Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    o ka cia tik 52 km tema??? siaip vos uz 10 km planuojama ziedine, apie ja cia ir diskutuojama

    Comment


      #42
      Gal ir banaliai pasakysiu, bet ar labai jau brangiau būtų buvę, ten tuneliuką įrengti? Pas mus kažkaip 2 lygių sankryžos daromos kaip milžiniški brangūs projektai.
      Bet galėtų įsisavinti pigių tuneliukų statybą, įkasant arkas, kaip žvėrių pralaidos arba tunelio blokus, kaip šilumos tinklų, tik didesnius ar dar kažkaip kitaip. Tuo labiau, kad čia greičiausiai nėra komunikacijų, kurias reikėtų iškelti.

      Comment


        #43
        Parašė JlL Rodyti pranešimą
        negaliu sakyt kad "europoj" vazineju kasdien, bet kiek buvau tai ziedines maciau tik mazo intensyvumo keliuose (gal del to kad ten tokie kaip musu moletu kelias visur autobanai su viadukais). Kaip tu isivaizduoji ta pravaziavima net nesustojus? tu kokiam vilniaus mazam ziede, tarkim lazdynuose pravaziuok nesustojes, kai posukiu kulturos jokios ner ir kai visai negali ivertint kas kur suks, o tada ir snekek kaip vaziuosi 90km/h is salutinio i ziedine nesustodamas ir del to dar ir visi saugiau turetu jaustis.

        Vat ir musu valdininkam ar kas ten sprendzia situos reikalus patarciau europos praktika, skaiciavimais ir stebejimais naudotis tinkamai, o neisivaizduot kad jei pas juos kalabibiskiu kaimo bele kokiam dvieju juostu kelyje tinka tai ir pas mus galim kist magistraliniame kelyje kur masinu kiekis piko metu vertas 6 juostu.
        Gal tamsta galėtu pagrįsti 6 eismo juostų reikalingumą šiame kelyje. Ar tiesiog kitus mokiname tinkamai naudotis skaičiais, o patys šnekame apie reikiamus juostų skaičius, sankryžų pralaidumą "iš lempos" ?

        Radau tik 2008 m. duomenis (jei turit naujesnius, tai prašyčiau pasidalinti). Eismo intensyvumas A14 kelyje prie Vilniaus (t.y. iki 21,17 km) siekia ~19 tūkst. aut./p., likusioje kelio dalyje ~ 5-6,3 tūkst. aut./p. Ir nemanau kad skaičiai galėtų būti drastiškai pasikeitę. Tai čia 6 juostomis, net "nekvepia".

        Deja bet neradau duomenų, kokie žiedinių sankryžų pralaidumai. Tačiau su 6000 aut./p. intensyvumu galėtu susidoroti netgi ir rajoninis IV kategorijos kelias. Ir išvis nelogiška yra lyginti mini žiedą Lazdynuose, nes toks žiedas išvis turėtu būti tik vietinių naudojamoje gyvenamojo mikrorajono gatvėje, su "turbo" ar kitokio tipo didesniaisiais žiedais.

        Dar kaip palyginimui galima paimti žiedą A15 kelyje, tiek posūkiu į Salininkus. Eismo intensyvumas ten turėtu būti panašus (ar netgi didesnis), tačiau asmeniškai neteko susidurti su jokiomis didelėmis spūstimis ar kitomis eismo problemomis ties ta vieta.

        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Atsiprašau, ką bendro su tema ar su 52-u km turi diskusijos apie žiedines sankryžas?
        Kadangi tema lyg visam A14 keliui skirta, tai galima juk pašnekėti ir apie perspektyvinį žiedinių sankryžų atsiradimą šiame kelyje.
        Paskutinis taisė sleader; 2010.12.15, 15:03. Priežastis: Papildyta citata

        Comment


          #44
          na taip vidurkis gal ir 5-6 t aut./p. bet kaip paskaiciuojamas vidurkis?

          sitas kelias yra labai specifinis - intensyvumas jame labai svyruoja, paprastai yra minimalus ir labai stipriai padideja kai visi po darbo penktadieni isvaziuoja i sodybas, kaimus, prie ezeru. Paimk bet kuri vasaros penktadieni ir sekmadieni tai kelyje masinu tiek kad gaunasi beveik viena istisa kolona. Koks ziedas piko metu susidoros (nesudarant kamscio) su tokiu srautu?

