Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar pastebėjau, kad pasikeitė tvarka Jotvingių g. ir Kuršių g. sankryžoje.
    Seniau žalias kartu užsidegdavo ir važiuojantiems nuo Megos vieduko link Šilainių ir nuo Šilainių link Megos. O vakar žalia užsidegė tik važiuojantiems link Megos, todėl visiems norintiems pasukti į kairę niekas netrukdė. Kaip toliau sekcijos keitėsi, nebuvo galimybės pažiūrėti.

    Comment


      Kaune pradėta rekonstruoti Sukilėlių pr. - Tvirtovės al. sankryža. Senųjų šviesoforų greitai nebeliks. Neįprasta šioje sankryžoje tai, kad geltonas signalas trunka net 5 s.

      Sukilėlių pr. nuo Klinikų:



      Sukilėlių pr. link Klinikų:





      Tvirtovės al. nuo Klinikų:



      Tvirtovės al. link Klinikų:

      Comment


        Kaune, Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Ašigalio g. sankryžoje įrengti atskiri šviesoforai į dešinę iš Sukilėlių pr. - Ašigalio g. Padidėjo sankryžos pralaidumas. Anksčiau vengdavau šios sankryžos piko metu, nes susidarydavo eilės. Dabar į dešinę galima pasukti net ir pirmo ciklo metu.

        Sankryžos pasikeitimai. Rekonstrukcija 2015 m. pradžioje:



        Atskirų šviesoforų į dešinę įrengimas 2016 m. spalį. Jei eina, pėstieji, sukantieji į dešinę žalią signalą gauna kartu su sukančiais į kairę iš Šiaurės pr.:



        Jei pėsčiųjų nėra, sukti į dešinę galima ir kartu su važiuojančiais tiesiai.

        Comment


          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
          Jau šviesoforus kabina Ukmergės gatvės dalyje. Ar tik man kliūna jų toks aukštas pakabinimas, kad privažiavus prie stop juostos nėra kaip pamatyti kada užsidega kokia šviesa? Anksčiau dar užkabindavo vieną priešingoje sankryžos pusėje ant salelėje esančio stulpo, o dabar ne. Čia atnaujintos Kauno - Naugarduko g. sindromas. Bepročiai, kitaip nepavadinsi.
          Kabina pagal taisykles, kaip aš suprantu.

          Pvz. prie Quadrum sukabinti šviesoforai buvo pakreipti taip, kad iš toliau atvažiuojant nesimatydavo kokia spalva dega. Parašiau savivaldybei, dabar tuos viršutinius kiek pakoregavo, t.y. atsuko labiau į viršų, tad matosi iš toli kokia spalva dega.

          O priekinėje juostoje stovinčius, kaip suprantu, turėtų informuoti kairėje ir dešinėje esantys šviesoforai, ar ne?

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Kabina pagal taisykles, kaip aš suprantu.

            Pvz. prie Quadrum sukabinti šviesoforai buvo pakreipti taip, kad iš toliau atvažiuojant nesimatydavo kokia spalva dega. Parašiau savivaldybei, dabar tuos viršutinius kiek pakoregavo, t.y. atsuko labiau į viršų, tad matosi iš toli kokia spalva dega.

            O priekinėje juostoje stovinčius, kaip suprantu, turėtų informuoti kairėje ir dešinėje esantys šviesoforai, ar ne?
            Man atrodo, tiesiog STOP juostą per arti tų šviesoforų paišo, nes jei sustoji pats pirmas, užstoja arba stogas, arba jei žiūri į šoninius - skersinis, ar koks kitas automobilis.

