Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?
    Žiūri į telefonus.
    Flickr

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?
      Visada galvojau, kad tai susiję su vyraujančiomis eismo sąlygomis. Pvz. Londone, Varšuvoje, Vilniuje (?) vs. Kaune eilės juda greičiau, o mažesnesiuose, mažiau eismo apkrautose gatvėse visi labiau atsipalaidavę ir bent jau man visada atrodė, kad miesteliuose prie šviesoforų eilės dar lėčiau juda negu didmiesčiuose, pvz. Vilniuje ar Kaune.

      Comment


        Vaikų žaidimai su tuo mirksinčio žalio naikinimu. Dabar gaunasi taip, kad mirksintį žalią atstos periodas, kai visiems šviečia raudonas signalas. Vilniuje ir kitur, kur įrengti nauji šviesoforai, tie vadinami „saugos“ periodai sudubliuoti: ir žalias mirksi, ir raudonas dar po to visiems šviečia. Kaip ir logiška tada naikinti žalią. Bet, kiek esu atkreipęs dėmesį, Vilniuje visai nėra pagarbos geltonam signalui: visi žino, kad kita kryptimi žalias švies tik po geros pauzės, tai ir lekia nesidairydami, kai kuriais atvejais nespėdami apleisti sankryžos ne tik iki geltono, bet ir iki raudono signalo. Tuo tarpu mažesniuose miestuose, kur daugiausiai išlikę senieji šviesoforai (vieniems signalas keičiasi į raudoną, kitiems į žalią vienu metu), tokio naglo važiavimo per geltoną tikrai nėra – vairuoju ir pats tą pastebiu. Be to, pagal KET geltonas šviesoforo signalas draudžia eismą (nebent reikia staigiai stabdyti), ir tai nuo seno yra įprasta. Po pakeitimo išeis taip, kad geltonas signalas leis eismą, nes sustoti prieš jį nebus praktinės galimybės. Kam tuomet reikia keisti nusistovėjusį signalų suvokimą? Gerai, tarkim, kitų valstybių pavyzdžiu įrodoma, kad nauja tvarka saugesnė. Tačiau tokiu atveju tą tvarką ir reikėjo visur įvesti vienu metu, t.y. tuo pat metu panaikinant ir mirksintį žalią, ir padarant saugos fazę.

        Comment


          Parašė DArnas Rodyti pranešimą
          Vaikų žaidimai su tuo mirksinčio žalio naikinimu. Dabar gaunasi taip, kad mirksintį žalią atstos periodas, kai visiems šviečia raudonas signalas. Vilniuje ir kitur, kur įrengti nauji šviesoforai, tie vadinami „saugos“ periodai sudubliuoti: ir žalias mirksi, ir raudonas dar po to visiems šviečia. Kaip ir logiška tada naikinti žalią. Bet, kiek esu atkreipęs dėmesį, Vilniuje visai nėra pagarbos geltonam signalui: visi žino, kad kita kryptimi žalias švies tik po geros pauzės, tai ir lekia nesidairydami, kai kuriais atvejais nespėdami apleisti sankryžos ne tik iki geltono, bet ir iki raudono signalo. Tuo tarpu mažesniuose miestuose, kur daugiausiai išlikę senieji šviesoforai (vieniems signalas keičiasi į raudoną, kitiems į žalią vienu metu), tokio naglo važiavimo per geltoną tikrai nėra – vairuoju ir pats tą pastebiu. Be to, pagal KET geltonas šviesoforo signalas draudžia eismą (nebent reikia staigiai stabdyti), ir tai nuo seno yra įprasta. Po pakeitimo išeis taip, kad geltonas signalas leis eismą, nes sustoti prieš jį nebus praktinės galimybės. Kam tuomet reikia keisti nusistovėjusį signalų suvokimą? Gerai, tarkim, kitų valstybių pavyzdžiu įrodoma, kad nauja tvarka saugesnė. Tačiau tokiu atveju tą tvarką ir reikėjo visur įvesti vienu metu, t.y. tuo pat metu panaikinant ir mirksintį žalią, ir padarant saugos fazę.
          Geltonas visur draudžia eismą, išskyrus atvejus, kai reikia staigiai stabdyti. Jei nebūtų šios išlygos, tai geltonas nesiskirtų nuo raudono.

