Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Nu čempionas, lenkiu galvą. Toj atkarpoj aš dažniausiai sustoju ties Kalniečiais, paskui beveik visada ties K.Petrausko ir dažnai ties Birželio ir/ar Taikos pr. Čia kalbu apie normalios dienos eismą, ne sekmadienį 07:00, kai dėl nieko nereikia pristabdyt ar praleist kokį kėglį.
    Aš kalbu apie eismą eilinę dieną, bet ne piko metu, t.y. ne ~8:00 ar 17:00.
    Birželio 23g. sankryžos rekonstrukcija gal ir pagadino reikalą, retai bevažinėju.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Mažeikiuose įrengta nauja šviesoforais reguliuojama sankryža. Padaryta viena klaida - vienoje iš krypčių įrengtas šviesoforas su rodyklėmis tiesiai ir į kairę, nors posūkis į kairę neapsaugotas:

      Youtube video
      Šiandien gavau atsakymą iš Mažeikių rajono savivaldybės, kad atsižvelgus į pastabą, važiavimui tiesiai ir neapsaugotam kairiajam posūkiui skirtame šviesofore buvo pašalintos rodyklės.

      Iš pradžių (atsiprašau už kokybę, nes imti stop kadrai iš video):





      Šioje foto akivaizdžiai matosi, kad degant rodyklėms tiesiai ir į kairę iš priekio važiuoja automobiliai:



      Dabar (savivaldybės foto):



      Comment


        Paskutiniu metu kažkoks chaosas su rodyklėm. Šią savaitę gavau atsakymą iš Kauno savivaldybės, kad klaidingos rodyklės Taikos pr. - Garažų g. bus ištaisytos. Kol kas jos vis dar sumaišytos:







        Tačiau kol kas pavojingiausias variantas yra Xedos pateiktose Šiaulių nuotraukose, kai nėra jokių rodyklių, nors šviesoforai turi atskiras fazes.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Tačiau kol kas pavojingiausias variantas yra Xedos pateiktose Šiaulių nuotraukose, kai nėra jokių rodyklių, nors šviesoforai turi atskiras fazes.
          Jau nebeturi, šiandien jų jau nebebuvo. Abu šviesoforai veikė kartu, rodyklių taip pat nėra. Prastovėjau kelias minutes, kad tikrai įsitikinčiau, jog nėra atskirų fazių.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Paskutiniu metu kažkoks chaosas su rodyklėm. Šią savaitę gavau atsakymą iš Kauno savivaldybės, kad klaidingos rodyklės Taikos pr. - Garažų g. bus ištaisytos. Kol kas jos vis dar sumaišytos
            Kad su tomis rodyklėmis visi kaip išprotėję. Toks jausmas, kad labai stengiasi padaryti pagal taisykles, mato, kad tai nesąmonė, bet vis vien daro nes neįsigilinę į taisykles.

            Gaila neturiu foto, bet Vilniuje Ukmergės g. ir išvažiavimo iš S.Neries g. sankryžoje (prie naujo Lidl) pakabino šviesoforus, kurių pagrindiniame bloke yra
            tokia rodyklių kombinacija, tačiau iš kairės dar kabo ir atskira sekcija su rodykle į kaire. Visi signalai užsidega vienu metu.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kad su tomis rodyklėmis visi kaip išprotėję. Toks jausmas, kad labai stengiasi padaryti pagal taisykles, mato, kad tai nesąmonė, bet vis vien daro nes neįsigilinę į taisykles.

              Gaila neturiu foto, bet Vilniuje Ukmergės g. ir išvažiavimo iš S.Neries g. sankryžoje (prie naujo Lidl) pakabino šviesoforus, kurių pagrindiniame bloke yra
              tokia rodyklių kombinacija, tačiau iš kairės dar kabo ir atskira sekcija su rodykle į kaire. Visi signalai užsidega vienu metu.
              Gal galima konkrečiau? Kokios kryptys eismo juostose? Ir kokie šviesoforai virš kelio?

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Gal galima konkrečiau? Kokios kryptys eismo juostose? Ir kokie šviesoforai virš kelio?
                Pabandysiu ištaikyt progą ir nufotografuot.

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Jau nebeturi, šiandien jų jau nebebuvo. Abu šviesoforai veikė kartu, rodyklių taip pat nėra. Prastovėjau kelias minutes, kad tikrai įsitikinčiau, jog nėra atskirų fazių.
                  Bet perėjų ženklai vis dar užstoja šviesoforus?

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Bet perėjų ženklai vis dar užstoja šviesoforus?
                    Nenoriu apsirikti, nes tiesą sakant šiandien į tai neatkreipiau dėmesio .

                    Bet nemanau, kad kas nors pasikeitė, nes matyti, kad ir šviesoforą stovintį prie Akropolio išvažiavimo taip pat galėtų užstoti perėjos ženklai, bet situaciją gelbsti tai, kad prie šviesoforo privažiuojama kampu.

                    2016 02 24

                    Vaizdas žiūrint šiek tiek iš kairės pusės. Bet nemanau, kad paėjus kelis metrus dešiniau šviesoforas matytųsi.



                    Ir vaizdas šonu....

