Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šis klausimas įrodo, kad teorijos perlaikymas kas kažkiek laiko yra būtinas
    Pirma atsakykit, kurį variantą rinktis ir kuris teisingas, tada bus aišku, ar reikia perlaikyti KET egzaminą.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Pirma atsakykit, kurį variantą rinktis ir kuris teisingas, tada bus aišku, ar reikia perlaikyti KET egzaminą.
      Rimtai? Gerai. B.

      Comment


        Cia sitoj sankryzoj viskas aisq kaip diena, tik niekas nesilaiko taisykliu.
        Dede > Sviesoforas > Prioritetu zenklai > *, visi vaziuoja pagal prioritetu zenklus ir zenklinima, o ne pagal sviesofora, cia net neseniai per KMZ rode.
        Cia net mano tevas furistas neteisingai sake.
        Ten bet kuriuo atveju reikia praleist vaziojancius is sporto klubo.

        Comment


          Iš dalies rekonstruota Jonavos g. - Šiaurės pr. sankryža Kaune. Iš Šiaurės pr. dabar atskirai reguliuojami dešinysis ir kairysis posūkiai.

          Anksčiau buvo įrengta lentelė su žalia rodykle. Tad degant raudonam signalui tekdavo sustoti prie Stop linijos.



          Dabar degant žaliam šviesoforo signalui į dešinę galima sukti nesustojant. Jei nėra pėsčiųjų iškvietimo signalo, į dešinę leidžiama sukti kartu su sukančiais į kairę iš Jonavos g. (apie 1 min.) ir kartu su sukančiais į kairę iš Šiaurės pr. (apie pusę min.):



          Jei eina pėstieji ar važiuoja dviratininkai, į dešinę sukama tik su sukančiais į kairę iš Jonavos g.:

          Comment


            Paskutinių 2 video nerodo. Privatūs.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Paskutinių 2 video nerodo. Privatūs.
              Sorry, atblokavau.

              Comment


                Geras šviesoforų, įrengtų pagal naująsias taisykles, pavyzdys. Tokiu pačiu principu reikėtų pertvarkyti Liepų g. ir Šiaurės pr. sankryžą Klaipėdoje.

                Comment


                  Nežinau ar jau buvo apie tai rašyta, bet neiškenčiau. Naujai sustatyti šviesoforai Konstitucijos prospekte prie DNB banko yra kažkoks nonsensas - hibridas tarp senų ir naujų taisyklių.
                  Važiuojant nuo LEU žiedo šviesoforas posūkiui į kairę yra dubliuojamas už sankryžos. Bet tik tas vienas kairysis! Pačioj pradžioj važiuodamas pro tą sankryžą tiesiai vos nekirtau ant stabdžių pamatęs tą raudoną šviesą!
                  Gal kas iš čia esančių kontaktuojate su atsakingais asmenimis iš savivaldybės... Manau, čia ne man vienam tai užkliuvo.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Nežinau ar jau buvo apie tai rašyta, bet neiškenčiau. Naujai sustatyti šviesoforai Konstitucijos prospekte prie DNB banko yra kažkoks nonsensas - hibridas tarp senų ir naujų taisyklių.
                    Važiuojant nuo LEU žiedo šviesoforas posūkiui į kairę yra dubliuojamas už sankryžos. Bet tik tas vienas kairysis! Pačioj pradžioj važiuodamas pro tą sankryžą tiesiai vos nekirtau ant stabdžių pamatęs tą raudoną šviesą!
                    Gal kas iš čia esančių kontaktuojate su atsakingais asmenimis iš savivaldybės... Manau, čia ne man vienam tai užkliuvo.
                    Kad kažkam kliūva dubliuojantys šviesoforai, nes tai esą skatina užlindinėti į eilės priekį, tai man jau įprasta, bet kad kažką privertė dėti per stabdžius vidury sankryžos - kažkas naujo
                    O jei rimtai, tai man ten irgi kažkas nepatiko. Tik nespėjau užfiksuoti kas konkrečiai. Gal tas dubliuojantis šviesoforas turi labai neryškias rodykles ar kaip, bet psichologiškai verčia įsitempti.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 11:42.