          Comment


            Pakartotinai skelbiamas konkursas Vilniuje, storų juodų rodyklių įrengimui senų šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliuose signaluose ir naujų papildomų sekcijų į dešinę įrengimui pagal seną tvarką.

            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179

            Comment


              dsanto

              Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
              Click image for larger version  Name:	varnenu_minijos.jpg Views:	1 Size:	268,1 kB ID:	1749627
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.20, 19:36.

              Comment


                Beje, pagalvojau, savivaldybės turėtų nevengti įrengdama naujus gembinius šviesoforus taip pat įrengti krypčių rodykles, pan. kaip pvz. Taline. Direkcija, įrengdama naujas šviesoforines sankryžas lyg ir išpildo šį reikalavimą, o savivaldybės, sakyčiau, tik iš dalies, pvz. Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža Klaipėdoje ženklai turėtų būti ant gembės, o pvz. Aleksoto prietiltyje kryptys į Centrą ir Minkovskių g. jau ant gembės

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  dsanto

                  Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
                  Click image for larger version Name:	varnenu_minijos.jpg Views:	1 Size:	268,1 kB ID:	1749627
                  Apie Klaipėdą nieko negirdėjau.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Pakartotinai skelbiamas konkursas Vilniuje, storų juodų rodyklių įrengimui senų šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliuose signaluose ir naujų papildomų sekcijų į dešinę įrengimui pagal seną tvarką.

                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179
                    Atrodo mažesnėm apimtim arba dalimis vykdys, tik 5 sankryžos šiame pirkime.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
                      Neįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.

                      Varnėnų g. papildoma sekcija panaikinus lentelę ne tik galėtų, bet ir privalės būti - 80-90% transporto iš perkėlos šioje vietoje suka dešinėn. Jei sekcija neatsiras, o nuėmus lentelę kitokių pakeitimų nebus daroma, ateinančią vasarą galėsime stebėti eiles ne tik į keltą, bet ir iš kelto.

                      Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
                      1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
                      2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
                      3) Naikupės g. -> Minijos g.
                      4) Dubysos g. -> Minijos g.
                      5) Agluonos g. -> Minijos g.
                      6) Plieno g. -> Šilutės pl.
                      7) Vingio g. -> Šilutės pl.
                      8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
                      9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
                      10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
                      11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
                      12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
                      13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
                      14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
                      15) H. Manto -> Liepų g.
                      16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
                      17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
                      18) Pilies g. -> Minijos g.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Neįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.

                        Varnėnų g. papildoma sekcija panaikinus lentelę ne tik galėtų, bet ir privalės būti - 80-90% transporto iš perkėlos šioje vietoje suka dešinėn. Jei sekcija neatsiras, o nuėmus lentelę kitokių pakeitimų nebus daroma, ateinančią vasarą galėsime stebėti eiles ne tik į keltą, bet ir iš kelto.

                        Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
                        1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
                        2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
                        3) Naikupės g. -> Minijos g.
                        4) Dubysos g. -> Minijos g.
                        5) Agluonos g. -> Minijos g.
                        6) Plieno g. -> Šilutės pl.
                        7) Vingio g. -> Šilutės pl.
                        8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
                        9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
                        10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
                        11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
                        12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
                        13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
                        14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
                        15) H. Manto -> Liepų g.
                        16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
                        17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
                        18) Pilies g. -> Minijos g.
                        Pabandysiu jų užklausti. O ką turi omeny, kad jiems ne tas galvoje?

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Neįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.
                          Bandau spėt. Didelis biudžeto deficitas? Vėluoja esami darbai ir jų projektai? Pvz. man asmeniškai labiausiai aktuali jungtis Klaipėdoje yra Baltijos pr., Minijos g. ir Varnėnų g. Kelionė per Klaipėdą į Nidą galėtų būti kokybiškesnė.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.22, 00:07.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                            Atrodo mažesnėm apimtim arba dalimis vykdys, tik 5 sankryžos šiame pirkime.
                            Iš tiesų, čia tik maža dalis numatytų darbų. Gal darbus išskaidys į kelis konkursus, kad atitiktų kažkokias viešųjų pirkimų sąlygas.

