių lietuviškų šviesoforų taisyklių.
Su dešiniuoju posūkiu viskas tvarkoje, nėra rodyklių, ir degant žaliam signalui kartu leidžiami pėstieji. Kairiajam posūkiui yra rodyklės, ir sukant į kairę kelias laisvas. Puiku.Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.30, 20:45.
Comment
-
Patvirtinus naujas šviesoforų taisykles, buvo nuogąstavimų dėl padidėsiančio šviesoforų skaičiaus. Palyginau dvi analogiškas reguliuojamas sankryžas Minijos gatvėje, Klaipėdoje. Viena įrengta pagal seną šviesoforų standartą, kita pagal naujas šviesoforų taisykles.
Pagal seną standartą įrengta 18 transporto šviesoforų sekcijų:
Pagal naujas taisykles įrengtos 9 transporto šviesoforų sekcijos:
Pagal seną standartą dviratininkams įrengti atskiri šviesoforai (100 mm dydžio pagal vokiečius ):
Pagal naujas taisykles įrengti bendri dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforai su kombinuotais simboliais:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPalyginau dvi analogiškas reguliuojamas sankryžas Minijos gatvėje, Klaipėdoje. Viena įrengta pagal seną šviesoforų standartą, kita pagal naujas šviesoforų taisykles.
Pagal seną standartą įrengta 18 transporto šviesoforų sekcijų:
Pagal naujas taisykles įrengtos 9 transporto šviesoforų sekcijos:
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPagal naujas taisykles įrengti bendri dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforai su kombinuotais simboliais
Comment
-
Kauno Šiaurės pr. - Jonavos g. sankryžoje uždėtos lentelės su žaliomis rodyklėmis. Projektavimo sąlygos buvo išduotos iki gegužės 1 d., tad buvo įrašyta, jog būtų projektuojama pagal seną standartą. Tad dabar sankryža nebeatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių. Tai eilinis pavyzdys, kai projektuotojai nemąsto, nes už juos mąsto lentelė su žalia rodykle - uždėjai ir rami galva.
Jeigu projektuotojai bent kiek pasuktų galveles, galima saugiai sureguliuoti eismą. Kadangi pėsčiųjų nėra daug, o į dešinę sukančių yra ne tiek mažai, galima numatyti tokias fazes (kai nėra pėsčiųjų):
Pralaidu, saugu, paprasta. Bet gi yra lentelė su žalia rodykle, kurią senas standartas leidžia kabinti pagal default'ą.
Comment
-
Tas šleifas panašu dar pora metų bus matomas....
Įdomu, ar buvo pakeitimai KETe po naujos sviesoforines tvarkos ivedimo?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąĮdomu, ar buvo pakeitimai KETe po naujos sviesoforines tvarkos ivedimo?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKauno Šiaurės pr. - Jonavos g. sankryžoje uždėtos lentelės su žaliomis rodyklėmis. Projektavimo sąlygos buvo išduotos iki gegužės 1 d., tad buvo įrašyta, jog būtų projektuojama pagal seną standartą. Tad dabar sankryža nebeatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.03, 12:46.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą...12:00 lentelė jau nuimtaEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąViena is dvieju?
Mano numone, tikslinga būtų pirmiausiai leisti dešinįjį posūkį iš Šiaurės pr. be lentelės, stebėti srautus piko metu ir jei bus problemų su pralaidumu, tik tuomet spręsti dešiniojo posūkio pralaidumo galimybes. Ir jeigu užsidegus žaliam signalui dešiniajam posūkiui iš Šiaurės pr. užtektų laiko pravažiuoti visam srautui, tai nereikėtų papildomų sprendimų dešiniojo posūkio pralaidumui. Be to, be lentelės būtų užtikrintas atvažiuojančių nuo centro link Klebiniškio saugumas.
Esant lentelei ir sukant į dešinę iš Šiaurės pr. sustojus prieš Stop liniją taip pat neužtikrinamas pakankamas matomumas, tad vairuotojai turės kirsti Stop liniją ir privažiuoti arčiau sankryžos, todėl esant didesniam srautui bus blokuojama pėsčiųjų perėja. Be to, užsukus į Jonavos g. yra siaura greit pasibaigianti eismo juosta, ir ne kartą važiuojant nuo centro Joanvos gatve teko matyti situacijas, kai sukantieji į dešinę iš Šiaurės pr. blokuoja eismą. O piko metu taip ir bus, nes nuo centro važiuoja nemažas srautas.
Savivaldybė neatmeta galimybės koreguoti sankryžos įrengimą, atsižvelgiant į situaciją. Bet kol kas lieka pagal projektą.
Comment
-
Ar neplanuoja mūsuose atsirasti šviesoforų, kurie rodytų laiką, likusį iki persijungimo? Būtų labai patogu (pamačius mirksintį žalią signalą, būtų lengviau nuspręsti, ar spirti per stabdį, ar gazą), ir šiaip laikas mažiau prailgtų. Beje, kur gaminami Lietuvoje montuojami šviesoforai -- kaip visada Lenkijoje ar kitur?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą...vairuotojai turės kirsti Stop liniją ir privažiuoti arčiau sankryžos...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąSTOP linija neturi prasmes visiskai jei ji bus kertama nuolat, nepriklausomai nuo sviesoforo fazes.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąBūtų puiku, jei likęs laikas būtų rodomas. Labai gaila, kad naujose taisyklėse tai nebuvo įvesta, nes dabar buvo puiku proga keičiant visas taisykles įvesti ir šį standartą.
89. Šalia šviesoforų gali būti įrengtos švieslentės, informuojančios eismo dalyvius apie žalio šviesoforo signalo veikimo laiką.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBuvo senam standarte, yra ir naujose taisyklėse:
89. Šalia šviesoforų gali būti įrengtos švieslentės, informuojančios eismo dalyvius apie žalio šviesoforo signalo veikimo laiką.
Comment
Comment