Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1. https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8 https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.
Na įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.
Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.
Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1. https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8 https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.
Čia totalus neįgalumas planavime ir projektavime, kai esminiai nesaugūs elementai ir konfliktiniai taškai ne sprendžiami, o paliekami.
Link A1 ten užtenka ir vienos juostos, o tą nuovažą iš Paneriškių g. būtina naikinti su sankryžos rekonstrukcija.
Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.
Dabar iš esmės ta nuovaža reikalinga, nes kol sankryža reguliuojama ir gali praleisti tik limituotą skaičių per žalią signalą išvažiuojančių iš Paneriškių g., tai ta nuovaža šį skaičių gerokai padidina, kaip minimum padvigubina. Tačiau panaikinus reguliuojamą sankryžą ir sukuriant galimybę nepertraukiamu srautu įvažiuoti į Gariūnų g., tai ši nuovaža bus tik konfliktinis, pavojingas taškas kuris mažins eismo pralaidumą.
aš kažką pražiūrėjau gal - VMS perimą sklypą visuomenėms reikmėms ar iš savo kokios įmonės? tada ar galima projektą daryti, jei tau sklypas nepriklauso? ar bus naujas projektas, perėmus sklypą? finalinis klausimas - tik dabar perimamas sklypas, nors projektas tamposi nuo 1999? čia kaip Gilužio g. 100 metrų, VMS negali projekto daryti, nes jai neriklauso, bet kol kas jokių postumių žemės paėmimui. Gal kas ant pirštų paaiškintų.
Tai projekto ir nėra, yra tik projektiniai pasiūlymai. Pastarieji tam ir skirti, kad suderinti ir iš esmės išsigryninti poreikį, viziją.
Dabar ir buvo paskelbtą, kad bus vykdomas žemės paėmimas ir tuomet atliekami projektavimo darbai.
Būsiu šokiruotas jei paliks tą išvažiavimą iš Gariūnų... Labai gerai pastebėta, kad tai ir saugumo prasme būtų milžiniška klaida, nes nebesant šviesoforui eismo greitis bus dar didesnis, tai įsivaizduojate koks ten chaosas ir avaringumas bus?
Be to, kai bus du lygiai, to papildomo išvažiavimo reikšmė visai dings, nes eismas bus labai gerai paskirstytas per du lygius su išvažiavimais/įvažiavimais ir vyks sklandžiai.
aš kažką pražiūrėjau gal - VMS perimą sklypą visuomenėms reikmėms ar iš savo kokios įmonės? tada ar galima projektą daryti, jei tau sklypas nepriklauso? ar bus naujas projektas, perėmus sklypą? finalinis klausimas - tik dabar perimamas sklypas, nors projektas tamposi nuo 1999? čia kaip Gilužio g. 100 metrų, VMS negali projekto daryti, nes jai neriklauso, bet kol kas jokių postumių žemės paėmimui. Gal kas ant pirštų paaiškintų.
Tarybos posėdyje buvo įdomūs faktai dėl to sklypo pateikti. Teritorija infrastruktūrai numatyta jau eilę metų. Bet buvo ketinama susigrąžinti tuomet dar valstybinę žemę į privačias rankas. Kai savivaldybė nesutiko, vyko teismas ir teismas įpareigojo grąžinti žemę toje vietoje. Todėl dabar ir bus vykdoma to mažo žemės sklypo gabaliuko paėmimas atgal visuomenės poreikiams. Ten šiaip to gabaliuko pačiam viadukui nereik, reikia norint įrengti žiedinę sankryžą. Galima būtų ir be jos apsieit turbūt, bet geriau paimt ir padaryt.
Projektą rengti man atrodo jiems niekas kaip ir nedraudžia ir svetimame sklype. Tik negalės gauti leidimo. Tai pats projektas, kaip suprantu, yra rengiamas. paraleliai, nes statybas tikisi pradėt 2026 metais.
Šiaip panašu jog nusimato "Gariūnų mūšio" antra dalis, arba "Gariūnų vyrai 3".
Kadangi pėsčiųjų viaduko laiptai ir pandusas turės atsirasti vietoje ten dabar esančių lūšnų ir pašiūrių, kurias taip atkakliai gynė vietiniai, prieš pradedant žiedo įrengimo darbus. Taip pat ir dviračių takas prie kito žiedo irgi visiškai priartės prie ten esančio angaro sienos, bei bus vietoje krūvos skardomis apkaltų prekystalių.
Projektą rengti man atrodo jiems niekas kaip ir nedraudžia ir svetimame sklype. Tik negalės gauti leidimo. Tai pats projektas, kaip suprantu, yra rengiamas. paraleliai, nes statybas tikisi pradėt 2026 metais.
Nebūtinai:
Sankryžos projektą planuojama parengti per dvejus metus. Numatoma, kad įrengimas galėtų prasidėti 2026 metais, o pabaiga numatyta – iki 2028 m.
,,Neradau tinkamesnės temos. Prašau nedelsiant panaikinkite šį įvažiavimą ir išvažiavimą. Kasdien virtinė avarinių situacijų, kamščiai (nusitęsia net už šviesoforinės sankryžos), chaosas ir taip toliau. Iš anksto dėkoju.''
