Kaune, Vaidoto - Tilto g. sankryžoje, įrengtoje praeitų metų spalio pabaigoje, buvo neteisingai įrengti dviratininkų šviesoforai. Kai dviračių eismas reguliuojamas kartu su pėsčiųjų eismu, turi būti įrengti bendri dviratininkų ir pėsčiųjų šviesoforai. Šioje sankryžoje buvo įrengti atskiri šviesoforai tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems, nors jie veikia sinchroniškai. Š.m. gegužės mėn klaida ištaisyta ir įrengti bendri šviesoforai.
Kokią pornografiją padarė Kaune iš pramonės pr šviesoforų ties prisma, draugystės g. ir elektėnų g.? Seniau bent teoriškai būdavo įmanoma pravažiuot visus nesustojus (pristabdžius tik). Dabar prie kiekvieno stovi ir lauki. Ir taip važiuojant į abi puses pramonės pr.
Kokią pornografiją padarė Kaune iš pramonės pr šviesoforų ties prisma, draugystės g. ir elektėnų g.? Seniau bent teoriškai būdavo įmanoma pravažiuot visus nesustojus (pristabdžius tik). Dabar prie kiekvieno stovi ir lauki. Ir taip važiuojant į abi puses pramonės pr.
Matomai perreguliavo "žalią bangą", kai pakeitė Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryžos valdiklį ir jį įjungė į Draugystės g. ir Prismos šviesoforų žalią bangą.
Norėjau pasidalinti apie šviesoforų ekzotikas. https://www.google.lt/maps/@56.94200...7i13312!8i6656
Nežinau kaip kitur Latvijoje ar tokių yra, bet čia pasirodo šviesoforas skirtas tik tiems kurie važiuoja kairąją juosta. Dešinė juosta pasirodo juo nereguliuojama )))).
Norėjau pasidalinti apie šviesoforų ekzotikas. https://www.google.lt/maps/@56.94200...7i13312!8i6656
Nežinau kaip kitur Latvijoje ar tokių yra, bet čia pasirodo šviesoforas skirtas tik tiems kurie važiuoja kairąją juosta. Dešinė juosta pasirodo juo nereguliuojama )))).
Pasidalinsiu lenkiškais šviesoforais, bet šiuo atveju jūs neteisus. Šviesoforas galioja visoms eismo juostoms.
Pasidalinsiu lenkiškais šviesoforais, bet šiuo atveju jūs neteisus. Šviesoforas galioja visoms eismo juostoms.
Aš pradžioje irgi taip maniau, bet kai degant raudonai važiavau pirma juosta ir sustojau, tai iš paskos važiuojantieji pradėjo signalinti ir privertė važiuoti toliau, nors raudona vis dar degė
Aš pradžioje irgi taip maniau, bet kai degant raudonai važiavau pirma juosta ir sustojau, tai iš paskos važiuojantieji pradėjo signalinti ir privertė važiuoti toliau, nors raudona vis dar degė
Aš latviškų KET neesu visų skaitęs, tai nežinau. Bet iš kitos pusės kas trukdė pastatyti tą šviesoforą dešinėje pusėje. Kažkiokia priežastis yra, kad jis stovi kairėje.
Aš latviškų KET neesu visų skaitęs, tai nežinau. Bet iš kitos pusės kas trukdė pastatyti tą šviesoforą dešinėje pusėje. Kažkiokia priežastis yra, kad jis stovi kairėje.
Iš kitos pusės yra du šviesoforai. Gal per eismo įvykį kas nors nudaužė ir nebepastatė naujo. Jokios taisyklės neleidžia važiuoti per raudoną šviesoforą, nesvarbu, kur jis stovi, ar kairėj, ar dešinėj, ar viršuje. Lietuvoje privaloma įrengti mažiausiai du šviesoforus.
Negaliu ginčytis, tiesiog pasidalinau asmenine patirtimi. Tieisog tą kairįjį šviesoforą visi važiuojantieji 1 juosta ignoravo, tuo tarpu kai važiuojantieji 2 juosta prie jo stojo.
Negaliu ginčytis, tiesiog pasidalinau asmenine patirtimi. Tieisog tą kairįjį šviesoforą visi važiuojantieji 1 juosta ignoravo, tuo tarpu kai važiuojantieji 2 juosta prie jo stojo.
