Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    vytgri kaip ten sekasi ruožui Olštynas - Biskupiec gal žinai?
    Nelabai ta kryptimi domiuosi, tai patariu pačiam pasiskrolint po temą: https://www.skyscrapercity.com/threa...13672/page-106

    Comment


      Parašė vytgri Rodyti pranešimą
      Na, mano žinutė įdėta temoje "[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]"
      Nesuprantu kuo ji užkliuvo
      Kelios žinutės apie Lenkijos kelius buvo lietuviškos "Via Balkticos" temoje - tai pajuokavau, kad pas mus niekas nevyksta, kad lietuviškoje temoje labiau diskutuojama apie Lenkijos kelius. Ta replika buvo taikoma ne tamstai..

      Moderatorius paskui kai kurias žinutes perkėlė, tik porą pranešimą apie Olsztyn-Biskupiec nukėlė į "Via Balticos" Lenkijoje temoje (turėtų būti šioje temoje)
      Olštynas su "Via Baltica nieko bendro neturi.
      Paskutinis taisė Romas; 2023.03.21, 16:12.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Ar jūs matote temos pavadinimą - kuom jūsų klausimas susijęs su tema?
        Matau. Tik problema ta, kad visa šita diskusija prasidėjo tai ne šitoj temoj...
        Mano blogas

        Comment


          Nežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
          DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.

          https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r

          Click image for larger version

Name:	s8.jpg
Views:	2202
Size:	50,9 kB
ID:	2075802
          Paskutinis taisė vytgri; 2023.09.14, 17:18.

          Comment


            Parašė vytgri Rodyti pranešimą
            Nežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
            DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.

            https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
            Intensyvumas to kelio kaip Via Baltica. Greitkelis tik laiko klausimas. Plius, Balstogė yra arčiausiai Lietuvos esantis panašaus kalibro miestas kaip Kaunas. Tai vien jau kaip didmiesčius jungiantis greitkelis yra svarbus.

            Comment


              Parašė vytgri Rodyti pranešimą
              Nežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
              DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.

              https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r

              Click image for larger version

Name:	s8.jpg
Views:	2202
Size:	50,9 kB
ID:	2075802
              Manau nepaskutinėje vietoje ir kariškių žodis. Logistika palei agresoriaus sieną ir suvalkų koridoriaus krytimi

              Comment


                Lenkija atnaujino savo kelių statybos planą, dabar jame abu keliai.
                kaip?

                Comment


                  Lenkijos kelių tiesimo pažangos užfiksavimas.
                  2023.10.13 d. atidarytas eismas S61 ruože Ostrów Mazowiecka – Śniadowo. Beveik visas kelias nuo Varšuvos iki Lenkijos / Lietuvos sienos (išskyrus Lomžos aplinkkelį) jau yra greitkelis.
                  (paspaudus - didesnis žemėlapis)

                  https://ssc.siskom.waw.pl/

                  Comment


                    Idomus video, cia mazdaug savaites senumo vaizdai Lietuvos puseje https://www.youtube.com/watch?v=ZJwe6uSK3nY Beje nemaziau idomi ir situacija su isgirtais Lenkijos autobanais(mazdaug nuo 10min),nu ten ta minima 50km atkarpa ziauroka,net pas mus tokiu nera. Momentas mazdaug 16:15 , blin nors jie pastatytu kelio zenklus,kad situacija tokia.
                    Jei neklystu autobanas atidarytas pries Euro2012 futbolo cempionata. Nu ,mano nuomone, nekazka? Cia naujos technologijos,o ne kazkokie atgyvene autobanai,kur perdaryt reikia nes sunkesnis transportas siuolaikinis ir klimato salygos pasikeite.
                    Man tokia asociacija su Pilaites rajonu Kai state pries 2008m., atrode wow,dabar su kiekviena metais vis daugiau "kokybes" islenda. Gal klystu ,bet Lenkija,ta pati dare su autobanais,pries Euro2012,dare kad tik greiciau ir tam kartui.
                    Paskutinis taisė ilgas; 2024.04.30, 15:24.

                    Comment


                      2025 metų gegužę turėtų pilnai užbaigti. Gal iki metų galo po vieną juostą į abi puses bus atidaryta. Gerai, kad jau užbaiginėja, nes nuo 2026 metų labai sumažės naujų greitkelių tiesimas.

                      Šiais metais pagal dabartinius planus nuo Varšuvos iki Krokuvos turėtų būtų užbaigtas greitkelis.

                      https://ssc.siskom.waw.pl/

                      Comment


                        Parašė ilgas Rodyti pranešimą
                        nu ten ta minima 50km atkarpa ziauroka,net pas mus tokiu nera. Momentas mazdaug 16:15 , blin nors jie pastatytu kelio zenklus,kad situacija tokia.
                        Taip, geras argumentas lenkų fanams ir lietuvių menkintojams. Bet bent man važiuojant šitie "linksmieji kalneliai" nebuvo staigmena, kai 140 km/h autobane atsiranda ženklas 80, žinai, kad tuoj kažkas bus. Pristabdžius iki 80 smagiai pasiūbuoja, būna linksma stebėti, kaip mašinos priešais šuoliuoja visa pakabos eiga.

