Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo minėta UK, maži žiedai. Iš ties puiku, kad yra panaudojami žiedai. Tačiau mero rinkėjai ir fanatikai specialiai ar netyčia painioja 2 dalykus: gerą idėją ir kaip ta idėja yra įgyvendinama. Dauguma sutinka, kad Vilniui irgi reikia žiedų, bet kaip šitas įrengtas - pasityčiojimas iš vairuotojų.

    Jei jau tą UK minime, tai ten kaip ir bet kurioje normalioje valstybėje, apie bet kokį eismo organizavimo pasikeitimą, būtų ryškiai ir aiškiai įspėjama. Manau bijoma ne tik galimų teisinių pasekmių, bet ir tiesiog užtenka smegenų suvokti, kad eismo organizavimas tai ne apsinešusių menininkų būrelis, kad čia saugumo, atsargumo niekada nebus per daug.

    Comment


      Infrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.

      Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.

      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

      Oj, kokie mes kieti moralizuotojai. Jūsų paties įkeltas video rodo, absoliuti dauguma vairuotojų buvusiu pagrindiniu keliu važiuoja taip pat. Tai tiesiog galite pasidžiaugti, kad Jūs vienas iš to nedaugelio nebukų. O tokiems bukenoms, kaip aš, būtų daug saugiau padaryti šiek tiek pastebimiau, ypač sankryžoje, kur iš pagrindinio kelio keičiama į šalutinį.
      Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Gali padaryti panašiai kaip Lvovo g., reikalui esant didesnės transporto priemonės gali užvažiuoti
        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Yra ir Vilniuje keli maži žiedai (pvz. ir Verkių g. prie autobusų parko ar Lvovo - Geležinio Vilko - Ukmergės g.), kur su mažomis sąnaudomis visiems aišku, kad čia yra žiedas ir eismas vyksta ratu.
        Vis gi jūsų tiesa - Vilniuje yra kaip tik tokio labai mažo žiedo pavyzdys - Visalaukio ir Ragučio g. sankryžoje Balsiuose https://goo.gl/maps/5HEExXMje4kwvi9DA. Ten centras yra šiek tiek iškeltas iš trinkelių, bet nėra tokio stataus užvažiavimo kaip pvz. Lvovo / G. Vilko arba Salininkų/Liepkalnio žieduose ir nėra jokių stulpelių, kuoliukų ir pan. kliūčių centre. Lengvosios važiuoja ratu, o bet kas, kas yra didesnių gabaritų - per centrą.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Infrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.

          Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.


          Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.
          Kokia ištisinė linija, jei ji pasimato ant jos užvažiavus? Gal nereikia pritempinėti šios situacijos prie ištisinių linijų nepaisymo? Čia tiesiog vidury sankryžos buvo nupieštas ratukas. Jokio kito horizontaliojo ženklinimo nebuvo. Nekalbant jau apie kokius nors perspėjimus dėl iš pagrindų pakeisto eismo sankryžoje. Žiedo ženklas kažkur dešinėj šone ant šaligatvio, už priparkuotų mašinų. Negalėjo net ženklo pritraukti arčiau važiuojamosios dalies.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Vis gi jūsų tiesa - Vilniuje yra kaip tik tokio labai mažo žiedo pavyzdys - Visalaukio ir Ragučio g. sankryžoje Balsiuose https://goo.gl/maps/5HEExXMje4kwvi9DA. Ten centras yra šiek tiek iškeltas iš trinkelių, bet nėra tokio stataus užvažiavimo kaip pvz. Lvovo / G. Vilko arba Salininkų/Liepkalnio žieduose ir nėra jokių stulpelių, kuoliukų ir pan. kliūčių centre. Lengvosios važiuoja ratu, o bet kas, kas yra didesnių gabaritų - per centrą.
            Drįsčiau teigti, kad nelabai ten lengvosios ratu važiuoja. Jei reikia pasukt į kairę - nelabai kaip žiede važiuoja...