Negaliu ginčytis, tiesiog pasidalinau asmenine patirtimi. Tieisog tą kairįjį šviesoforą visi važiuojantieji 1 juosta ignoravo, tuo tarpu kai važiuojantieji 2 juosta prie jo stojo.
Tikriausiai tokiais būdais Latvijoje bandoma spręsti antraeilininkų problemą.
Tai jau šeštasis išmanusis šviesoforas Šiauliuose.
Savaitgalį važiavau pro šią sankryžą iš kitos pusės ir nelabai atidžiai stebėjau, bet pasirodė, kad atvažiuojant nuo Rygos pusės ir norint sukti link Ginkūnų/Pakruojo, lyg ir nėra apsaugoto kairiojo posūkio... Gal kas visgi matėte kaip yra iš tikrųjų?
Turiu žinių, kad didinant pralaidumą bus įrengti atskiri apsaugoto dešiniojo posūkio šviesoforai Šiaurės pr. - Sukilėlių - Ašigalio g. sankryžoje iš Sukilėlių pr. ir Ašigalio g. Reikėjo iškart taip padaryti
Turiu žinių, kad didinant pralaidumą bus įrengti atskiri apsaugoto dešiniojo posūkio šviesoforai Šiaurės pr. - Sukilėlių - Ašigalio g. sankryžoje iš Sukilėlių pr. ir Ašigalio g. Reikėjo iškart taip padaryti
Ačiū Dievui, racijai ir sveikam protui. Tiesa, ten yra ir dar viena konfliktinė situacija: Vienu metu dega žalias visam Sukilėlių pr. ir Šiaurės pr. įkalnei dega žalia rodyklė į dešinę, į Sukilėlių pr.
Sukilėių pr. sraute į kairę ko ne kas antras apsisukinėja (nes iš didelio kiemų konglomerato nėra posūkio į kairę) ir konfliktuoja su sukančiais į dešinę iš Šiaurės pr. Kas turėtų ką praleisti? Vadovauti dešinės taisykle? Ar žalia rodyklė degant raudonam yra žemesnė už žalią rodyklę degant žaliam?
Ačiū Dievui, racijai ir sveikam protui. Tiesa, ten yra ir dar viena konfliktinė situacija: Vienu metu dega žalias visam Sukilėlių pr. ir Šiaurės pr. įkalnei dega žalia rodyklė į dešinę, į Sukilėlių pr.
Sukilėių pr. sraute į kairę ko ne kas antras apsisukinėja (nes iš didelio kiemų konglomerato nėra posūkio į kairę) ir konfliktuoja su sukančiais į dešinę iš Šiaurės pr. Kas turėtų ką praleisti? Vadovauti dešinės taisykle? Ar žalia rodyklė degant raudonam yra žemesnė už žalią rodyklę degant žaliam?
Lietuvos KET nurodo sukančiam į dešinę su papildoma sekcija ir draudžiamu signalu duoti kelią pagal leidžiamą signalą važiuojančiam transportui. Vokietijos KET, pavyzdžiui, sako, kad rodyklė yra rodyklė ir duoda pirmumą bet kuriuo atveju.
Lietuvos KET nurodo sukančiam į dešinę su papildoma sekcija ir draudžiamu signalu duoti kelią pagal leidžiamą signalą važiuojančiam transportui. Vokietijos KET, pavyzdžiui, sako, kad rodyklė yra rodyklė ir duoda pirmumą bet kuriuo atveju.
Deja, šioje vietoje KET nesilaikoma. Sukantieji į dešinę pagal žalią papildomą sekciją nepraleidžia apsisukinėjančių pagal žalią signalą.
Deja, šioje vietoje KET nesilaikoma. Sukantieji į dešinę pagal žalią papildomą sekciją nepraleidžia apsisukinėjančių pagal žalią signalą.
... nes apsisukantieji nežino, kokiu signalu (papildoma sekcija, atskiru šviesoforu) vadovaujasi sukantys į dešinę ir juos praleidžia. Čia ir KET skirtingose šalyse skirtingos. Lenkai su papildoma per raudoną turi praleisti kitus eismo dalyvius, vokiečiai šioje sankryžoje drąsiai suktų į dešinę.
Comment