Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tokiems atvejams dabar galima panaudoti unikalias trijų krypčių rodykles viename signale.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai vis tik tada, sakykim, vokiškas reguliavimas
Gali jau galvoti apie tos sekcijos panaikinimą Nu bet gal tokiu būdu yra aiškiau išreikštos rodyklės
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąo tai pala, nesuprantu, šitos dešinės rodyklės bus ar nebus apsaugotos? T.y. reikės sukant žiūrėti ar pėstiesiems dega žalia ar ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Apsaugotos. Viskas, kas su rodykle šviesofore privalo būt apsaugota (išskyrus senesnio formato iki 2012 m., kurios pvz. dažnai turi kairiąsias sekcijas).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Taip. Iš principo, žalios rodyklės tamsiame fone reiškia apsaugotą posūkį, juodos rodyklės žaliame fone neapsaugotą.
+ galite paaiškinti, kas yra apsaugotas ir neapsaugotas posūkiai (trumpai)? ačiū
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tai pamačius tokį šviesoforą (su vienoj žalioj dviem rodyklėm - tiesiai ir į dešinę), galima sukti bus į dešinę degant raudonam, ar ne?
+ galite paaiškinti, kas yra apsaugotas ir neapsaugotas posūkiai (trumpai)? ačiū
Apsaugotas reiškia, kad sukant praleisti nieko nereikia.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKiek mačiau Neries kr.-Varnių g. sankryžoj paliko seną tvarką, kuri vietomis panaši, kaip čia buvo prie Stoties, o prikabino rodykles/sekcijas tik ten kur jau yra dešinys posūkis. Įdomu, kodėl prie Stoties pakeitė, o ten nepakeitė.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai kur įrengė tą papildomą sekciją? Aš mačiau tik iš Neries krantinės į dešinę link Vilijampolės turgaus. Bet ten atskira juosta į dešinę.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:02.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Tokiu atveju ryte kamštis prieš Neries krantinės sankryžą su Varnių tiltu nutįstų iki Taubučių sankryžos. Nes tokio srauto iš Varnių gatvės į Neries krantinę nėra, kad reikėtų dviejų eismo juostų. O srautas nuo Šilainių ant Varnių tilto - milžiniškas. Ten tikrai eismo tvarkos keisti nereikiaPaskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:58.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai turbūt tik ten ir prikabino, nes nepatikrinau kiek tiksliai yra tokios konfigūracijos dešinių posūkių toj sankryžoj (ar jos komplekse iš dviejų sankryžų). Kiek važiavau, panašu, kad eismo tvarka nepasikeitė. Nors man pvz. atrodo patraukli idėja panaikinti dviejų juostų išsukimą į Varnių tiltą, kur pirma juosta virsta Varnių tilto greitėjimo/pirma juosta, o antra juosta atsiremia į būsimą antrą juostą. Būtų neblogai, jei nuo Neries kr. link Varnių tilto būtų galima tik iš vienos eismo juostos, įrengti dešinę sekciją, o link Centro būtų panaikinama galimybė iš antros juostos sukti į dešinę. Būtų galima padaryti dvi juostas nuo Varnių g. link Neries krantinės.
Bet kuriuo atveju kažkada rekonstravus šią sankryžą negalės likti esama tvarka, nes sukant dviem juostom, kartu negali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jei nuėmus lentelę, darysis kamštis, gali būti, kad paliks pirmą juostą į dešinę, antrą padarys tik tiesiai ir irengs papildomą sekciją į dešinę. Nors klausimas ar tai būtų geriau. Nes degant žaliam signalui, į dešinę dabar sukama iš dviejų juostų, o raudonas dega neilgai. Palikus tik vieną juostą į dešinę, beveik dvigubai sumažėtų srautas per žalią ir tik dar kažkiek su papildoma sekcija pravažiuotų per raudoną.
Bet kuriuo atveju kažkada rekonstravus šią sankryžą negalės likti esama tvarka, nes sukant dviem juostom, kartu negali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja
Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.
"Gatvių apšvietimo" paaiškinimas dėl situacijos:
Informacija dėl Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos:
Šiandien 2019-09-25 dieną savivaldybės inicijuoto skubaus pasitarimo metu buvo aptarta Liepų g. - Šiaurės pr. sankryžos susidariusių kamščių problema. Statytojui paleidus minėtos sankryžos naujai pastatytų šviesoforų darbą sutriko autotransporto priemonių pralaidumas, dėl neišbaigtų infrastruktūros darbų t.y. nepabaigti asfaltavimo darbai, nėra numatytų projekte visų laisvai pravažiuojamų eismo juostų, užtvertu eismo juostų, mažinamo greičio šioje vietoje ir t.t., ko pasėkoje pagal naujai suprojektuoto šviesoforo skaičiavimus srauto pralaidumas žymiai suprastėja. Nuspręsta:- Laikinai grąžinti seną prieš tai buvusį šviesoforų eismo režimą su dalinai apsaugotu kairiniu posūkiu.
- Laikinai grąžinti Šiaurės prospekte žalią rodyklę posūkiui į dešinę.
Paskutinis taisė Briedis; 2019.10.09, 20:10.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąProjektinės tokios, jei neklystu:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJau durniau fazių neišėjo sudėliot... Atskiras abiejų pusių reguliavimas ir kirto per pralaidumą.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNa, tokiu principu reguliuojamos ir trišalės sankryžos Minijos g., tad gal iš ten nusižiūrėta. Bet akivaizdu, kad čia galimas žymiai efektyvesnis reguliavimas dėl didesnio eismo juostų skaičiaus nei Minijos g.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtskiras reguliavimas galimas tik išimtinais atvejais, kai neina leisti atskirų krypčių atskiromis fazėmis ir pan.
Analogiškas atskiras reguliavimas yra keikiamoje Minijos g. - Baltijos pr. sankryžoje, taip pat Taikos pr. sankryžose su Kauno g./Agluonos g. ir Dubysos g.
(Nukrypau nuo lentelių temos).
Comment
Comment