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Kokia ištisinė linija, jei ji pasimato ant jos užvažiavus? Gal nereikia pritempinėti šios situacijos prie ištisinių linijų nepaisymo? Čia tiesiog vidury sankryžos buvo nupieštas ratukas. Jokio kito horizontaliojo ženklinimo nebuvo. Nekalbant jau apie kokius nors perspėjimus dėl iš pagrindų pakeisto eismo sankryžoje. Žiedo ženklas kažkur dešinėj šone ant šaligatvio, už priparkuotų mašinų. Negalėjo net ženklo pritraukti arčiau važiuojamosios dalies.
              Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.

              Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Infrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.

                Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.



                Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.
                Gal nereik sutirštint su tuo : " Dauguma vairuotojų padėję ant taisyklių".Tuo labiau ne kažkuo ypatinga ta vieta, kad pažeidinėt specialiai ir įžūliai. Vienoj foto matės ir policijos automobilis pravažiavo kaip paprastą sankryžą Šiaip po to, kai dideliuose Vilniaus žieduose eismo tvarką keitė, tai įrengė didelius informacinius stendus. Čia kažkaip paliko likimo valiai. Suprasčiau jei tokio žiedo pavyzdžių jau būtų buvę daugiau, dabar tai čia neįprasta įdėja Lietuvoj su tokiu "apskritimu".
                Paskutinis taisė mag; 2021.10.28, 15:04.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.

                  Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
                  Važiuojant reikia žiūrėti kad kokia šventa karvė/jautis su tapšnokliu prieš nosį, ant paspirtuko ar dviračio netikėtai kelyje neišdygtų ar gimtadienio proga gavęs ratuotas kolega/kolegė kaip nors netikėtai nesumanevruotų.
                  O ne naršyti feisbuke ar spręsti ką nurodo į apskritimą įsibedusi ištisinė linija.

                  Comment


                    Parašė mag Rodyti pranešimą

                    Gal nereik sutirštint su tuo : " Dauguma vairuotojų padėję ant taisyklių".Tuo labiau ne kažkuo ypatinga ta vieta, kad pažeidinėt specialiai ir įžūliai. Vienoj foto matės ir policijos automobilis pravažiavo kaip paprastą sankryžą Šiaip po to, kai dideliuose Vilniaus žieduose eismo tvarką keitė, tai įrengė didelius informacinius stendus. Čia kažkaip paliko likimo valiai. Suprasčiau jei tokio žiedo pavyzdžių jau būtų buvę daugiau, dabar tai čia neįprasta įdėja Lietuvoj su tokiu "apskritimu".
                    Na jum gal sutirštinimas, bet mano patirtimi tai tiesiog faktinis situacijos atvaizdavimas.

                    Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET

                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                    Važiuojant reikia žiūrėti kad kokia šventa karvė/jautis su tapšnokliu prieš nosį, ant paspirtuko ar dviračio netikėtai kelyje neišdygtų ar gimtadienio proga gavęs ratuotas kolega/kolegė kaip nors netikėtai nesumanevruotų.
                    O ne naršyti feisbuke ar spręsti ką nurodo į apskritimą įsibedusi ištisinė linija.
                    Jeigu nesugebi matyti kelio ženklų ir sustoti praleisti perėjos dalyvių - mažink greitį.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Na jum gal sutirštinimas, bet mano patirtimi tai tiesiog faktinis situacijos atvaizdavimas.

                      Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET



                      Jeigu nesugebi matyti kelio ženklų ir sustoti praleisti perėjos dalyvių - mažink greitį.
                      Jeigu nesugebi prasmingai komentuoti - mažink post'ų skaičių

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET
                        Būtent, 15min.lt tai įamžino

                        Šaltinis: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...231522/6212474


                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	640
Size:	188,6 kB
ID:	1924285

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.