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
              Jau šviesoforus kabina Ukmergės gatvės dalyje. Ar tik man kliūna jų toks aukštas pakabinimas, kad privažiavus prie stop juostos nėra kaip pamatyti kada užsidega kokia šviesa? Anksčiau dar užkabindavo vieną priešingoje sankryžos pusėje ant salelėje esančio stulpo, o dabar ne. Čia atnaujintos Kauno - Naugarduko g. sindromas. Bepročiai, kitaip nepavadinsi.
              Protinguoliai teigia, kad privalai sustoti ten, kur matosi. Gal net ir už 100m nuo šviesoforo. Automobilių apžvalgos laukas paprastai nepritaikytas gerai matyti viršutinę sferos dalį.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Protinguoliai teigia, kad privalai sustoti ten, kur matosi. Gal net ir už 100m nuo šviesoforo. Automobilių apžvalgos laukas paprastai nepritaikytas gerai matyti viršutinę sferos dalį.
                Taip, todėl kitos protingos šalys šviesoforus įrengia taip, kad nors vienas jų būtų matomas arba vairotojo lengvosios mašinos aukštye, dažniausiai dešinėje pusėje, kitas eismo skiriamosios juostos salelėje, o trečias - kitoje sankryžos pusėje skiriamojoje salelėje.

                Comment


                  Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                  Siaip jau daug kur europoje taip daro sviesoforus kad arti sustojus nesimatytu, toki pavyzdi paeme ir lietuva. Taip daroma tam kad nelystu masinos per giliai i sankryzas ir kad is kitu juostu neuzlystu prieki taves masina. Paskui juk nezinos kada startuot. O tau koks skirtumas sustosi prie pat linijos, ar 4metrai iki jos? Vistiek gi pirmas stovesi
                  Tokiu atveju reikia arba pakeisti taisykles, arba stop liniją perpiešti:

                  165. Esant draudžiamajam šviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, o jeigu jų nėra, – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją taip, kad nekliudytų transporto ir pėsčiųjų eismui.
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                    Siaip jau daug kur europoje taip daro sviesoforus kad arti sustojus nesimatytu, toki pavyzdi paeme ir lietuva. Taip daroma tam kad nelystu masinos per giliai i sankryzas ir kad is kitu juostu neuzlystu prieki taves masina. Paskui juk nezinos kada startuot. O tau koks skirtumas sustosi prie pat linijos, ar 4metrai iki jos? Vistiek gi pirmas stovesi
                    na, skirtumas turbūt dar ir toks, kad užsidegus žaliai šviesai, sankryžai kirsti reikia pervažiuoti ilgesnį maršrutą, kas mažina sankryžs pralaidumą.

                    Comment


                      Bet uz tai kai buna kamsciai nelenda tada i sankryza, nes nezinos kada raudona uzsidegs

                      Comment


                        Praėjus 11 metų nuo Megos atidarymo, pakoreguotas šviesoforų išdėstymas sankryžoje prie Megos.

                        Atvažiavus nuo Jotvingių gatvės kairiojo posūkio šviesoforas perkeltas iš salelės už sankryžos į skiriamąją juostą prieš sankryžą. Taip turėjo būti įrengta ir pagal seną standartą, tačiau projektuotojai kažkodėl buvo sugalvoję kitaip.

                        Prieš tai:



                        Dabar:



                        Išvažiavimas iš Megos. Analogiškas pakeitimas. Prieš tai:



                        Dabar:



                        Privažiavimas nuo Vilniaus pusės. Prieš tai:



                        Dabar:



                        Nuo Vytėnų pusės šviesoforai buvo įrengti be gembių, be to dešinėje nebuvo pėsčiųjų perėjos:



                        Dabar įrengta gembė ir pėsčiųjų perėja su šviesoforais:

                        Comment


                          Įrengta nauja sankryža - Užnerio g. su išvažiavimu iš Megos (iš Megos galinės pusės). Šviesoforai kol kas mirksi geltonai. Klausimas, ar tikrai tokio apkrovimo gatvėje reikia apsaugotų kairiųjų posūkių.

                          Nuo Šilainių pusės:



                          Iš Megos išvažiavimo pusės:



                          Iš Vytėnų pusės:



                          Iš būsimo ketvirto išvažiavimo pusės:

                          Comment


                            Pagaliau statomi nauji šviesaforai S.Žukausko ir Lugšio g. sankrižoje, išvedzioti jau kebeliai, tiek pestiesiem bus šviesaforai su knopkem, automobiliam kabos viršui šviesaforai, kogero ruošiasi busimam nuvažiavimui iš autostrados į ašigalio g. Galbut baigsis šioje sankrižoje avarijos

                            Comment


                              2016 11 15 - Keičiasi šviesoforinis eismo reguliavimas ties Antakalnio poliklinika

                              Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, jog nuo šiandien, lapkričio 15 d., keičiasi šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas Antakalnio – Žolyno g. sankryžoje ties Antakalnio poliklinika.