          Comment


            #45
            Parašė JlL Rodyti pranešimą
            na taip vidurkis gal ir 5-6 t aut./p. bet kaip paskaiciuojamas vidurkis?

            sitas kelias yra labai specifinis - intensyvumas jame labai svyruoja, paprastai yra minimalus ir labai stipriai padideja kai visi po darbo penktadieni isvaziuoja i sodybas, kaimus, prie ezeru. Paimk bet kuri vasaros penktadieni ir sekmadieni tai kelyje masinu tiek kad gaunasi beveik viena istisa kolona. Koks ziedas piko metu susidoros (nesudarant kamscio) su tokiu srautu?
            Platus žiedas. Beto apskritai žiedas ne šviesaforas, eismas vyskta nestabdomas. Nebus ten jokių kamščių. Taip pat kaip ir Vilniuje nėra jų prie kai kurių žiedų, kur intensyvumas daug kartų didesnis nei kelyje į Molėtus. Vienintelis trūkumas, kad reiks pristabdyt ir sulėtės eismas šiek tiek.
            Flickr

            Comment


              #46
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Platus žiedas. Beto apskritai žiedas ne šviesaforas, eismas vyskta nestabdomas. Nebus ten jokių kamščių. Taip pat kaip ir Vilniuje nėra jų prie kai kurių žiedų, kur intensyvumas daug kartų didesnis nei kelyje į Molėtus. Vienintelis trūkumas, kad reiks pristabdyt ir sulėtės eismas šiek tiek.
              mieste greiciai nedideli del to ir nesijaucia prie ziedu nieko. negi kas nors rizikuos plente i sieda ivaziuot 90km/h? 70km/h? net ant 50 nieks i ji nevaziuos nes puse vairuotuoju is ziedo isvaziuodami posukio nerodo ir kiti eismo dalyviai nezino issuka jie ar toliau vaziuoja, reik juos praleist ar ne. O va toks greicio kritimas nuo 90 iki 30-40 ir duos kamscio efekta, o kuo ilgesnis kamstis tuo leciau jo galas juda, gali net ir sustot. Tokio "ale" kamscio pvz vilniuj gelezinio vilko gatvej kai visi pristabdo vaziuodami link centro siek tiek uz viaduko i vingio parka. Eismas ten pastoviai juda 35-45km/h bet kadangi pries tai vaziuota daug greiciau del staigaus stabdymo kazkur ties isvaziavimu i pietario gatve eismas jau stovi visai.

              be to nemanau kad didelio ziedo statyba ir ivaziavimo i zieda platinimas kainuotu pigiau nei paprastas viadukas
              Paskutinis taisė JlL; 2010.12.15, 15:48.

              Comment


                #47
                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Taigi tiesiog remiantis paprasta logika, jei tie dideli srautai ir spūstis susidaro pakankamai retai (tik vasara, savaitgaliais ir tam tikru laiku) ar tikrai verta kelią rekonstruoti remiantis šiais duomenimis ? Tada ji tokį reiks eksploatuoti ištisus metus, o išnaudojamas jis bus tik sąlyginai trumpą laiką. Ar tikrai mes galim leisti tokią prabangą, kad keletos dienų "anomalijas" imtume kaip standartą.
                O tai kam ten zieda statyt tada? Del saugumo intensyvaus eismo metu? Na pastatysim, o rezultatas koks - pinigai isnaudoti nelogiskai nes ziedas reikalingas tik tas kelias dienas per metus tam tikru metu. Ir be to butent tom dienom kai jis reikalingas del saugumo, jis sudirbs visus reikalus del kelio pralaidumo, sudarys kamscius, kurie sumazins sauguma tik jau ne pacioj sankryzoj o jos prieigose.