                    2016 02 22

                    Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.29, 17:55.

                    Comment


                      Mažeikių fotografijose atrodo neįprastai aukštai šviesaforai. Turbūt jau maksimalus leistinas aukštis?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Mažeikių fotografijose atrodo neįprastai aukštai šviesaforai. Turbūt jau maksimalus leistinas aukštis?
                        Aš jiems parašysiu pastabą, kad užtenka 5 m aukščio. Maksimalus aukštis neribojamas, bet jau taip aukštai kelti šviesoforus, kai nėra jokių troleibusų laidų, nėra logikos.

                        Comment


                          Vokiškas priėjimas prie taisyklių reikalautų aiškiai įkalti ribas metrais arba laipsniais. Kitaip mūsų "išradėjai" nutobulina iki aukštumų (šiuo atveju - ir tiesiogine prasme).

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Ne tame esmė. Šviesoforų taisyklės rekomenduoja šviesoforų atramas statyti per vidurį perėjos. Bet KET liepia perėjos ženklus statyti perėjos kraštuose.
                            Tai kodėl niekaip negalima suderinti vieną popieriuką su kitu? Trijų minučių darbas.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Vokiškas priėjimas prie taisyklių reikalautų aiškiai įkalti ribas metrais arba laipsniais. Kitaip mūsų "išradėjai" nutobulina iki aukštumų (šiuo atveju - ir tiesiogine prasme).
                              Va būtent, kad vokiškame dokumente irgi nėra maksimalios ribos

                              Papildau: Mažeikių rajono savivaldybei parašiau:

                              norėčiau pastebėti, kad naujai įrengiamose sankryžoje šviesoforų, įrengiamų virš važiuojamosios dalies, aukštis yra akivaizdžiai per didelis. Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles minimalus aukštis gali būti 5 m. Rekomenduotina neviršyti šio aukščio, nes įrengus šviesoforus per aukštai, apsunkinamas jų matomumas arčiausiai Stop linijos stovintiems vairuotojams. Didesnis nei 5 m aukštis naudojamas Vilniuje ir Kaune dėl troleibusų laidų, tačiau, kadangi Mažeikiuose jų nėra, minimalus aukštis neturėtų būti problema. Netgi ir įrengus aukštas gembes, yra galimybė nuleisti šviesoforus žemiau, iki 5 m. Prisegu pavyzdį iš Kauno, kur buvo taip padaryta. Rekomenduočiau įvertinti galimybę pažeminti šviesoforus dėl geresnio matomumo vairuotojams.


                              Gavau atsakymą, kad pasiūlymas persiųstas Mažeikių rajono savivaldybės administracijos saugaus eismo komisijai.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Vokiškas priėjimas prie taisyklių reikalautų aiškiai įkalti ribas metrais arba laipsniais. Kitaip mūsų "išradėjai" nutobulina iki aukštumų (šiuo atveju - ir tiesiogine prasme).
                                Ne visai taip. Kažkiek laisvės paliekama būtent tam, kad iškilus kokioms nestandartinėms situacijoms, ar netgi prieštaravimams, būtų galima vadovautis sveika nuovoka, kas vokiečiams turbūt nesukelia problemų. Tuo tarpu mūsuose dabar yra pereinamasis laikotarpis, kai painiojasi seni įpročiai su naujomis tvarkomis.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2016.02.25, 11:22.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Bet perėjų ženklai vis dar užstoja šviesoforus?
                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Nenoriu apsirikti, nes tiesą sakant šiandien į tai neatkreipiau dėmesio .
                                  Perėjų Ženklai vis dar stovi prieš šviesoforus ir nemanau, kad kas nors pasikeis.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Kažkiek laisvės paliekama būtent tam, kad iškilus kokioms nestandartinėms situacijoms, ar netgi prieštaravimams, būtų galima vadovautis sveika nuovoka, kas vokiečiams turbūt nesukelia problemų.
                                    Nestandartinės situacijos todėl ir vadinamos nestandartinėmis, kad jos atsitinka labai retai ir ten gali būti visko - dideli gabaritai, didelis svoris ir pan., ką reikės spresti kiekvieną kartą atskirai. Nebent netoliese yra kokia nors įmonė, kuri nuolat gamina didelius gaminius, todėl kas mėnesį tenka demontuoti ir vėl sumontuoti žemai pakabintus šviesoforus.
                                    O kas liečia vienų taisyklių prieštaravimą kitoms taisyklėms - tokių atvėjų išvis neturi būti.

                                    Comment


                                      Pasvalyje rekonstruota sudėtinga penkiašalė Viliaus - Joniškėlio - Geležinkeliečių - Kalno g. sankryža.



                                      Įdomu, kaip pavyko sureguliuoti srautus, nes sankryža tikrai sudėtinga:

                                      Google street view vaizdas.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Prašosi žiedo ši sankryža, o ne šviesoforų.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Prašosi žiedo ši sankryža, o ne šviesoforų.
                                          Visų penkių krypčių į vieną žiedinę sankryžą apjungti nepavyktų, nes susikirtimas nėra viename taške, o pačiame centre dėl pastatų jam nebūtų vietos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X