Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    ... nes apsisukantieji nežino, kokiu signalu (papildoma sekcija, atskiru šviesoforu) vadovaujasi sukantys į dešinę ir juos praleidžia.
    O pamatyti kaip atrodo šviesoforas, reguliuojantis sukančiųjų į dešinę eismą, yra "misija neįmanoma"?
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O pamatyti kaip atrodo šviesoforas, reguliuojantis sukančiųjų į dešinę eismą, yra "misija neįmanoma"?
      Ne visada įmanoma, nes gali užstoti stulpai ir pan. Be to, iš kur apsisukančiam žinoti, kokie signalai dega sukančiam į dešinę? Imkim teorinę situaciją, o gal sukančiam į dešinę dega žalias signalas su papildoma sekcija?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Be to, iš kur apsisukančiam žinoti, kokie signalai dega sukančiam į dešinę? Imkim teorinę situaciją, o gal sukančiam į dešinę dega žalias signalas su papildoma sekcija?
        Jeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Jeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
          KET tai neparašyta.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
            Sukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Sukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.
              Apsisukantysis neturi žinoti, koks signalas dega sukančiajam į dešinę. Jis vadovaujasi apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforu, kuris garantuoja, kad rodyklės rodoma kryptimi nebus transporto ir pėsčiųjų. Saugaus apsisukimo šis šviesoforas negarantuoja. Todėl iš esmės apsisukdamas jis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Čia labiau viskas priklauso nuo sukančio į dešinę. Jei šis, laikydamasis taisyklių važiuotų atsargiai ir praleistų apsisukančiuosius, nekiltų problemų.

              Bet vėl gi, o iš kur sukančiajam į dešinę žinoti, koks signalas dega apsisukančiajam? Gal jam dega raudonas su papildoma sekcija? Tada jau apsisukantysis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Tokią situaciją turim Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžoje Vilniuje. Kol iš Justiniškių g. sukama į dešinę, tuo metu iš Laisvės pr. sukama į kairę ir apsisukama. Sukantiems į dešinę dega raudonas su papildoma sekcija, o štai apsisukantiems kurį laiką dega žalias su papildoma sekcija, o kurį laiką raudonas su papildoma sekcija. Iš kur žinoti sukančiajam į dešinę, kuriuo metu išvis koks signalas dega apsisukančiajam?

              Laikausi nuomonės, kad tiek sukantis į dešinę, tiek apsisukantis turi važiuoti atsargiai. Bet kadangi apsisukantysis nežino, koks signalas dega sukančiajam į dešinę, reikėtų vadovautis KET:

              115. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka Taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Sukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.
                Žalias dega abiem kryptimis vienu metu?
                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Bet vėl gi, o iš kur sukančiajam į dešinę žinoti, koks signalas dega apsisukančiajam? Gal jam dega raudonas su papildoma sekcija? Tada jau apsisukantysis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Tokią situaciją turim Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžoje Vilniuje. Kol iš Justiniškių g. sukama į dešinę, tuo metu iš Laisvės pr. sukama į kairę ir apsisukama. Sukantiems į dešinę dega raudonas su papildoma sekcija, o štai apsisukantiems kurį laiką dega žalias su papildoma sekcija, o kurį laiką raudonas su papildoma sekcija. Iš kur žinoti sukančiajam į dešinę, kuriuo metu išvis koks signalas dega apsisukančiajam?
                Pažiūrėti į šviesoforą-dublerį sankryžos (dar vienas argumentas tokių šviesoforų reikalingumui).
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Pažiūrėti į šviesoforą-dublerį sankryžos (dar vienas argumentas tokių šviesoforų reikalingumui).
                  Dubleriai skirti konkrečiai krypčiai ir kitoms kryptims gali būti nematomi. Pvz., mano minėta Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža. Argi sukantys iš Justiniškių g. į dešinę turi galimybę matyti Laisvės pr. šviesoforus? Toks žiūrėjimas ne į o savo krypties šviesoforus gali turėti neigiamo poveikio eismo saugumui.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Laikausi nuomonės, kad tiek sukantis į dešinę, tiek apsisukantis turi važiuoti atsargiai. Bet kadangi apsisukantysis nežino, koks signalas dega sukančiajam į dešinę, reikėtų vadovautis KET:
                    Ir vėl grįžtam prie to paties, kad manevro pradžioje ir manevro pabaigoje kairė su dešine susikeičia vietomis ir kiekvienas jaučiasi teisus. Nu kaip gali dešinė pusė išlikti konstanta, kai automobilis apsisuka 180 laipsnių kampu?