                              Atsižvelgiant į intensyvų pėsčiųjų eismą keičiamas šviesoforų reguliavimas paleidžiant naują šviesoforinio eismo reguliavimo programą. Tikimasi, kad šiuo sprendimu bus sustiprintas pėsčiųjų saugumas automobilių atžvilgiu, pagerės ir transporto eismas iš Žolyno g. į Antakalnio g. – gerokai sumenks nelaimingų atsitikimų tikimybė. Pokyčiai įgyvendinami remiantis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos rekomendacijomis.

                              Naujo tipo eismo organizavimas jau taikomas Arsenalo – Žygimantų – T. Vrublevskio g., A. Goštauto – Vasario 16-osios g., A. Goštauto – A. Jakšto g., A. Goštauto – J. Tumo – Vaižganto g., Dariaus ir Girėno – F. Vaitkaus, Ozo – Gelvonų g., Ozo – Ukmergės g., Laisvės pr. – Justiniškių g., Buivydiškių – Dūkštų g., Pilaitės pr. – Įsruties g., taip pat – neseniai rekonstruotose Geležinio Vilko – Žalgirio g. ir Dariaus ir Girėno – Šaltkalvių – Kapsų g. bei kitose Vilniaus miesto šviesoforais reguliuojamuose sankryžose.

                              Prieš mėnesį šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas pakeistas ir ties Vilniaus arkikatedra – Gedimino – Šventaragio – Vrublevskio g. sankryžoje. Minimose sankryžose veikia apsaugotas pėsčiųjų eismo reguliavimas, kurio metu pėstiesiems degant žaliam šviesoforo signalui, transporto priemonėms, galinčioms kirsti pėsčiųjų judėjimo trajektoriją, dega draudžiamas raudonas šviesoforo signalas.

                              Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus specialistų teigimu, naujo tipo eismo reguliavimas sankryžoje pakeis nusistovėjusius įpročius – vairuotojai, sukdami į dešinę arba kairę, nebeturės praleisti sankryžą kertančių pėsčiųjų, kaip būdavo anksčiau, kai visiems užsidegdavo vienas ir tas pats žalias šviesoforo signalas. Nuo šiol kiekvienai eismo dalyvių grupei (pėstiesiems ir automobiliams) degs atskirti žali šviesoforo signalai. Tikimasi, jog dėl šių pokyčių gerokai sumažės smulkių eismo įvykių dėl neatsargumo.

                              Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis Kelių eismo taisyklių – stebėti šviesoforų signalus ir kelio ženklus.
                              Eksperimentai tęsiasi, reikia tikėtis į gerą.
                              Beje, jei pėsčiųjų fazė nesusijusi su mašinų (l.a. eismas nevyksta) - PRIVALOMAI turėtų būti mygtukai. Ar yra toks reikalavimas taisyklėse?

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Eksperimentai tęsiasi, reikia tikėtis į gerą.
                                Beje, jei pėsčiųjų fazė nesusijusi su mašinų (l.a. eismas nevyksta) - PRIVALOMAI turėtų būti mygtukai. Ar yra toks reikalavimas taisyklėse?
                                Nuo vieno kraštutinumo (lentelių) pereinama prie priešingo kraštutinumo - apsaugoto eismo pėstiesiems. Kažin ar neužsikimš gatvės, kai kiekviena eismo grupė turės atskiras fazes. Man asmeniškai abejotina, ar visose sankryžose to reikia.
                                Paskutinis taisė dsanto; 2016.11.17, 17:30.

