Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO pamatyti kaip atrodo šviesoforas, reguliuojantis sukančiųjų į dešinę eismą, yra "misija neįmanoma"?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe to, iš kur apsisukančiam žinoti, kokie signalai dega sukančiam į dešinę? Imkim teorinę situaciją, o gal sukančiam į dešinę dega žalias signalas su papildoma sekcija?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.
Bet vėl gi, o iš kur sukančiajam į dešinę žinoti, koks signalas dega apsisukančiajam? Gal jam dega raudonas su papildoma sekcija? Tada jau apsisukantysis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Tokią situaciją turim Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžoje Vilniuje. Kol iš Justiniškių g. sukama į dešinę, tuo metu iš Laisvės pr. sukama į kairę ir apsisukama. Sukantiems į dešinę dega raudonas su papildoma sekcija, o štai apsisukantiems kurį laiką dega žalias su papildoma sekcija, o kurį laiką raudonas su papildoma sekcija. Iš kur žinoti sukančiajam į dešinę, kuriuo metu išvis koks signalas dega apsisukančiajam?
Laikausi nuomonės, kad tiek sukantis į dešinę, tiek apsisukantis turi važiuoti atsargiai. Bet kadangi apsisukantysis nežino, koks signalas dega sukančiajam į dešinę, reikėtų vadovautis KET:
115. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka Taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBet vėl gi, o iš kur sukančiajam į dešinę žinoti, koks signalas dega apsisukančiajam? Gal jam dega raudonas su papildoma sekcija? Tada jau apsisukantysis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Tokią situaciją turim Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžoje Vilniuje. Kol iš Justiniškių g. sukama į dešinę, tuo metu iš Laisvės pr. sukama į kairę ir apsisukama. Sukantiems į dešinę dega raudonas su papildoma sekcija, o štai apsisukantiems kurį laiką dega žalias su papildoma sekcija, o kurį laiką raudonas su papildoma sekcija. Iš kur žinoti sukančiajam į dešinę, kuriuo metu išvis koks signalas dega apsisukančiajam?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPažiūrėti į šviesoforą-dublerį už sankryžos (dar vienas argumentas tokių šviesoforų reikalingumui).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLaikausi nuomonės, kad tiek sukantis į dešinę, tiek apsisukantis turi važiuoti atsargiai. Bet kadangi apsisukantysis nežino, koks signalas dega sukančiajam į dešinę, reikėtų vadovautis KET:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDubleriai skirti konkrečiai krypčiai ir kitoms kryptims gali būti nematomi. Pvz., mano minėta Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža. Argi sukantys iš Justiniškių g. į dešinę turi galimybę matyti Laisvės pr. šviesoforus? Toks žiūrėjimas ne į o savo krypties šviesoforus gali turėti neigiamo poveikio eismo saugumui.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtnaujinti šviesoforai Kaune, Žemaičių pl. - Baltijos - Grušo g. sankryžoje. Atvažiuojant nuo centro kažkas ne taip su šviesoforais... Mįslė - kas?
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąNeturetų raudonas ir geltonas signalai būti be rodyklių?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip Ir dar kai kas blogai
Lygtais per trumpai mirksi žalias 2 sec berods Greitis 50 km/h - 3 s mirksėjimas.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPatogios tos rodyklės žaliam signalui sekcijiniams šviesoforams, ypač užsieniečiams, bet jie turi žinot kad tokie signalai nerodo, ar posūkis apsaugotas-neapsaugotas.
Lygtais per trumpai mirksi žalias 2 sec berods Greitis 50 km/h - 3 s mirksėjimas.
Šviesoforo valdiklis labai senas, taip jau buvo užprogramuota, kad mirksi tik du kartus.
Ar niekas nepastebėjo dar kai ko neįprasto (paslėpto)?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠviesoforas įrengtas pagal seną standartą, todėl žaliame pagrindiniame signale turi būti juodo kontūro rodyklės, bet ne žalios rodyklės
Šviesoforo valdiklis labai senas, taip jau buvo užprogramuota, kad mirksi tik du kartus.
Ar niekas nepastebėjo dar kai ko neįprasto (paslėpto)?Paskutinis taisė PoDV; 2016.09.06, 00:09.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąRaudonas ir geltonas į kairę? Tik uždengti. Tai paaiškina kodėl įrengtos rodyklės ir ant raudono ir geltono Gal ir visam Kaune bus atsisakyta sekcijų, o paskui ir visam Vilniuj (ir kitur Lietuvoj) kaip nors pavyktų prisidėt papildomas rodykles
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip, teisingai, uždengti raudonas ir geltonas signalai į kairę Bet rodyklės tiesiai ir į dešinę net ir tada bus negalimos, nes posūkis į dešinę neapsaugotas. Taip jau yra padaryta Europos pr. - Vilties g. sankryžoje Kaune:
Youtube video
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKadangi šviesoforas nebus sekcijinis tai rodyklės tiesiai-į dešinę šioje sankryžoje tikrai nereikalingos
Comment
Comment