                Gaunasi taip, kad ziedas kaip butinas saugumo elementas grindziamas intensyvumu paskaiciuotu piko metu, o sankryzos tipas parenkamas intensyvuma skaiciuojant kaip vidurki.

                Comment


                  #48
                  Susidaro įspūdis, kad kai kurie čia rašantys apie žiedinių sankryžų "blogį" šiame kelyje ties Molėtais, galvoja tik apie save iš vilnietiškos perspektyvos. Tik kaip kuo greičiau pralėkt kur nors tolyn. Tuo tarpu net nepagalvojama, kad patiems gyvetojams, jų saugumui ir patogumui abi planuojamos žiedinės sankryžos yra labai reikalingos. Ir tikrai ne tik vasaros savaitgalių vakarais.

                  Beje, šiuo metu yra rengiamas magistralinio kelio Vilnius - Utena atkarpos Molėtų rajone teritorijos specialusis planas. http://moletai.lt/files/Vilnius_Uten...2010_12_07.jpg

                  Comment


                    #49
                    Prie kiekvienos sankryžos su mažareikšmiu keliuku viadukų nepristatysi. Tad nori nenori, o reikia ieškoti alternatyvų. Žiedinė sankryža kiek sulėtins greitį, užtat sankryža saugesnė bus, bus mažiau avarijų. Kartais saugumas yra svarbesnis už greitį netgi magstraliniame kelyje. Sakote, vairuotojai nenorės pristabdyti prieš kirsdami žiedą? Tai kam tuomet greitį slopinantys kalneliai ir "inkilai" yra išrasti?

                    Galiausiai netgi A2 kelyje yra krūva vieno lygio nusukimų į fermas ir kaimelius, o vietoje kairiojo posūkio yra pristatyta krūva apsisukimų. Manau, A2 ir A14 keliai eismo intensyvumo atžvilgiu yra kaip dangus ir žemė
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #50
                      Na A2 kelyje už Ukmergės link Panevėžio vidutinis automobilių srautas siekė 6327 per parą 2007-ųjų duomenimis. Nuo 28-ojo kilometro A14 kelio eismo intensyvumas anot vieno straipsnio siekia "per 6 tūkst. per parą", kiek matau iš 2007-ųjų metų duomenų 6264 per parą, taip, kad eismo intensyvumas A2 atkarpoje tarp Ukmergės ir Panevėžio, bei A14 tarp Vilniaus ir Molėtų yra labai panašus

                      Comment


                        #51
                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                        o ka cia tik 52 km tema??? siaip vos uz 10 km planuojama ziedine, apie ja cia ir diskutuojama
                        Pasidalink naujiena - kurioje vietoje bus ta žiedinė sankryža?
                        O jei norima bendrai diskutuoti apie žiedines sankryžas, nėra sunku padaryti atskirą temą.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Pasidalink naujiena - kurioje vietoje bus ta žiedinė sankryža?
                          O jei norima bendrai diskutuoti apie žiedines sankryžas, nėra sunku padaryti atskirą temą.
                          buvo kažkur pasirodžius informacija, kad įrenginės žieda sankryžoj Molėtai-Pabradė. tik laikotarpis man atrodo nebuvo paminėtas.
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            #53
                            A9. Kairių aplinkkelis

                            Kairių aplinkkelis. Pirkimo dokumentų V tomas.
                            Brėžiniai. I dalis

                            Paskutinis įdomesnis brėžinys

                            012 brėžinys
                            Pk 739+00–Pk 743+60,
                            "Turbo" žiedinė sankryža 74,03 km su 213 keliu (dab. rytiniu Šiaulių aplinkkeliu)

                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4768&LID=48129


                            Sveikinimai šiauliečiams ir dažnai važinėjantiems į Šiaulių pusę

                            Comment


                              #54
                              Rekonstruos 15 sankryžų bei įrengs 10 dviračių takų ruožų

                              Kai tik leis oro sąlygos, Lietuvos keliuose prasidės eismo saugą gerinantys darbai – bus rekonstruojamos pavojingos sankryžos, tiesiami pėsčiųjų ir dviračių takai. Vykdant ES remiamą eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimo projektą, šiemet numatoma rekonstruoti 15 sankryžų bei įrengti 10 dviračių takų ruožų, kurių bendras ilgis – beveik 20 km, skelbia Susisiekimo ministerija.

