Parašė geriantis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai
Collapse
X
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNa, mano žinutė įdėta temoje "[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]"
Nesuprantu kuo ji užkliuvo
Moderatorius paskui kai kurias žinutes perkėlė, tik porą pranešimą apie Olsztyn-Biskupiec nukėlė į "Via Balticos" Lenkijoje temoje (turėtų būti šioje temoje)
Olštynas su "Via Baltica nieko bendro neturi.Paskutinis taisė Romas; 2023.03.21, 16:12.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAr jūs matote temos pavadinimą - kuom jūsų klausimas susijęs su tema?
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.
https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
Paskutinis taisė vytgri; 2023.09.14, 17:18.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.
https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.
https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
- 4 patinka
Comment
-
Lenkijos kelių tiesimo pažangos užfiksavimas.
2023.10.13 d. atidarytas eismas S61 ruože Ostrów Mazowiecka – Śniadowo. Beveik visas kelias nuo Varšuvos iki Lenkijos / Lietuvos sienos (išskyrus Lomžos aplinkkelį) jau yra greitkelis.
(paspaudus - didesnis žemėlapis)
https://ssc.siskom.waw.pl/
- 4 patinka
Comment
-
Idomus video, cia mazdaug savaites senumo vaizdai Lietuvos puseje https://www.youtube.com/watch?v=ZJwe6uSK3nY Beje nemaziau idomi ir situacija su isgirtais Lenkijos autobanais(mazdaug nuo 10min),nu ten ta minima 50km atkarpa ziauroka,net pas mus tokiu nera. Momentas mazdaug 16:15 , blin nors jie pastatytu kelio zenklus,kad situacija tokia.
Jei neklystu autobanas atidarytas pries Euro2012 futbolo cempionata. Nu ,mano nuomone, nekazka? Cia naujos technologijos,o ne kazkokie atgyvene autobanai,kur perdaryt reikia nes sunkesnis transportas siuolaikinis ir klimato salygos pasikeite.
Man tokia asociacija su Pilaites rajonu Kai state pries 2008m., atrode wow,dabar su kiekviena metais vis daugiau "kokybes" islenda. Gal klystu ,bet Lenkija,ta pati dare su autobanais,pries Euro2012,dare kad tik greiciau ir tam kartui.Paskutinis taisė ilgas; 2024.04.30, 15:24.
- 1 patinka
Comment
-
2025 metų gegužę turėtų pilnai užbaigti. Gal iki metų galo po vieną juostą į abi puses bus atidaryta. Gerai, kad jau užbaiginėja, nes nuo 2026 metų labai sumažės naujų greitkelių tiesimas.
Šiais metais pagal dabartinius planus nuo Varšuvos iki Krokuvos turėtų būtų užbaigtas greitkelis.
https://ssc.siskom.waw.pl/
Comment
-
Parašė ilgas Rodyti pranešimąnu ten ta minima 50km atkarpa ziauroka,net pas mus tokiu nera. Momentas mazdaug 16:15 , blin nors jie pastatytu kelio zenklus,kad situacija tokia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimąten visam tam regione dėl istorinės kasybos žemė pastoviai juda ir lenkai kol kas neturi ilgalaikio sprendimo.
Kažkada kapitaliai tvarkys visą ruožą, dabar matyt yra kitų prioritetų nei kad trumpalaikiai palyginimai kurie problemos nepašalins
Ta prasme Lietuvoj atidarius 8km atkarpa yra tolygu,kas but Lenkijoj 8x13,15= 105,2km) Chebra npamirskim,kas buvo Lenkijos valdzioj,populistai. Ir dabar nemazai ten like. Pas mus,Lietuvoj,irgi megstama pasipiarinti,irgi uztenka to populizmo,bet ne tokiam level'yje ,kaip Lenkijoj.
Nuo Bialastoko iki LT sienos ,jau kiek metu stato? O jau koks haipas eina Jiem svarbiausia buvo atkarpa su Lietuvos siena,kad vaizdas butu matomas,o realybe tai liudna. Nu logiskai neprisikabinejant, ne jau daug aktualene yra ta atkarpa su LT siena nei miestu aplinkeliai
Imam musu Lietuva,ieskom pavyzdziu Darom ,belekoki gera,remonta ant LT-PL sienos ir nedarom aplinkelio per Marijampole,o per Mare's centra varo furos be sustojimo ryte,vakare. Nu butu graudu,net sunku isivaizduot tokia nesamone.
