Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Net nemėginčiau šokinėti per juostas, jeigu ten viskas vyktų nors kiek sklandžiau. Va ir norėčiau sužinoti ar ten planuojama kažką daryti, ar vis dėlto sukti per Savanorius. Supratau, kad kol kas savaitgaliais teks sukti ratą per Savanorius.
    Kaip ir nesigirdi jokių planų, tad - Savanorių.

    Comment


      o gal kas gali paaiškinti, kodėl atvažiuojant nuo Gariūnų tik pirma juosta nusuka link Vakarinio aplinkkelio? Ar nelogiškiau padaryti, kad važiuojantieji antra juosta galėtų pasirinkti važiavimo kryptį ir ją nukreipti į Vakarinio aplinkkelio antrą juostą? Ar čia kažkokie standartai/saugumas/etc?

      Comment


        Parašė tomtom Rodyti pranešimą
        o gal kas gali paaiškinti, kodėl atvažiuojant nuo Gariūnų tik pirma juosta nusuka link Vakarinio aplinkkelio? Ar nelogiškiau padaryti, kad važiuojantieji antra juosta galėtų pasirinkti važiavimo kryptį ir ją nukreipti į Vakarinio aplinkkelio antrą juostą? Ar čia kažkokie standartai/saugumas/etc?
        Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.
          bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo

          Click image for larger version

Name:	gariunai.png
Views:	207
Size:	307,6 kB
ID:	1680724
          Paskutinis taisė tomtom; 2018.11.06, 13:01.

          Comment


            Parašė tomtom Rodyti pranešimą

            bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
            Po teisybei aš ir pats maniau, kad darys, kaip tamstos antrame variante, bet padarė kitaip nei tamsta manai. Dabar neatsiranda papildoma juosta dešinėje, o esamos juostos daro vingį, bei atsiranda papildoma juosta kairėje. Tad nuo pat Gariūnų sankryžos viena juosta veda į aplinkkelį.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 13:19.

            Comment


              Parašė tomtom Rodyti pranešimą

              bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
              Viskas ten tvarkoje. Nebent galėtu iš anksto informacinius ženklus normalius sudėti (ko pas mus tikrai trūksta):



              Comment


                Video pamačiau, kad krypčių rodyklės sudėtos tik prieš pat išvažiavimą. Ar yra kažkokie iš anksto informuojantys ženklai, kad Panevėžio ir Utenos kryptys yra pasirenkamos per atskirą juostą?

                Gal reiktų parašyti savivaldybei, kad įvertintų, ar čia tikrai geras sprendimas, kai savo išvažiavimo kryptis pamatai tik pačioje pabaigoje?

                Pradiniam projekte lyg mačiau, kad kryptys sudėtos gerokai aiškiau, virš kelio, ant gembės.
                Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.06, 16:23.

                Comment


                  Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                  bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
                  Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.

                  Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                    Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.

                    Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
                    Ten kažkaip durnai padaryta. Už tilto tai pirma ir antra juosta nusuka link aplinkkelio ir Lazdynų, o toliau Oslo g. gali važiuoti tik trečiaja - kas labai keista. Standartiškai jeigu gatvė/kelias turi dvi juostas prieš sankryžą ar nuovažą, o už jos irgi dvi juostas, tai tiesiai gatve/keliu turi galėti važiuoti irgi dvejomis juostomis. Kad nebūtų bereikalingu persirikiavimų ir manevravimų, tai turėjo būtų tokia tvarka (nuo dešinės pusės): pirma juosta nuvažiuoja į aplinkkelį ir atsišakoja link Lazdynų, antra juosta išsišakoja važiavimui link aplinkkelio ir toliau Oslo g., o trečia - toliau Oslo g. Dabar padaryta, kad intuityviai nesuprastum kaip važiuoti ir paskutine minute (kai jau prasideda ištisinės linijos) turėtum rikiuotis, nes garantuoti būsi ne toje juostoje. Kadangi niekas nesitiki, kad iš trečios juostos galėsi išsukti į dešinę, tačiau važiuodamas antrąja juosta tikiesi, kad galėsi ir toliau važiuoti tiesiai, nes tai nėra papildoma juosta nuvažiavimui.
                    Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.
                    Paskutinis taisė sleader; 2018.11.06, 17:20.

