Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaune toliau plečiamas naujų papildomų sekcijų į dešinę tinklas, pradėsiantis veikti po lapkričio 1 d.

    Jonavos - Šiaurės pr. sankryža. Posūkis į dešinę iš Jonavos g.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_135529.jpg Views:	1 Size:	203,9 kB ID:	1748993

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_135546.jpg Views:	1 Size:	192,7 kB ID:	1748994

    Jonavos - Nuokalnės sankryža. Posūkis į dešinę iš Jonavos g.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_140120.jpg Views:	1 Size:	124,0 kB ID:	1748995

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_140136.jpg Views:	1 Size:	176,1 kB ID:	1748996

    Jonavos - Nuokalnės sankryža. Posūkis į dešinę iš Nuokalnės g.:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190918_140311.jpg
Views:	50
Size:	122,3 kB
ID:	1749005

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190918_140320.jpg
Views:	52
Size:	130,8 kB
ID:	1749006

    Karaliaus Mindaugo pr. - A. Mickevičiaus g. sankryža. Posūkis į dešinę iš Karaliaus Mindaugo pr.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_141703.jpg Views:	1 Size:	129,0 kB ID:	1748997

    Karaliaus Mindaugo pr. - A. Mickevičiaus g. sankryža. Posūkis į dešinę iš A. Mickevičiaus g.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_141601.jpg Views:	1 Size:	126,8 kB ID:	1748998

    Karaliaus Mindaugo pr. - Kaunakiemio g. sankryža. Posūkis į dešinę iš Karaliaus Mindaugo pr.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_144242.jpg Views:	1 Size:	198,8 kB ID:	1748999

    Karaliaus Mindaugo pr. - Kaunakiemio g. sankryža. Posūkis į dešinę iš Kaunakiemio g.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_144414.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1749000

    Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryža. Posūkis į dešinę iš Pramonės pr., bus atskira juosta į dešinę:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_145706.jpg Views:	1 Size:	198,7 kB ID:	1749001

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_145720.jpg Views:	1 Size:	151,3 kB ID:	1749002

    Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryža. Posūkis į dešinę iš Elektrėnų g.:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20190918_145835.jpg Views:	1 Size:	144,2 kB ID:	1749003

    Comment


      Berods mačiau Lenkijoje tokius šviesoforus, kai pirma juosta yra tiesiai ir į dešinę. Kam raudonas, bet nori į dešinę, gali pasukti, bet jei priekyje automobilis nori važiuoti tiesiai, laukia visi, panašiai kaip dabartinėje lentelių su žalia rodykle tvarkoje.

      OT:
      Susidūriau pamaišiui vartojant terminus "kortelė" ir "lentelė". Esu ir pats kartą likau nesupratęs, kai medinę lentelę su numatytu užrašu pavadino kortele
      Kas liečia terminologiją kortelė/lentelė, aš ją suprantu taip
      kortelė - plonesnė, iš kartoninės/popierinės ir pan. medžiagos (=minkštesnė, lengviau besilankstančios, galbūt plyštančios), taip pat visi laminuoti dokumentai.
      lentelė - storesnė, iš medžio, plastiko, metalo ir pan. medžiagos (=kieta, turinti savybę labiau trupėti/lūžti, o ne lankstytis). Tam priedui prie šviesoforo, kurį žada naikinti šiais metais labiau tinka šis terminas
      Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.18, 20:17.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Berods mačiau Lenkijoje tokius šviesoforus, kai pirma juosta yra tiesiai ir į dešinę. Kam raudonas, bet nori į dešinę, gali pasukti, bet jei priekyje automobilis nori važiuoti tiesiai, laukia visi, panašiai kaip dabartinėje lentelių su žalia rodykle tvarkoje.