Ta 25km atkarpa (Marijampole-Kalvarija),kuri dabar daroma realiai bus baigta per mazdaug 1,5metu(jei neklystu). Kas butu analogiska 328km Lenkijos mastais,kas yra daugiau nei "neblogai"
Nuo Varsuvos iki LT sienos 315km,Lenkijos mastais, atstumas juokingas. Jau pasikartosiu,bet tas Lietuvos dabar daromas 25km yra tolygu 328km,net daugiau ir trunka gerus metus,ir baigsis mazdaug per 1,5m. Sunku net lyginti. Vat tokia ta realybe
Uzbegsiu uz akiu argumentam,kad ne tik vienas tas kelias svarbu Lenkijai. O kodel tada toks haipas,jei nera taip svarbu,jei tai mazareiksmis dalykas
Aciu Dievui,kad dar tokioj Lietuvoj gyvenam (neideali,bet toli grazu iki blogai yra)
Dar viena analogiska pavyzdi modeliujam. Yra Panevezio aplinkelis,bet pasienis LT-LV nedaroma nieko. kas yra lgiska,nes prioritetas akivaizdus. Sukeiciam vietom ir nereikia Paneveziui aplinkelio,tegu zuja furos,uztat idealiai sutvarkom atkarpa LT-LV paienyje. Ir atvaziuoja i ta pasienio atkarpos atidaryma valdzia ,ir visur eina per ziniasklaida,kad Lietuva "jega"
Nu butu net graudu,o nebejuokingaPaskutinis taisė ilgas; 2024.04.30, 17:15.
- 3 patinka
Comment
-
Pagal vieną matmenį analogiją gal nėra gerai daryt, nes didesnei šaliai reikia ir daugiau susiekimo linijų, kas pas mus labiau gali būt point 2 point. Gal geriau pagal plotą lygint, kas yra beveik 5kart skirtumas. Tai LT 25km būtų tolygu PL 125km. Tinkamesnis palyginimas, ir idėjiškai irgi parodo proporcijas. Aišku, galima lįsti dar giliau, lygint intensyvumą ir dėl to reikalaujamą techninę kokybę, tvirtumą bei juostų skaičių. Tai 1km nelygu 1km irgi. Dar kažkiek apsišlifuos. Gal liks tarp 3-4 koeficientas
- 3 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPagal vieną matmenį analogiją gal nėra gerai daryt, nes didesnei šaliai reikia ir daugiau susiekimo linijų, kas pas mus labiau gali būt point 2 point. Gal geriau pagal plotą lygint, kas yra beveik 5kart skirtumas. Tai LT 25km būtų tolygu PL 125km. Tinkamesnis palyginimas, ir idėjiškai irgi parodo proporcijas. Aišku, galima lįsti dar giliau, lygint intensyvumą ir dėl to reikalaujamą techninę kokybę, tvirtumą bei juostų skaičių. Tai 1km nelygu 1km irgi. Dar kažkiek apsišlifuos. Gal liks tarp 3-4 koeficientas
o su iš oro paimtais koeficientais nereiktų žaisti nes galima priburti ir į kitą pusę
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGal geriau pagal plotą lygint, kas yra beveik 5kart skirtumas.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Plotas mokesčių nemoka, ir ne pagal plotą skirtoma ES parama.
Arba jei Lietuvoj butu ne 2,8mln,o 8mln,tai tie 8mln negaletu sau leist tokio projekto,kaip 25km automagistrales
P.S. Tie 25km nuo Mares iki Kalvariju,ne is ES pinigu. Cia is banku solidarumo mokecio. Todel ir vyksta viskas tokiu greitu tempu,su ES pinigais taip neiseitu,daugybe biurokratijos yra
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Plotas mokesčių nemoka, ir ne pagal plotą skirtoma ES parama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai iš vienos pusės finansinės galimybės - tam pagal gyvnetojus. Iš kitos pusės poreikis - čia ir plotas daugiau lemia, nes geografiškai padengti reikia, ir intensyvumas, kam reikia kelio pločio - daugiau juostų. Jei LT padengt užtenka kelių magistralių, PL reikia ir žymiai daugiau, vadinas jiems ir reikia daugiau išsileist tokio paties lygio pasiekimui
Palyginimui, pasakiškai turtinga, 2 kart didesnė pagal gyventojus ir 6 kart pagal plotą, Norvegija, greitkelių turi 664 km (pagal Wikipedia), tuo tarpu kai Lietuvoj apie 420 km.
- 3 patinka
Comment
-
Labai priklauso kaip išsidėstę pakankamai dideli miestai, tarp kurių reikėtų magistralinio kelio. Priedo lenkai turi kelių tipų magistrales. Tas tarp Balstogės ir Varšuvos pas mus sueitų irgi už magistralę. Todėl jei pas mus nuo taško A iki B užteks vienos magistralės, PL gali neužtekti, nes aplinkui reiktų panašiai pajungti ir C, D, E2 Kita vertus Lenkija dar labiau tranzitinė šalis ir todėl dalis magistralių jau 3 juostų, kas yra tam tikras koeficientas lyginant.
Bendrai paėmus, mes tikslaus palyginimo aišku neišbursim, gal ir neverta jo matematinės vertės ieškot. Tiesiog pats principas, kad jei finansinės galimybės skiriasi X kartų (pagal gyventojus), bet ir poreikis skiriasi Y kartų, tai reikia žiūrėti ir lygint X su Y, o tik po to spręst.
Bus daugiau naujienų iš kelių, dings mūsų beleatristikos
Comment
Comment