,,Atsakymas
Atsakydami į Jūsų pranešimą informuojame, kad pranešime nurodyta vieta patenka į Gariūnų g. ir Paneriškių g. sankryžos rekonstrukcijos projekto ribas, todėl infrastruktūros pertvarkymo sprendiniai bus nustatyti projektavimo metu. Primename, kad vadovaujantis Kelių eismo taisyklių reikalavimais eismo dalyviai privalo laikytis savitarpio pagarbos ir atsargumo, šalutiniu keliu važiuojantys vairuotojai privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms pagrindiniu keliu. Dėkojame už pranešimą.
Atsakingas padalinys
Eismo organizavimo skyriaus Saugaus eismo poskyris''
Manau kolkas galėtų paprastuoju būdu atskirti nusukimą link Kauno kuoleliais iš anksčiau, kad tie, kas nuo Gariūnų išsuka, negalėtų bandyt išsukt link Pietinio aplinkelio. Galima dar teoriškai tiems, kas iš Gariūnų gatvės nusukinėja link pačių Gariūnų (link Paneriškių g), pabraižyt juostą kaip tik nusikimui į dešinę, o antroji juosta pereitų iki paties nusikimo kaip juosta nusikimui į Kauną. Uždraust nusukimą sunkoka, nes blokuosis sankryža dėl žiedelio pralaidumo, matyt.
Čia aišku kosmetika, bet ir su ja laikinai galima apsitvarkyt vietoj nieko nedarymo. Ir stebėt kokį projektą prastuminės, nes kolkas šios vietos pertvarkymas nelabai numatomas
Kol egzistuoja šviesoforas ta nuovaža/įvaža reikalinga, nes kitaip ten eismas būtų paralyžuotas visiškai.
Kas blogiausia, kad paminėtos sankryžos PP ši nuovaža ir įvaža lieka, kaip labai reikalinga jungtis sunkiasvoriam transportui judėti link toliau esančių logistikos sandėlių.
Nors organizuojant įvažiavimą link logistikos sandėlių "eismo ratu" principu per Paneriškių g. -> Kuro g., o išvažiavimą per Mažeikių g. -> Paneriškių g., žiedinėje sankryžoje būtų galima važiuoti sunkiasvoriams atliekant tik dešiniuosius posūkius ir eliminuojant kažkokio kito įvažiavimo problemą.
Tik kaip visada pas mus viskas projektuojama ir daroma "ant minimumo" su pernelyg trumpomis ir komplikuotomis persirikiavimo juostomis. Nelabai suprantu kaip naujame projekte galima planuoti tokią nesąmonę:
Kol egzistuoja šviesoforas ta nuovaža/įvaža reikalinga, nes kitaip ten eismas būtų paralyžuotas visiškai.
Tik kaip visada pas mus viskas projektuojama ir daroma "ant minimumo" su pernelyg trumpomis ir komplikuotomis persirikiavimo juostomis. Nelabai suprantu kaip naujame projekte galima planuoti tokią nesąmonę:
Neatrodo ten ištisinė. Greičiau punktyras su ištisine, leidžiantis iš anksčiau rikiuotis į Gariūnų/Kirtimų gatvę, bet draudžiantis per anksti rikiuotis į tą nelemtą posūkį.
Čia ne ženklinimo klausimas, o eismo organizavimo ir srautų valdymo.
Apskritai persirikiavimo juostos yra didelis blogis, nes jos be jokių išimčių stabdo eismą pagrindiniame kelyje, bei sukelia avarines situacija. Na nebent ta juosta minimum kilometro ilgio, o čia būtų tik 240 metrų.
Pagrindinė problema, kad važiuojant greitėjimo juosta turi greitėti, kai tuo tarpu prieš tave rikiuojasi kažkas į lėtėjimo stabdydamas. Tai kaip pagreitėti? Juo labiau, kad persirikiuoti į pagrindinį srautą gali sklandžiai tik tada, kai pasieki pagrindinio srauto važiavimo greitį. Jeigu čia greitis bus pvz. 70 km/h, tai išsukus kokiam sunkvežimiui ar šiaip senam trantui su "konservatyviu" vairuotoju, jam prireiks visų tų 200 metrų įsibėgėti ir sklandžiai persirikiuoti.
Trumpa sujungta greitėjimo juosta su 70 km/h apribotu greičiu įmanoma išgyventi. Didesnė problema yra dėl išvažiavimo į Gariūnų g. prieš pat išsukimą į Kauną. Manau ten jau reiktų brangaus sprendinio, jeigu dėl fūrų eismo ten ją siekiama palikti, tai arba pakankamai gilus tuneliukas arba estakada.
Papaišiau tokį sprendinį. Tuneliukas nuo Gariūnų turgaus. Perspektyvinė estakada (pilka linija) Kaunas-Gariūnai. Įrengus mano minimą sprendinį, mano nuomone, nebeliktų poreikio tvarkyti likusios Gariūnų sankryžos, nes pagrindinis srautas pasiskirstytų Gariūnai-Kaunas kryptimi. Eismas Savanorių pr. kryptimi santykinai nedidelis, o Kirtimų gatvėje greitis būtų apribotas iki 70 km/h, gal net trumpoje atkarpoje 50 km/h.
Comment