Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?
Comment
-
Vaikų žaidimai su tuo mirksinčio žalio naikinimu. Dabar gaunasi taip, kad mirksintį žalią atstos periodas, kai visiems šviečia raudonas signalas. Vilniuje ir kitur, kur įrengti nauji šviesoforai, tie vadinami „saugos“ periodai sudubliuoti: ir žalias mirksi, ir raudonas dar po to visiems šviečia. Kaip ir logiška tada naikinti žalią. Bet, kiek esu atkreipęs dėmesį, Vilniuje visai nėra pagarbos geltonam signalui: visi žino, kad kita kryptimi žalias švies tik po geros pauzės, tai ir lekia nesidairydami, kai kuriais atvejais nespėdami apleisti sankryžos ne tik iki geltono, bet ir iki raudono signalo. Tuo tarpu mažesniuose miestuose, kur daugiausiai išlikę senieji šviesoforai (vieniems signalas keičiasi į raudoną, kitiems į žalią vienu metu), tokio naglo važiavimo per geltoną tikrai nėra – vairuoju ir pats tą pastebiu. Be to, pagal KET geltonas šviesoforo signalas draudžia eismą (nebent reikia staigiai stabdyti), ir tai nuo seno yra įprasta. Po pakeitimo išeis taip, kad geltonas signalas leis eismą, nes sustoti prieš jį nebus praktinės galimybės. Kam tuomet reikia keisti nusistovėjusį signalų suvokimą? Gerai, tarkim, kitų valstybių pavyzdžiu įrodoma, kad nauja tvarka saugesnė. Tačiau tokiu atveju tą tvarką ir reikėjo visur įvesti vienu metu, t.y. tuo pat metu panaikinant ir mirksintį žalią, ir padarant saugos fazę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąVaikų žaidimai su tuo mirksinčio žalio naikinimu. Dabar gaunasi taip, kad mirksintį žalią atstos periodas, kai visiems šviečia raudonas signalas. Vilniuje ir kitur, kur įrengti nauji šviesoforai, tie vadinami „saugos“ periodai sudubliuoti: ir žalias mirksi, ir raudonas dar po to visiems šviečia. Kaip ir logiška tada naikinti žalią. Bet, kiek esu atkreipęs dėmesį, Vilniuje visai nėra pagarbos geltonam signalui: visi žino, kad kita kryptimi žalias švies tik po geros pauzės, tai ir lekia nesidairydami, kai kuriais atvejais nespėdami apleisti sankryžos ne tik iki geltono, bet ir iki raudono signalo. Tuo tarpu mažesniuose miestuose, kur daugiausiai išlikę senieji šviesoforai (vieniems signalas keičiasi į raudoną, kitiems į žalią vienu metu), tokio naglo važiavimo per geltoną tikrai nėra – vairuoju ir pats tą pastebiu. Be to, pagal KET geltonas šviesoforo signalas draudžia eismą (nebent reikia staigiai stabdyti), ir tai nuo seno yra įprasta. Po pakeitimo išeis taip, kad geltonas signalas leis eismą, nes sustoti prieš jį nebus praktinės galimybės. Kam tuomet reikia keisti nusistovėjusį signalų suvokimą? Gerai, tarkim, kitų valstybių pavyzdžiu įrodoma, kad nauja tvarka saugesnė. Tačiau tokiu atveju tą tvarką ir reikėjo visur įvesti vienu metu, t.y. tuo pat metu panaikinant ir mirksintį žalią, ir padarant saugos fazę.
Comment
-
Pakartotinai skelbiamas konkursas Vilniuje, storų juodų rodyklių įrengimui senų šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliuose signaluose ir naujų papildomų sekcijų į dešinę įrengimui pagal seną tvarką.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179
- 1 patinka
Comment
-
Beje, pagalvojau, savivaldybės turėtų nevengti įrengdama naujus gembinius šviesoforus taip pat įrengti krypčių rodykles, pan. kaip pvz. Taline. Direkcija, įrengdama naujas šviesoforines sankryžas lyg ir išpildo šį reikalavimą, o savivaldybės, sakyčiau, tik iš dalies, pvz. Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža Klaipėdoje ženklai turėtų būti ant gembės, o pvz. Aleksoto prietiltyje kryptys į Centrą ir Minkovskių g. jau ant gembės
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimądsanto
Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPakartotinai skelbiamas konkursas Vilniuje, storų juodų rodyklių įrengimui senų šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliuose signaluose ir naujų papildomų sekcijų į dešinę įrengimui pagal seną tvarką.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
Varnėnų g. papildoma sekcija panaikinus lentelę ne tik galėtų, bet ir privalės būti - 80-90% transporto iš perkėlos šioje vietoje suka dešinėn. Jei sekcija neatsiras, o nuėmus lentelę kitokių pakeitimų nebus daroma, ateinančią vasarą galėsime stebėti eiles ne tik į keltą, bet ir iš kelto.
Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
3) Naikupės g. -> Minijos g.
4) Dubysos g. -> Minijos g.
5) Agluonos g. -> Minijos g.
6) Plieno g. -> Šilutės pl.
7) Vingio g. -> Šilutės pl.
8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
15) H. Manto -> Liepų g.
16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
18) Pilies g. -> Minijos g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNeįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.