                            Comment


                              Beje, kalbant apie Kauną, daug matau sankryžų, kurios galėtų turėti papildomas rodykles, bet dar neturi, bet virš dešinio posūkio juostos yra atskiras dešinio posūkio šviesoforas. Spėju, panaikinus žalias lenteles, ten kur yra atskiras šviesoforas dešiniam posūkiui, bus įrengtas dešinio posūkio šviesoforas? Pvz. Iš Partizanų g. sukant į Pramonės pr. link Muravos, iš Urmo bazės sukant į Taikos pr. ir pan.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Beje, kalbant apie Kauną, daug matau sankryžų, kurios galėtų turėti papildomas rodykles, bet dar neturi, bet virš dešinio posūkio juostos yra atskiras dešinio posūkio šviesoforas. Spėju, panaikinus žalias lenteles, ten kur yra atskiras šviesoforas dešiniam posūkiui, bus įrengtas dešinio posūkio šviesoforas? Pvz. Iš Partizanų g. sukant į Pramonės pr. link Muravos, iš Urmo bazės sukant į Taikos pr. ir pan.
                                Kažką painioji Iš Partizanų g. yra atskira juosta į dešinę, bet šviesoforas nėra atskiras tik dešiniajam posūkiui, jis yra be rodyklių. Pagal mano turimą informaciją, prie šviesoforo bus įrengta papildoma sekcija į dešinę. Lyg buvo planų ir iš kitos Partizanų pusės pirmą juostą skirti tik dešiniajam posūkiui ir įrengti papildomą sekciją į dešinę.

                                Iš Urmo bazės jau yra įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę. Kažin, ar ten tikslinga išimti rodykles iš dešiniojo posūkio šviesoforo ir įrengti papildomą sekciją. Ar ten būna kamščių?

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Kažką painioji Iš Partizanų g. yra atskira juosta į dešinę, bet šviesoforas nėra atskiras tik dešiniajam posūkiui, jis yra be rodyklių. Pagal mano turimą informaciją, prie šviesoforo bus įrengta papildoma sekcija į dešinę. Lyg buvo planų ir iš kitos Partizanų pusės pirmą juostą skirti tik dešiniajam posūkiui ir įrengti papildomą sekciją į dešinę.

                                  Iš Urmo bazės jau yra įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę. Kažin, ar ten tikslinga išimti rodykles iš dešiniojo posūkio šviesoforo ir įrengti papildomą sekciją. Ar ten būna kamščių?
                                  Dėl Partizanų g., jo supainiojau, turėjau omeny šiuo metu yra atskiras šviesoforas virš dešinės juostos, bet be rodyklių. Turėjau klausimą, ar jį planuoja pritaikyti kaip dešinio posūkio šviesoforą ar prikabinti papildomą sekciją į dešinę Kaip suprantu bus kabinama papildoma sekcija.Tik dabar nelabai suprantu (matyt kažko dar nežinau), kam reikia kabinti dešinę sekciją, jei galima sutvarkyti patį šviesoforą taip, kad jis būtų skirtas tik dešiniąjam posūkiui? Aš suprantu atvejus, kai yra dešinėje pėsčiųjų perėja ir dešinys posūkis gaunasi neapsaugotas, bet kam sekcija reikalinga sukant iš Partizanų g. į Pramonės pr. kur nėra dešinėje perėjos? Važiuojant nuo Savo į Pramonės pr., man būtų kaip ir aišku (jei tokią įrengs/įrengtų)

                                  Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
                                  Click image for larger version  Name:	garazai_taikoje.jpg Views:	1 Size:	51,5 kB ID:	1749810

