Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rekonstruota sankryža ties Akropoliu. Su perėjų ženklais ryškiai persistengta, manau šviesoforo nemato ir vairuotojai.





    Manau, kad šiam šviesoforui fazę nesunkiai gali įjungti ir atgal važiuojantis automobilis, pavyzdžiui, kad ir matomas dešinėje pusėje apačioje, nes vietos ten tikrai nedaug.



    Čia yra klaida. Nors ir nesimato, bet viršuje esantis šviesoforas skirtas rodyti posūkį į kairę yra be rodyklės, esantis salelėje - su...



    Čia šviesoforo salelėje iš viso nesimato. O viršutinis, akivaizdu, be rodyklės.

    Comment


      Šviesoforas ties Lidl dar išjungtas ir toks bus turbūt dar ne vieną mėnesį.



      O atvažiuojant nuo Akropolio ne. Čia padaryta šiek tiek chaotiškai. Iškart dešinėje yra dar vienas šviesoforas, ten dar dvi atskiros fazės į dešinę ir į kairę/tiesiai.



      Tokie pasirinkimai pasukus į dešinę už vos kelių metrų (atleiskite už nuotrauką). Pagal ką bus nustatinėjamas poreikis įjungti fazes, jei reikia sustoti dar prieš posūkį į dešinę ? Be to, ir pasukus į dešinę, prieš šviesoforą tilps vos pora automobilių. Taip pat, iš šios pusės tiesiai, į priešingoje pusėje esantį turgelį važiuoti galima, tuo tarpu iš turgelio į Akropolį/Lidl - ne.



      Manau, kad čia dar ne viskas, nes taip palikta tikrai nebus, dar reikia pertvarkyti ir išvažiavimą iš Lidl. Sankryža ties išvažiavimu iš Lidl/Akropolio kol kas atrodo tikrai chaotiškai.

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Šviesoforas ties Lidl dar išjungtas ir toks bus turbūt dar ne vieną mėnesį.

        Atvaizdas


        O atvažiuojant nuo Akropolio ne. Čia padaryta šiek tiek chaotiškai. Iškart dešinėje yra dar vienas šviesoforas, ten dar dvi atskiros fazės į dešinę ir į kairę/tiesiai.

        Atvaizdas


        Tokie pasirinkimai pasukus į dešinę už vos kelių metrų (atleiskite už nuotrauką). Pagal ką bus nustatinėjamas poreikis įjungti fazes, jei reikia sustoti dar prieš posūkį į dešinę ? Be to, ir pasukus į dešinę, prieš šviesoforą tilps vos pora automobilių. Taip pat, iš šios pusės tiesiai, į priešingoje pusėje esantį turgelį važiuoti galima, tuo tarpu iš turgelio į Akropolį/Lidl - ne.

        Atvaizdas


        Manau, kad čia dar ne viskas, nes taip palikta tikrai nebus, dar reikia pertvarkyti ir išvažiavimą iš Lidl. Sankryža ties išvažiavimu iš Lidl/Akropolio kol kas atrodo tikrai chaotiškai.
        Antroje foto dvi atskiros fazės į dešinę ir į kairę/tiesiai, bet šviesoforai be rodyklių?

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Antroje foto dvi atskiros fazės į dešinę ir į kairę/tiesiai, bet šviesoforai be rodyklių?
          Nesu tikras 100 %, bet atrodo mačiau, jog tam tikru metu šviesoforai rodė skirtingus šviesos signalus. Ir taip, be rodyklių.
          Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.23, 20:04.

          Comment


            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Rekonstruota sankryža ties Akropoliu. Su perėjų ženklais ryškiai persistengta, manau šviesoforo nemato ir vairuotojai.

            Atvaizdas
            Čia labai dažna problema. Beveik visose naujai įrengtose sankryžose, kur perėjų ženklai statomi ant atskirų atramų tiesiai priešais šviesoforą, yra tokia problema dėl užstojimo.
            Tik labai įdomu ar imtasi kokių veiksmų reglamentų ištaisyme, kad nebūtų tokių situacijų, ar vyrauja požiūris "yra kaip yra - bus gerai".


            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            O atvažiuojant nuo Akropolio ne. Čia padaryta šiek tiek chaotiškai. Iškart dešinėje yra dar vienas šviesoforas, ten dar dvi atskiros fazės į dešinę ir į kairę/tiesiai.

