Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal diskusiją vien apie žiedines sankryžas reikėtų perkelti į atskirą jau esančią temą.
    Nes Vilniuje turbūt vyksta ir kiti projektai, ne kik dvi mini žiedinės sankryžos Naujamiestyje.

    Comment


      Parašė Kitas Rodyti pranešimą

      Panašus žiedas senai yra Žirmūnuose, prie autobusų parko. Labai pasiteisinęs variantas. Man net keista buvo, kad tas Naujamiestyje tiek problemų sukėlė, atrodo tik bordiūrų truputį daugiau, o rezultatas visiškai kitas.
      Aš nežinau, kas ten pasiteisinę, kad kamštis Verkių kryptimi stovi Žirmūnų gatvėje nuo Lidl, Verkių gatvėje nuo sankryžos su Kareivių g. Tiesa, problema ten yra pasukimas į Žvalgų g., kadangi sukama į šalutinį kelią, būtent tas posūkis yra butelio kaklelis. Ten reiktų tiesiog keturšalės sankryžos,
      Gabaritų prasme tas žiedas problemų lyg ir nesudaro, bet piko metu tiesiog aplinkui viskas užkišta yra, tai ir pats žiedas užsikiša.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        paprastai važinėja ta pati šiukšliavežė ir vairuotojas tupas jei kasdien stringa tarytum negali apvažiuoti kiek kitaip kita gatve.
        ne senamiestis šiaip kad gainioti mažas šiukšliavežes. VMSA perka pigiausiai viską
        šiaip tai mažas šiukšliavežes ne tik senamiestyje gainioja. Aišku tikėtis kad pasiimsime bet kokios gerosios praktikos iš pvz Japonų o ne tik akai kopijuosime estetinę Olandų dalį turbūt per daug tikėtis Vilniuje.

        Comment


          Parašė Kitas Rodyti pranešimą

          Panašus žiedas senai yra Žirmūnuose, prie autobusų parko. Labai pasiteisinęs variantas. Man net keista buvo, kad tas Naujamiestyje tiek problemų sukėlė, atrodo tik bordiūrų truputį daugiau, o rezultatas visiškai kitas.
          Tas žiedukas Žirmūnuose sakyčiau dvigubai didesnis nei Naugarduko gatvėje. Ten ir fūros laisvai pravažiuoja iš vieno karto.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Galėjaui surasti geresnių būdų pabandyti įkąsti. Jei pačiam jau vaidenasi arkliai, kuriuos tu tik tematai, tai ką čia padarysi.
            Beje, kas tas vėžimas ? Čia retorinis klausimas beraščiams.

            Gal geriau grįžkime į temą.
            Labai jau sunku suprasti, kur čia daug intelekto apie vieną žiedinę sankryžą rašinėti reikia.

            Nemanot, kad reiktų kelti diskusiją, kodėl judama tokiu keliu? Kokia miesto vystymosi vizija apskritai? Ar bent jau to rajono atgaivinimo vizija? Tada gal bus aiškiau ir dėl vieno žiedo.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Naujoje Vilniaus žiedinėje sankryžoje pėsčiuosius pasitinka medis: ar taip turėtų būti?
              https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2091490
              Neilgai reikėjo laukti ir vairuotojos Janinos - Naujoji sankryža autobusui tapo neįveikiama, tačiau savivaldybė problemos nemato
              Naujoji Smalinės ir Vydūno gatvių žiedinė sankryža Pilaitėje turėjo išspręsti dalį problemų ir panaikinti iki šiol susidarydavusias spūstis. Vienas problemas savivaldybė išsprendė, tačiau kilo kitos. Gyventoja užfiksavo, kaip į autobusui nepavyko įsukti į sankryžą. Savivaldybė teisinasi: kaltas ne projektas.

              „Žiedinės sankryžos įrengimo metu buvo šiek tiek koreguojami sprendiniai, užtikrinant geresnį sunkiojo transporto manevravimą sankryžoje. Vidinė žiedo dalis įrengta su trinkelių danga, ant kurios manevro metu transporto priemonės gali užvažiuoti”, – portalui pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.