                        Comment


                          ten visam tam regione dėl istorinės kasybos žemė pastoviai juda ir lenkai kol kas neturi ilgalaikio sprendimo.
                          Kažkada kapitaliai tvarkys visą ruožą, dabar matyt yra kitų prioritetų nei kad trumpalaikiai palyginimai kurie problemos nepašalins

                          Comment


                            Parašė jan Rodyti pranešimą
                            ten visam tam regione dėl istorinės kasybos žemė pastoviai juda ir lenkai kol kas neturi ilgalaikio sprendimo.
                            Kažkada kapitaliai tvarkys visą ruožą, dabar matyt yra kitų prioritetų nei kad trumpalaikiai palyginimai kurie problemos nepašalins
                            Viskas o.k., as tik akcentavau,kad nera taip viskas super su tais isgirtais Lenkijos autobanais. Vertinant objektyviai reikia Lietuvos autobanus daugint x13,15 (nes toks yra gyventoju skaciaus skirtumas Lietuva 2,885mln,Lenkija 38mln)
                            Ta prasme Lietuvoj atidarius 8km atkarpa yra tolygu,kas but Lenkijoj 8x13,15= 105,2km) Chebra npamirskim,kas buvo Lenkijos valdzioj,populistai. Ir dabar nemazai ten like. Pas mus,Lietuvoj,irgi megstama pasipiarinti,irgi uztenka to populizmo,bet ne tokiam level'yje ,kaip Lenkijoj.
                            Nuo Bialastoko iki LT sienos ,jau kiek metu stato? O jau koks haipas eina Jiem svarbiausia buvo atkarpa su Lietuvos siena,kad vaizdas butu matomas,o realybe tai liudna. Nu logiskai neprisikabinejant, ne jau daug aktualene yra ta atkarpa su LT siena nei miestu aplinkeliai
                            Imam musu Lietuva,ieskom pavyzdziu Darom ,belekoki gera,remonta ant LT-PL sienos ir nedarom aplinkelio per Marijampole,o per Mare's centra varo furos be sustojimo ryte,vakare. Nu butu graudu,net sunku isivaizduot tokia nesamone.

                            Ta 25km atkarpa (Marijampole-Kalvarija),kuri dabar daroma realiai bus baigta per mazdaug 1,5metu(jei neklystu). Kas butu analogiska 328km Lenkijos mastais,kas yra daugiau nei "neblogai"


                            Nuo Varsuvos iki LT sienos 315km,Lenkijos mastais, atstumas juokingas. Jau pasikartosiu,bet tas Lietuvos dabar daromas 25km yra tolygu 328km,net daugiau ir trunka gerus metus,ir baigsis mazdaug per 1,5m. Sunku net lyginti. Vat tokia ta realybe


                            Uzbegsiu uz akiu argumentam,kad ne tik vienas tas kelias svarbu Lenkijai. O kodel tada toks haipas,jei nera taip svarbu,jei tai mazareiksmis dalykas


                            Aciu Dievui,kad dar tokioj Lietuvoj gyvenam (neideali,bet toli grazu iki blogai yra)

                            Dar viena analogiska pavyzdi modeliujam. Yra Panevezio aplinkelis,bet pasienis LT-LV nedaroma nieko. kas yra lgiska,nes prioritetas akivaizdus. Sukeiciam vietom ir nereikia Paneveziui aplinkelio,tegu zuja furos,uztat idealiai sutvarkom atkarpa LT-LV paienyje. Ir atvaziuoja i ta pasienio atkarpos atidaryma valdzia ,ir visur eina per ziniasklaida,kad Lietuva "jega"

                            Nu butu net graudu,o nebejuokinga
                            Paskutinis taisė ilgas; 2024.04.30, 17:15.

