Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKai buvo dubliuojantys šviesoforai sankryžos viduje, kurie veikė atskirai nei šviesoforai prieš sankryžą, būdavo daugybė atvejų, kai vairuotojai, pamatę žalią signalą dubliuojančio šviesoforo, įvažiuodavo į sankryžą, nors jiems dar degdavo raudonas signalas. Būdavo galybė eismo įvykių, šviesoforai sankryžoje griūdavo nuolatos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuriose sankryžose buvo tokie šviesoforai? - kažkaip neteko tokių matyti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaune, Savanorių pr. - Šiaurės pr. - Pramonės pr.
Google maps: https://goo.gl/maps/23bPv2kX23y
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Vilniuje, A. Vienuolio g. - A. Goštauto g. [Žaliojo tilto mazgas]. Kone kasdien ten būnu ir reguliariai matau, kaip per raudoną A. Goštauto g. važiuoja visi (tiek asmeninis, tiek viešasis transportas), o išsukantys iš Vienuolio į Goštauto g. per žalią lentelę važiuoja sau toliau lyg niekur nieko ir tokiu būdu pravažiuoja net per 2 raudonas.
Google maps: https://goo.gl/maps/23bPv2kX23y
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš irgi kaip tik pagalvojau apie Goštauto gatvę. Ten toje vietoje tiek šviesoforų, kad sunku susigaudyti kuris pagrindinis, kuris dubliuojantis. Nenuostabu, kad atsiranda važiuojančių per raudoną.
1. Goštauto - Vienuolio.
2. Goštauto - Žiedas.
Comment
-
Dvi atskiros. Pėstiesiems A. Vienuolio g. kirtimui ir transportui Goštauto-žiedo sankryžoje žalia užsidega vienu metu. Už keleto sekundžių žalia užsidega Goštauto-Vienuolio sankryžai. Vieni Goštauto-žiedo šviesoforus palaiko dubliuojančiais, o kiti, išvažiuojantys iš Vienuolio g., "nemato", kad iškart už perėjos yra stop linija ir jau kita sankryža.
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimąTai čia tavo bėda kad nesilaikai KET. Palauk kol bus tuščia tada nebus problemų. Įvažiuojant mirgsint žaliai tikrai spėji pravažiuoti, Kol mirgsi žalia, kol dega geltona, o kitiems srautams irgi iškart nejungia žalios kai pas tave geltona, užlaikymai yra net paprastose sankryžose. Važiuoju ir pats per tą sankryžą ir nemaatau jokios problemos. O tie kurie važiuoja per geltoną ar per kamščius užkiša sankryžą (vienas jų kaip supratau esate Jūs), tai ir mažose sankryžose sugeba atsidurti prieš šoninius srautus.
Taigi lengva pasakyt laikykis KET kai 99 iš 100 ten nesilaiko KET šiuo aspektu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 d. įsigalios KET pakeitimas, leidžiantis sukti į dešinę, jei nedega papildoma sekcija, o dega žalias pagrindinis signalas be rodyklių. Ar Vilniaus gatvėse išvysime tokį eismo reguliavimą? Dabartinis Vilniaus savivaldybės noras reguliuojamose sankryžose apsaugoti pėsčiuosius verčia tuo abejoti. Ir natūralu, kad atskiras pėsčiųjų reguliavimas tik užkemša sankryžas.Parašė Romas Rodyti pranešimąGal būtų galima detaliau apie šį pakeitimą.
75. [Netenka galios nuo 2019-11-01] Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
Tai reiškia, kad jeigu degs pagrindinis žalias signalas be rodyklių, o papildoma sekcija bus išjungta, bus galima važiuoti visomis kryptimis pagal žalią signalą. Šis variantas galios tik dešiniajam posūkiui. Senose sankryžose šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į kairę pagrindiniuose žaliuose signaluose rodyklės liks, tad nedegant papildomai sekcijai, sukti į kairę nebus galima. Senose sankryžose šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į dešinę kelių savininkai galės patys nuspręsti, ar palikti rodykles pagrindiniuose žaliuose signaluose, ar išimti.
Tad bet kuriuo atveju KET 75 punkto panaikinimas pasitarnaus tik dešiniajam posūkiui. Degant pagrindiniam žaliam signalui be rodyklių, kai papildoma sekcija išjungta, bus galima sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius. Įsijungus raudonam signalui ir užsidegus papildomai sekcijai, bus galima sukti į dešinę kartu su apsaugotu kairiuoju posūkiu iš dešinės sankryžos pusės. Pavyzdys iš Vokietijos:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠis variantas galios tik dešiniajam posūkiui. Senose sankryžose šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į kairę pagrindiniuose žaliuose signaluose rodyklės liks, tad nedegant papildomai sekcijai, sukti į kairę nebus galima.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr tikrai galios tik dešiniajam posūkiui? O jeigu senose sankryžose šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į kairę pagrindiniuose žaliuose signaluose rodyklių nėra, nedegant papildomai sekcijai sukti kairėn bus galima?Paskutinis taisė dsanto; 2019.05.17, 14:34.
- 1 patinka
Comment
-
Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
- 1 patinka
Comment
-
Ačiū už paaiškinimą.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąEsu matęs tokių dalykų Klaipėdoje - at jų vis dar yra? Iš principo vadovaujantis KET tokiose sankryžose bus galima sukti į kairę degant žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Bet pasikartosiu, už pasekmes atsakomybę neš savivaldybė.
Elementariausias šios problemos sprendimas ko gero yra sekcijos keitimas į kairiojo posūkio šviesoforą (t.y. geltonos ir raudonos lempų sumontavimas virš esančios žalios )
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAčiū už paaiškinimą.
Taip, Klaipėdoje tikrai yra bent 2 sankryžose, o gal ir daugiau. Ir, esu įsitikinęs, tokių sankryžų yra ir kituose Lietuvos miestuose, gal net ir Vilniuje.
Elementariausias šios problemos sprendimas ko gero yra sekcijos keitimas į kairiojo posūkio šviesoforą (t.y. geltonos ir raudonos lempų sumontavimas virš esančios žalios )
Comment
-
Parašė Bernex Rodyti pranešimąNepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
Taip pat nesupratau sprendimo įrenginėti sekcijas dešiniam posūkiui, visuose pagrindiniuose signaluose paliekant rodykles.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKodėl juodos rodyklės ant žalios šviesos, ar neturėtų būti atvirkščiai?
Taip pat nesupratau sprendimo įrenginėti sekcijas dešiniam posūkiui, visuose pagrindiniuose signaluose paliekant rodykles.
Dėl rodyklių - tai tuščiavidurės rodyklės keičiamos pilnaviduriėmis, kad vairuotojai pastebėtų pagrindinio žalio signalo rodykles, jei papildoma sekcija nedega.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl rodyklių - tai tuščiavidurės rodyklės keičiamos pilnaviduriėmis, kad vairuotojai pastebėtų pagrindinio žalio signalo rodykles, jei papildoma sekcija nedega.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet pagal taisykles turi būti žalios rodyklės juodame fone, ar ne? O planuojama įrengti juodas pilnavidures rodykles žaliame fone.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPilnavidurės "tiesiai ir į kairę" reikš apsaugotą kairįjį posūkį? Bet jei nedega papildoma sekcija į dešinę, tai vis tiek reikės stot prieš posūkį į dešinę? Ar čia skaitosi pilnavidurės kitokio dizaino rodyklės, kurios reiškia tą patį ką tuščiavidurės?
Comment
Comment