              Comment


                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Pasirodo, ne vien tik Panevėžyje šituos mažus žiedukus pradėjo įrenginėt

                  Comment


                    o tai kas darysis ziema! reikia rasyt i delphi kuo greiciau!
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Bet aš ne apie pralaidumą klausiau, o apie saugumą. Pagal mane tai žiedai kaip tik mažiau saugūs.
                      čia sarkazmas? ar vėl pradėsime diskusiją kas saugiau ir kas turi didesnį pralaidumą. Ar sankryža su begale konfliktinių taškų ir galimomis kaktomušomis, ar susidurimai tik į šonus ar galą?

                      Comment


                        Kai visas eismas vyksta pagrindine gatve, o iš šono niekas neišsuka, kyla klausimas ar ten išvis reikėjo daryti žiedinę sankryžą.

                        Alytaus gidas 2024.12.28
                        Alytuje įrengtas „nematomas“ žiedas

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Kai visas eismas vyksta pagrindine gatve, o iš šono niekas neišsuka, kyla klausimas ar ten išvis reikėjo daryti žiedinę sankryžą.
                          Čia iš to 15s klipo sprendi? Apsilankyk, nustebsi kad eismas ten tikrai vyksta.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Čia iš to 15s klipo sprendi?
                            Yra didelis eismo netolygumas lyginant tranzitinę Ulonų gatvę ir šoninę Daugų gatvę.
                            Šiaip filmas apie tai, kad mašinos važiuoja tiesai per žiedo vidurį.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Yra didelis eismo netolygumas lyginant tranzitinę Ulonų gatvę ir šoninę Daugų gatvę.
                              Šiaip filmas apie tai, kad mašinos važiuoja tiesai per žiedo vidurį.
                              Bėda tame, jog labai sunku pasukti į kairę. Dabar nebebus sunku. O ir tas žiedas nelabai trukdo eismui pagrindine gatve. Manau kad visai geras sprendimas...

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                Bėda tame, jog labai sunku pasukti į kairę. Dabar nebebus sunku. O ir tas žiedas nelabai trukdo eismui pagrindine gatve. Manau kad visai geras sprendimas...
                                Ir dabar pasileis srautas per D kategorijos gatves. „Nuostabus“ sprendimas.
                                N.B. Jei kas nežinojote, tai žiedinė sankryža tarp C ir D kategorijų gatvių yra labai prastas ir miesto planavimą žlugdantis eismo organizavimo būdas.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Ir dabar pasileis srautas per D kategorijos gatves. „Nuostabus“ sprendimas.
                                  N.B. Jei kas nežinojote, tai žiedinė sankryža tarp C ir D kategorijų gatvių yra labai prastas ir miesto planavimą žlugdantis eismo organizavimo būdas.
                                  Kodėl?

                                  STR vertinama "Sankryžos tarp D ir B/C kategorijos gatvių" kaip "tinkama", punktas 75
                                  D1-933 Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji...

                                  Comment


                                    Vienos žiedinės sankryžos istorija
                                    Želva, Ukmergės r.

                                    1. Iki žiedinės sankryžos įrengimo
                                    Foto GSW 2012.06

                                    https://www.google.com/maps/@55.2199...oASAFQAw%3D%3D

                                    2. Straipsnis laikraštyje 2013 m. iš karto po žiedinės sankryžos įrengimo

                                    Lietuvos rytas 2013.03.23
                                    Kliuvinys – nauja sankryža
                                    Želvos miestelio (Ukmergės r.) gyventojai negali atsistebėti: kam šovė į galvą mintis už 300 tūkstančių litų įrengti tokią nepatogią žiedinę sankryžą? Ji eismo nepalengvino, o jį tik apsunkino.
                                    Želviškiai nesupranta, kodėl į šią sankryžą, kurioje nebūna avarijų, reikėjo investuoti net 300 tūkstančių litų.
                                    ​​
                                    A.Juknio nuotr
                                    „Sunkiasvoriai vilkikai, miškavežiai ar ilgi autobusai, kuriems reikia beveik visiškai apsukti sankryžoje ratą, niekaip neišsitenka – galiniais ratais lipa ant šaligatvio, varto sustatytus riboženklius. Čiagi ne miesto sankryža, mes neturime aplinkkelių, šioje vietoje važiuoja ypač daug miškavežių – reikėjo į tai atsižvelgti.
                                    Bet niekas su mumis nesitarė, parengtų projektų nerodė ir mūsų nuomonės neklausė. Sėdėdami kabinetuose ir teoriškai planuodami bei projektuodami kelininkai visiškai neįvertino realios padėties”, – apie pagrindinėje Želvos sankryžoje įrengtą eismą ratu kalbėjo miestelio seniūnas Kęstutis Mikalajūnas.