                            Comment


                              Pagal vieną matmenį analogiją gal nėra gerai daryt, nes didesnei šaliai reikia ir daugiau susiekimo linijų, kas pas mus labiau gali būt point 2 point. Gal geriau pagal plotą lygint, kas yra beveik 5kart skirtumas. Tai LT 25km būtų tolygu PL 125km. Tinkamesnis palyginimas, ir idėjiškai irgi parodo proporcijas. Aišku, galima lįsti dar giliau, lygint intensyvumą ir dėl to reikalaujamą techninę kokybę, tvirtumą bei juostų skaičių. Tai 1km nelygu 1km irgi. Dar kažkiek apsišlifuos. Gal liks tarp 3-4 koeficientas

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                Pagal vieną matmenį analogiją gal nėra gerai daryt, nes didesnei šaliai reikia ir daugiau susiekimo linijų, kas pas mus labiau gali būt point 2 point. Gal geriau pagal plotą lygint, kas yra beveik 5kart skirtumas. Tai LT 25km būtų tolygu PL 125km. Tinkamesnis palyginimas, ir idėjiškai irgi parodo proporcijas. Aišku, galima lįsti dar giliau, lygint intensyvumą ir dėl to reikalaujamą techninę kokybę, tvirtumą bei juostų skaičių. Tai 1km nelygu 1km irgi. Dar kažkiek apsišlifuos. Gal liks tarp 3-4 koeficientas
                                pagrindinis lyginamasis rodiklis yra per capita. Gali būti kiti bet tuomet reikalinga metodologija ir pagal ją surinkti tikslūs duomenys.

                                o su iš oro paimtais koeficientais nereiktų žaisti nes galima priburti ir į kitą pusę

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                  Gal geriau pagal plotą lygint, kas yra beveik 5kart skirtumas.
                                  Plotas mokesčių nemoka, ir ne pagal plotą skirtoma ES parama.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Plotas mokesčių nemoka, ir ne pagal plotą skirtoma ES parama.
                                    Manau jis nepagalvojes cia nesamone parase. Na kaip tik ,kuo tankiau gyvenama, tuo lengviau kurt infrastuktura. Tipo jei Lenkijoj butu 12mln,o ne 38mln, tai jiem butu lengviau kelius tiest?

                                    Arba jei Lietuvoj butu ne 2,8mln,o 8mln,tai tie 8mln negaletu sau leist tokio projekto,kaip 25km automagistrales

                                    P.S. Tie 25km nuo Mares iki Kalvariju,ne is ES pinigu. Cia is banku solidarumo mokecio. Todel ir vyksta viskas tokiu greitu tempu,su ES pinigais taip neiseitu,daugybe biurokratijos yra

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Plotas mokesčių nemoka, ir ne pagal plotą skirtoma ES parama.
                                      Tai iš vienos pusės finansinės galimybės - tam pagal gyvnetojus. Iš kitos pusės poreikis - čia ir plotas daugiau lemia, nes geografiškai padengti reikia, ir intensyvumas, kam reikia kelio pločio - daugiau juostų. Jei LT padengt užtenka kelių magistralių, PL reikia ir žymiai daugiau, vadinas jiems ir reikia daugiau išsileist tokio paties lygio pasiekimui

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                        Tai iš vienos pusės finansinės galimybės - tam pagal gyvnetojus. Iš kitos pusės poreikis - čia ir plotas daugiau lemia, nes geografiškai padengti reikia, ir intensyvumas, kam reikia kelio pločio - daugiau juostų. Jei LT padengt užtenka kelių magistralių, PL reikia ir žymiai daugiau, vadinas jiems ir reikia daugiau išsileist tokio paties lygio pasiekimui
                                        Kaip tik, kuo mažesnis tankis, tuo mažesni srautai, tuo didesnei kelių daliai pakanka dvijuosčio plento pralaidumo. Van, ir Molėtų plente pagal skaičius ekonomiškai pateisino 4-3-2 juostas priklausomai nuo ruožo.

                                        Palyginimui, pasakiškai turtinga, 2 kart didesnė pagal gyventojus ir 6 kart pagal plotą, Norvegija, greitkelių turi 664 km (pagal Wikipedia), tuo tarpu kai Lietuvoj apie 420 km.
                                        Paskutinis taisė alga; 2024.05.02, 22:16. Priežastis: sp.

                                        Comment


                                          Labai priklauso kaip išsidėstę pakankamai dideli miestai, tarp kurių reikėtų magistralinio kelio. Priedo lenkai turi kelių tipų magistrales. Tas tarp Balstogės ir Varšuvos pas mus sueitų irgi už magistralę. Todėl jei pas mus nuo taško A iki B užteks vienos magistralės, PL gali neužtekti, nes aplinkui reiktų panašiai pajungti ir C, D, E2 Kita vertus Lenkija dar labiau tranzitinė šalis ir todėl dalis magistralių jau 3 juostų, kas yra tam tikras koeficientas lyginant.

                                          Bendrai paėmus, mes tikslaus palyginimo aišku neišbursim, gal ir neverta jo matematinės vertės ieškot. Tiesiog pats principas, kad jei finansinės galimybės skiriasi X kartų (pagal gyventojus), bet ir poreikis skiriasi Y kartų, tai reikia žiūrėti ir lygint X su Y, o tik po to spręst.

                                          Bus daugiau naujienų iš kelių, dings mūsų beleatristikos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X