Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračių takas ir perėja link pietinės pusės. Dviračių takas įrengtas vakarinėje gatvės dalyje.



    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Link Statybininkų prospekto


      Ten pat ir atgal link miesto centro









      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Jau imtasi ir ne pirmi metai aktyviai dirbama ties eismo saugumu, tuo pačiu ir didinamos tų darbų apimtys.
        Mažai dirbama, jeigu vis dar girti už vairo sėdasi.
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Pats matėte tokių "kelių gaidelių", kurie sustotų taip, kad nesimatytų nė vieno šviesoforo? Aš asmeniškai nesu matęs. Elementarus pavyzdys yra reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose. Niekas STOP linijos toli nepervažiuoja, nes elementariai nematytų ką rodo šviesoforas. Dabartinėje situacijoje pas mus galima net į sankryžos vidurį įvažiuoti (pasitaiko ir tokių atvejų) ir netgi tada galima puikiai matyti koks signalas šviečia.
        Mačiau. Taip pat mačiau, kaip mašina ne sustoja prieš perėją praleisti žmogų, o jį ramiai apvažiuoja nemažindama greičio.
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        O mažo eismo intensyvumo sankryžų niekas ir nerengia reguliuojamų. Yra tam tikros ribos, nuo kada reikia įrengti šviesoforinę sankryžą.
        Mindaugo (vienpusis eismas) - Šaltinių (pora mašinų į val.) yra reguliuojama. Kam? Kauno-Šv.Štepono sankryža taip pat reguliuojama, nors ten užtektų pakabinti pesčiųjų valdomą šviesoforą ir uždrausti sukti iš Šv.Štepono gatvės į kairę.
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Kažkur girdėjote apie policijos pareigūnų perteklių, kad jais galima būtu keisti šviesoforus? Man rodos susiduriama su pareigūnų stygiumi.
        Tegul išleidžia juos į pensiją kaip visus kitus - sulaukus 65 metų. Arba bedarbių gretas sumažina. Arba klerkus iš kontorų į gatves nukreipia.
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Ir šiaip keistas pasiūlymas žengti žingsnį atgal ir atsisakyti "sumanių" šviesoforų. Gal tuomet ir šiuolaikinius automobilius keiskim karietomis. Žuvusiųjų eismo įvykiuose turėtu gerokai sumažėti.
        Labai gera mintis - išaugtų geležinkelių svarba ir paklausa, padidėtų mūsų pelnas, o tai labai gerai.

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Link Statybininkų prospekto
          Atvaizdas


          Ten pat ir atgal link miesto centro

          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas


          Atvaizdas
          Ačiū Eimantui už nuotraukas. Vėlgi, Klaipėda, matosi išsiskiria iš kitų miestų, šviesoforų išdėstymu. Panašu, kad klaipėdiečiai vadovaujasi daugiau originaliomis vokiškomis, o ne lietuviškomis šviesoforų įrengimo taisyklėmis Štai kairiajam posūkiui įrengta tik po vieną šviesoforą - kai nėra salelės, jis įrengtas viš važiuojamosios dalies, o kai yra salelė, jis įrengtas salelėje. Taip daro vokiečiai, kai posūkiui yra viena eismo juosta. Lietuviškos šviesoforų taisyklės reikalauja po du šviesoforus kiekvienam atskirai reguliuojamam posūkiui. Bet kadangi šiuo atveju posūkis į kairę nėra reguliuojamas atskirai, o leidžiamas kartu su kitomis kryptimis, gal klaipėdiečiai taip interpretuoja šviesoforų taisyklių 91 p., tik papildomai įrengia rodykles kiekvienai krypčiai. Šiaip minusas tas, kad kiekviena kryptis turi po vieną šviesoforą, ir, sugedus vienam šviesoforui, vairuotojai matys tik kitus du, bet tie jau yra su kitom rodyklėm...