                                    Praėjusių metų pabaigoje per dvi savaites įrengusi šią sankryžą Lietuvos automobilių kelių direkcija nustebino vietos gyventojus, kurie metų metais prašo sutvarkyti labai baisios būklės kelio Ukmergė–Molėtai ruožą iki Želvos. Taip pat prašoma atlikti kai kuriuos neatidėliotinus darbus ir pačiame miestelyje: (...)
                                    „Jeigu metų pabaigoje kelininkai turėjo laisvų pinigų, galėjo geriau žiedinę sankryžą įrengti kelyje Ukmergė–Molėtai ties posūkiu į Želvos miestelį, kur jos tikrai labai reikia. Tačiau jie viską pradėjo ne nuo to galo – rekonstravo sankryžą, kuri tikrai dar galėjo palaukti ir jokių didelių problemų nekėlė. Niekas neprisimena, kad čia būtų buvęs koks nors eismo įvykis. Ir tarsi pasityčiodami iš mūsų ankstesnių prašymų šioje sankryžoje įrengė net 12 ženklų, žyminčių pėsčiųjų perėjas”, – nusivylimo kelininkais neslėpė seniūnas.

                                    ---
                                    Klaidas ištaisys?
                                    Algimantas Janušauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas
                                    „Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Giedraičiai– Bekupė–Želva ir Želva–Šešuoliai mažoji žiedinė sankryža Želvos miestelyje buvo įrengta siekiant pakeisti eismo organizavimo schemą, bet ne rekonstruoti. Garantinis sankryžos laikotarpis yra 5 metai. Sankryžą įrengusi įmonė privalės ištaisyti visus jos pažeidimus, jei tokių bus nustatyta.

                                    http://www.lrytas.lt/?data=20130323&...s130323&view=2

                                    Comment


                                      Želvos žiedinė sankryža
                                      3. Foto 2014.05
                                      Galima pabandyti suskaičiuoti, kiek pristatyta pėsčiųjų perėjų ženklų


                                      Iš viso kelininkai "pagal STR ir kitokius "normatyvus" prismaigstė apie 32 pėsčiųjų perėjų ženklus (4 * 4 * 2)
                                      Perėjos ženklai suporuoti net iš tos pusės, kur jų nesimato






                                      4. Foto 2019.04
                                      Po 5 metų - jokių pokyčių

                                      Comment


                                        Želvos žiedinė sankryža
                                        5. Foto 2022.07
                                        Praėjus 9 metams po įrengimo pradėtas taisyti kelininkų absurdas

                                        https://www.google.com/maps/@55.2198...oASAFQAw%3D%3D

                                        6. Foto 2024.06








                                        Dabar žiedinėje sankryžoje išsitenka ir autobusai, ir miškovežiai

                                        Kodėl nebuvo galima padaryti normaliai iš karto, nemaitinant 9 metus kelininkų pasakaitėmis apie "normatyvus" ir "eismo saugumą"

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Želvos žiedinė sankryža

                                          Kodėl nebuvo galima padaryti normaliai iš karto, nemaitinant 9 metus kelininkų pasakaitėmis apie "normatyvus" ir "eismo saugumą"
                                          Nes normatyvai ir "normalumas" yra ne būtinai tas pats. Kažkokie šeštoko lygio klausimai-pašiepimai. Pataisymus padarė pagal kažkokį naują projektą? Nemanau. Tikėtina remonto būdu patvarkė pagal vietinių prašymus ir tai išlaukę laikotarpio, kai nieks nebepareikalaus gražinti netikslingai panaudotas lėšas. Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X