Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Radau tos sankryžos Ukmergės g. prie Fabijoniškių Iki video:

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Radau tos sankryžos Ukmergės g. prie Fabijoniškių Iki video:

      Tai vis tik tada, sakykim, vokiškas reguliavimas
      Tokiems atvejams dabar galima panaudoti unikalias trijų krypčių rodykles viename signale.
      Gali jau galvoti apie tos sekcijos panaikinimą Nu bet gal tokiu būdu yra aiškiau išreikštos rodyklės

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Tai vis tik tada, sakykim, vokiškas reguliavimas

        Gali jau galvoti apie tos sekcijos panaikinimą Nu bet gal tokiu būdu yra aiškiau išreikštos rodyklės
        Papildoma sekcija nuo lapkričio 1 d. nedraus eismo, tai šioje sankryžoje raudonas signalas draus tik važiuoti tiesiai ir į kairę. Jei jau norima, kad vairuotojai būtų informuoti apie abu apsaugotus posūkius, galima naudoti unikalias pasaulyje trijų krypčių rodykles, numatytas šviesoforų taisyklėse.

        Click image for larger version

Name:	1 pav..jpg
Views:	69
Size:	96,9 kB
ID:	1752717

        Comment


          o tai pala, nesuprantu, šitos dešinės rodyklės bus ar nebus apsaugotos? T.y. reikės sukant žiūrėti ar pėstiesiems dega žalia ar ne?

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            o tai pala, nesuprantu, šitos dešinės rodyklės bus ar nebus apsaugotos? T.y. reikės sukant žiūrėti ar pėstiesiems dega žalia ar ne?
            Apsaugotos. Viskas, kas su rodykle šviesofore privalo būt apsaugota (išskyrus senesnio formato iki 2012 m., kurios pvz. dažnai turi kairiąsias sekcijas).

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Apsaugotos. Viskas, kas su rodykle šviesofore privalo būt apsaugota (išskyrus senesnio formato iki 2012 m., kurios pvz. dažnai turi kairiąsias sekcijas).
              Taip. Iš principo, žalios rodyklės tamsiame fone reiškia apsaugotą posūkį, juodos rodyklės žaliame fone neapsaugotą.

              Click image for larger version

Name:	WP_20150514_13_45_17_Pro.jpg
Views:	70
Size:	134,6 kB
ID:	1752749

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Taip. Iš principo, žalios rodyklės tamsiame fone reiškia apsaugotą posūkį, juodos rodyklės žaliame fone neapsaugotą.

                Click image for larger version  Name:	WP_20150514_13_45_17_Pro.jpg Views:	1 Size:	134,6 kB ID:	1752749
                Tai pamačius tokį šviesoforą (su vienoj žalioj dviem rodyklėm - tiesiai ir į dešinę), galima sukti bus į dešinę degant raudonam, ar ne?

                + galite paaiškinti, kas yra apsaugotas ir neapsaugotas posūkiai (trumpai)? ačiū

                Comment


                  https://www.google.com/search?client...+pos%C5%ABkiai

                  Comment


                    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

                    Tai pamačius tokį šviesoforą (su vienoj žalioj dviem rodyklėm - tiesiai ir į dešinę), galima sukti bus į dešinę degant raudonam, ar ne?

                    + galite paaiškinti, kas yra apsaugotas ir neapsaugotas posūkiai (trumpai)? ačiū
                    Tai jeigu degs rodyklės tiesiai ir į dešinę, tai tuo metu raudonas degti negali.

                    Apsaugotas reiškia, kad sukant praleisti nieko nereikia.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Kiek mačiau Neries kr.-Varnių g. sankryžoj paliko seną tvarką, kuri vietomis panaši, kaip čia buvo prie Stoties, o prikabino rodykles/sekcijas tik ten kur jau yra dešinys posūkis. Įdomu, kodėl prie Stoties pakeitė, o ten nepakeitė.
                      O tai kur įrengė tą papildomą sekciją? Aš mačiau tik iš Neries krantinės į dešinę link Vilijampolės turgaus. Bet ten atskira juosta į dešinę.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        O tai kur įrengė tą papildomą sekciją? Aš mačiau tik iš Neries krantinės į dešinę link Vilijampolės turgaus. Bet ten atskira juosta į dešinę.
                        Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:02.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
                          Tokiu atveju ryte kamštis prieš Neries krantinės sankryžą su Varnių tiltu nutįstų iki Taubučių sankryžos. Nes tokio srauto iš Varnių gatvės į Neries krantinę nėra, kad reikėtų dviejų eismo juostų. O srautas nuo Šilainių ant Varnių tilto - milžiniškas. Ten tikrai eismo tvarkos keisti nereikia

