Kada paskutinį smulkiausią asfalto sluoksnį paklos, o gal jau ir paklojo. Prieš savaitę jo dar nebuvo. Jo dar netgi nebuvo ant jau suremontuoto tilto, kuriuo dabar vyksta eismas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ ~2cm.
Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.
Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia galbut buvo SSSR standartai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia galbut buvo SSSR standartai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?
Comment
-
Na ka geros žinios, eismas jau vyksta abiejais tiltais. http://www.15min.lt/naujiena/miestas...atve-41-245264
Comment
-
Kitais metais Vilniaus Gariūnų tiltas „praplatės“: bus po tris eismo juostas
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tas-221-713939Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
Comment
-
Situacija su dviračių takais šioje vietoje (tarp Gariūnų tilto ir lazdynų).
FB diskutavome su savivaldybės atsakingu darbuotoju. Minėjo, jog sutarta daryti (pėsčiųjų-)dviračių takus abiejose Oslo gatvės pusėse. Dėl pietinės pusės kaip ir viskas aišku,- į Šiltnamių gatvę.
O va dėl šiaurinės- dar spręs kur ta trasa eis. Cituoju: "Pirminė idėja buvo (kaip ir kažkada diskutuota čia), kad šiaurinėje dalyje iškiltų ties viršutinio tilto pradžia ir būtų įrengta perėja+pervaža."
Manau prie esamų transporto srautų kirsti važiuojamą dalį dviračių-pėsčiųjų perėjomis- nerealu. Toliau prisiminė mano kažkada iškeltą idėją pasinaudoti esamo tunelio viršumi- greičiausia jau esama Gudelių gatve. Nuo ten dviračių taką patogu būtų nukreipti tiek per kiemus į Architektų gatvę, tiek per Pasakų parką į Laisvės pr., tiek palei aplinkkelį į Karoliniškes ir toliau. Tiktai reikia turėti omeny jog pakilimas link Gudelių gatvės tiesiai yra labai status, taigi dviračių taką reiktų daryti serpantinu ar išvis pravingiuoti miškeliu link gyvenamojo kvartalo vidurio.
Apskritai, reikia visą laiką kontroliuoti iš dviratininkų pusės tuos planavimo-projektavimo procesus ir priversti planuotojus pačius pravažiuoti dviračiais savo planuotais keliais.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Comment
Comment