Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei yra šviesoforas kiekvienai juostai atskiras, ar nėra galimybės patį dešiniausią laikyti žalią, sankryžoje tą juostą fiziškai atskyrus?
- 1 patinka
Comment
-
Tiesa prisiminiau, čia juk nauja jungtis iš dešinės bus, tai pasikeis į keturšalę sankryžą - nebeaktuali mintis. Trišalėje daug daugiau progų saugiai važiuoti tiesiai.
Bet įdomu reikalavimas, tai būtinas konstrukcinis atskyrimas, kad tiltptų 2 šviesoforai skirtingoms juostoms? Ar pakaktų platesnio fizinio atskyrimo.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTiesa prisiminiau, čia juk nauja jungtis iš dešinės bus, tai pasikeis į keturšalę sankryžą - nebeaktuali mintis. Trišalėje daug daugiau progų saugiai važiuoti tiesiai.
Bet įdomu reikalavimas, tai būtinas konstrukcinis atskyrimas, kad tiltptų 2 šviesoforai skirtingoms juostoms? Ar pakaktų platesnio fizinio atskyrimo.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKlausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai
Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?
1) tam antram atvejyje pirmumas sukančiam į dešinę (bet jo, negali būti garantuotas, nežinodamas koks šviesoforas stovi ir kas šviečia sukančiam į kairę)
2) toj hipotetinėj situacijoj su šviesoforais iš skirtingų pvz, pirmumas sukančiam į dešinę taip pat.
Aš lieku prie nuomonės, kad reikalinga taisyklė, jog apsisukant šviesoforinėje sankryžoje privaloma duoti kelią visiems.
Su sekcijom ir rodyklėm signaluose gavosi makalynė, bet ten nevažiuojant per raudoną bus sunku patekti į pavojingą situaciją, o su apsisukimais problema didelė, nes Lietuvoje vairuotojai tai daro labai drąsiai.
Comment
-
Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų
Comment
-
Parašė Riedis
Kai teorija skiriasi nuo praktikos
Kareivių g - Rimi sankryžos šviesoforinio reguliavimo schema ir pastabos.
Comment
-
Nepastebėjau, ar buvo informacija iš Raseinių.
Neliko unikalių 24/7 geltonai mirksėjusių šviesoforų (gal tiksliau sakyti lempų? https://goo.gl/maps/nfisrgfaZqsgqpei6), kabojusių Vilniaus g. sankryžose su Stonų g. ir Jurbarko g. Dabar eismą reguliuoja nauji pilnaverčiai šviesoforai. Nepastebėjau, ar jie turi jutiklius, tačiau Vilniaus gatve ties abejomis sankryžomis pavyko pravažiuoti degant žaliai šviesai.
Prieš kelis metus pagal naujas taisykles įrengtas šviesoforas Vilniaus ir Maironio g. sankryžoje tebeturi kryptis nurodančias rodykles, nors tuo pačiu metu žalia šviesa dega ir pėstiesiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAr man vaidenasi, ar rimtai Klaipėdoje žemesnė vairavimo kultūra negu Kaune? Mokomajam video pastebiu daugiau KET pažeidimų negu tikėčiausi pamatyti, kaip Klaipėdai. Atrodo, kad jų daugiau negu būtų nufilmavus panašų video Kaune
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.
Toks jausmas, kad Kaune ne taip agresyviai viskas atrodytų Bet čia tik nuojauta.
Dar, spėčiau, pačių šviesoforų reguliavimas matyt skatina agresyvumą, Kaunas pagal šviesoforų tvarką, gal net sakyčiau lyderis (tikrai ne Vilnius ir turbūt ne Klaipėda), todėl ir eismas priverstas tvarkingiau važiuotPaskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 10:44.
Comment
-
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąRodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę
Comment
Comment