Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
Išties stebina koncentracija - visa viena krovimo stotelė, gerokai per mažai tokiam traukos objektui.
Apskritai Gariūnuose stebina pati elektromobilių įkrovimo stotelių koncentracija. Viena jau įrengta prie prekybos centro, kelias planuoja pastatyti Gariūnų verslo ir kultūros parkas.
Elektromobilių įkrovimo stotelę Gariūnuose savivaldybė ketina įrengti tarp jungiamojo kelio ir turgavietės. Iš jos išvažiuodamas atbulas automobilis patektų tiesiai į judraus eismo gatvę.Paskutinis taisė Nitro; 2022.09.15, 15:34.
Komentuoti:
-
Gariūnai pradėjo užsakinėt reklaminius straipsnius? Jau FB patiktukų nebeužtenka?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dar ilgai reikės tpatirti stresą bandant iš Gariūnų gatvės pasukti į Kauno pusę - matant staiga sukančius į Gariūnus, staiga persirikuojančius ar išsukančius su ketinimu įvažiuoti kažkam į šoną.
Leisti Gariūnų Lidl statybą nestutvarkius kelių ir viaduko buvo dar vienas nevykęs savivaldybės sprendimas.
Lrytas.lt 2022.09.15
Chaosas Gariūnuose: pertvarkos įvyko, tačiau vairuotojus pasitinka kilometrinės spūstys
Elektromobilių įkrovimo stotelė numatyta nesaugioje gatvės vietoje, įrengta žiedinė sankryža tik padidino transporto grūstis, įvažiuoti į Kauno magistralę viena eismo juosta liks visiems laikams, o padėtį pagerinsiančio viaduko statyba – nežinia kada.
Tiems vilniečiams ar miesto svečiams, kuriems reikia važiuoti pro Gariūnus, atėjus rudeniui prieš kelionę tenka žvilgčioti į laikrodžius. Mat transporto grūstys toje vietoje piko metu siekia kelis kilometrus ir yra vienos didžiausių mieste.
Bėdų bus tik daugiau
Užuot sprendusi problemą, savivaldybė ją tik aštrina, „Sostinei“ teigė Gariūnų verslo ir kultūros parko atstovai. Tarkime, įrengus žiedinę sankryžą ties Gariūnų turgaviete atsirado įvažiavimas į neseniai pastatytą prekybos centrą „Lidl“, tačiau kartu ties žiedu išaugo ir spūstys. Bet viena didžiausių bėdų – iškilus parduotuvei nebeliko vietos platinti Gariūnų gatvės jungtį su magistrale Vilnius–Kaunas. Savivaldybei tai nė motais. Ji ir toliau planuoja pertvarkas, kurios Gariūnuose sukeltų dar daugiau sumaišties. Netrukus judraus jungiamojo kelio apsauginėje zonoje atsiras elektromobilių įkrovimo stotelė ir, kaip prognozuojama, dėl to padidės avaringumas.(...)
Neaiškus viaduko likimas
Savivaldybė Gariūnuose numačiusi ir dviejų lygių viaduką, tačiau apie jo statybų pradžią net nekalba. Ji tik užsimena, kad Gariūnų gatvėje, kur išsirikiuoja ilgiausios transporto eilės, nebeliks vienintelio šviesoforo tarp Baltarusijos sienos ir Klaipėdos. Vietoj jo šiek tiek toliau į rytus bus viadukas, o įvažiavimai ant jo vyks per šonines žiedines sankryžas. Kol kas tik šis šviesoforas šiek tiek koreguoja transporto eismą, nes, degant raudonam šviesoforo signalui sustojus vilkikams, jiems pajudėjus lengvieji automobiliai spėja aplenkti sunkvežimius.
O kita pertvarka, kaip matyti plika akimi, tik apsunkino gyvenimą vairuotojams. Nuo naujosios žiedinės sankryžos, ties įvažiavimu į Gariūnų gatvę, posūkis į dešinę galėtų būti nereguliuojamas šviesoforu, tereikėtų greitėjimo juostos. Tačiau savivaldybė šio nedidelio pertvarkymo neįstengė padaryti ir dabar prie šviesoforo besirikiuojanti eilė užkemša ir patį žiedą. „Kodėl būtent dabar reikia įrengti žiedą, jeigu viaduko likimas dar neaiškus? Kam reikia komplikuoti ir taip prastą transporto eismo situaciją?“ – klausė verslininkai.
Ginčas – dėl žemės sklypo
Ties centriniu įėjimu į Gariūnų turgavietę žiedinės sankryžos statyba buvo pradėta liepą. Įrengti vieną iš keturių tokių sankryžų buvo įsipareigojęs neseniai duris atvėręs prekybos centras „Lidl“. Tačiau pradėjus darbus tarp savivaldybės ir Gariūnų verslo ir kultūros parko kilo ginčas dėl žemės. (...)
Praplatinti kelio nebėra kur
Gariūnų verslo ir kultūros parkui kliūva ir prekybos centro „Lidl“ statyba. Anot verslininkų, jis pastatytas infrastruktūros paskirties sklype, kuriame buvo numatytas nulinis užstatymas. Iškilus statiniui nebeliko vietos išplatinti magistralinį kelią, įsiliejantį į greitkelį Vilnius–Kaunas. „Į Kauno magistralę veda du aplinkkeliai, tai transeuropinio B lygio kelių susijungimas, bet jis pabaigoje – vos vienos eismo juostos. Išplatinimo zonos – jai buvo skirtas servitutinis sklypas – nelikę, tad transporto spūstys toje vietoje liks visiems laikams. Į ką tai panašu?“ – klausė verslininkai.
