Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nes normatyvai ir "normalumas" yra ne būtinai tas pats. .....

    Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
    O kuo gera-bloga ta tvarka?

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
      Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?
      Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimato arba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
      Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
      Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 08:54.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        O kuo gera-bloga ta tvarka?
        Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?
          Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimatoa rba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
          Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
          Taip, tokie normatyvai.
          Pats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.
            Jo, vizualinis per didelis.
            Šioje vietoje aš Šimašiaus fanas - bandė tvarkytis.

            Visgi ši perėja neturi apšvietimo... Ją turėtų panaikinti

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Pats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus
              Tai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.
              Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliau praplatinta ir problema išspręsta.
              Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 09:15.

              Comment


                Sutvarkė Želvoje kryptinį apšvietimą. Bravo.

                https://maps.app.goo.gl/mko7hBMFRUhqLmVr5

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Tai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.
                  Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliu praplatinta ir problema išspręsta.
                  Labai patogiai peršokai temą, bet čia pritarsiu. Dabar padaryta žymiai geriau.

                  Comment


                    Matosi, jog pirma žiedinė sankryža buvo padaryta esamų bortų ribose, prisuko kažkokių plastikinių salelių ir žiedo viduje medį nukirto. Vėliau įrengė žiedą pagal reglamentus, pakeičiant visus elementus. Ukmergėje, Žiedo ir Deltuvos gatvių sankryžoje savivaldybė taip pat buvo įrengusi žiedą iš plastikinių blokų, vėliau perdarė su projektu. Sakyčiau sveikintini dalykai, kai padaro eksperimentus, pamato realų poreikį ir problemas, tai įvertinus įgyvendina projektus.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Kodėl?

                      STR vertinama "Sankryžos tarp D ir B/C kategorijos gatvių" kaip "tinkama", punktas 75
                      D1-933 Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji...
                      Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.
                      Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
                      Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
                      Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
                      N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
                      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2025-01-04 162821.jpg
Views:	666
Size:	106,3 kB
ID:	2174499

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                        Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.
                        Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
                        Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
                        Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
                        N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
                        Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.

                        Nelabai suprantu kaip galima apriboti "tranzitą" atsižvelgti į urbanistinę aplinką? Įrengti aklakelį?

                        Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.

                          Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.
                          Čia: https://www.wegenwiki.nl/Voorrangsplein

                          Comment


                            Šiaip nuoroda
                            Lietuviškos "Via Balticos" A5 temoje diskutuojama apie Marijampolės vakarinio mazgo (Tarpučių) dvi žiedines "kaulo formos" sankryžas
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Galima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
                            (...)

                            Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
                            Foto 2025.01
                            Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"
                            ​​

                            Nusukimas į A5.
                            Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
                            - krypčių nuroda yra nedidelė,
                            - kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas


                            Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę


                            Augustavas
                            GSW foto 2024.09
                            Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
                            Atvaizduota "kaulo" forma


                            Pirmas "kaulo" mazgas


                            "Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda


                            Antras "kaulo" mazgas

                            (...)
                            Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.

                            https://www.miestai.net/forumas/foru...altica/page105

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Arba medį reikėjo nupjaut ir vietoj jo:
                              Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.
                                Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.
                                  Žiedai saugesni kai jie yra maži, t.y. vienos eismo juostos. Kai žiedas yra su 2+ juostomis, tai tas saugumas, lyginant su reguliuojama sankryžą - pranyksta. Miesto sąlygomis reguliuojami srautai šviesoforais yra geriau. Žiedai mieste galėtų pilnai būti kokiose C kategorijos gatvėse, kai jos 1+1.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.
                                    Žiedai sukurti mažoms gatvėms, bet nekaip ne tranzitui pvz Geležinio Vilko/Savanorių sankryža tai įrodo.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Žiedai saugesni kai jie yra maži, t.y. vienos eismo juostos. Kai žiedas yra su 2+ juostomis, tai tas saugumas, lyginant su reguliuojama sankryžą - pranyksta. Miesto sąlygomis reguliuojami srautai šviesoforais yra geriau. Žiedai mieste galėtų pilnai būti kokiose C kategorijos gatvėse, kai jos 1+1.
                                      Sakyčiau yra viena išimtis. Užmiestyje net ir 2+2 žiedas yra saugiau nei šviesoforas. Prieš žiedą prisistabdo visi, o šviesoforas užmiestyje yra problematiška dėl stabdančių ir bandančių prašokt.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Sakyčiau yra viena išimtis. Užmiestyje net ir 2+2 žiedas yra saugiau nei šviesoforas. Prieš žiedą prisistabdo visi, o šviesoforas užmiestyje yra problematiška dėl stabdančių ir bandančių prašokt.
                                        Užmiestyje taip, kai nėra pėsčiųjų, dviratininkų judėjimo. Buvo kalba apie situaciją mieste, tai mieste vienareikšmiškai geriausia yra reguliuoti srautus. Žiedas mieste tikslingas tik mažesnio intensyvumo gatvėse, arba gatvėse su tolygiai paskirstytais srautais, kai iš esmės šviesforo įrengimas yra neekonomiškas.
                                        Man tai liudniausia, kad mes turėdami pvz. Vilniuje didelio diametro žiedus, nesugebame padaryti jų reguliuojamų ir taip pagerinti pralaidumo gatvėmis.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Užmiestyje taip, kai nėra pėsčiųjų, dviratininkų judėjimo. Buvo kalba apie situaciją mieste, tai mieste vienareikšmiškai geriausia yra reguliuoti srautus. Žiedas mieste tikslingas tik mažesnio intensyvumo gatvėse, arba gatvėse su tolygiai paskirstytais srautais, kai iš esmės šviesforo įrengimas yra neekonomiškas.
                                          Man tai liudniausia, kad mes turėdami pvz. Vilniuje didelio diametro žiedus, nesugebame padaryti jų reguliuojamų ir taip pagerinti pralaidumo gatvėmis.
                                          Net ir su užmiestiniais pėsčiųjų bei dviratininkų kiekiais sakyčiau normaliai. Mindamas užmiestyje niekad neturėjau problemų žieduose. Aišku ir šviesoforas su dviračiu pusė velnio

                                          Gal mano atmintis apgauna, bet ar nebuvo eksperimento berods Petro/Povilo žiede su reguliavimu kuris greitai buvo užrauktas dėl prastų rezultatų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X