Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Trumpa sujungta greitėjimo juosta su 70 km/h apribotu greičiu įmanoma išgyventi. Didesnė problema yra dėl išvažiavimo į Gariūnų g. prieš pat išsukimą į Kauną. Manau ten jau reiktų brangaus sprendinio, jeigu dėl fūrų eismo ten ją siekiama palikti, tai arba pakankamai gilus tuneliukas arba estakada.

    Papaišiau tokį sprendinį. Tuneliukas nuo Gariūnų turgaus. Perspektyvinė estakada (pilka linija) Kaunas-Gariūnai. Įrengus mano minimą sprendinį, mano nuomone, nebeliktų poreikio tvarkyti likusios Gariūnų sankryžos, nes pagrindinis srautas pasiskirstytų Gariūnai-Kaunas kryptimi. Eismas Savanorių pr. kryptimi santykinai nedidelis, o Kirtimų gatvėje greitis būtų apribotas iki 70 km/h, gal net trumpoje atkarpoje 50 km/h.
    Click image for larger version Name:	sudėtinga gariūnų sankr..jpg Views:	0 Size:	156,4 kB ID:	2164972
    Per sudėtingai raitot. Senai buvo galima išspręsti tuneliu link maxima bazės. Bet tik dviračiams pastatė

    Comment


      Apskritai kažkada buvo planuotos dubliuojančios gatvės palei A1 iki pat Grigiškių.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Trumpa sujungta greitėjimo juosta su 70 km/h apribotu greičiu įmanoma išgyventi. Didesnė problema yra dėl išvažiavimo į Gariūnų g. prieš pat išsukimą į Kauną. Manau ten jau reiktų brangaus sprendinio, jeigu dėl fūrų eismo ten ją siekiama palikti, tai arba pakankamai gilus tuneliukas arba estakada.

        Papaišiau tokį sprendinį. Tuneliukas nuo Gariūnų turgaus. Perspektyvinė estakada (pilka linija) Kaunas-Gariūnai. Įrengus mano minimą sprendinį, mano nuomone, nebeliktų poreikio tvarkyti likusios Gariūnų sankryžos, nes pagrindinis srautas pasiskirstytų Gariūnai-Kaunas kryptimi. Eismas Savanorių pr. kryptimi santykinai nedidelis, o Kirtimų gatvėje greitis būtų apribotas iki 70 km/h, gal net trumpoje atkarpoje 50 km/h.
        Click image for larger version Name:	sudėtinga gariūnų sankr..jpg Views:	0 Size:	156,4 kB ID:	2164972
        Tokie sprendimai jau primena Cities:Skylines sprendimus, kai nebežinai, kaip verstis...

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Apskritai kažkada buvo planuotos dubliuojančios gatvės palei A1 iki pat Grigiškių.
          Buvau užmiršęs, kad buvo(?) planuojama skirtingų lygių sankryža su A1 maždaug tarp viaduko per geležinkelį ir Maxima Bazė. Turbūt ta sankryža būtų geriausias sprendimas, o Gariūnų sankr. užtektų tik estakados Grigiškės-Gariūnai, kad neužsikimštų visai Gariūnų sankr. Vilniaus centro kryptimi, o estakada būtų patraukliausia alternatyva vietoj norėjimo kirsti kampą per Gariūnus.

          Dar reiktų tiesioginę įvažą į kebabinę nuo autostrados panaikinti ir įrengti šoninėje gatvėje (kuri dabar vadinasi Mažeikių gatvė). Manau eismo užteks jiems išsilaikyti nebloginant eismo saugumo autostradoje. Netgi plėstis palinkėčiau toliau augant Gariūnų rajonui.

          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          Tokie sprendimai jau primena Cities:Skylines sprendimus, kai nebežinai, kaip verstis...
          Tebūnie
          Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.14, 14:19.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Dar reiktų tiesioginę įvažą į kebabinę nuo autostrados panaikinti ir įrengti šoninėje gatvėje (kuri dabar vadinasi Mažeikių gatvė). Manau eismo užteks jiems išsilaikyti nebloginant eismo saugumo autostradoje. Netgi plėstis palinkėčiau toliau augant Gariūnų rajonui.
            Kas čia turėtų naują nuovažą ir aikštelę link tų kebabų statyti? Pati kebabinė? Ten tas kioskelis tiek nevertas, kiek kainuotų naujos jungties įrengimas. Pigiau ir visiems paprasčiau būtų tiesiog iš ten kebabus iškelti į kitą, lengviau pasiekiamą vietą, o tą budelę išvis nugriauti.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Kas čia turėtų naują nuovažą ir aikštelę link tų kebabų statyti? Pati kebabinė? Ten tas kioskelis tiek nevertas, kiek kainuotų naujos jungties įrengimas. Pigiau ir visiems paprasčiau būtų tiesiog iš ten kebabus iškelti į kitą, lengviau pasiekiamą vietą, o tą budelę išvis nugriauti.
              Nepersikelia jie kol kas. Jiems kol kas esama situacija turbūt geriausia, nes iš karto turi klientūrą nuo Gariūnų sankr. autostradoje. Tik reikės rimtai pagalvoti, ar jie lieka Gariūnuose tik su kitom nuovažom ar net pasislinkę lokacijoje, o gal iš vis kitur keliasi. Dabartinė situacija su eismo saugumu sukuriama tragiška dėl to maitinimo taško. Turi būti free flow srautas be tokių konfliktinių taškų autostradoje. Gal prieš 25 m. tas neatrodė taip baisiai, šiandien kita kalba.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Buvau užmiršęs, kad buvo(?) planuojama skirtingų lygių sankryža su A1 maždaug tarp viaduko per geležinkelį ir Maxima Bazė. Turbūt ta sankryža būtų geriausias sprendimas, o Gariūnų sankr. užtektų tik estakados Grigiškės-Gariūnai, kad neužsikimštų visai Gariūnų sankr. Vilniaus centro kryptimi, o estakada būtų patraukliausia alternatyva vietoj norėjimo kirsti kampą per Gariūnus.

