Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mexas
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Yra ir kitokių darbų kitoje tilto pusėje. Paleidus eismą 3 eilėmis per tiltą, ties nusukimu į Škodos saloną šiandien kraštinė juosta naudojama kaip lėtėjimo juosta nusukimui. Jei niekas nesikeistų, ir nebus toje vietoje į rengta papildoma (4) juosta lėtėjimui, tai vėl bus butelio kaklelis, kai iš 3 juostų reiks rikiuotis į 2.
    Manau uztektu prailginti pagreitejimo juosta kuri eitu per tilta, o ten srautas jau isilietu i kitas juostas iki nusukimo i Skoda salona.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Yra ir kitokių darbų kitoje tilto pusėje. Paleidus eismą 3 eilėmis per tiltą, ties nusukimu į Škodos saloną šiandien kraštinė juosta naudojama kaip lėtėjimo juosta nusukimui. Jei niekas nesikeistų, ir nebus toje vietoje į rengta papildoma (4) juosta lėtėjimui, tai vėl bus butelio kaklelis, kai iš 3 juostų reiks rikiuotis į 2.
    Bijau dabar sumeluot, bet berods čia nebus normali trečia juosta, o tiesiog prailginta normali greitėjimo juosta. Bet galiu ir klysti.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Reikia apšvietimo stulpus iškelti, tai nėra viskas labai paprasta ir greita. Neaišku, tik kodėl jie taip arti gatvės sustatyti, juolab pats tiltas turi 3 juostas.
    Yra ir kitokių darbų kitoje tilto pusėje. Paleidus eismą 3 eilėmis per tiltą, ties nusukimu į Škodos saloną šiandien kraštinė juosta naudojama kaip lėtėjimo juosta nusukimui. Jei niekas nesikeistų, ir nebus toje vietoje į rengta papildoma (4) juosta lėtėjimui, tai vėl bus butelio kaklelis, kai iš 3 juostų reiks rikiuotis į 2.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu negi sunku praplatinti sita maza atkarpa kaireje puseje?
    https://s1.15min.lt/static/cache/ODg...eee793417f.jpg


    Kai padarys Kaune Matijosaitis tvarka galetu ir i Vilniu ateiti.
    Reikia apšvietimo stulpus iškelti, tai nėra viskas labai paprasta ir greita. Neaišku, tik kodėl jie taip arti gatvės sustatyti, juolab pats tiltas turi 3 juostas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu negi sunku praplatinti sita maza atkarpa kaireje puseje?
    https://s1.15min.lt/static/cache/ODg...eee793417f.jpg


    Kai padarys Kaune Matijosaitis tvarka galetu ir i Vilniu ateiti.
    Juokingiausia, kad ant tilto ir dabar galėtų juostą nuskusti ir paleisti 3 eilėmis. Praplatinti iš VA irgi grynas niekalas, jokių esminių kliūčių.
    Nebent dar maža išlyga, kad pradės darbus kai baigsis mokslo metai ir didesnė dalis žmonių pradės atostogas, kas reiškia mažiau transporto.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu negi sunku praplatinti sita maza atkarpa kaireje puseje?
    https://s1.15min.lt/static/cache/ODg...eee793417f.jpg



    Kai padarys Kaune Matijosaitis tvarka galetu ir i Vilniu ateiti.
    Judama link to, kad ir lėtai. Nesenai buvo įdėti projektų pasiūlymai.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Niekaip nesuprantu negi sunku praplatinti sita maza atkarpa kaireje puseje?
    https://s1.15min.lt/static/cache/ODg...eee793417f.jpg


    Kai padarys Kaune Matijosaitis tvarka galetu ir i Vilniu ateiti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lakis Rodyti pranešimą
    O kada prasidės darbai? Juk buvo žadėta pradėti šį pavasarį.
    Kiek atsimenu buvo žadėta pradėti gegužės mėnesį, liko dar visa diena

    Čia turbūt taip pat, kaip su Vilniaus, Kalvarijų, Kareivių gatvėmis, kur niekas nevyksta laiku, stovi neužbaigta. O čia net nepradeda. Gal ir geriau jei nesugeba, nes papildomi trikdžiai eismui naudos neduoda.

    Komentuoti:


  • Lakis
    replied
    O kada prasidės darbai? Juk buvo žadėta pradėti šį pavasarį.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Oslo gatvės nuo Gariūnų tilto iki Erfurto g., Vilniuje, rekonstravimą
    Išvados ir pasiūlymai
    1. Natūrinių stebėjimu metu nustatyta, kad nagrinėjamame gatvių tinkle yra tokios nepralaidžios vietos:
    a. Rytinio piko metu:
    i. Nuovaža nuo Vakarinio aplinkkelio link Oslo gatvės Gariūnų kryptimi;
    ii. Gariūnų tiltas Gariūnų kryptimi;
    b. Vakarinio piko metu:
    i. Nuovaža nuo Oslo gatvės link Erfurto gatvės Lazdynų kryptimi (posūkis į kairę link Erfurto gatvės);
    ii. Dešinioji Oslo gatvės eismo juosta, kuria transporto srautas nusuka link Lazdynų.
    2. Transporto srautų analizė parodė, kad eismas Oslo gatvėje link Gariūnų rytinio piko metu yra pilnai prisotintas ir neturi apčiuopiamo pralaidumo rezervo. Esminis pralaidumą gerinantis sprendimas turėtų būti Gariūnų tilto platinimas iki 3-jų eismo juostų viena kryptimi, panaudojant avarinę juostą. Eismą nuo Vakarinio aplinkkelio siūloma organizuoti dviem eismo juostomis, viena ištisine, kita greitėjimo iki Gariūnų tilto.
    3. Siekiant pagerinti pralaidumą link Vakarinio aplinkkelio estakados, siūloma platinti Gariūnų tiltą Lazdynų kryptimi iki 3 eismo juostų, panaudojant ant tilto esančią avarinę eismo juostą. Už tilto siūloma įrengti dvi papildomas eismo juostas kurios vestų link Vakarinio aplinkkelio ir Erfurto gatvės.
    4. Oslo gatvės nuovažos sankryžos su Erfurto gatve nepakankamą pralaidumą lemia per didelis automobilių, sukančių į kairę link Lazdynų, skaičius. Galimi du eismo organizavimo sprendimai: arba įrengti reguliuojamą sankryžą arba užtikrinti ilgesnę laukimo juostą, kad besiformuojančios eilės neblokuotų Vakarinio aplinkkelio eismo link estakados.

    Siekiant užtikrinti tinkamas transporto srautų pralaidumo sąlygas, nuspręsta kad reikia:
    • panaudoti Gariūnų tilto avarines eismo juostas normaliam transporto priemonių eismui, tokiu būdu sudarant galimybes per tiltą važiuoti ne 4-iomis, bet 6-iomis eismo juostomis nuo Dubliškių gatvės iki Vakarinio aplinkkelio;
    • Oslo gatvę Vakarinio aplinkkelio kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, dvi eismo juostas nukreipiant link Lazdynų tilto, likusias dvi link Vakarinio aplinkkelio;
    • Oslo gatvę Gariūnų tilto kryptimi išplatinti iki 4 eismo juostų, kad Vakarinio aplinkkelio transporto srautas galėtų tiesiogiai įvažiuoti į Oslo gatvę.
    www.vilnius.lt/index.php?278333454

    p.s. Valio!
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.10, 18:37.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2016.12.23
    Ryškėja Vilniaus aplinkkelio Achilo kulnas: spūstis nuo Karoliniškių

    Spūstys ties posūkiu į Gariūnus ėmė ryškėti ketvirtadienį, kai vakariniu aplinkkeliu pajudėjo didesnis automobilių srautas.
    Saugaus eismo specialistai iš anksto prognozavo, kad probleminais taps vadinamieji „piltuvėliai“ – vietos, kuriose iš trijų eismo juostų staiga lieka dvi arba viena.


    Posūkis iš aplinkkelio į Gariūnų g. jau ir anksčiau buvo problemiškas. Tuo tarpu, kai vieni vairuotojai nusuka į dešinę tvarkingai, kiti bando lįsti neegzistuojančia antrąja eile (ji iškart baigiasi). Kadangi vairuotojai nemoka kultūringai naudotis užtrauktuko schema (populiari visoje Europoje), iškart susidaro spūstis, įvyksta net avarijų, kurios dar labiau blogina situaciją. Penktadienio rytą šiame ruože buvo įvykusios mažiausiai dvi avarijos. Todėl greitkelyje eismas stojo jau nuo Karoliniškių viaduko

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...kiu-221-731362

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
    Apskritai Oslo g. rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai buvo labai trumparegiški ir praktiškai iš karto jau matėsi, kad dalis vietų kelia problemas.
    Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
    Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
    Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
    Apskritai Oslo g. rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai buvo labai trumparegiški ir praktiškai iš karto jau matėsi, kad dalis vietų kelia problemas.
    Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
    Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
    Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė stelas Rodyti pranešimą
    Ten ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...
    Kai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.

    Komentuoti:


  • stelas
    replied
    Ten ant Gariūnų tilto anomali vieta, visi lekia lekia ir paskui stabdis, ir žiūrėk kad tu neįlėktum arba į tave neįvažiuotų, pritariu visiems greičio padidinimams išskyrus ant gariūnų tilto 90, nes ten pastoviai gazas dugnas ir ekstremalus stabdis...

    Komentuoti:


  • giead675
    replied
    Ant Gariūnų tilto buvo avarija

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Šio ryto kelionė aplinkkeliu nuo Ukmergės gatvės link Savanorių prospekto baigėsi ties Karoliniškėmis...

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Įvažiavimai ir išvažiavimai Vakarinio greitkelio projektuoti žmonių kurie gal tikrai projektavo prieš 40 metų. Pakolkas viskas labai gražu kaip srautai galutinai atrodys bus matyti po mėnesio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
    Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
    Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.

    Komentuoti:

Working...
X