                              Numatyti darbai keliuose gerokai padidins eismo saugą. Vien sankryžų rekonstrukcija turėtų panaikinti devynias „juodąsias dėmes“, o dešimtyje gyvenviečių, kurias kerta intensyvaus eismo keliai, vietiniai žmonės galės saugiau jaustis naudodamiesi naujais pėsčiųjų ir dviračių takais.

                              „Dešimt iš penkiolikos tvarkomų sankryžų planuojama rekonstruoti į žiedines. Kitose sankryžose bus įrengtos saugumo salelės pagrindiniame ir šalutiniuose keliuose, ties perėjomis – iškilios greičio mažinimo priemonės“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

                              Bendra projekto vertė – 34,3 mln. Lt. Jam suteikiama 28 mln. Lt Europos regioninės plėtros fondo parama. Be ES remiamų projektų, dar 4 mln. Lt pėsčiųjų ir dviračių takams tiesti šiais metais skiriami iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų. Už šias lėšas numatoma papildomai nutiesti apie 10 km dviračių takų.

                              Comment


                                #55
                                Žiedinės sankryžos mažins avaringumą

                                Prieš dvejus metus kelininkų duotas pažadas šiomis dienomis ėmė pildytis: pradedami žiedinės sankryžos rytiniame Šakių aplinkkelyje įrengimo darbai; tokie pat darbai vyks ir sankryžoje prie Griškabūdžio. Darbai finansuojami iš ES paramos fondų ir Kelių priežiūros bei plėtros programos lėšų.
                                Dar prieš porą metų Marijampolės regiono kelių vadovai tikino: eismo saugumą pavojingose sankryžose ties Girėnų kaimu ir ties Griškabūdžiu netrukus garantuos žiedinės sankryžos. Tokie pažadai kūnu ima tapti tik šiemet.
                                Šių metų kovo 21 dieną Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė darbų sutartį su bendrove „Klaipėdos keliai“ dėl šešių paprastų sankryžų pavertimo į žiedines sankryžas. Bendra projekto vertė – beveik 11 mln. litų.
                                Tarp šių šešių objektų – ir du Šakių rajone esantys objektai: ne vienos gyvybės pareikalavusi sankryža su keliais Pilviškiai – Šakiai – Jurbarkas ir Rupiniai - Griškabūdis – K. Naumiestis bei sankryža su keliais Pilviškiai – Šakiai – Jurbarkas ir Kaunas – Zapyškis – Šakiai (ties Girėnų kaimu, Šakių miesto aplinkkelis).
                                Tikimasi, kad tokio pobūdžio sankryžos įrengimas šiose vietose sumažins avaringumą ar bent jau tragiškų įvykių skaičių šiuose keliuose. Apskritai šiemet tragiškų įvykių skaičius šalyje kiek išaugo: nuo 115 aukų 2010 metais iki 130 aukų šiemet (skaičiuojant iki šių metų birželio 30 dienos).

                                Nuotraukos Arno Mikelionio.
                                „manorajonas.lt“ inf.


                                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                Comment


                                  #56
                                  Padaryta atskira tema bendroms diskusijoms apie žiedines sankryžas.
                                  Iš pradžių perkelti pranešimai iš temos A14 Vilnius - Molėtai - Utena

                                  Comment


                                    #57
                                    Vytautas Kleinauskas, www.cargonews.lt
                                    2011 liepos mėn. 29 d. 00:02
                                    Naujovė keliuose: greitosios žiedinės sankryžos
                                    Siekdami sumažinti nelaimių skaičių keliuose, kelininkai imasi įvairiausių priemonių. Vienos iš jų, tokios kaip greičio ribojimai – senos ir patikrintos laiko, kitos – kur kas inovatyvesnės. Vakarų Europoje jau senai projektuojamos ir rengiamos žiedinės sankryžos. Dabar jau kalbama apie tai, kad ateitis priklauso greitosioms žiedinėms sankryžoms. Jos yra itin saugios ir pritaikytos intensyviam eismui. Lietuvoje tokių saugumo priemonių imtasi visai neseniai. Dabar stengiamasi kuo daugiau sankryžų daryti žiedines. Dauguma žino, kad jos yra saugiausios, bet kodėl?