        OT:
        Susidūriau pamaišiui vartojant terminus "kortelė" ir "lentelė". Esu ir pats kartą likau nesupratęs, kai medinę lentelę su numatytu užrašu pavadino kortele
        Kas liečia terminologiją kortelė/lentelė, aš ją suprantu taip
        kortelė - iš kartoninės/popierinės ir pan. medžiagos (=minkštesnė, lengviau besilankstančios, galbūt plyštančios).
        lentelė - iš medžio, plastiko, metalo ir pan. medžiagos (=kieta, turinti savybę labiau trupėti/lūžti, o ne lankstytis). Tam priedui prie šviesoforo, kurį žada naikinti šiais metais labiau tinka šis terminas
        Lietuvoje bus atskira juosta į dešinę, jei įrengta papildoma sekcija.

        Dėl terminų, KET yra vadinama lentele...

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Lietuvoje bus atskira juosta į dešinę, jei įrengta papildoma sekcija.

          Dėl terminų, KET yra vadinama lentele...
          Pastebiu pavyzdžių gatvėse, kur galėtų būti išnaudojama papildoma sekcija į dešinę, nors pirma juosta tiesiai ir į dešinę. Pvz. V. Krėvės pr. šviesoforas prie Pasimatymo. Kai dega žalias važiuojant nuo kiemo ir žalias pėstiesiems, tai galėtų būti suteikiama galimybę pasukti į dešinę atvažiuojant nuo Pramonės pr. ir atliktų panašią funkciją kaip dabartinė žalia lentelė (tik išmaniau ). Jei nieko nėra, gali pasukt į dešinę, o jei prieky važiuojantys tiesiai, lauki su jais žalios.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            Pastebiu pavyzdžių gatvėse, kur galėtų būti išnaudojama papildoma sekcija į dešinę, nors pirma juosta tiesiai ir į dešinę. Pvz. V. Krėvės pr. šviesoforas prie Pasimatymo. Kai dega žalias važiuojant nuo kiemo ir žalias pėstiesiems, tai galėtų būti suteikiama galimybę pasukti į dešinę atvažiuojant nuo Pramonės pr. ir atliktų panašią funkciją kaip dabartinė žalia lentelė (tik išmaniau ). Jei nieko nėra, gali pasukt į dešinę, o jei prieky važiuojantys tiesiai, lauki su jais žalios.
            Taip nebus ir neverta apie tai diskutuoti Kai yra bendra juosta, tai tada vairuotojai, norintys važiuoti tiesiai, vengia pirmos juostos ir užkemša kitas juostas. Atskira juosta nesukuria dviprasmiškų situacijų.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Taip nebus ir neverta apie tai diskutuoti Kai yra bendra juosta, tai tada vairuotojai, norintys važiuoti tiesiai, vengia pirmos juostos ir užkemša kitas juostas. Atskira juosta nesukuria dviprasmiškų situacijų.
              Aišku Tada ok. Galvoju, gal nebent su viena juosta prieš šviesoforą tas pasiteisintų, nes neturėtų kur eismas trauktis, kad užleist sukančius į dešinę Tiesą sakius, neatkreipiau dėmesio ar tokie sprendiniai Lenkijoje ir padaryti tik iš vienos juostos kelio.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.18, 20:39.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Aišku Tada ok. Galvoju, gal nebent su viena juosta prieš šviesoforą tas pasiteisintų, nes neturėtų kur eismas trauktis, kad užleist sukančius į dešinę Tiesą sakius, neatkreipiau dėmesio ar tokie sprendiniai Lenkijoje ir padaryti tik iš vienos juostos kelio.
                Lenkijoje apskritai nesaugus sprendinys. Degant raudonam signalui su papildoma sekcija į dešinę, leidžiami ir pėstieji, ir eismas tiesiai iš kairės pusės. Laikausi nuomonės, kad nereikia imti blogų pavyzdžių. Lenkijos papildomos sekcijos iš dalies atitinka mūsų lenteles.