                Dar reiktų tiesioginę įvažą į kebabinę nuo autostrados panaikinti ir įrengti šoninėje gatvėje (kuri dabar vadinasi Mažeikių gatvė). Manau eismo užteks jiems išsilaikyti nebloginant eismo saugumo autostradoje. Netgi plėstis palinkėčiau toliau augant Gariūnų rajonui.

                Tebūnie
                Nemanau, kad ten kažkokius tunelius dabar statys. Bet lygiagrečios gatvės jau beveik yra pradėtos ir gali eiti iki Grigiškių tunelio, jeigu padaryti viadukus per Grigiškių geležinkelį.
                Vieta gera plėsti komercijai, ko dabar nelabai pavyksta padaryti.
                Kebabinę jau seniai reiktų izoliuoti nuo pagrindinės magistralės trasos.
                Išvažiavimas iš Vilnius į A1 laisvai gali būti 2-jų juostų.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Nepersikelia jie kol kas. Jiems kol kas esama situacija turbūt geriausia, nes iš karto turi klientūrą nuo Gariūnų sankr. autostradoje. Tik reikės rimtai pagalvoti, ar jie lieka Gariūnuose tik su kitom nuovažom ar net pasislinkę lokacijoje, o gal iš vis kitur keliasi. Dabartinė situacija su eismo saugumu sukuriama tragiška dėl to maitinimo taško. Turi būti free flow srautas be tokių konfliktinių taškų autostradoje. Gal prieš 25 m. tas neatrodė taip baisiai, šiandien kita kalba.
                  Tai jie aišku nesikels, nes investicijų nereikia, klientai atvažiuoja - puikumėlis. Tik kaip matau ta budelė jokio sklypo neturi, ji pastatyta už kelio sklypo ribos. Įdomu tik kokiu pagrindu tą pastatą kebabų pardavėjai valdo: nuosavybė ar nuoma.
                  Tik aišku ne savivaldybės ar valstybės reikalas kažkokiam vienam verslo subjektui įrenginėti privažiavimus ir kt. už viešus pinigus gerinti verslo sąlygas. Kadangi visa ta aikštelė yra kelio priklausinys, tai paprasčiausia būtų, kad Via Lietuva nusprendžia jog aikštelė dėl neatitikimo eismo saugumui bus naikinama ir ten statoma tvora. Prieš porą metų informuoji tuos kebabininkus ir viskas, tegu patys rūpinasi privažiavimu prie pastato, jei yra tam poreikis ir pasidaro privažiavimą nuo miesto gatvės pusės.
                  Kadangi tai neapsimokės, tai greičiausiai tiesiog išsikels kitur ir nebeliks problemos.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Tai jie aišku nesikels, nes investicijų nereikia, klientai atvažiuoja - puikumėlis. Tik kaip matau ta budelė jokio sklypo neturi, ji pastatyta už kelio sklypo ribos. Įdomu tik kokiu pagrindu tą pastatą kebabų pardavėjai valdo: nuosavybė ar nuoma.
                    Tik aišku ne savivaldybės ar valstybės reikalas kažkokiam vienam verslo subjektui įrenginėti privažiavimus ir kt. už viešus pinigus gerinti verslo sąlygas. Kadangi visa ta aikštelė yra kelio priklausinys, tai paprasčiausia būtų, kad Via Lietuva nusprendžia jog aikštelė dėl neatitikimo eismo saugumui bus naikinama ir ten statoma tvora. Prieš porą metų informuoji tuos kebabininkus ir viskas, tegu patys rūpinasi privažiavimu prie pastato, jei yra tam poreikis ir pasidaro privažiavimą nuo miesto gatvės pusės.
                    Kadangi tai neapsimokės, tai greičiausiai tiesiog išsikels kitur ir nebeliks problemos.
                    Skandaliuko antraštes jau įsivaizduoju, bet kažką ten daryt tikrai reiktų. Tikiuosi gal reikalus taisys bendrai plėtra ir srautai Gariūnuose, t. y. šoninėse gatvelėse. Gal kitoj pusėj įsirengt nuovažas netgi labiau apsimokės nei dabar darant kažkokią eismo saugumo peklą su autostrada.

                    Comment

                    Working...
                    X