                                    Greitosios žiedinės sankryžos
                                    Greitosios žiedinės sankryžos (angl. turbo roundabouts) – tai patobulintos mažosios žiedinės sankryžos. Dėl savo ypatingos važiavimo juostų išdėstymo sistemos jos tampa 12-20 proc. pralaidesnės nei tokio paties dydžio trijų juostų žiedinės sankryžos.
                                    Vairuotojas pasirenka važiavimo juostą dar neįvažiavęs į sankryžą. Įvažiavus jos pakeisti nebegalima – tai užtikrina tarp juostų esantys borteliai, jų nėra tik ties įvažiavimais ir išvažiavimais. Tokia sistema pagreitina judėjimą sankryžoje ir sumažina eismo įvykių skaičių.
                                    Sankryžoje atsiranda dviejų eismo juostų pirmumas. Vienintelis trūkumas – sankryžos negalima apvažiuoti ratu

                                    http://auto.delfi.lt/advice/naujove-....d?id=48058833

                                    Comment


                                      #58
                                      Autoklasė.eu 2011-01-31
                                      Egidijus Skrodenis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas
                                      Valstybiniams keliams – modernios žiedinės sankryžos
                                      Žiedinės sankryžos daug prisidėjo prie to, kad mūsų šalies keliuose būtų saugiau pėsčiajam ir dviratininkui, patogiau sėdinčiam prie vairo. Lietuvos kelininkų veikloje prioritetu tapusi eismo sauga įgyja naujus kontūrus. Dėl jų dažnai ginčijamasi, abejojama, tačiau pažangios naujovės plinta vis plačiau ir jau duoda rezultatus.

                                      Viena iš didžiausių ir aktualiausių naujovių – modernios žiedinės sankryžos. (...)
                                      Modernios žiedinės sankryžos nuo mums įprastų žiedinių sankryžų skiriasi savo dydžiu ir geometriniais parametrais. Tokias didelio skermens žiedines sankryžas, kurias mes jau daugelį metų esame įpratę matyti didžiuosiuose mūsų šalies miestuose, užsienio šalių specialistai net nebevadina žiedinėmis sankryžomis, o tik judėjimu ratu. Modernios žiedinės sankryžos yra žymiai mažesnės ir kompaktiškesnės. Taip pat skiriasi ir geometriniai parametrai: įvažiavimo ir išvažiavimo trajektorijos, eismo juostų pločiai ir pan. Moderniose žiedinėse sankryžose gatvių, įsijungiančių į žiedą, ašys įsikerta kiek įmanoma statesniu kampu, o seno tipo žieduose gatvės į žiedą įsilieja smailiu kampu (...)

                                      Nuotraukose:

                                      Sankryžų konfliktiniai taškai
                                      Keturšalė sankryža
                                      32 konfliktiniai taškai


                                      Trišalė sankryža
                                      9 konfliktiniai taškai


                                      Žiedinė sankryža 8 konfliktiniai taškai !!!!


                                      „Turbo“ žiedinė sankryža Olandijoje;
                                      http://www.autoklase.eu/Autoklases/N...nkryzos/id;29/
                                      Paskutinis taisė Romas; 2011.07.29, 08:42.

                                      Comment


                                        #59
                                        Klausimas KET ekpertams apie žiedinių sankryžų eismo tvarką. Ar galima iš 1x2 kelio iškart įvažiuoti į antrą (vidinę) žiedo juostą?
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Klausimas KET ekpertams apie žiedinių sankryžų eismo tvarką. Ar galima iš 1x2 kelio iškart įvažiuoti į antrą (vidinę) žiedo juostą?
                                          Kuris konkrečiai žiedas? Šiaip manau negalima...
                                          Autoturistai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X