                Comment


                  Šiandien apsilankiau SĮ "Susisiekimo paslaugos" eismo valdymo centre Tilto g. Vyko renginys, supažindinantis su eismo, šviesoforų valdymo subtilybėmis Vilniaus mieste. Užklausiau kelių man įdomių klausimų. Pasidalinsiu ir su jumis (net jei ir žinojote atsakymus ):
                  - Kada bus naikinami mirksintys žali signalai? Atsakymas: Šis pakeitimas turėtų įsigalioti 2021 metais. Beje, ne tik Vilniuje, o ir visoje Lietuvoje keis tvarką.
                  - Kokie panaikintų mirksinčių žalių signalų privalumai? Atsakymas: Bus greitesnis eismo judėjimas sankryžose, nes mirksėjimas užima 5 sekundes, o per 2 sekundes pajuda nuo 4 iki 6 transporto priemonių. Tai vien per valandą susidaro tūkstančiai transporto priemonių. Tuo pačiu, tai yra saugiau. Nes, būna, vieni spaudžia akseleratorių, kiti kerta ant stabdžių, ir dėl to susidaro avarijos.
                  - Kodėl naikinami dubliuojantys šviesoforai? Atsakymas: Dėl saugumo. Vairuotojai, būna, piktnaudžiauja kirsdami STOP liniją, stovėdami už jos, ar aplenkdami visą stovinčių transporto priemonių eilę, užvažiuodami už jos.
                  Paskutinis taisė liudasbar; 2019.09.18, 21:09.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Lenkijoje apskritai nesaugus sprendinys. Degant raudonam signalui su papildoma sekcija į dešinę, leidžiami ir pėstieji, ir eismas tiesiai iš kairės pusės. Laikausi nuomonės, kad nereikia imti blogų pavyzdžių. Lenkijos papildomos sekcijos iš dalies atitinka mūsų lenteles.
                    Aišku, galvojau, kad rodyklė šviesofore jau naudojama gan universaliai visoje Europoje kaip apsaugotas posūkis

                    Dar pagalvojau, kad apsaugota žalia rodyklė galėtų kažkiek pagerinti gyvenimą, bet jei tokio reguliavimo trūkumai neatsveria privalumų, tada gal ir neverta ir galvoti apie tokį reguliavimą

                    Comment


                      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                      Šiandien apsilankiau SĮ "Susisiekimo paslaugos" eismo valdymo centre Tilto g. Vyko renginys, supažindinantis su eismo, šviesoforų valdymo subtilybėmis Vilniaus mieste. Užklausiau dviejų man įdomių klausimų. Pasidalinsiu ir su jumis (net jei ir žinojote atsakymus ):
                      - Kada bus naikinami mirksintys žali signalai? Atsakymas: Šis pakeitimas turėtų įsigalioti 2021 metais. Beje, ne tik Vilniuje, o ir visoje Lietuvoje keis tvarką.
                      - Kokie panaikintų mirksinčių žalių signalų privalumai? Atsakymas: Bus greitesnis eismo judėjimas sankryžose, nes mirksėjimas užima 5 sekundes, o per 2 sekundes pajuda nuo 4 iki 6 transporto priemonių. Tai vien per valandą susidaro tūkstančiai transporto priemonių. Tuo pačiu, tai yra saugiau. Nes, būna, vieni spaudžia akseleratorių, kiti kerta ant stabdžių, ir dėl to susidaro avarijos.
                      - Kodėl naikinami dubliuojantys šviesoforai? Atsakymas: Dėl saugumo. Vairuotojai, būna, piktnaudžiauja kirsdami STOP liniją, stovėdami už jos, ar aplenkdami visą stovinčių transporto priemonių eilę, užvažiuodami už jos.
                      Dėl mirksinčio žalio sprendimai dar nėra priimti, bet džiugu, kad Vilnius palaiko šią iniciatyvą.