Varnėnų g. papildoma sekcija panaikinus lentelę ne tik galėtų, bet ir privalės būti - 80-90% transporto iš perkėlos šioje vietoje suka dešinėn. Jei sekcija neatsiras, o nuėmus lentelę kitokių pakeitimų nebus daroma, ateinančią vasarą galėsime stebėti eiles ne tik į keltą, bet ir iš kelto.
Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
3) Naikupės g. -> Minijos g.
4) Dubysos g. -> Minijos g.
5) Agluonos g. -> Minijos g.
6) Plieno g. -> Šilutės pl.
7) Vingio g. -> Šilutės pl.
8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
15) H. Manto -> Liepų g.
16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
18) Pilies g. -> Minijos g.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNeįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.22, 00:07.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Atrodo mažesnėm apimtim arba dalimis vykdys, tik 5 sankryžos šiame pirkime.
Comment
-
Beje, kalbant apie Kauną, daug matau sankryžų, kurios galėtų turėti papildomas rodykles, bet dar neturi, bet virš dešinio posūkio juostos yra atskiras dešinio posūkio šviesoforas. Spėju, panaikinus žalias lenteles, ten kur yra atskiras šviesoforas dešiniam posūkiui, bus įrengtas dešinio posūkio šviesoforas? Pvz. Iš Partizanų g. sukant į Pramonės pr. link Muravos, iš Urmo bazės sukant į Taikos pr. ir pan.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBeje, kalbant apie Kauną, daug matau sankryžų, kurios galėtų turėti papildomas rodykles, bet dar neturi, bet virš dešinio posūkio juostos yra atskiras dešinio posūkio šviesoforas. Spėju, panaikinus žalias lenteles, ten kur yra atskiras šviesoforas dešiniam posūkiui, bus įrengtas dešinio posūkio šviesoforas? Pvz. Iš Partizanų g. sukant į Pramonės pr. link Muravos, iš Urmo bazės sukant į Taikos pr. ir pan.
Iš Urmo bazės jau yra įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę. Kažin, ar ten tikslinga išimti rodykles iš dešiniojo posūkio šviesoforo ir įrengti papildomą sekciją. Ar ten būna kamščių?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kažką painioji Iš Partizanų g. yra atskira juosta į dešinę, bet šviesoforas nėra atskiras tik dešiniajam posūkiui, jis yra be rodyklių. Pagal mano turimą informaciją, prie šviesoforo bus įrengta papildoma sekcija į dešinę. Lyg buvo planų ir iš kitos Partizanų pusės pirmą juostą skirti tik dešiniajam posūkiui ir įrengti papildomą sekciją į dešinę.
Iš Urmo bazės jau yra įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę. Kažin, ar ten tikslinga išimti rodykles iš dešiniojo posūkio šviesoforo ir įrengti papildomą sekciją. Ar ten būna kamščių?
Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
2016 m. jūsų video
https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašytaPaskutinis taisė PoDV; 2019.09.22, 01:23.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dėl Partizanų g., jo supainiojau, turėjau omeny šiuo metu yra atskiras šviesoforas virš dešinės juostos, bet be rodyklių. Turėjau klausimą, ar jį planuoja pritaikyti kaip dešinio posūkio šviesoforą ar prikabinti papildomą sekciją į dešinę Kaip suprantu bus kabinama papildoma sekcija.Tik dabar nelabai suprantu (matyt kažko dar nežinau), kam reikia kabinti dešinę sekciją, jei galima sutvarkyti patį šviesoforą taip, kad jis būtų skirtas tik dešiniąjam posūkiui? Aš suprantu atvejus, kai yra dešinėje pėsčiųjų perėja ir dešinys posūkis gaunasi neapsaugotas, bet kam sekcija reikalinga sukant iš Partizanų g. į Pramonės pr. kur nėra dešinėje perėjos? Važiuojant nuo Savo į Pramonės pr., man būtų kaip ir aišku (jei tokią įrengs/įrengtų)
Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
2016 m. jūsų video
https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
Dėl Urmo bazės tai pyyyp! Nežinojau, kad čia padarė tokią parodiją. Įtariu, kad ten iš raudono signalo išimta rodyklė, o geltoname ir žaliame signaluose rodyklės yra. Lentelė čia įrengta pažeidžiant du šviesoforų įrengimo taisyklių punktus. Nu kaip kitaip sukontroliuoti savivaldybes, jei ne panaikinant lenteles iš viso...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPabandysiu jų užklausti. O ką turi omeny, kad jiems ne tas galvoje?
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPvz. man asmeniškai labiausiai aktuali jungtis Klaipėdoje yra Baltijos pr., Minijos g. ir Varnėnų g. Kelionė per Klaipėdą į Nidą galėtų būti kokybiškesnė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dėl Partizanų. Dešiniojo posūkio šviesoforo ir papildomos sekcijos į dešinę skirtumas yra tas, kad degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliai rodyklei, negali būti kartu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis. Partizanų g. abi pusės leidžiamos vienoje fazėje, todėl dešiniojo apsaugoto posūkio iš Partizanų g. į Pramonės pr. link Muravos tuo metu nebūtų galima leisti. Įrengus papildomą sekciją į dešinę, dešinysis posūkis būtų leidžiamas degant žaliam skritulio formos signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Tuo pat metu gali būti leidžiamas kairysis neapsaugotas posūkis iš Partizanų g. nuo Savo.
- 1 patinka
Comment
Comment