                    Comment



                      sleader paaiškinimo papildymas vaizdu.

                      Click image for larger version  Name:	Oslo g 2 (4).jpg Views:	2 Size:	358,3 kB ID:	1681932

                      Click image for larger version

Name:	Oslo g 2 (3).jpg
Views:	211
Size:	69,6 kB
ID:	1681934
                      Paskutinis taisė M1gdas; 2018.11.11, 21:39.

                      Comment


                        95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
                          Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
                            Parašiau į tvarkaumiesta.lt Labai norėčiau, kad atsižvelgtų, o ne šautų atmazkę, kad tokios 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisyklės.

                            Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              A vot tokie, kaip tamsta patys to nesuvokia, bet ir yra pagrindiniai kamščių generuotojai. Būtent dėl to ir teko dvigubai išplatinti gatvę, nes "šokinėtojai" tarp juostų sugeneruodavo bangos efektą per kelis kilometrus.
                              Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
                              P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
                                P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).
                                Jei turi mintyse viaduką Gariūnuose, tai viskas būtų greičiau ir užtikrinčiau, jei karabaso klika nekaišiotų pagalių į naujos jėgainės statybą, nes buvo skelbta, kad LE turėtų kofinansuoti viaduko statybas, juk trafikas padidės vežant šiukšles ir biokurą.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
                                  P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).
                                  Gal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia ir sukančių į šonus nedaug, tik pagrindinis eismas be reikalo stabdomas. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 13:40.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Gal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.
                                    Be šviesoforo ten iš viso būtų chaosas, be to, pėsčiųjų ten daug. Prie "vandenvalos" viaduko apačioje taip pat kamštis.
                                    Gariūnuose reikėtų "light" viaduko (panašiai kaip prie "Akropolio") tik su plačiu šaligatviu pėstiesiems. Dėl to ir palankaus reljefo nekainuotų brangiai. Dar Lietuvos energija žadėjo prisidėti, jei nesužlugdys kogeneracinės elektrinės.


                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Gal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia ir sukančių į šonus nedaug, tik pagrindinis eismas be reikalo stabdomas. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.
                                      O jeigu "laikinai" - iki viaduko pastatymo - galėtų pirmą juostą atiduot nusukimui į Gariūnų verslo centrą ? O tik už jo antra dabartinė juosta nusukinėtų link A1. Dabar dalis kamščio susidaro dėl mėtymųsi tarp lėto nusukimo link verslo centro ir greitesnio nusukimo į A1
                                      Paskutinis taisė RamasN; 2018.11.19, 14:06.

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                        O jeigu "laikinai" - iki viaduko pastatymo - galėtų pirmą juostą atiduot nusukimui į Gariūnų verslo centrą ? O tik už jo antra dabartinė juosta nusukinėtų link A1. Dabar dalis kamščio susidaro dėl mėtųmusi tarp lėto nusukimo link verslo centro ir greitesnio nusukimo į A1
                                        Taip, čia irgi variantas, dabar dažnai važiuojant dilema būna, kuria juosta važiuoti, pirma kartais stovi dėl sukančių/išvažiuojančių iš gariūnų, bet važiuojant antra juosta po to būna labai sunku grįžti į pirmą juostą norint pasukti į A1, ne kartą nesu matęs smulkių avarijų ten. Dabar piko metu visada važiuoju į Kauno pusę pro savanorius.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Pradetas daryt DP keitimas, ties ta vieta kur turi but viadukas:
                                          Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,8 kB
ID:	1700066

                                          Comment

                                          Working...
                                          X