Taip, įrengtas naujas šviesoforas su rodyklėmis tiesiai ir į kairę. Į dešinę nebeliko lentelės su žalia rodykle, įrengta trikampė salelė ir kelio ženklas "Duoti kelią". Sukant į dešinę pėsčiuosius reikia praleisti nereguliuojamoje perėjoje (zebrą turėtų artimiausiu metu nubraižyti).
Supratau. Dėkui už patikslinimą Dabar tik reik laukt kol įpras žmonės, nes dažnai sustoja ir nevažiuoja į dešinę nes mato degantį raudoną (nors jame rodyklė tik tiesiai ir į kairę) ;/
Supratau. Dėkui už patikslinimą Dabar tik reik laukt kol įpras žmonės, nes dažnai sustoja ir nevažiuoja į dešinę nes mato degantį raudoną (nors jame rodyklė tik tiesiai ir į kairę) ;/
Kaip sakė Einšteinas: "Yra du beribiai dalykai, visata ir žmonių kvailumas. Bet dėl visatos aš abejoju."
Supratau. Dėkui už patikslinimą Dabar tik reik laukt kol įpras žmonės, nes dažnai sustoja ir nevažiuoja į dešinę nes mato degantį raudoną (nors jame rodyklė tik tiesiai ir į kairę) ;/
Jei neklystu tokia pati situacija ir sukant dešinėn iš Maironio g. Į Karaliaus Mindaugo, lyg jau įprato žmonės.
Kaip sakė Einšteinas: "Yra du beribiai dalykai, visata ir žmonių kvailumas. Bet dėl visatos aš abejoju."
Nežinau ar visai į temą, bet tos salelės daug ką glumina. Viena labai užknisanti vieta - posūkis dešinėn iš Draugystės pr. į Senukus. Jis atskirtas tokia mikro salele https://www.google.com/maps/@54.9101...7i13312!8i6656 ir kažkodėl atvažiuojantys nuo "Bangos" pusės ir sukantys čia į kairę galvoja kad jų pirmumas prieš sukančius į dešinę nuo Pramonės pr. pusės. Visgi ta proga pasiteirausiu gal aš čia neteisingai galvoju ?
Kaune, Zukausko / Luksio g. Taip galima irengti papildoma sekcija, kai is pirmos galima ir tiesiai? (Rodykle jau veikia)
Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, negalima:
17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
Bet galėtų ir įteisinti tokį variantą su sekcija, kai iš pirmos juostos galima važiuoti tiesiai arba į dešinę.
Kaune, Zukausko / Luksio g. Taip galima irengti papildoma sekcija, kai is pirmos galima ir tiesiai? (Rodykle jau veikia)
Negalima. Tiesiog dėl didelio papildomų sekcijų paleidimo krūvio šviesoforininkai greičiau įjungė papildomą sekciją, nei spėjo pakeisti kelio ženklus. Rytoj ženklai turi būti pakeisti.
Panaši situacija buvo Alytuje, Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje. Naujosios g. iš pirmos juostos iš pradžių buvo tiesiai ir į dešinę, dabar užklijavo rodyklę tiesiai, o ant asfalto lyg ir bandyta uždažyt. Gavau tokias foto (sorry už kokybę):
Nežinau ar visai į temą, bet tos salelės daug ką glumina. Viena labai užknisanti vieta - posūkis dešinėn iš Draugystės pr. į Senukus. Jis atskirtas tokia mikro salele https://www.google.com/maps/@54.9101...7i13312!8i6656 ir kažkodėl atvažiuojantys nuo "Bangos" pusės ir sukantys čia į kairę galvoja kad jų pirmumas prieš sukančius į dešinę nuo Pramonės pr. pusės. Visgi ta proga pasiteirausiu gal aš čia neteisingai galvoju ?
Be abejo, kad pirmumą turi sukantis į dešinę. Jam gi nėra jokio kelio ženklo Duoti kelią. O sukantys į kairę suka pagal žalią skritulio formos signalą.
Negalima. Tiesiog dėl didelio papildomų sekcijų paleidimo krūvio šviesoforininkai greičiau įjungė papildomą sekciją, nei spėjo pakeisti kelio ženklus. Rytoj ženklai turi būti pakeisti.
Kaune pamažu mažėja sankryžų su papildomomis sekcijomis į kairę. Per keletą metų rekonstravus daug sankryžų šiai dienai likę 7 apsaugoti kairieji posūkiai, reguliuojami papildomomis sekcijomis į kairę. Šiandien Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje įrengti atskiri šviesoforai į kairę vietoj papildomų sekcijų:
Kaune pamažu mažėja sankryžų su papildomomis sekcijomis į kairę. Per keletą metų rekonstravus daug sankryžų šiai dienai likę 7 apsaugoti kairieji posūkiai, reguliuojami papildomomis sekcijomis į kairę. Šiandien Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje įrengti atskiri šviesoforai į kairę vietoj papildomų sekcijų:
Gal greitai ir visam Kaune neliks kairios šviesoforo sekcijos?