                    Comment


                      Kaune, kai per klaidą Savanorių pr. - Petrausko g. sankryžoje buvo padubliuoti šviesoforai į kairę buvo panašiai. Nuėmus šviesoforus už sankryžos, viskas išsisprendė. Nėra gerai, kai dalis dubliuojama, dalis ne. Dėl šio Vilniaus atvejo bendravau su Vilniaus savivaldybe. Neva šviesoforas už sankryžos yra saugiau dėl sukančiųjų į kairę. Nesuprantu, ar neužtenka šviesoforo virš gatvės ir kairėje kelio pusėje.

                      Comment


                        O as uz dubliojancius sviesoforus. Ziuri i gatve o ne i kampa ar i dangu.
                        Kaip nekeista pas amerikonus uz sankryzos sviesoforai.

                        Comment


                          Aš tai nustočiau pastoviai į kitus žiūrėti, vis išgirsti 'Vokietijoje yra taip, darom ir mes', kitoje srityje 'Norvegijoje yra taip, darom ir mes.' Taip atrodo, kad nukopijavus kažką, bus geriau. Nieko panašaus. Taip kaip dabar Lietuvoje yra rengiami šviesoforai, tai yra kenkimas vairuotojams, ne kitaip. Beveik visi kabinami danguje ar šonuose, tad pastoviai reikia kraipyti galvą į visas puses. Atsistosi toliau nuo STOP linijos? 'Išmanusis' šviesoforas į tave nereaguos ir panašiai. O viso to priežastis? Kartais kažkas užlenda į priekį. Vietoj to, kad drausminti tuos kelis, geriau kenkt visiems ir dar kartu lygiuotis į kokią tai Vokietiją, nes ten šviesoforus stato prieš sankryžą. Beje, kas užlindinėjo į priekį juostos, tas ir toliau tą daro, tik dabar visi ilgiau pastovės, kol tas pirmasis, nematantis šviesoforo, pajudės.

                          Dar kažkam kamščių miestuose neužteko, tai sumąstė žalių rodyklių atsisakyti. Šaunu, visi stovim ilgiau, o naudos iš to nėra. Kiti pradės aiškinti 'apsaugotas tas, apsaugotas anas', viską nuo visko apsaugoti, kad kuo mažiau žmonėms reikėtų savo galva mastyti. Visa tai, dėka kelių vairuotojų, kurie išvis neturėtų turėti teisės vairuoti. Tad, mes ir vėl galime pastebėti, jog ta pati situacija eilinį kartą kartojasi: dėl kelių nenuovokų turi kentėti visi.

                          Comment


                            Vokietijos šviesoforų įrengimo tvarka yra, nepabijosiu pasakyti, tobula. Lietuvoje bėda tiek su taisyklėmis, kurias reikia ir būtina tobulinti Vokietijos pavyzdžiu, tiek su projektuotojais, kurie nesugeba optimaliai suprojektuoti šviesoforinių sankryžų.

                            Su žaliom rodyklėm tikrai bus problemų, nes jų išnaikinimui visiškai nesiruošiama, o ir taisyklėse nėra numatyta alternatyvų (pvz. papildomos sekcijos kaip Vokietijoje, kurias jau dabar galima būtų sumontuoti daugelyje sankryžų https://www.miestai.net/forumas/foru...84#post1273184)


                            Raseiniuose esanti Vilniaus ir Maironio gatvių sankryža įrengta lyg ir pagal naująsias taisykles, bet degant žaliai rodyklei sukantiems dešinėn, tuo pačiu metu dega žalia pėstiesiems. 5 metus neištaisomas projektuotojų liapsusas.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Vokietijos šviesoforų įrengimo tvarka yra, nepabijosiu pasakyti, tobula. Lietuvoje bėda tiek su taisyklėmis, kurias reikia ir būtina tobulinti Vokietijos pavyzdžiu, tiek su projektuotojais, kurie nesugeba optimaliai suprojektuoti šviesoforinių sankryžų.

