Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AšNeRobotas
    replied
    Vien iš straipsnio pavadinimo supratau kas jį parašė

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Išties stebina koncentracija - visa viena krovimo stotelė, gerokai per mažai tokiam traukos objektui.

    Apskritai Gariūnuose stebina pati elektromobilių įkrovimo stotelių koncentracija. Viena jau įrengta prie prekybos centro, kelias planuoja pastatyti Gariūnų verslo ir kultūros parkas.
    Nestebina straipsnyje surašytas briedas kai matai kas autorius. Krovimo stotelė numatyta toje jungiamojoje gatvelėje tarp gariūnų ir Lidl, tai jei ten ir yra intensyvus eismas, tai nebent intensyviai stovintis mašinų kamštis. Prisigalvoję savų tiesų gariūnų atstovai geriausiomis devyniasdešimtųjų tradicijomis tiesiog fiziškai neleidžia pradėti darbų ne savo žemėje.

    Elektromobilių įkrovimo stotelę Gariūnuose savivaldybė ketina įrengti tarp jungiamojo kelio ir turgavietės. Iš jos išvažiuodamas atbulas automobilis patektų tiesiai į judraus eismo gatvę.
    Paskutinis taisė Nitro; 2022.09.15, 15:34.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gariūnai pradėjo užsakinėt reklaminius straipsnius? Jau FB patiktukų nebeužtenka?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar ilgai reikės tpatirti stresą bandant iš Gariūnų gatvės pasukti į Kauno pusę - matant staiga sukančius į Gariūnus, staiga persirikuojančius ar išsukančius su ketinimu įvažiuoti kažkam į šoną.
    Leisti Gariūnų Lidl statybą nestutvarkius kelių ir viaduko buvo dar vienas nevykęs savivaldybės sprendimas.

    Lrytas.lt 2022.09.15
    Chaosas Gariūnuose: pertvarkos įvyko, tačiau vairuotojus pasitinka kilometrinės spūstys
    Elektromobilių įkrovimo stotelė numatyta nesaugioje gatvės vietoje, įrengta žiedinė sankryža tik padidino transporto grūstis, įvažiuoti į Kauno magistralę viena eismo juosta liks visiems laikams, o padėtį pagerinsiančio viaduko statyba – nežinia kada.
    Tiems vilniečiams ar miesto svečiams, kuriems reikia važiuoti pro Gariūnus, atėjus rudeniui prieš kelionę tenka žvilgčioti į laikrodžius. Mat transporto grūstys toje vietoje piko metu siekia kelis kilometrus ir yra vienos didžiausių mieste.

    Bėdų bus tik daugiau
    Užuot sprendusi problemą, savivaldybė ją tik aštrina, „Sostinei“ teigė Gariūnų verslo ir kultūros parko atstovai. Tarkime, įrengus žiedinę sankryžą ties Gariūnų turgaviete atsirado įvažiavimas į neseniai pastatytą prekybos centrą „Lidl“, tačiau kartu ties žiedu išaugo ir spūstys. Bet viena didžiausių bėdų – iškilus parduotuvei nebeliko vietos platinti Gariūnų gatvės jungtį su magistrale Vilnius–Kaunas. Savivaldybei tai nė motais. Ji ir toliau planuoja pertvarkas, kurios Gariūnuose sukeltų dar daugiau sumaišties. Netrukus judraus jungiamojo kelio apsauginėje zonoje atsiras elektromobilių įkrovimo stotelė ir, kaip prognozuojama, dėl to padidės avaringumas.(...)

    Neaiškus viaduko likimas
    Savivaldybė Gariūnuose numačiusi ir dviejų lygių viaduką, tačiau apie jo statybų pradžią net nekalba. Ji tik užsimena, kad Gariūnų gatvėje, kur išsirikiuoja ilgiausios transporto eilės, nebeliks vienintelio šviesoforo tarp Baltarusijos sienos ir Klaipėdos. Vietoj jo šiek tiek toliau į rytus bus viadukas, o įvažiavimai ant jo vyks per šonines žiedines sankryžas. Kol kas tik šis šviesoforas šiek tiek koreguoja transporto eismą, nes, degant raudonam šviesoforo signalui sustojus vilkikams, jiems pajudėjus lengvieji automobiliai spėja aplenkti sunkvežimius.