                                  2016 m. jūsų video
                                  https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
                                  Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.22, 01:23.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Dėl Partizanų g., jo supainiojau, turėjau omeny šiuo metu yra atskiras šviesoforas virš dešinės juostos, bet be rodyklių. Turėjau klausimą, ar jį planuoja pritaikyti kaip dešinio posūkio šviesoforą ar prikabinti papildomą sekciją į dešinę Kaip suprantu bus kabinama papildoma sekcija.Tik dabar nelabai suprantu (matyt kažko dar nežinau), kam reikia kabinti dešinę sekciją, jei galima sutvarkyti patį šviesoforą taip, kad jis būtų skirtas tik dešiniąjam posūkiui? Aš suprantu atvejus, kai yra dešinėje pėsčiųjų perėja ir dešinys posūkis gaunasi neapsaugotas, bet kam sekcija reikalinga sukant iš Partizanų g. į Pramonės pr. kur nėra dešinėje perėjos? Važiuojant nuo Savo į Pramonės pr., man būtų kaip ir aišku (jei tokią įrengs/įrengtų)

                                    Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
                                    Click image for larger version Name:	garazai_taikoje.jpg Views:	1 Size:	51,5 kB ID:	1749810

                                    2016 m. jūsų video
                                    https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
                                    Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
                                    Dėl Partizanų. Dešiniojo posūkio šviesoforo ir papildomos sekcijos į dešinę skirtumas yra tas, kad degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliai rodyklei, negali būti kartu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis. Partizanų g. abi pusės leidžiamos vienoje fazėje, todėl dešiniojo apsaugoto posūkio iš Partizanų g. į Pramonės pr. link Muravos tuo metu nebūtų galima leisti. Įrengus papildomą sekciją į dešinę, dešinysis posūkis būtų leidžiamas degant žaliam skritulio formos signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Tuo pat metu gali būti leidžiamas kairysis neapsaugotas posūkis iš Partizanų g. nuo Savo.

                                    Dėl Urmo bazės tai pyyyp! Nežinojau, kad čia padarė tokią parodiją. Įtariu, kad ten iš raudono signalo išimta rodyklė, o geltoname ir žaliame signaluose rodyklės yra. Lentelė čia įrengta pažeidžiant du šviesoforų įrengimo taisyklių punktus. Nu kaip kitaip sukontroliuoti savivaldybes, jei ne panaikinant lenteles iš viso...

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Pabandysiu jų užklausti. O ką turi omeny, kad jiems ne tas galvoje?
                                      PoDV teisingai atsakė. Vėluoja esami darbai ir projektai, + dėmesys nukreiptas į grandiozinius projektus, kurie turėtų pakeisti visą miesto susisiekimo sistemą. Tad kas čia terliosis su kažkokiom sekcijom

                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Pvz. man asmeniškai labiausiai aktuali jungtis Klaipėdoje yra Baltijos pr., Minijos g. ir Varnėnų g. Kelionė per Klaipėdą į Nidą galėtų būti kokybiškesnė.
                                      Prieš n metų tai ir buvo aktualiausia jungtis. Būtent todėl šioje atkarpoje Minijos g. išplatėja iki 6 eismo juostų, o posūkiui iš Baltijos pr. į Minijos g. buvo skirtos 2 eismo juostos (dabar šioje vietoje, dėl absurdiškų šviesoforų, posūkis atliekamas kertant kampą pro degalinę).

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Dėl Partizanų. Dešiniojo posūkio šviesoforo ir papildomos sekcijos į dešinę skirtumas yra tas, kad degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliai rodyklei, negali būti kartu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis. Partizanų g. abi pusės leidžiamos vienoje fazėje, todėl dešiniojo apsaugoto posūkio iš Partizanų g. į Pramonės pr. link Muravos tuo metu nebūtų galima leisti. Įrengus papildomą sekciją į dešinę, dešinysis posūkis būtų leidžiamas degant žaliam skritulio formos signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Tuo pat metu gali būti leidžiamas kairysis neapsaugotas posūkis iš Partizanų g. nuo Savo.
                                        Tada viskas aišku. Nepamąsčiau, kad sukant į dešinę per žalią dar iš priešpriešos važiuojantys suka į kairę, kas padaro posūkį į dešinę neapsaugotu

                                        Comment


                                          Šiandien Lalunoje buvo "valanda su meru". Jei gerai nugirdau, kažką minėjo apie sekcijas sekančiais metais. Tad šiemet pokyčių Klaipėdoje galima nesitikėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X