          Kitas patebėjimas, kaip ženklinama pėsčiųjų perėja ir dviračių takas. Pagal Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles turi būti po dvi linijas kiekvienam. O štai Minijos - Kalnupės ir Minijos - Statybininkų pr. sankryžose matome dvi linijas dviračių takui ir vieną pėsčiųjų perėjai - taip vėlgi ženklina vokiečiai. Vokietijos dvasia dominuoja net ir šiandieninėse šviesoforinėse sankryžose Klaipėdoje Jau nekalbu apie vokiškus šviesoforų skydus, kuriuos Klaipėda naudoja jau daugelį metų, kol dar nebuvo dabartinių lietuviškų šviesoforų taisyklių.

          Su dešiniuoju posūkiu viskas tvarkoje, nėra rodyklių, ir degant žaliam signalui kartu leidžiami pėstieji. Kairiajam posūkiui yra rodyklės, ir sukant į kairę kelias laisvas. Puiku.
          Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.30, 20:45.

          Comment


            Patvirtinus naujas šviesoforų taisykles, buvo nuogąstavimų dėl padidėsiančio šviesoforų skaičiaus. Palyginau dvi analogiškas reguliuojamas sankryžas Minijos gatvėje, Klaipėdoje. Viena įrengta pagal seną šviesoforų standartą, kita pagal naujas šviesoforų taisykles.

            Pagal seną standartą įrengta 18 transporto šviesoforų sekcijų:



            Pagal naujas taisykles įrengtos 9 transporto šviesoforų sekcijos:



            Pagal seną standartą dviratininkams įrengti atskiri šviesoforai (100 mm dydžio pagal vokiečius ):



            Pagal naujas taisykles įrengti bendri dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforai su kombinuotais simboliais:

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Palyginau dvi analogiškas reguliuojamas sankryžas Minijos gatvėje, Klaipėdoje. Viena įrengta pagal seną šviesoforų standartą, kita pagal naujas šviesoforų taisykles.
              Pagal seną standartą įrengta 18 transporto šviesoforų sekcijų:
              Pagal naujas taisykles įrengtos 9 transporto šviesoforų sekcijos:
              Užtat "anksčiau" kiekviena kryptis buvo dubliuojama (ir ne po vieną kartą), o "dabar" į kairę liko tik po vieną lemputę - užtenka perdegti lemputei arba koks nors chuliganas turės taiklią ranką arba kokis nors balvonas turės daugiau promilių negu galima ir neturės stabdžių, kad eismo sąlygos (o tuo pačiu ir saugumas pablogėtų).
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Pagal naujas taisykles įrengti bendri dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforai su kombinuotais simboliais
              Universalus prietaisas dažniausiai yra universaliai blogas.

              Comment


                Kauno Šiaurės pr. - Jonavos g. sankryžoje uždėtos lentelės su žaliomis rodyklėmis. Projektavimo sąlygos buvo išduotos iki gegužės 1 d., tad buvo įrašyta, jog būtų projektuojama pagal seną standartą. Tad dabar sankryža nebeatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių. Tai eilinis pavyzdys, kai projektuotojai nemąsto, nes už juos mąsto lentelė su žalia rodykle - uždėjai ir rami galva.



                Jeigu projektuotojai bent kiek pasuktų galveles, galima saugiai sureguliuoti eismą. Kadangi pėsčiųjų nėra daug, o į dešinę sukančių yra ne tiek mažai, galima numatyti tokias fazes (kai nėra pėsčiųjų):



                Pralaidu, saugu, paprasta. Bet gi yra lentelė su žalia rodykle, kurią senas standartas leidžia kabinti pagal default'ą.

                Comment


                  Tas šleifas panašu dar pora metų bus matomas....
                  Įdomu, ar buvo pakeitimai KETe po naujos sviesoforines tvarkos ivedimo?
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Įdomu, ar buvo pakeitimai KETe po naujos sviesoforines tvarkos ivedimo?
                    Ne nebuvo, nes Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės buvo rengiamos pagal dabar galiojančią KET tvarką.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Kauno Šiaurės pr. - Jonavos g. sankryžoje uždėtos lentelės su žaliomis rodyklėmis. Projektavimo sąlygos buvo išduotos iki gegužės 1 d., tad buvo įrašyta, jog būtų projektuojama pagal seną standartą. Tad dabar sankryža nebeatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių.
                      Informavau apie tai savivaldybę. Lentelė iš Jonavos g. bus nuimta, nes "darbuotojai persistengė" pagal default'ą... 12:00 lentelė jau nuimta
                      Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.03, 12:46.