            Atvaizdas
            Čia jau tikrai meniškos sielos žmogus gamino/projektavo šiuos ženklus.... Būtų mano valia, nukapočiau rankas už tokius šedevrus ten, kur simboliai turi būti standartiniai ir greitai, aiškiai suvokiami.
            Tarsi jeigu ženkle būtų normali tiesi rodyklė (kaip nurodyta taisyklėse), tai vairuotojai nesuprastų, kad važiuojant reikia šiek tiek pasukti vairą ir visi varytų tiesiai į stulpą.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Čia labai dažna problema. Beveik visose naujai įrengtose sankryžose, kur perėjų ženklai statomi ant atskirų atramų tiesiai priešais šviesoforą, yra tokia problema dėl užstojimo.
              Tik labai įdomu ar imtasi kokių veiksmų reglamentų ištaisyme, kad nebūtų tokių situacijų, ar vyrauja požiūris "yra kaip yra - bus gerai".
              Nejaugi tokios akivaizdžios problemos nėra sprendžiamos ? Juk tai ne aukštoji matematika. Be to taip apstačius šviesoforą iš jo beveik jokios naudos, galėtų nors ir visai nestatyti....

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Čia jau tikrai meniškos sielos žmogus gamino/projektavo šiuos ženklus.... Būtų mano valia, nukapočiau rankas už tokius šedevrus ten, kur simboliai turi būti standartiniai ir greitai, aiškiai suvokiami.
              Tarsi jeigu ženkle būtų normali tiesi rodyklė (kaip nurodyta taisyklėse), tai vairuotojai nesuprastų, kad važiuojant reikia šiek tiek pasukti vairą ir visi varytų tiesiai į stulpą.
              Ta sankryža išvis nesusipratimas, ženklai čia mažiausia problema. Vos už kelių metrų stovi dar vienas šviesoforas, o vėliau bus įjungtas ir šviesoforas prie Lidl. Ir kaip jie visą tai žada sureguliuoti.....Jau šiandien pastebėjau, kad automobiliai stovėjo neįprastai ilgai.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Yra Vilniuje tokia viena sankryžą (Pilaitės pr. - Laisvės pr.), kurioje atliekant kairįjį posūkį tenka pravažiuoti tris šviesoforus iš eilės. Tačiau kadangi šie šviesoforai yra vienoje sankryžoje, tenką sustoti nebent prie pirmojo.
                Ši sankryža yra eilinė žiedinė sankryža (nors ir taip nepaženklinta), nes eismas vyksta ratu. Tai puikus įrodymas, kai reikiamai suskaičiavus srautus, pasiteisina sprendimas įrengti šviesoforus (ne visose žiedinėse sankryžose jie tinka).









                Comment


                  Ir dar turint omeny, kad kai kurie šviesoforai šioje sankryžoje sureguliuoti tikrai kreivai, pvz. leidžia eismą ta kryptimi, kuria tuo metu niekas nevažiuoja (nes kiti šviesoforai leidžia kitur), o ten, kur susikertančio eismo nėra ir galima būtų uždegti žalią signalą, degina raudoną. Taip kad pralaidumą dar galima didinti.

                  vilnius.lt portale kažkada buvau tai užregistravęs kaip problemą, bet atrašė, kad reiktų įrengti papildomas sekcijas, nes tie šviesoforai, kurie pastatyti ties atskirtu posūkiu į dešinę negali būti kitoje fazėje nei tie, kurie reguliuoja važiavimą tiesiai. Bet užsiminė, kad šita sankryža bus įtraukta į peržiūrimų sąrašą, berods, kitais metais.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Nejaugi tokios akivaizdžios problemos nėra sprendžiamos ? Juk tai ne aukštoji matematika. Be to taip apstačius šviesoforą iš jo beveik jokios naudos, galėtų nors ir visai nestatyti....
                    Kol kas taisyklės nepakoreguotos. Bet pateiktoje nuotraukoje ženklų įrengimas, užstojant šviesoforą prasilenkia su logika. Ženklas bet kuriuo atveju turi būti aukščiau šviesoforo. Vilniuje tokių pavyzdžių jau yra:



                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Bet pateiktoje nuotraukoje ženklų įrengimas, užstojant šviesoforą prasilenkia su logika. Ženklas bet kuriuo atveju turi būti aukščiau šviesoforo. Vilniuje tokių pavyzdžių jau yra
                      Užtat tavo pateiktose nuotraukose perėjos ženklas užstoja krypčių ženklą (taip pat yra negerai).

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Užtat tavo pateiktose nuotraukose perėjos ženklas užstoja krypčių ženklą (taip pat yra negerai).
                        Apskritai logika sako, kad pėsčiųjų perėjos ženklą salelėje būtų galima pakabinti ant tos pačios atramos virš šviesoforo. Susitaupytų 2 stulpai ir 2 ženklai, ir problemos neliktų. Betgi taisyklės turbūt kitaip sako...