Įdomu, ar Vilnius kada susiims pasekt tokiu Kauno pavyzdžiu, jei nekeis šviesoforų visiškai. Nesakau, kad greitu metu, nes nori išlaikyti seną tvarką, bet kada nors.
Įdomu, ar Vilnius kada susiims pasekt tokiu Kauno pavyzdžiu, jei nekeis šviesoforų visiškai. Nesakau, kad greitu metu, nes nori išlaikyti seną tvarką, bet kada nors.
O kas blogai su sekcija i kaire? Kam švaistyt pinigus perdarimui tik kad perdaryt?
Šiandien nuėmus lentelę su žalia rodykle Jonavos - Kalpoko g. sankryžoje panaikinta viena didesnių nesąmonių, kai lentelė buvo įrengta pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles prie šviesoforo su rodyklėmis į dešinę. Tuo tikslu net buvo išimta rodyklė iš raudono signalo:
O kas blogai su sekcija i kaire? Kam švaistyt pinigus perdarimui tik kad perdaryt?
Papildymas dviem sekcijom kalnų nekainuoja, o aiškumas ir saugumas didesnis. Bet Vilniuje kairiųjų sekcijų šimtai, tai tikrai kainuotų milžiniškus pinigus.
Šv. Gertrūdos - Gimnazijos g. sankryžos posūkis į kairę nuo Savanorių pr. pusės reguliuojamas atskiru šviesoforu. Šviesoforai ir papildomos sekcijos keisti ne vieną kartą.
Senieji šviesoforai:
Šiemet rudenį atnaujinti:
Prieš lapkritį trumpam buvo išimtos rodyklės, bet vėl greitai grąžintos:
Šv. Gertrūdos - Gimnazijos g. sankryžos posūkis į kairę nuo Savanorių pr. pusės reguliuojamas atskiru šviesoforu. Šviesoforai ir papildomos sekcijos keisti ne vieną kartą.
Tikiuosi ir likusiuose tokio tipo šviesoforuose taip padarys, pvz. seniems šviesoforams prie geležinkelio stoties?
Tikiuosi ir likusiuose tokio tipo šviesoforuose taip padarys, pvz. seniems šviesoforams prie geležinkelio stoties?
Mano žiniomis, Kaune yra 67 apsaugoti kairieji posūkiai, nuo kitų krypčių atskirai reguliuojami trijų sekcijų šviesoforais su rodyklėmis į kairę. Ir likę 11 tarybinio stiliaus sankryžų su papildomomis sekcijomis į kairę (kas įdomiausia, visos trišalės):
Vytauto pr. – Čiurlionio g. sankryža, iš Čiurlionio g.
Mickevičiaus – Miško g. sankryža, iš Mickevičiaus g.
Veiverių g. – Maxima bazės sankryža, iš Veiverių g.
Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Pramonės pr.
Žemaičių pl. – Šarkuvos g., iš Žemaičių pl.
Baršausko – Breslaujos g., iš Baršausko g.
Savanorių pr. – Kampo g. sankryža, iš Savanorių pr.
Savanorių pr. – Uosio g. sankryža, iš Savanorių pr.
Taikos pr. – Pašilės g. sankryža, iš Taikos pr.
Karaliaus Mindaugo pr.– Prietilčio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr.
Karaliaus Mindaugo pr.– Prietilčio g. sankryža, iš Prietilčio g.
Vytauto pr. – Čiurlionio g. sankryža, iš Čiurlionio g.
Mickevičiaus – Miško g. sankryža, iš Mickevičiaus g.
Veiverių g. – Maxima bazės sankryža, iš Veiverių g.
Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Pramonės pr. (yra gembė, bet sovietinė)
Žemaičių pl. – Šarkuvos g., iš Žemaičių pl.
Baršausko – Breslaujos g., iš Baršausko g.
Savanorių pr. – Kampo g. sankryža, iš Savanorių pr.
Savanorių pr. – Uosio g. sankryža, iš Savanorių pr.
Taikos pr. – Pašilės g. sankryža, iš Taikos pr.
Paryškinau šviesoforus, kurie yra panašaus išsidėstymo (neturi gembės) kaip ir Šv. Gertrūdos-Gimnazijos g. sankryža ir norėčiau tikėtis panašių pakeitimų. Neparyškintoms sankryžoms geriau pertvarkyt ant gembių esančius šviesoforus, kad būtų bent jau artimi 2012 m. standartams kaip pvz. Jonavos g.-Nuokalnės g. šviesoforas.
Comment