                      Comment


                        Pavyzdinis šviesoforų išdėstymas:

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          ...12:00 lentelė jau nuimta
                          Viena is dvieju?
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Viena is dvieju?
                            Savivaldybė mano, kad kol kas lentelę iš Šiaurės pr. reikia palikti dėl geresnio pralaidumo, nepaisant to, kad tai prieštarauja Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėms, kurios, jų nuomone, šioje sankryžoje yra taikomos savanoriškai, nes sankryža projektuota pagal seną standartą.

                            Mano numone, tikslinga būtų pirmiausiai leisti dešinįjį posūkį iš Šiaurės pr. be lentelės, stebėti srautus piko metu ir jei bus problemų su pralaidumu, tik tuomet spręsti dešiniojo posūkio pralaidumo galimybes. Ir jeigu užsidegus žaliam signalui dešiniajam posūkiui iš Šiaurės pr. užtektų laiko pravažiuoti visam srautui, tai nereikėtų papildomų sprendimų dešiniojo posūkio pralaidumui. Be to, be lentelės būtų užtikrintas atvažiuojančių nuo centro link Klebiniškio saugumas.

                            Esant lentelei ir sukant į dešinę iš Šiaurės pr. sustojus prieš Stop liniją taip pat neužtikrinamas pakankamas matomumas, tad vairuotojai turės kirsti Stop liniją ir privažiuoti arčiau sankryžos, todėl esant didesniam srautui bus blokuojama pėsčiųjų perėja. Be to, užsukus į Jonavos g. yra siaura greit pasibaigianti eismo juosta, ir ne kartą važiuojant nuo centro Joanvos gatve teko matyti situacijas, kai sukantieji į dešinę iš Šiaurės pr. blokuoja eismą. O piko metu taip ir bus, nes nuo centro važiuoja nemažas srautas.

                            Savivaldybė neatmeta galimybės koreguoti sankryžos įrengimą, atsižvelgiant į situaciją. Bet kol kas lieka pagal projektą.

                            Comment


                              Ar neplanuoja mūsuose atsirasti šviesoforų, kurie rodytų laiką, likusį iki persijungimo? Būtų labai patogu (pamačius mirksintį žalią signalą, būtų lengviau nuspręsti, ar spirti per stabdį, ar gazą), ir šiaip laikas mažiau prailgtų. Beje, kur gaminami Lietuvoje montuojami šviesoforai -- kaip visada Lenkijoje ar kitur?

                              Comment


                                Būtų puiku, jei likęs laikas būtų rodomas. Labai gaila, kad naujose taisyklėse tai nebuvo įvesta, nes dabar buvo puiku proga keičiant visas taisykles įvesti ir šį standartą.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  ...vairuotojai turės kirsti Stop liniją ir privažiuoti arčiau sankryžos...
                                  STOP linija neturi prasmes visiskai jei ji bus kertama nuolat, nepriklausomai nuo sviesoforo fazes.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    STOP linija neturi prasmes visiskai jei ji bus kertama nuolat, nepriklausomai nuo sviesoforo fazes.
                                    Taip.

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Būtų puiku, jei likęs laikas būtų rodomas. Labai gaila, kad naujose taisyklėse tai nebuvo įvesta, nes dabar buvo puiku proga keičiant visas taisykles įvesti ir šį standartą.
                                      Buvo senam standarte, yra ir naujose taisyklėse:

                                      89. Šalia šviesoforų gali būti įrengtos švieslentės, informuojančios eismo dalyvius apie žalio šviesoforo signalo veikimo laiką.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Buvo senam standarte, yra ir naujose taisyklėse:

                                        89. Šalia šviesoforų gali būti įrengtos švieslentės, informuojančios eismo dalyvius apie žalio šviesoforo signalo veikimo laiką.
                                        Kodėl tik žalio?

                                        Comment


                                          Jau apie tai daug apkalbėta šioje temoje. Kad iš paskos stovintys nepultų signalint ir priverst „rauti“ užsidegus žaliam, arba užsidegus žaliam jau kirsti sankryžą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X