Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas, Raudindvario pl ir Seredžiaus g. sankryžą.
    Suprantama, kad šviesaforas įsijungia kai pėstysis paspaudžia ten mygtuką.
    Bet kokio velnio jis yra įsijungiantis ir šiaip sau pastoviai kai ten net nėra sankryžos, o tik kažkoks įvažiavimas, kuriame dar nei karto nemačiau išvažiuojančios mašinos.
    Pagal kokią čia tvarką tokia nesąmonė vyksta ir dėl nieko stabdomas eismas Raudondvario pl (kai joks pėsčiasis nėra paspaudęs mygtuko)?

    Comment


      Naujas šviesoforas Kaune Žukausko g. prie Lidlo. Jutikliai matyt tradiciškai neveikia, gatvė tuščia, o keli automobiliai stovi ir laukia kelias min. Tiesiog provokuoja vienąsyk prarast teises
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2023.11.23, 13:21.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Naujas šviesoforas Kaune Žukausko g. prie Lidlo. Jutikliai matyt tradiciškai neveikia, gatvė tuščia, o keli automobiliai stovi ir laukia kelias min. Tiesiog provokuoja vienąsyk prarast teises
        Matomai koordinuotas su Savanorių pr., tai negali junginėtis kaip kalėdinė eglutė Tikrai kelių minučių nelauki

        Comment


          Nauji šviesoforai Žukausko g. ir Lukšio g. yra tragedija, momentais automobilių iš viso nėra bet pėstiesiems ciklai kas kokias dvi minutes. Žinoma niekas tiek nelaukia ir per raudoną praeina, o po to vairuotojai stovi prie tuščios perėjos. Visiems buvo geriau, kai perėjos buvo nereguliuojamos.

          Lidlo šviesoforas iš viso pasaka, neužtenka laiko kad pėstiesiems pereiti kampu, tai visi įžengia per mirksintį o išeina jau seniai degant raudonai. Žinoma automobiliai privalo praleisti baigiančius ėjimą pėsčiuosius, bet iš saugumo pusės atrodo jog programavo žmogus, kuris nėra gyvenime vaikščiojęs pėsčiomis.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
            Nauji šviesoforai Žukausko g. ir Lukšio g. yra tragedija, momentais automobilių iš viso nėra bet pėstiesiems ciklai kas kokias dvi minutes. Žinoma niekas tiek nelaukia ir per raudoną praeina, o po to vairuotojai stovi prie tuščios perėjos. Visiems buvo geriau, kai perėjos buvo nereguliuojamos.
            O ten ne atskira fazė pėstiesiems? Tada visai nesąmonė.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              O ten ne atskira fazė pėstiesiems? Tada visai nesąmonė.
              Lidl šviesoforo dažniausiai atskira, bet lygtais esu matęs kad leidžia kitomis kryptimis jei nepaspaustas mygtukas visur.
              Tačiau fazė per trumpa kampu pereiti gatvę (jeigu iš viso užsidega žalia antroje dalyje, o ne tik toje kurioje laukei), o laukti tenka ilgai ir nuobodžiai. Dar bajeris kad net jeigu dega raudona, vis tiek po apačia yra skaičiuojamas žalias (kitos perėjos) laikas (matyt suprogramavo blogai ir rodo ne to šviesoforo laiką ar pan.).
              Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.11.23, 17:30.

              Comment


                Ar čia neprivalo but dubliojantis šviesoforas i kaire?

                Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1701089621834.jpg
Views:	482
Size:	108,6 kB
ID:	2092911

                Comment


                  Tai ir yra - už sankryžos. Savotiškas naujų ir senų įrengimo taisyklių mixas

                  Comment


                    Nelabai apie įrengimą, bet labiau apie valdymą ir naudojimą. Pasirodo maždaug nuo 2022 metų yra pakoreguotos "Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės", jų 85 punktas išdėstytas taip:

                    85. Mažiausia žalio signalo trukmė transporto priemonių eismui turėtų būti 5 s. Transporto priemonių šviesoforų signalų seka be žalio mirksinčio signalo (ypač naudojant jutiklinį šviesoforų valdymą) leidžia sumažinti nereikalingą eismo dalyvių laukimo trukmę – gaištį, todėl naudoti transporto priemonių šviesoforų žalią mirksintį signalą nerekomenduojama. Sprendimą dėl žalio mirksinčio signalo naudojimo priima kelio savininkas (valdytojas). Gaištis sumažėja, pavyzdžiui, šiais atvejais:

                    85.1. kai transporto priemonės atlaisvina sankryžą ir tai užfiksuoja jutikliai, geltonas signalas gali būti įjungtas iš karto, išvengus žalio mirksinčio signalo, todėl į sankryžą ketinantiems įvažiuoti vairuotojams ir laukiantiems pėstiesiems žalias signalas gali būti įjungtas anksčiau;

                    85.2. kai pėsčiasis paspaudžia žalio signalo iškvietimo jungiklį, geltonas signalas transporto priemonėms gali būti įjungtas iš karto, išvengus žalio mirksinčio signalo, todėl laukiantiems pėstiesiems žalias signalas gali būti įjungtas anksčiau.
                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418375/asr

                    Kitaip tariant, mieste savivaldybė gali priimti sprendimą ir nustoti naudoti mirksintį žalią šviesoforo signalą, taip trumpindama tuos pereinamuosius laikus ir pačius šviesoforų ciklus.

                    Ar jau matėt kas nors kur nors Lietuvoje tokį atvejį?

                    Comment


                      .....nesenai kalbejau su vienos vilniuje sviesoforus priziurincios imones darbuotoju ir paklausiau kaip cia yra kai BANKOKE su 10 mln gyventoju 35 km piko valandomis nuo oro uosto iki centro nuvaziuoju per 30-40 min o vilniuje tik keleta km ?????? atsakymas buvo toks : vilniuje beveik visi sviesoforai mirksi kaip kaledine eglute, kiekvienas sau...todel turi sustot beveik prie kiekvieno is ju ir tik keletoje vietu jie sujungti i sistema....nera jokios bendros sviesoforu sistemos,, susiaurintos gatves , nauju netiesimas ir t.t finalas tas kad desimtimis kartu dydesni miestai yra gerokai patogesni gyvent nei vilnius transporto prasme kitose kategorijose vilnius atrodo dar prasciau ....

                      Comment


                        Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                        .....nesenai kalbejau su vienos vilniuje sviesoforus priziurincios imones darbuotoju
                        Panašu, kad kalbėjote su kažkokiu kurmiu arba bebru, kuris nelabai supranta kuo skiriasi Azijos ie Europos miestai. Vilniuje žalia banga YRA ir tai yra didelis blogis, nes ji gali veikti tik tranzitui neskirtose gatvėse...

                        Comment


                          Kadangi iškilo tema, tai prisiminiau paklausti - toks šviesoforo įrengimas teisingas? Kažkaip labai keistai atrodo važiuojant, čia naujai rekonstruota Savanorių pr. dalis Kaune.

                          https://www.google.com/maps/@54.9153...5409&entry=ttu

                          Click image for larger version

Name:	savanoriai.png
Views:	286
Size:	1,63 MB
ID:	2139950

                          3 juostos tiesiai, 1 į kairę. Tai posūkio į kairę šviesoforas kabo virš vienos iš juostų skirtų važiuoti tiesiai.
                          Visad pravažiuojant susimąstau kodėl taip nesulygiuoti šviesoforai su atitinkamomis juostomis. Ilgesnių šviesoforų tikrai yra pirkti (žr. Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžą)


                          Ta pati pastaba galioja ir krypties ženklam, kadangi kairio posūkio ženklas kabo virš juostos tiesiai.
                          Paskutinis taisė JPeters; 2024.07.10, 01:04.