                      Dėl dubliuojančių šviesoforų panaikinimo, tai visų pirma jų nėra, nes jų nenumato šviesoforų taisyklės. Dėl ko kai kurios šalys naudoja tokią tvarką, galime tik paspėlioti. Oficialių argumentų neteko matyti

                      Ar neklausėt, kodėl Vilniuje nėra numatoma įrengti dalį laiko apsaugotus dešiniuosius posūkius, kaip tai nuo lapkričio 1 d. numato šviesoforų įrengimo taisyklės

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Dėl mirksinčio žalio sprendimai dar nėra priimti, bet džiugu, kad Vilnius palaiko šią iniciatyvą.

                        Dėl dubliuojančių šviesoforų panaikinimo, tai visų pirma jų nėra, nes jų nenumato šviesoforų taisyklės. Dėl ko kai kurios šalys naudoja tokią tvarką, galime tik paspėlioti. Oficialių argumentų neteko matyti

                        Ar neklausėt, kodėl Vilniuje nėra numatoma įrengti dalį laiko apsaugotus dešiniuosius posūkius, kaip tai nuo lapkričio 1 d. numato šviesoforų įrengimo taisyklės
                        Sakė, jog dar eigoje visi sprendimai dėl mirksinčio žalio signalo. Bet patikino, jog data aiški - 2021. Na, žinoma, jei neatsiras jokių trukdžių (kaip Lietuvoje įprasta)) )

                        Dėl trečio klausimo - neklausiau.

                        Beje, jei kam įdomu, manau, dar galite rytoj (19 dieną 10-ą bei 13-ą valandomis) nueiti ir užklausti tam tikrų klausimų (o ir įdomiai papasakos apie visą sistemą). Gal priims net ir neužsiregistravus (nes sakė, jog šį kartą kažkaip nedaug žmonių užsiregistravę): https://www.facebook.com/events/1099359270271726/ O šiaip, ar galima prisijungti be registracijos, galite parašyti laišką, ryte turėtų atrašyt, ar yra laisvų vietų: si.susisiekimopaslaugos@gmail.com

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Aišku, galvojau, kad rodyklė šviesofore jau naudojama gan universaliai visoje Europoje kaip apsaugotas posūkis
                          Italai, čekai, lenkai, rusai papildomą sekciją naudoja ir neapsaugotam posūkiui. Bet tai nėra šalys, garsėjančios saugiu eismu.

                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Dar pagalvojau, kad apsaugota žalia rodyklė galėtų kažkiek pagerinti gyvenimą, bet jei tokio reguliavimo trūkumai neatsveria privalumų, tada gal ir neverta ir galvoti apie tokį reguliavimą
                          Tai ir bus apsaugota žalia rodyklė. Ar kažką kitą turėjai omeny?

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Tai ir bus apsaugota žalia rodyklė. Ar kažką kitą turėjai omeny?
                            Turėjau omeny atvejus, kai pirmoje juostoje eismas leidžiamas tiesiai ir į dešinę bei įrengiama sekcija į dešinę ...ir ypač jei juostų yra 2 ir daugiau.

                            Comment


                              Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

                              Sakė, jog dar eigoje visi sprendimai dėl mirksinčio žalio signalo. Bet patikino, jog data aiški - 2021. Na, žinoma, jei neatsiras jokių trukdžių (kaip Lietuvoje įprasta)) )
                              Apie žalio mirksinčio atsisakymą buvo rašyta žiniasklaidoje. Turėta omenyje, kad KET neliks žalio mirksinčio transportui. Pėstiesiems liks. Bet jeigu savivaldybės ir direkcija norėtų, žalią mirksintį šviesoforuose galėtų panaikinti kad ir dabar. Žalias mirksintis nei pagal seną standartą, nei pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles nėra privalomas.