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Apskritai logika sako, kad pėsčiųjų perėjos ženklą salelėje būtų galima pakabinti ant tos pačios atramos virš šviesoforo. Susitaupytų 2 stulpai ir 2 ženklai, ir problemos neliktų. Betgi taisyklės turbūt kitaip sako...
                          Ne tame esmė. Šviesoforų taisyklės rekomenduoja šviesoforų atramas statyti per vidurį perėjos. Bet KET liepia perėjos ženklus statyti perėjos kraštuose.

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                            Gerai sureguliuoti šviesoforai gal ir padėtų kiek, bet aš tokių LT dar nesu užtikęs, bent jau Kaune, kur jei pavyksta sureguliuoti 3 iš eilės sekančius tokiose tiesiose gatvėse kaip Donelaičio arba Kęstučio, tai jau šventė.... Nes 4-tas visada bus raudonas arba turi lėkt 80
                            Savanorių pr. žalia banga tikrai veikė. Esu daugybę kartų nuvažiavęs nuo Muravos iki Žemaičių g. be sustojimų prie šviesoforo.

                            Nemanau, kad priderinti deimanto šviesoforus yra kažkokia kosminė problema.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Savanorių pr. žalia banga tikrai veikė. Esu daugybę kartų nuvažiavęs nuo Muravos iki Žemaičių g. be sustojimų prie šviesoforo.

                              Nemanau, kad priderinti deimanto šviesoforus yra kažkokia kosminė problema.
                              Savanoriu pr. banga vis dar veikia ir veikia gan gerai.

                              Comment


                                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                Savanoriu pr. banga vis dar veikia ir veikia gan gerai.
                                Deja kai kuriose vietose nutrūksta po Birželio 23-iosios sankryžos rekonstrukcijos.

                                Comment


                                  Šiandien dar kartą praėjau pro sankryžą šalia Akropolio/Lidl. Pastebėjau dar kelias nesąmones be jau minėtų.

                                  2016 02 22

                                  Šviesoforai be rodyklių, bet turi atskiras fazes. "Įdomiausia" yra tų fazių ilgis. Pirmas scenarijus: žalia dega (abu šviesoforai), ilgis normalus. Bet antras scenarijus daug linksmesnis . Kairysis šviesoforas raudona, dešinysis žalia, gal 2-oms sekundėms. Aš nejuokauju . Tik užsidegė žalia, beveik iškarto užsižiebė raudona. Antrą kartą fazė galbūt šiek tiek ilgesnė, bet vis tiek absurdiškai trumpa. Neaišku kam išvis reikalinga tokia fazė, jei per ją beveik niekas nespės pravažiuoti.



                                  2016 02 22

                                  Šviesoforas ties Lidl šiandien jau įjungtas, žinoma, eismas pro jį dar nevyksta, nėra jokių papildomų rodyklių. Klausimas: ar neturėtų būti papildomos kryptį nurodančios rodyklės? Vaizdas šiandien toks pat kaip apačioje esančioje nuotraukoje, skirtumas tik tas, kad dega šviesoforas, jis be rodyklių.



                                  Tikrai netikiu, kad viskas ir bus taip palikta, tai būtų absurdiška.
                                  Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.23, 20:23.

                                  Comment


                                    Sviesoforas reguliuoja eisma Akropolio kieme?

                                    Comment


                                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                      Sviesoforas reguliuoja eisma Akropolio kieme?
                                      Net trys .

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Esu daugybę kartų nuvažiavęs nuo Muravos iki Žemaičių g. be sustojimų prie šviesoforo.
                                        Nu čempionas, lenkiu galvą. Toj atkarpoj aš dažniausiai sustoju ties Kalniečiais, paskui beveik visada ties K.Petrausko ir dažnai ties Birželio ir/ar Taikos pr. Čia kalbu apie normalios dienos eismą, ne sekmadienį 07:00, kai dėl nieko nereikia pristabdyt ar praleist kokį kėglį.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                          Nu čempionas, lenkiu galvą. Toj atkarpoj aš dažniausiai sustoju ties Kalniečiais, paskui beveik visada ties K.Petrausko ir dažnai ties Birželio ir/ar Taikos pr. Čia kalbu apie normalios dienos eismą, ne sekmadienį 07:00, kai dėl nieko nereikia pristabdyt ar praleist kokį kėglį.
                                          Ar realu norėti, kad žalios bangos projektuotojai numatytų atsitiktinius sustojimus ar kėglių praleidimus? Retorinis klausimas jei ką

                                          Comment

                                          Working...
                                          X