                              Su žaliom rodyklėm tikrai bus problemų, nes jų išnaikinimui visiškai nesiruošiama, o ir taisyklėse nėra numatyta alternatyvų (pvz. papildomos sekcijos kaip Vokietijoje, kurias jau dabar galima būtų sumontuoti daugelyje sankryžų https://www.miestai.net/forumas/foru...84#post1273184)


                              Raseiniuose esanti Vilniaus ir Maironio gatvių sankryža įrengta lyg ir pagal naująsias taisykles, bet degant žaliai rodyklei sukantiems dešinėn, tuo pačiu metu dega žalia pėstiesiems. 5 metus neištaisomas projektuotojų liapsusas.
                              Dėl žalių rodyklių, tikiuosi, bus pereinama prie vokiško eismo valdymo su papildoma sekcija. Ministerija apie tokį eismo reguliavimą kaip alternatyvą žalioms rodyklėms yra informuota.

                              Dėl Raseinių, tai tos sankryžos nenori perimti savivaldybė, nes reikės eksploatuoti. Tai ir kabo sankryža neaišku kieno. O degant žaliam signalui su rodykle, pėsčiųjų eismo leisti negalima tiek pagal senas, tiek pagal naujas taisykles.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Kad kažkam kliūva dubliuojantys šviesoforai, nes tai esą skatina užlindinėti į eilės priekį, tai man jau įprasta, bet kad kažką privertė dėti per stabdžius vidury sankryžos - kažkas naujo
                                O jei rimtai, tai man ten irgi kažkas nepatiko. Tik nespėjau užfiksuoti kas konkrečiai. Gal tas dubliuojantis šviesoforas turi labai neryškias rodykles ar kaip, bet psichologiškai verčia įsitempti.
                                Man vienodai gerai, tie dubliuojantys yra arba nėra. Bet šiuo atveju tai yra visiškai nesąmonė. Važiavimui tiesiai yra šviesoforai dešinėje ir viršuje - lyg ir viskas pagal naujas taisykles. O važiavimui į kairę yra šviesoforas viršuje, BET dar įskiepytas dubliuojantis už sankryžos tik tai vienai krypčiai į kairę.
                                Važiuojant tiesiai - dega žalia viršuje esančiuose šviesoforuose - viskas OK. Bet tik įvažiavus į sankryžą pamatai degančią raudoną šviesą - galvoji gal aš durnas, kad per raudoną į sankryžą įvažiavau... Taip ir sukeliama sumaištis.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Bet tik įvažiavus į sankryžą pamatai degančią raudoną šviesą - galvoji gal aš durnas, kad per raudoną į sankryžą įvažiavau...
                                  Dabar kai parašei, tai rodos man būtent taip pat pasirodė.

                                  Comment


                                    Šviesoforai už sankryžos nedubliuojami ne dėl to, kad kažkas juos matydamas užlįs. Čia daugiau kaip privalumas, bet ne pagrindinė priežastis. Tiesiog vokiškas įrengimo būdas yra šviesoforus dubliuoti virš važiuojamosios dalies. Papildomas dubliavimas už sankryžos būtų perteklinis.

                                    Comment


                                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...jos-221-849136

                                      Degant raudonam šviesoforo signalui į dešinę sukti leidžiančių žalių rodyklių Lietuvos sankryžose palaipsniui mažėja: specialistai sako, kad spūsčių dėl to nepadaugėjo, o saugumas keliuose išaugo.
                                      Cha cha, 'nepadaugėjo spūsčių'. Gal kur nėra eismo arba jis minimalus ir nepadidėjo, bet ne aktyviose sankryžose.

                                      Comment


                                        Vilniuje beveik visur palieka. Pavyzdžiui, Kareivių-Žirmūnų.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Vilniuje beveik visur palieka. Pavyzdžiui, Kareivių-Žirmūnų.
                                          Kitaip susidarytų didžiulės spūstys. Ypač bloga situacija, kada lauki kelias min. pasukti į dešinę, nors eismo nėra, o kai užsidega žalias spėja tik kelios auto pravažiuoti, nes pradeda eiti pėstieji. Žalias rodykles galima nuimti tik ten, kur nėra intensyvaus eismo, arba nuimant iš karto daryti apsaugotą ir reguliuojamą posūkį, kas būna to nepadarius atsimenam Lukšio - Kalvarijų sankryžoje, kai visas š. miestelis užsikišo nuėmus žalią rodyklę.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X