Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bėda tame, kad KET neparašyti algoritmai. Jeigu net sprendžiant keblesnius KET klausimus valandomis diskutuoja specialistai, tai kaip elgtis eismo dalyviui, kai reikia priimti sprendimus sekundžių bėgyje.
Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"
Taip ir didžioji dauguma yra įsikalę, kad "jeigu yra sekcija, tai sukti atitinkama kryptimi galima kai tik joje šviečia žalias signalas". Ir jie visiškai nežino nei kodėl būtent tai, nei koks punktas (jau nebegaliojantis) tą nusako. Todėl sakyti, kad čia blogi kažkokie taisyklių kurėjai, kurių niekas nesupranta yra labai netikslu ir klaidinga. Kadangi jokia nauja taisyklė neatsidaro, jokia nauja tvarka, sistema ar "algoritmas" nebuvo įvestas į taisykles. Tiesiog panaikintas vienas taisyklių punktas ir viskas.
O dėl eismo dalyvių priimamų sprendimų ir logikos juos priimant tai čia labai plati ir didelė tema diskusijoms. Kiek nesusijęs pvz.: Ukmergės g. Vilniuje važiuojant link Centro ir norint išsukti į nuovažą link Ozo g., prieš nusukimą kabo (net sudubliuoti) kelio ženklai, kad į dešinę sukama iš pirmos (dešiniausios juostos). 80 proc. vairuotojų į dešinę kažkodėl ten suka iš antros juostos. Kodėl? Man tai nesuprantama. Nors kabo aiškūs kelio ženklai, o horizontalaus ženklinimo iš kurios juostos reikia važiuoti į dešinę - nėra. Juo labiau, kad ten niekas nepasikeitė, o į dešinę visada buvo važiuojama iš dešiniausios juostos. Tik anksčiau visi važiuodavo taip kaip rodo ženklai, dabar dauguma susigalvojo, kad reikia važiuoti kažkaip kitaip.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kiek nesusijęs pvz.: Ukmergės g. Vilniuje važiuojant link Centro ir norint išsukti į nuovažą link Ozo g., prieš nusukimą kabo (net sudubliuoti) kelio ženklai, kad į dešinę sukama iš pirmos (dešiniausios juostos). 80 proc. vairuotojų į dešinę kažkodėl ten suka iš antros juostos. Kodėl? Man tai nesuprantama. Nors kabo aiškūs kelio ženklai, o horizontalaus ženklinimo iš kurios juostos reikia važiuoti į dešinę - nėra. Juo labiau, kad ten niekas nepasikeitė, o į dešinę visada buvo važiuojama iš dešiniausios juostos. Tik anksčiau visi važiuodavo taip kaip rodo ženklai, dabar dauguma susigalvojo, kad reikia važiuoti kažkaip kitaip.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Prisegiau foto iš oro uosto pusės važiuojant. Analogiškai važiuojant ir iš Lytagros pusės. Esmė, kad žalias signalas į kairę rodomas tik ant vieno šviesoforo. Vidurinis šviesoforas ciklus dubliuoja, bet yra be rodyklių, t.y. pagal naujas taisykles jam degant turiu teisę važiuoti į visas puses, nors akivaizdžiai sankryžą sureguliuota ne tam.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Senas standartas, pagal kurį įrengti šviesoforai, leido šviesoforų, kurie be papildomų sekcijų, žalius signalus įrengti be rodyklių. Šiai dienai tai gali kelti neaiškumų. Vilniaus savivaldybė turėjo visose sankryžose, kuriose yra šviesoforai su papildomomis sekcijomis, įrengti juodas rodykles visuose šviesoforuose. Bet kaip esu minėjęs, konkursas suvėlavo ir darbai nusikėlė.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Bet tai visgi yra žadama tokias visas vietas pakeisti artimaiusiu metu?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Skirtumas nuo lentelės, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui nereikės sustoti. Be to, tuo metu eismas Justiniškių g. iš kairės bus draudžiamas.
Ir jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąIr jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas yra genijus tų 90 sek?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Žalioji banga. Kai mašinoj sėdi, tai norisi per visus žalius pravažiuoti.
Kolkas tris kartus buvo apie 90 sek.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tokiu atveju kitus kartus turėčiau pastebėti skirtingus laukimo laikus priklausomai nuo žalios bangos stadijos?
Kolkas tris kartus buvo apie 90 sek.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kurioj vietoj?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPagal kokias normas programuojamos mygtuku uždegamos perėjos? Vienose iškart užsidega žalias, kitose 90 sekundžių laikmatis įsijungia, kurio daug kas neištveria išlaukti ir eina per raudoną, o po to tuščiai dega žalia sustandanti eimą.
Kas yra genijus tų 90 sek?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vat irgi įdomu. Vilniuje, Kalvarijų g., naktį apie 2h paspaudus mygtuką teko laukti apie minutę, nors eismas buvo nulinis. Jau norėjosi nusispjauti ir eiti per raudoną, bet sąžinės balsas kažkaip neleido vis tiek, ir sulaukiau. Irgi naktį žalioji banga taikoma?
Comment
-
Romas
15. Siekiant užtikrinti eismo saugą, šviesoforai turi veikti nuolat (dieną ir naktį). Šviesoforai gali būti išjungti arba paliktas geltonas mirksintis režimas tik tuomet, jeigu reikia sumažinti išmetamųjų dujų kiekį bei važiavimo per sankryžą trukmę ir jeigu tuo metu jos reguliuoti nebūtina. Išjungus šviesoforus kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti saugias eismo sąlygas (Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės).
Geltono mirksinčio šviesoforo signalo režimas gali būti įjungtas per anksti, išjungtas per vėlai. Dalis vairuotojų nežino, kad tuo metu tokia nereguliuojama sankryža tampa paprasta pėsčiųjų perėja ir reikia praleisti pėsčiuosius, nes nemoka KET ir nemoka važiuoti per nereguliuojamas sankryžas. Kadangi kelio savininkas nesugebės užtikrinti saugias eismo sąlygas esant neveikiančiam šviesoforui, todėl jis ir veikia visą parą.
Comment
Comment