    O kita pertvarka, kaip matyti plika akimi, tik apsunkino gyvenimą vairuotojams. Nuo naujosios žiedinės sankryžos, ties įvažiavimu į Gariūnų gatvę, posūkis į dešinę galėtų būti nereguliuojamas šviesoforu, tereikėtų greitėjimo juostos. Tačiau savivaldybė šio nedidelio pertvarkymo neįstengė padaryti ir dabar prie šviesoforo besirikiuojanti eilė užkemša ir patį žiedą. „Kodėl būtent dabar reikia įrengti žiedą, jeigu viaduko likimas dar neaiškus? Kam reikia komplikuoti ir taip prastą transporto eismo situaciją?“ – klausė verslininkai.

    Ginčas – dėl žemės sklypo
    Ties centriniu įėjimu į Gariūnų turgavietę žiedinės sankryžos statyba buvo pradėta liepą. Įrengti vieną iš keturių tokių sankryžų buvo įsipareigojęs neseniai duris atvėręs prekybos centras „Lidl“. Tačiau pradėjus darbus tarp savivaldybės ir Gariūnų verslo ir kultūros parko kilo ginčas dėl žemės. (...)

    Praplatinti kelio nebėra kur
    Gariūnų verslo ir kultūros parkui kliūva ir prekybos centro „Lidl“ statyba. Anot verslininkų, jis pastatytas infrastruktūros paskirties sklype, kuriame buvo numatytas nulinis užstatymas. Iškilus statiniui nebeliko vietos išplatinti magistralinį kelią, įsiliejantį į greitkelį Vilnius–Kaunas. „Į Kauno magistralę veda du aplinkkeliai, tai transeuropinio B lygio kelių susijungimas, bet jis pabaigoje – vos vienos eismo juostos. Išplatinimo zonos – jai buvo skirtas servitutinis sklypas – nelikę, tad transporto spūstys toje vietoje liks visiems laikams. Į ką tai panašu?“ – klausė verslininkai.

    Prekybos centro „Lidl“ atstovai tikino, kad visi statybos darbai buvo vykdomi teisėtai, be to, prekybininkai įsipareigojo įrengti žiedinę sankryžą, kuri pagerintų susisiekimą ir pravažumą šioje miesto dalyje. Anot „Lidl Lietuva“ atstovės Linos Skersytės, šios žiedinės sankryžos statybos leidimas yra gautas, ji suprojektuota ant valstybinės ir savivaldybės valdomos žemės.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ustys-24519085

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pasirodė įdomus simcity-style renderiukas:



    Gariūnams nepatiks: prie naujo žiedo kils 2 greito maisto restoranai, degalinė ir autoplovykla (vizualizacijos)

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O gal milijardą ir nusipirkt HIMARSų, nes gynyba svarbiausia? O gal milijardą ir visose valstybinėse įstaigose pakeist medinius langus? O gal milijardą – ir išdalint milijonui? Čia jau politika, kompromisų menas. Visos biudžeto sritys savaip svarbios, visos gauna finansavimo, visos galėtų gaut daugiau. Transporto infrastruktūra nėra kažkuo išskirtinė.
    1. gynybai jau yra pakankamai skiriama pinigų - viršyja 2 proc nuo BVP. Aplinkkeliai, geras kelių tinklas yra tai pačiai gynybai svarbu.
    2. Labai abejoju, kad valstybinių įstaigų langams pakeisti reikia milijardo. Be to - vis daugiau skiriama lėšų valstybinėms įstaigoms renovuoti.
    3. Išdalinti milijonui? Dar infliacijos neužtenka? Tai ko ne trilijoną?
    Ne politikos reikia, o racionalaus proto, planavimo, ilgalaikio mąstymo, grąžą generuojančių investicijų (būtų gerai ilgalaikių) ir tt.. Politikai ir sužlugdė labai reikiamų kelių, aplinkkelių ir viadukų finansavimą, o jūs norite dar politikos? Siūlau nueiti į Aplinkkelių skyrelį ir pamatysite kas numatoma padaryti iki 2030 metų...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Iš kur pinigų gauti? Esu iškėlęs idėją pasiskolinti kokį milijardą (ar [k]iek reikia) ir užbaigti valstybei svarbius transporto ryšius. Ši sankryža - viena prioritetinių.
    O gal milijardą ir nusipirkt HIMARSų, nes gynyba svarbiausia? O gal milijardą ir visose valstybinėse įstaigose pakeist medinius langus? O gal milijardą – ir išdalint milijonui? Čia jau politika, kompromisų menas. Visos biudžeto sritys savaip svarbios, visos gauna finansavimo, visos galėtų gaut daugiau. Transporto infrastruktūra nėra kažkuo išskirtinė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai pala, jei viadukui lėšos iš valstybės, tuomet jie turėtų kuo greičiau prioretizuoti jo statybą. Berods tai vienintelė likusi vieno lygio sankryža vos ne ar nuo Minsko iki Klaipėdos (kažkur buvo įdomiai pateiktas ruožas, kuriame likusi ši vienintelė vieno lygio sankryža)...

    Iš kur pinigų gauti? Esu iškėlęs idėją pasiskolinti kokį milijardą (ar iek reikia) ir užbaigti valstybei svarbius transporto ryšius. Ši sankryža - viena prioritetinių.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Gariūnų vartų/žiedo statyba vakar vakare
    Attached Files

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Sankryžos tikriausiai nebus dėl itin sunkios finansinės situacijos.
    Click image for larger version

Name:	Gariūnų viadukas.jpg
Views:	1449
Size:	66,0 kB
ID:	1980858

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Pas Aleksio yra 2 bitų binarinė mastymo sistema. Jis nesuvokia ką tu parašei.
    O pas tave ir Nitro išvis nėra mąstymo sistemos.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Lietuvos teismas tik konstatavo prokuraturos darbo broką.
    Pas Aleksio yra 2 bitų binarinė mastymo sistema. Jis nesuvokia ką tu parašei.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Lietuvos teismas tik konstatavo prokuraturos darbo broką.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, gali, nes Lietuvos teismas leido daryti nusikaltimus.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Aš neginu nei vieno. Visus panašius atvejus reikia dusinti.
    O tai anot tavęs jei kažkas prekiauja narkotikais, tai kiti gali važinėti su 2 promilėmis?
    Taip, gali, nes Lietuvos teismas leido daryti nusikaltimus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu degtinės dėžutė nėra kažkoks blogis, kodėl blogiu gali tapti darbas be kasos aparato?
    Aš neginu nei vieno. Visus panašius atvejus reikia dusinti.
    O tai anot tavęs jei kažkas prekiauja narkotikais, tai kiti gali važinėti su 2 promilėmis?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tie Gariūnų prekeiviai yra ekonominis hemorojus su 99% pelno slėpimu ir valstybės neįgalumu priversti visus naudoti kasos aparatus.
    Jeigu degtinės dėžutė nėra kažkoks blogis, kodėl blogiu gali tapti darbas be kasos aparato?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    patikslinimas, 2019 m. Skvernelis panaikino gariūnams valstybei svarbaus projekto statusą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Visų pirma, Gariūnai yra Valstybinės Svarbos Objektas dar nuo j.e. Algirdo Mykolo laikų. Kas davė leidimą prie jų prisiliesti? Landzbergistai?
    Antra, Gariūnai šioje teritorijoje investavo daugiamilijonines lėšas, sukūrė tūkstančius darbo vietų, įrengė kelius, visą infrastruktūrą, pasodino parkus.
    Trečia, Gariūnai pasilieka teisę kreiptis į Prezidentus Putiną ir Lukašenką apginti savo prigimtines teises nuo lietuviškųjų nacionalistų ir Vakarų oligarchų!

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tie Gariūnų prekeiviai yra ekonominis hemorojus su 99% pelno slėpimu ir valstybės neįgalumu priversti visus naudoti kasos aparatus. VMI labiau rūpi gauti teisę stabdyti automobilius kelyje atseit gal kas važiuoja į sodybą savaitgalį su įmonės mašina, tačiau elektroninių online kasos aparatų iki šiol nėra nepaisant pažadų prieš gal 10 metų, kad tai bus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Viktoras.V Rodyti pranešimą

    Nepatvirtintais žiniomis ten turi būti automobilių plovykla ar tai Hesburgeris.
    Dėkui, tikėsimės, kad jie netrukdys būsimai sankryžai.

    Komentuoti:

Working...
X