                                Comment


                                  2016 11 15 - Keičiasi šviesoforinis eismo reguliavimas ties Antakalnio poliklinika

                                  Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, jog nuo šiandien, lapkričio 15 d., keičiasi šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas Antakalnio – Žolyno g. sankryžoje ties Antakalnio poliklinika.
                                  Nežinau, ar tai susiję su šia sankryža, bet faktas toks, kad kamštis šįryt buvo iki Antakalnio žiedo.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Kažin ar neužsikimš gatvės, kai kiekviena eismo grupė turės atskiras fazes.
                                    Straipsnyje minimoje Dariaus ir Girėno – Šaltkalvių – Kapsų g. sankryžoje po naujovių įvedimo atsirado dideli kamščiai.

                                    Comment


                                      Straipsnis su video apie lenteles, apsaugotų posūkių šviesoforus ir šviesoforų nedubliavimą už sankryžos.

                                      Pertvarka dėl žalių rodyklių: vieni rūpinasi saugumu, kiti lieka nepatenkinti

                                      Prieš dvejus metus įsigaliojęs įstatymas, kad vairuotojai, sukantys į dešinę, sankryžose, kuriose įrengtos žalios rodyklės lentelės, šviečiant draudžiamam šviesoforo signalui, privalo sustabdyti automobilį ir tik po to tęsti kelionę, tėra pasiruošimas laukiant 2020-ųjų, kai žalių rodyklių Lietuvos keliuose nebeliks visai.

                                      Per šį laiką vien iš Vilniaus miesto sankryžų nukabinta daugiau nei 30 žalių rodyklių, kas ne juokais supykdė vairuotojus.

                                      Susisiekimo ministerija, panašu, atrado veiksmingą priemonę, leidžiančią išvengti vairuotojų neapykantos, nepadidinant pavojaus pėstiesiems, – papildomas lenteles keisti išmaniaisiais šviesoforais.

                                      Išmaniųjų šviesoforų, kurie reaguotų į eismo srautą, Vilniaus savivaldybė kol kas įsigyti tik planuoja. Tiesa, panašaus pobūdžio šviesoforų vienas kitas per visą Lietuvą jau yra.

                                      Comment


                                        Bent jau Kaune įprasta, kad kol pastatomi ir įjungiami nauji šviesoforai, paliekami dirbti senieji. Kituose miestuose išjungia ir išmontuoja senus, tada montuoja naujus. Tokiais atvejais kartais nepavyksta išvengti skaudžių nelaimių.

                                        Po tragiškos avarijos, judrioje sankryžoje pagaliau įjungti šviesoforai

                                        Po šiandien tragiškos avarijos, kai Panevėžyje, Aukštaičių, Ramygalos ir Nemuno gatvių sankryžoje dėl neveikiančio šviesoforo žuvo 81 metų pėsčioji, per pietus pagaliau jau buvo įjungti šviesoforai.

                                        Šviesoforų remontas ir keitimas šioje judrioje Panevėžio miesto sankryžoje buvo pradėtas dar spalį, o nuo lapkričio 1-osios jie buvo visai išjungti. Nors piko valandomis susidarydavo nemaži kamščiai, neveikiantys šviesoforai kėlė panevėžiečių nepasitenkinimą ir pyktį, tačiau remonto darbai nepaspartėjo, nebuvo imtasi ir kitų saugumo priemonių.

                                        Kad šviesoforai šioje sankryžoje būtų pagaliau įjungti, reikėjo tragiškos avarijos. Pražūtingas incidentas įvyko šįryt, šiek tiek po septintos valandos.

                                        Comment


                                          Kaune laukia permainos.

                                          Eismo sąlygos mieste turėtų pagerėti

                                          Didesni eismo saugumo gerinimo ir šios transporto arterijos pralaidumo didinimo darbai numatomi jau kitąmet.

                                          Nuo sankryžos su Tvirtovės alėja iki pat Islandijos plento bus daromas vadinamas eismo koridorius, diegiamos koordinuoto eismo valdymo sistemos. Savanorių prospekto sankryžos su lygiagrečiai einančia Partizanų gatve bus sujungtos į vieną sistemą. Tai – gana rimtas darbas ateičiai, dabar vyksta projektavimas, kiti parengiamieji darbai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X