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Dubleriai skirti konkrečiai krypčiai ir kitoms kryptims gali būti nematomi. Pvz., mano minėta Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža. Argi sukantys iš Justiniškių g. į dešinę turi galimybę matyti Laisvės pr. šviesoforus? Toks žiūrėjimas ne į o savo krypties šviesoforus gali turėti neigiamo poveikio eismo saugumui.
                      Neigiamo poveikio eismo saugai turi vairuotojo nesugebėjimas vienu metu stebėti kelias kryptis.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Tai dauguma ir nesugeba, todėl eismas turi būti organizuojamas taip, kad kuo mažiau reikėtų stebėti kelias kryptis.

                        Comment


                          Atnaujinti šviesoforai Kaune, Žemaičių pl. - Baltijos - Grušo g. sankryžoje. Atvažiuojant nuo centro kažkas ne taip su šviesoforais... Mįslė - kas?



                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Atnaujinti šviesoforai Kaune, Žemaičių pl. - Baltijos - Grušo g. sankryžoje. Atvažiuojant nuo centro kažkas ne taip su šviesoforais... Mįslė - kas?
                            Neturetų raudonas ir geltonas signalai būti be rodyklių?

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą
                              Neturetų raudonas ir geltonas signalai būti be rodyklių?
                              Taip Ir dar kai kas blogai

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Taip Ir dar kai kas blogai
                                Patogios tos rodyklės žaliam signalui sekcijiniams šviesoforams, ypač užsieniečiams, bet jie turi žinot kad tokie signalai nerodo, ar posūkis apsaugotas-neapsaugotas.

                                Lygtais per trumpai mirksi žalias 2 sec berods Greitis 50 km/h - 3 s mirksėjimas.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Patogios tos rodyklės žaliam signalui sekcijiniams šviesoforams, ypač užsieniečiams, bet jie turi žinot kad tokie signalai nerodo, ar posūkis apsaugotas-neapsaugotas.

                                  Lygtais per trumpai mirksi žalias 2 sec berods Greitis 50 km/h - 3 s mirksėjimas.
                                  Šviesoforas įrengtas pagal seną standartą, todėl žaliame pagrindiniame signale turi būti juodo kontūro rodyklės, bet ne žalios rodyklės

                                  Šviesoforo valdiklis labai senas, taip jau buvo užprogramuota, kad mirksi tik du kartus.

                                  Ar niekas nepastebėjo dar kai ko neįprasto (paslėpto)?

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Šviesoforas įrengtas pagal seną standartą, todėl žaliame pagrindiniame signale turi būti juodo kontūro rodyklės, bet ne žalios rodyklės

                                    Šviesoforo valdiklis labai senas, taip jau buvo užprogramuota, kad mirksi tik du kartus.

                                    Ar niekas nepastebėjo dar kai ko neįprasto (paslėpto)?
                                    Raudonas ir geltonas į kairę? Tik uždengti. Tai paaiškina kodėl įrengtos rodyklės ir ant raudono ir geltono Gal ir visam Kaune bus atsisakyta sekcijų, o paskui ir visam Vilniuj (ir kitur Lietuvoj) kaip nors pavyktų prisidėt papildomas rodykles
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2016.09.06, 00:09.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Raudonas ir geltonas į kairę? Tik uždengti. Tai paaiškina kodėl įrengtos rodyklės ir ant raudono ir geltono Gal ir visam Kaune bus atsisakyta sekcijų, o paskui ir visam Vilniuj (ir kitur Lietuvoj) kaip nors pavyktų prisidėt papildomas rodykles
                                      Taip, teisingai, uždengti raudonas ir geltonas signalai į kairę Bet rodyklės tiesiai ir į dešinę net ir tada bus negalimos, nes posūkis į dešinę neapsaugotas. Taip jau yra padaryta Europos pr. - Vilties g. sankryžoje Kaune:

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Taip, teisingai, uždengti raudonas ir geltonas signalai į kairę Bet rodyklės tiesiai ir į dešinę net ir tada bus negalimos, nes posūkis į dešinę neapsaugotas. Taip jau yra padaryta Europos pr. - Vilties g. sankryžoje Kaune:

                                        Youtube video
                                        Kadangi šviesoforas nebus sekcijinis tai rodyklės tiesiai-į dešinę šioje sankryžoje tikrai nereikalingos

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Kadangi šviesoforas nebus sekcijinis tai rodyklės tiesiai-į dešinę šioje sankryžoje tikrai nereikalingos
                                          Dabar esančios rodyklės raudoname ir geltoname signale klaidina. Juk šie signalai skirti visoms kryptims, o ne tik tiesiai ir į dešinę. O mano bendradarbis bijojo sukti į dešinę degant raudonam signalui, nors yra lentelė. Beje, pagal seną standartą draudžiama įrengti lentelę su žalia rodykle prie šviesoforo su rodyklėmis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X