Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTrumpa sujungta greitėjimo juosta su 70 km/h apribotu greičiu įmanoma išgyventi. Didesnė problema yra dėl išvažiavimo į Gariūnų g. prieš pat išsukimą į Kauną. Manau ten jau reiktų brangaus sprendinio, jeigu dėl fūrų eismo ten ją siekiama palikti, tai arba pakankamai gilus tuneliukas arba estakada.
Papaišiau tokį sprendinį. Tuneliukas nuo Gariūnų turgaus. Perspektyvinė estakada (pilka linija) Kaunas-Gariūnai. Įrengus mano minimą sprendinį, mano nuomone, nebeliktų poreikio tvarkyti likusios Gariūnų sankryžos, nes pagrindinis srautas pasiskirstytų Gariūnai-Kaunas kryptimi. Eismas Savanorių pr. kryptimi santykinai nedidelis, o Kirtimų gatvėje greitis būtų apribotas iki 70 km/h, gal net trumpoje atkarpoje 50 km/h.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąApskritai kažkada buvo planuotos dubliuojančios gatvės palei A1 iki pat Grigiškių.
Dar reiktų tiesioginę įvažą į kebabinę nuo autostrados panaikinti ir įrengti šoninėje gatvėje (kuri dabar vadinasi Mažeikių gatvė). Manau eismo užteks jiems išsilaikyti nebloginant eismo saugumo autostradoje. Netgi plėstis palinkėčiau toliau augant Gariūnų rajonui.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Tokie sprendimai jau primena Cities:Skylines sprendimus, kai nebežinai, kaip verstis...Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.14, 14:19.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDar reiktų tiesioginę įvažą į kebabinę nuo autostrados panaikinti ir įrengti šoninėje gatvėje (kuri dabar vadinasi Mažeikių gatvė). Manau eismo užteks jiems išsilaikyti nebloginant eismo saugumo autostradoje. Netgi plėstis palinkėčiau toliau augant Gariūnų rajonui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kas čia turėtų naują nuovažą ir aikštelę link tų kebabų statyti? Pati kebabinė? Ten tas kioskelis tiek nevertas, kiek kainuotų naujos jungties įrengimas. Pigiau ir visiems paprasčiau būtų tiesiog iš ten kebabus iškelti į kitą, lengviau pasiekiamą vietą, o tą budelę išvis nugriauti.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Buvau užmiršęs, kad buvo(?) planuojama skirtingų lygių sankryža su A1 maždaug tarp viaduko per geležinkelį ir Maxima Bazė. Turbūt ta sankryža būtų geriausias sprendimas, o Gariūnų sankr. užtektų tik estakados Grigiškės-Gariūnai, kad neužsikimštų visai Gariūnų sankr. Vilniaus centro kryptimi, o estakada būtų patraukliausia alternatyva vietoj norėjimo kirsti kampą per Gariūnus.
Dar reiktų tiesioginę įvažą į kebabinę nuo autostrados panaikinti ir įrengti šoninėje gatvėje (kuri dabar vadinasi Mažeikių gatvė). Manau eismo užteks jiems išsilaikyti nebloginant eismo saugumo autostradoje. Netgi plėstis palinkėčiau toliau augant Gariūnų rajonui.
Tebūnie
Vieta gera plėsti komercijai, ko dabar nelabai pavyksta padaryti.
Kebabinę jau seniai reiktų izoliuoti nuo pagrindinės magistralės trasos.
Išvažiavimas iš Vilnius į A1 laisvai gali būti 2-jų juostų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nepersikelia jie kol kas. Jiems kol kas esama situacija turbūt geriausia, nes iš karto turi klientūrą nuo Gariūnų sankr. autostradoje. Tik reikės rimtai pagalvoti, ar jie lieka Gariūnuose tik su kitom nuovažom ar net pasislinkę lokacijoje, o gal iš vis kitur keliasi. Dabartinė situacija su eismo saugumu sukuriama tragiška dėl to maitinimo taško. Turi būti free flow srautas be tokių konfliktinių taškų autostradoje. Gal prieš 25 m. tas neatrodė taip baisiai, šiandien kita kalba.
Tik aišku ne savivaldybės ar valstybės reikalas kažkokiam vienam verslo subjektui įrenginėti privažiavimus ir kt. už viešus pinigus gerinti verslo sąlygas. Kadangi visa ta aikštelė yra kelio priklausinys, tai paprasčiausia būtų, kad Via Lietuva nusprendžia jog aikštelė dėl neatitikimo eismo saugumui bus naikinama ir ten statoma tvora. Prieš porą metų informuoji tuos kebabininkus ir viskas, tegu patys rūpinasi privažiavimu prie pastato, jei yra tam poreikis ir pasidaro privažiavimą nuo miesto gatvės pusės.