                              Comment


                                Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                                - Kokie panaikintų mirksinčių žalių signalų privalumai? Atsakymas: Bus greitesnis eismo judėjimas sankryžose, nes mirksėjimas užima 5 sekundes, o per 2 sekundes pajuda nuo 4 iki 6 transporto priemonių. Tai vien per valandą susidaro tūkstančiai transporto priemonių. Tuo pačiu, tai yra saugiau. Nes, būna, vieni spaudžia akseleratorių, kiti kerta ant stabdžių, ir dėl to susidaro avarijos.
                                Nesuprantu iš kur atsiranda tie mistiniai tukstančiai mašinu kai per mirksinti žalia jie vistiek važiuoja? Bet bent jau yra informuojami kad tuoj užsidegs raudona. Kai nebeliks mirksinčio žalio vat tada tikrai bus daugiau kertančiu per stabdžius.

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                  Nesuprantu iš kur atsiranda tie mistiniai tukstančiai mašinu kai per mirksinti žalia jie vistiek važiuoja? Bet bent jau yra informuojami kad tuoj užsidegs raudona. Kai nebeliks mirksinčio žalio vat tada tikrai bus daugiau kertančiu per stabdžius.
                                  Faktas, kad mirksint žaliam kai kurie vairuotojai per anksti sustoja, nors galėtų važiuoti toliau. Anksčiau, kai tarp skirtingų fazių nebūdavo saugos laiko, tai būdavo aktualu. Bet dabar visur yra saugos laikai ir nėra būtinybės sustoti anksčiau. Užsidegus geltonam signalui, gali važiuoti toliau, jei esi per arti Stop linijos.

                                  Pradžioj gal ir bus staigių stabdymų, bet priprasim ir viskas bus gerai.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Faktas, kad mirksint žaliam kai kurie vairuotojai per anksti sustoja, nors galėtų važiuoti toliau. Anksčiau, kai tarp skirtingų fazių nebūdavo saugos laiko, tai būdavo aktualu. Bet dabar visur yra saugos laikai ir nėra būtinybės sustoti anksčiau. Užsidegus geltonam signalui, gali važiuoti toliau, jei esi per arti Stop linijos.

                                    Pradžioj gal ir bus staigių stabdymų, bet priprasim ir viskas bus gerai.
                                    Na realei tos kelios sekundes kurias išlošia panaikinus mirksinti žalia naudingos tik per pati kamščiu pika (t.y tada kai per viena signala nespeja pravažiuot visi laukiantis), bet per pika tikrai nieks nestabdo ant mirksinčio, atvirkščiai jie dar sugeba pravažiuot ir per raudona.
                                    O kitu metu tos sekundes netenka prasmės, nes vistiek visi pravažiuoja per viena signala.

                                    Comment


                                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                      Na realei tos kelios sekundes kurias išlošia panaikinus mirksinti žalia naudingos tik per pati kamščiu pika (t.y tada kai per viena signala nespeja pravažiuot visi laukiantis), bet per pika tikrai nieks nestabdo ant mirksinčio, atvirkščiai jie dar sugeba pravažiuot ir per raudona.
                                      O kitu metu tos sekundes netenka prasmės, nes vistiek visi pravažiuoja per viena signala.
                                      Atsiranda ir kas per piką stabdo.

                                      Comment


                                        Nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Faktas, kad mirksint žaliam kai kurie vairuotojai per anksti sustoja, nors galėtų važiuoti toliau. Anksčiau, kai tarp skirtingų fazių nebūdavo saugos laiko, tai būdavo aktualu. Bet dabar visur yra saugos laikai ir nėra būtinybės sustoti anksčiau. Užsidegus geltonam signalui, gali važiuoti toliau, jei esi per arti Stop linijos.

                                          Pradžioj gal ir bus staigių stabdymų, bet priprasim ir viskas bus gerai.
                                          Problema su mirksinčia žalia buvo ta, kad skirtingose Lietuvos vietose mirksėdavo skirtingą laiką. Pvz. Kaune trumpai, Vilniuje - ilgai (pasirodo net 5 sekundes).
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X