                          Comment


                            Parašė JPeters Rodyti pranešimą
                            Kadangi iškilo tema, tai prisiminiau paklausti - toks šviesoforo įrengimas teisingas? Kažkaip labai keistai atrodo važiuojant, čia naujai rekonstruota Savanorių pr. dalis Kaune.

                            https://www.google.com/maps/@54.9153...5409&entry=ttu

                            Click image for larger version  Name:	savanoriai.png Views:	1 Size:	1,63 MB ID:	2139950

                            3 juostos tiesiai, 1 į kairę. Tai posūkio į kairę šviesoforas kabo virš vienos iš juostų skirtų važiuoti tiesiai.
                            Visad pravažiuojant susimąstau kodėl taip nesulygiuoti šviesoforai su atitinkamomis juostomis. Ilgesnių šviesoforų tikrai yra pirkti (žr. Savanorių pr. ir Taikos pr. sankryžą)


                            Ta pati pastaba galioja ir krypties ženklam, kadangi kairio posūkio ženklas kabo virš juostos tiesiai.
                            Dėl išdėstymo, deja gali. Aišku geriau būtų santvara per visą gatvę ir išstumdyt normaliai Labiau gal klaidina, kad važiavimui tiesiai šviesoforas pilno apskritimo ir gaunasi prieštaravimas, nes ir leidžia ir draudžia sukti kairėn tuo pačiu metu

                            Comment


                              Čia toks išdėstymas atsitiko todėl nes seniau buvo teisingai, o perasfaltavus ir perbraižius linijas pasikeitė senosios juostos. Gal pataisys kada nors.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Kitaip tariant, mieste savivaldybė gali priimti sprendimą ir nustoti naudoti mirksintį žalią šviesoforo signalą, taip trumpindama tuos pereinamuosius laikus ir pačius šviesoforų ciklus.
                                Tai yra labai, labai blogai. Turi būti priimtas vieningas standartas visiems šalyje esantiems šviesoforams - arba mirksi, arba ne. Dabar net žalio signalo mirksėjimo trukmė nėra reglamentuota - skirtinguose miestuose skirtingose sankryžose galima sutikti 2, 3, 4, 5 kartus mirksinčius šviesoforus. Privažiuoji šviesoforą ir nežinai ko tikėtis

                                Parašė JPeters Rodyti pranešimą
                                Kadangi iškilo tema, tai prisiminiau paklausti - toks šviesoforo įrengimas teisingas? Kažkaip labai keistai atrodo važiuojant, čia naujai rekonstruota Savanorių pr. dalis Kaune.

                                Ta pati pastaba galioja ir krypties ženklam, kadangi kairio posūkio ženklas kabo virš juostos tiesiai.
                                Šviesoforo įrengimas teisingas, ženklų įrengimas neteisingas.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Šviesoforo įrengimas teisingas, ženklų įrengimas neteisingas.
                                  Ačiū už pastabą, paguglinau ant greičio ir radau šią informaciją. Pabandysiu nusiųsti laišką savivaldybės administracijai, kad neatitinka įstatymo. Tuo pat paminėsiu, kad šviesoforus galėtų kartu sutvarkyti.

                                  161. Ženklai Nr. 508 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai“, Nr. 509 „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“, Nr. 510 „Eismo kryptis sankryžoje į kairę“, Nr. 511 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai ir į dešinę“, Nr. 512 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai ir į kairę“ naudojami kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti. Šie ženklai įrengiami atskirai virš tos eismo juostos, kuriai jis skirtas, ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą. Ženklų Nr. 508–512 rodyklių konfigūracija turi kuo labiau atitikti realią važiavimo trajektoriją. Ženkluose Nr. 508–512 leidžiama naudoti ženklų Nr. 301, 303–309, 311, 312, 314–318, 337–341, 539 atvaizdus.
                                  Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418378/asr (šiuo atveju ženklas 510 aktualus, turėjo būti įrengtas virš atitinkamos eismo juostos).

                                  Comment

                                  Working...
                                  X