                          Comment


                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                            Tokiu atveju ryte kamštis prieš Neries krantinės sankryžą su Varnių tiltu nutįstų iki Taubučių sankryžos. Nes tokio srauto iš Varnių gatvės į Neries krantinę nėra, kad reikėtų dviejų eismo juostų. O srautas nuo Šilainių ant Varnių tilto - milžiniškas. Ten tikrai eismo tvarkos keisti nereikia
                            Bet žalia lentelė vis tiek turės būt panaikinta, tai įdomu bus pamatyt rezultatą. Galų gale gal išeitų išplatinti tą vietą tom dvejoms juostoms į dešinę, jei be lentelės nieko gero.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:58.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
                              Jei nuėmus lentelę, darysis kamštis, gali būti, kad paliks pirmą juostą į dešinę, antrą padarys tik tiesiai ir irengs papildomą sekciją į dešinę. Nors klausimas ar tai būtų geriau. Nes degant žaliam signalui, į dešinę dabar sukama iš dviejų juostų, o raudonas dega neilgai. Palikus tik vieną juostą į dešinę, beveik dvigubai sumažėtų srautas per žalią ir tik dar kažkiek su papildoma sekcija pravažiuotų per raudoną.

                              Bet kuriuo atveju kažkada rekonstravus šią sankryžą negalės likti esama tvarka, nes sukant dviem juostom, kartu negali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Jei nuėmus lentelę, darysis kamštis, gali būti, kad paliks pirmą juostą į dešinę, antrą padarys tik tiesiai ir irengs papildomą sekciją į dešinę. Nors klausimas ar tai būtų geriau. Nes degant žaliam signalui, į dešinę dabar sukama iš dviejų juostų, o raudonas dega neilgai. Palikus tik vieną juostą į dešinę, beveik dvigubai sumažėtų srautas per žalią ir tik dar kažkiek su papildoma sekcija pravažiuotų per raudoną.

                                Bet kuriuo atveju kažkada rekonstravus šią sankryžą negalės likti esama tvarka, nes sukant dviem juostom, kartu negali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas.
                                manau pėstiesiems įrengs mygtuką žaliai šviesai, nes pėsčiųjų ten 2 per valandą, tai kai jiems reiks užsidegs ir tada sustabdys sukančius į dešinę.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja

                                  Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.
                                  Projektinės tokios, jei neklystu:




                                  "Gatvių apšvietimo" paaiškinimas dėl situacijos:
                                  Informacija dėl Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos:
                                  Šiandien 2019-09-25 dieną savivaldybės inicijuoto skubaus pasitarimo metu buvo aptarta Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos susidariusių kamščių problema. Statytojui paleidus minėtos sankryžos naujai pastatytų šviesoforų darbą sutriko autotransporto priemonių pralaidumas, dėl neišbaigtų infrastruktūros darbų t.y. nepabaigti asfaltavimo darbai, nėra numatytų projekte visų laisvai pravažiuojamų eismo juostų, užtvertu eismo juostų, mažinamo greičio šioje vietoje ir t.t., ko pasėkoje pagal naujai suprojektuoto šviesoforo skaičiavimus srauto pralaidumas žymiai suprastėja. Nuspręsta:
                                  • Laikinai grąžinti seną prieš tai buvusį šviesoforų eismo režimą su dalinai apsaugotu kairiniu posūkiu.
                                  • Laikinai grąžinti Šiaurės prospekte žalią rodyklę posūkiui į dešinę.
                                  Pabaigus neišbaigtus infrastruktūros darbus, naujasis šviesoforas bus perprogramuotas ir paleistas darbui pagal projektinius sprendinius ir atliekami paleidimo derinimo darbai.
                                  Ta proga, nors ir nelabai tinkama tema, pasidžiaugsiu dėl Jūrininkų pr. šviesoforų. Gal pirmadienio vakarą sėkmingai išsidėstė žvaigždės danguje, o gal iš tiesų projektuotojai rimtai pažiūrėjo į savo darbą, bet važiuojant nuo sankryžos su Taikos pr. iki pat Rimkų ir laikant 80-90 kmh greitį, pavyko visus šviesoforus pravažiuoti nesustojant (paskutinius du jau mirksint žaliai šviesai).
                                  Paskutinis taisė Briedis; 2019.10.09, 20:10.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Projektinės tokios, jei neklystu:


                                    Jau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Jau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.
                                      Na, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Na, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.
                                        Atskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Atskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.
                                          Tai čia ko gero ir bus tas išimtinis atvejis, nes esant tokiam eismo organizavimui (Šiaurės pr. vidurinė juosta skirta posūkiams abejomis kryptimis, o Liepų g. rytų kryptimi vidurinė juosta skirta važiavimui tiesiai ir posūkiui kairėn (planas)), leisti atskiras kryptis atskiromis fazėmis neįmanoma.

                                          Analogiškas atskiras reguliavimas yra keikiamoje Minijos g. - Baltijos pr. sankryžoje, taip pat Taikos pr. sankryžose su Kauno g./Agluonos g. ir Dubysos g.
                                          (Nukrypau nuo lentelių temos).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X