Prekybos centro „Lidl“ atstovai tikino, kad visi statybos darbai buvo vykdomi teisėtai, be to, prekybininkai įsipareigojo įrengti žiedinę sankryžą, kuri pagerintų susisiekimą ir pravažumą šioje miesto dalyje. Anot „Lidl Lietuva“ atstovės Linos Skersytės, šios žiedinės sankryžos statybos leidimas yra gautas, ji suprojektuota ant valstybinės ir savivaldybės valdomos žemės.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ustys-24519085
Komentuoti:
-
Pasirodė įdomus simcity-style renderiukas:
Gariūnams nepatiks: prie naujo žiedo kils 2 greito maisto restoranai, degalinė ir autoplovykla (vizualizacijos)
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O gal milijardą ir nusipirkt HIMARSų, nes gynyba svarbiausia? O gal milijardą ir visose valstybinėse įstaigose pakeist medinius langus? O gal milijardą – ir išdalint milijonui? Čia jau politika, kompromisų menas. Visos biudžeto sritys savaip svarbios, visos gauna finansavimo, visos galėtų gaut daugiau. Transporto infrastruktūra nėra kažkuo išskirtinė.
2. Labai abejoju, kad valstybinių įstaigų langams pakeisti reikia milijardo. Be to - vis daugiau skiriama lėšų valstybinėms įstaigoms renovuoti.
3. Išdalinti milijonui? Dar infliacijos neužtenka? Tai ko ne trilijoną?
Ne politikos reikia, o racionalaus proto, planavimo, ilgalaikio mąstymo, grąžą generuojančių investicijų (būtų gerai ilgalaikių) ir tt.. Politikai ir sužlugdė labai reikiamų kelių, aplinkkelių ir viadukų finansavimą, o jūs norite dar politikos? Siūlau nueiti į Aplinkkelių skyrelį ir pamatysite kas numatoma padaryti iki 2030 metų...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąIš kur pinigų gauti? Esu iškėlęs idėją pasiskolinti kokį milijardą (ar [k]iek reikia) ir užbaigti valstybei svarbius transporto ryšius. Ši sankryža - viena prioritetinių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai pala, jei viadukui lėšos iš valstybės, tuomet jie turėtų kuo greičiau prioretizuoti jo statybą. Berods tai vienintelė likusi vieno lygio sankryža vos ne ar nuo Minsko iki Klaipėdos (kažkur buvo įdomiai pateiktas ruožas, kuriame likusi ši vienintelė vieno lygio sankryža)...
Iš kur pinigų gauti? Esu iškėlęs idėją pasiskolinti kokį milijardą (ar iek reikia) ir užbaigti valstybei svarbius transporto ryšius. Ši sankryža - viena prioritetinių.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Sankryžos tikriausiai nebus dėl itin sunkios finansinės situacijos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPas Aleksio yra 2 bitų binarinė mastymo sistema. Jis nesuvokia ką tu parašei.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąLietuvos teismas tik konstatavo prokuraturos darbo broką.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvos teismas tik konstatavo prokuraturos darbo broką.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, gali, nes Lietuvos teismas leido daryti nusikaltimus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAš neginu nei vieno. Visus panašius atvejus reikia dusinti.
O tai anot tavęs jei kažkas prekiauja narkotikais, tai kiti gali važinėti su 2 promilėmis?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu degtinės dėžutė nėra kažkoks blogis, kodėl blogiu gali tapti darbas be kasos aparato?
O tai anot tavęs jei kažkas prekiauja narkotikais, tai kiti gali važinėti su 2 promilėmis?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTie Gariūnų prekeiviai yra ekonominis hemorojus su 99% pelno slėpimu ir valstybės neįgalumu priversti visus naudoti kasos aparatus.
Komentuoti:
-
patikslinimas, 2019 m. Skvernelis panaikino gariūnams valstybei svarbaus projekto statusą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visų pirma, Gariūnai yra Valstybinės Svarbos Objektas dar nuo j.e. Algirdo Mykolo laikų. Kas davė leidimą prie jų prisiliesti? Landzbergistai?
Antra, Gariūnai šioje teritorijoje investavo daugiamilijonines lėšas, sukūrė tūkstančius darbo vietų, įrengė kelius, visą infrastruktūrą, pasodino parkus.
Trečia, Gariūnai pasilieka teisę kreiptis į Prezidentus Putiną ir Lukašenką apginti savo prigimtines teises nuo lietuviškųjų nacionalistų ir Vakarų oligarchų!
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tie Gariūnų prekeiviai yra ekonominis hemorojus su 99% pelno slėpimu ir valstybės neįgalumu priversti visus naudoti kasos aparatus. VMI labiau rūpi gauti teisę stabdyti automobilius kelyje atseit gal kas važiuoja į sodybą savaitgalį su įmonės mašina, tačiau elektroninių online kasos aparatų iki šiol nėra nepaisant pažadų prieš gal 10 metų, kad tai bus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Viktoras.V Rodyti pranešimą
Nepatvirtintais žiniomis ten turi būti automobilių plovykla ar tai Hesburgeris.
Komentuoti:
Komentuoti: