Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kada paskutinį smulkiausią asfalto sluoksnį paklos, o gal jau ir paklojo. Prieš savaitę jo dar nebuvo. Jo dar netgi nebuvo ant jau suremontuoto tilto, kuriuo dabar vyksta eismas.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #62
      Na,iki 01.09 pabaigs.Visą gatvę.Beje,ar pabaigė jau Gariūnų gatveję paklojo asfaltą?

      Comment


        #63
        /\ ~2cm.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #64
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          /\ ~2cm.
          Pagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.

          Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.

          Comment


            #65
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Pagal standartizuotas kelio dangų konstrukcijas (KPT SDK 07), viršutinio sluoksnio storis beveik visada būna 4 cm.

            Šiandien važiavau abiejomis kryptimis, tai lyg visoje atkarpoje sukloti visi sluoksniai.
            Kažkada specialiai net po kelis kart skirtingose vietose matavom - iki bordiūro linijos būdavo 2-2.7cm. 4cm niekur neaptikom
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #66
              Čia galbut buvo SSSR standartai.

              Comment


                #67
                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Čia galbut buvo SSSR standartai.
                Jūs apie KPT SDK 07? Čia juk 2007 metų dokumentas, kuris parengtas remiantis vokiškais standartais.

                Comment


                  #68
                  Ne.Apie tuos 2cm.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Čia galbut buvo SSSR standartai.
                    Tai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #70
                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Tai tada taip išeina, kad Ateities gatvės jungtis su Laisvės pr. dar nutiesta senais standartais?
                      Arba 2 cm ten kur reikia ir 2 cm pas viršininką iki sodybos...

                      Comment


                        #71
                        Na ka geros žinios, eismas jau vyksta abiejais tiltais. http://www.15min.lt/naujiena/miestas...atve-41-245264

                        Comment


                          #72
                          Taigi, jau visi tiltai normaliai suremontuoti Su tuom ir sveikinu
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            #73
                            Tik Gariūnų gatvės gabaliukas.











                            Comment


                              #74
                              Kitais metais Vilniaus Gariūnų tiltas „praplatės“: bus po tris eismo juostas

                              Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...tas-221-713939
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #75
                                Na va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Na va, gal pagaliau ir dviračių taką bent jau iki Lazdynų (Šiltnamių g. ) padarys ir nebebus tas Gariūnų gatvės dviračių takas vedančiu į niekur
                                  Dar labiau reikia dviračių tako sujungimo iki Erfurto g., nes dabar normaliai iš Lazdynų neišvažiuosi.

                                  Comment


                                    #77
                                    Situacija su dviračių takais šioje vietoje (tarp Gariūnų tilto ir lazdynų).
                                    FB diskutavome su savivaldybės atsakingu darbuotoju. Minėjo, jog sutarta daryti (pėsčiųjų-)dviračių takus abiejose Oslo gatvės pusėse. Dėl pietinės pusės kaip ir viskas aišku,- į Šiltnamių gatvę.
                                    O va dėl šiaurinės- dar spręs kur ta trasa eis. Cituoju: "Pirminė idėja buvo (kaip ir kažkada diskutuota čia), kad šiaurinėje dalyje iškiltų ties viršutinio tilto pradžia ir būtų įrengta perėja+pervaža."
                                    Manau prie esamų transporto srautų kirsti važiuojamą dalį dviračių-pėsčiųjų perėjomis- nerealu. Toliau prisiminė mano kažkada iškeltą idėją pasinaudoti esamo tunelio viršumi- greičiausia jau esama Gudelių gatve. Nuo ten dviračių taką patogu būtų nukreipti tiek per kiemus į Architektų gatvę, tiek per Pasakų parką į Laisvės pr., tiek palei aplinkkelį į Karoliniškes ir toliau. Tiktai reikia turėti omeny jog pakilimas link Gudelių gatvės tiesiai yra labai status, taigi dviračių taką reiktų daryti serpantinu ar išvis pravingiuoti miškeliu link gyvenamojo kvartalo vidurio.
                                    Apskritai, reikia visą laiką kontroliuoti iš dviratininkų pusės tuos planavimo-projektavimo procesus ir priversti planuotojus pačius pravažiuoti dviračiais savo planuotais keliais.

                                    Comment


                                      #78
                                      Aš ir dabar visada per Gudelių tunelį važiuoju. Tik per mišką takas prastas. Teisingai rašote, kad ten labai patogu jungti ir Karoliniškes.
                                      Beje, kai gyvenau Lazdynuose, pėsčias į Gariūnus vaikšiodavau. Todėl lygiagretus pėsčiųjų takas irgi praverstų

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                        I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
                                        Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
                                          Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X