Iš principo rodyklės šviesoforų signaluose skirtos informuoti apie apsaugotus posūkius. Čia tik iš sovietinių laikų išlikęs principas dėti juodas rodykles į pagrindinį šviesoforo su papildoma sekcija žalią signalą. Pasaulinėje praktikoje juodos rodyklės žaliuose signaluose išvis nenaudojamos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne,nes yra draudžiamas į kairę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKai eismas neintensyvus šviesoforą išvis reikėtų išjungti (jeigu nėra jutiklinio valdymo).
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimąGeriau ne visai išjugnti o perjungti į mirgsintį raudoną.
Parašė KET73.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą<...>.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąGal geltoną? Mirksinčio raudono būti negali, o ir raudonas signalas draudžia eismą:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Ne, raudonas kaip Amerikoj, geriau atkreipia dėmesį, plius prie mirksinčio raudono turi sustot ir važiuot tik įsitikinęs kad saugu. Stop ženklo atitikmuo.
O Europoje nepamenu ar yra kur nors mirksintis raudonas. Esu matęs tik mirksintį geltoną.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Rumunijoje berods esu matęs mirksintį žalią, jei neklystu, kuris indikuoja, kad šviesoforas išjungtas.
O Europoje nepamenu ar yra kur nors mirksintis raudonas. Esu matęs tik mirksintį geltoną.
Comment
-
KLAIPĖDOS GATVES ŽALIOSIOS RODYKLĖS – JAU PAKELIUI?
Kai kuriose gatvių sankryžose jau šį mėnesį bus įrengtos žaliosios rodyklės. Tiesa, kol kas ne vairuotojų ypač laukiamos, nuo šių metų panaikintos skardinės rodyklės, o šviečiančios sekcijos, dėl kurių įrengimo miestas gali spręsti savarankiškai. Senųjų rodyklių pirmiausia bus siekiama šešioms sankryžoms.
Į Klaipėdos gatves nuo šių metų panaikintos žaliosios rodyklės grįš etapais.
Uostamiesčio savivaldybė pirmadienį pradėjo miestams, norintiems susigrąžinti skardines žaliąsias rodykles, privalomus eismo srautų matavimus ir transporto priemonių skaičiavimą šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose.
Tyrimas atliekamas Šilutės pl. ir Debreceno g., Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Paryžiaus Komunos g. bei Dubysos g. ir Minijos g. sankryžose.
"Dabar, kad viskas vyktų greičiau, žiūrime, tiriame srautus šešiose sankryžose. Ten yra nemažai darbo, todėl imame dalimis", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Taip pat vertinami ir neseniai surinkti gyventojų pasiūlymai dėl sankryžų, kuriose, klaipėdiečių nuomone, būtina įrengti rodykles. Rodykles atstačius šešiose sankryžose bus vertinamos kitos.
Atlikus minėtą tyrimą, jo duomenys bus pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, kuri turės patvirtinti miesto planus dėl rodyklių atstatymo, ir bus galima pradėti rodyklių sugrąžinimo darbus.
Vis dėlto dar šį mėnesį septyniose miesto sankryžose į dešinę sukti taps lengviau – prie šviesoforų numatoma įrengti šviečiančias žaliųjų rodyklių sekcijas.
Transporto skyriaus vedėjas paaiškino, kad dėl šviesoforų sekcijų miestas sprendžia pats, minėtos agentūros pritarimo nereikia.
"Tos septynios atsirado, kai buvo panaikintos rodyklės. Buvo atlikta studija, numatytos vietos, ir dėsime", – dėstė R.Mockus.
Šviečiančios sekcijos atsiras Vingio g. ir Smiltelės g., Kretingos g. ir Šiaurės pr., Herkaus Manto g. ir Liepų g., Smiltelės g. ir Taikos pr., Liepų g. ir Artojo g., Taikos pr. ir Kauno g., Smiltelės g. ir Reikjaviko g. sankryžose.
Comment
-
Vis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąArba Mockus kalba vėjus, arba žurnalistė rašo vėjus. Išvardintose sankryžose be rimtų infrastruktūrinių pakeitimų sekcijų įrengti neįmanoma.
https://www.keliueismotaisykles.info...nuo-2019-11-01
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Net ir po šito pakeitimo, kai nereikalaujama sukti?
https://www.keliueismotaisykles.info...nuo-2019-11-01
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTaip. Sekciją galima įrengti tik esant atskirai dešiniojo posūkio eismo juostai.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąTai kažkur teisiškai reglamentuota ?
17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąVis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKelių šviesoforų įrengimo taisyklėse
Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.
Comment
Comment