Kadangi tai neapsimokės, tai greičiausiai tiesiog išsikels kitur ir nebeliks problemos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai jie aišku nesikels, nes investicijų nereikia, klientai atvažiuoja - puikumėlis. Tik kaip matau ta budelė jokio sklypo neturi, ji pastatyta už kelio sklypo ribos. Įdomu tik kokiu pagrindu tą pastatą kebabų pardavėjai valdo: nuosavybė ar nuoma.
Tik aišku ne savivaldybės ar valstybės reikalas kažkokiam vienam verslo subjektui įrenginėti privažiavimus ir kt. už viešus pinigus gerinti verslo sąlygas. Kadangi visa ta aikštelė yra kelio priklausinys, tai paprasčiausia būtų, kad Via Lietuva nusprendžia jog aikštelė dėl neatitikimo eismo saugumui bus naikinama ir ten statoma tvora. Prieš porą metų informuoji tuos kebabininkus ir viskas, tegu patys rūpinasi privažiavimu prie pastato, jei yra tam poreikis ir pasidaro privažiavimą nuo miesto gatvės pusės.
Kadangi tai neapsimokės, tai greičiausiai tiesiog išsikels kitur ir nebeliks problemos.
Comment
-
,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
https://vilnius.lt/lt/2025/01/15/v-b...ujintu-gatviu/ ''
Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
- 3 patinka
Comment
-
Jočionių/Gariūnų g. sankryžos tokios nėra. Turbūt turėta omeny Paneriškių/Gariūnų g. Tiek šiuo atveju, tiek Abiejų Tautų Respublikos pl. PP jau buvo prieš kelis metus, tai projektai tikėtina jau yra. Projektuoti prieš išperkant žemes yra tikslingiau, nes tada aišku kiek tiksliai pirkti.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąJočionių/Gariūnų g. sankryžos tokios nėra. Turbūt turėta omeny Paneriškių/Gariūnų g. Tiek šiuo atveju, tiek Abiejų Tautų Respublikos pl. PP jau buvo prieš kelis metus, tai projektai tikėtina jau yra. Projektuoti prieš išperkant žemes yra tikslingiau, nes tada aišku kiek tiksliai pirkti.
Comment
-
Vilniaus valdžia ruošiasi pertvarkyti Gariūnų sankryžą: išpirks nedidelį žemės sklypą
Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė, kad neskelbiamų derybų būdu būtų įsigyjamas maždaug 5,5 aro dydžio sklypas. Po Tarybos sprendimo, bus užsakytas sklypo vertės vertinimas ir tariamasi su savininku dėl pirkimo-pardavimo sąlygų.
Anksčiau dėl šio sklypo buvo planuota pradėti paėmimo visuomenės poreikiams procedūras. Tačiau buvo įvertinta, kad detaliuoju planu nėra suplanuotas šio sklypo paėmimas visuomenės poreikiams, todėl turi būti atliktas detaliojo plano koregavimas (keitimas), o tai galėtų užtrukti keletą metų. Siekiant išvengti ilgo ir sudėtingo proceso, dėl kurio bent kelis artimiausius metus sankryžos rekonstrukcija negalėtų tęstis, nuspręsta imtis alternatyvos – išpirkti žemės sklypą.
Nors planuojama įsigyti teritorija nedidelė, ji svarbi, siekiant įgyvendinti ekonomiškai ir urbanistiškai racionaliausią rekonstrukcijos variantą. Tai – antrasis rekonstrukcijos etapas, kurio metu virš dabartinės sankryžos bus pastatytas automobilių viadukas per Gariūnų gatvę bei įrengtas atskiras pėsčiųjų viadukas. Įgyvendinus pertvarką ir panaikinus vienintelę šviesoforinę sankryžą tarp Vilniaus ir Klaipėdos, bus užtikrintas nepertraukiamą transporto eismas, o sklandesnis eismas padės išvengti spūsčių išvažiavime iš sostinės.
2023 m. rudenį užbaigtas pirmasis Gariūnų sankryžos rekonstrukcijos etapas. Jo metu įrengta žiedinė sankryža su Paneriškių gatve, rekonstruoti lietaus ir vandens nuotekų tinklai, įrengtas gatvės apšvietimas, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takai. Numatoma, kad antrasis etapas prasidės 2026 metais, o pabaigtas – iki 2028 m.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Apsidžiaugiau, kol neperskaičiau minties, kad viadukas bus VIRŠ DABARTINĖS SANKRYŽOS. Kiek pamenu, turėjo būti kitoje vietoje, tuo pačiu ir statymo metu minimaliai įtakotų eismą. Čia projektas keičiamas ?
Fiziškai neįmanoma ten virš esamos sankryžos įrengti transporto viaduko. Virš esamos sankryžos bus pėsčiųjų viadukas, apie kurį tikriausiai ir galvojo rašydami.
- 3 patinka
Comment
Comment