                          Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
                          Teoriškai reikia, Praktiškai - kiek žmonių žiūri į ženklus važiuodami tuo pačiu maršrutu kiekvieną dieną? (Kalbu apie žiūrėjimą į visus ženklus kiekvieną dieną)
                          Galvą guldau kad ne daugiau kaip koks 1 iš 20, nors nenustebčiau jei ir 1% nesiektų.
                          Aš nesakau kad taip daryti yra "gerai", bet realybė tokia kad šiai dienai jau nebeužtenka pastatyti ženklo "pasikeitusi eismo tvarka", nes jie neveikia. Reikia kažko akivaizdaus. Pvz šito žiedo atveju - jo viduryje pastatyti kokią nors kaliausę su lemputėm

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Savivaldybe visgi moka irengti normalu zieda.
                            Bet kodel tokio nesugebejo padaryti Naugarduko /Vytenio sankryzoj..
                            Paskutinis taisė Romas; 2021.11.01, 00:53. Priežastis: Pridėta citata

                            Comment


                              Infrastruktura turi nesukelti jokiu abejonu vairuotojui kaip reikia vaziuoti. Dabar vyksta konfliktas: zenklai rodo kad ziedas, bet kai paziuri i kelia matai kad faktiskai ziedo nera (tas istisinis apskritimas ant esanciu punktyru tikrai nera ziedas). Del to ir atsiranda interpretacijos. Interpretaciju darniam eismui neturi buti. Jeigu ziedas, tai akivaidziai ir turi but per viduri ziedas su bordiuru. Ar pasnigus kas nors matys ta linija? Ne.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Drįsčiau teigti, kad nelabai ten lengvosios ratu važiuoja. Jei reikia pasukt į kairę - nelabai kaip žiede važiuoja...
                                Nu palydovinėse foto ir ortofoto akivaizdžiai matosi, jog yra išvažinėta trajektorija būtent aplink, o ne per vidurį. Tai tikrai pakankamai daug vairuotojų ten važiuoja teisingai.

                                Click image for larger version

Name:	Vilniaus m. interaktyvūs žemėlapiai - Google Chrom.png
Views:	599
Size:	1,05 MB
ID:	1924337
                                https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/?theme=env
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                  Nu palydovinėse foto ir ortofoto akivaizdžiai matosi, jog yra išvažinėta trajektorija būtent aplink, o ne per vidurį. Tai tikrai pakankamai daug vairuotojų ten važiuoja teisingai.

                                  Click image for larger version

Name:	Vilniaus m. interaktyvūs žemėlapiai - Google Chrom.png
Views:	599
Size:	1,05 MB
ID:	1924337
                                  https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/?theme=env
                                  Sena foto kai dar prekybcentrio nebuvo. Iš prekybcentrio į kairę dar nemačiau kada normaliai važiuotų. Nuio mokyklos irgi dažnai tiesiai pjauna apsipirkt.

                                  Comment


                                    Pažymėjus centrinę salelę fiziškai, chaoso sumažėjo. Išgrindus ir / ar šiek tiek pakėlus salelę manau problemos suprasti, kad eismas vyksta ratu, nebebus ir ateityje.

                                    Bet per savaitę pastebėjau kitas problemas:
                                    1. Dėl žiedo dydžio, nesimato ar žiedu atvažiuojantys automobiliai rodo posūkį ir ruošiasi išsukti, ar ne (plius, 80% vairuotojų išsukdami ir taip nerodo posūkio). Norintys įsukti laukia, kol galiausiai užsimerkia ir neria.
                                    2. Ilgesnės transporto priemonės stovėdamos užblokuoja dviračių takus ir perėjas (fiziškai netelpa).
                                    3. Posūkiai iš Naugarduko į Vytenio gatvę labai aštraus kampo ir dviprasmiški pirmenybės atžvilgiu. Tai sukuria pavojingas situacijas, kai sukantys į dešinę persisukę bando vienu metu žiūrėti, kad kas nekaltų į šoną iš kairės, ir kad patys kokio paspirtuko nepražiopsotų.

                                    IMHO, šioje sankryžoje šiuo metu yra tiesiog per didelis srautas, kad toks mini-žiedas pasiteisintų.

                                    Comment


                                      Visų žiedų problema, kai ilgesnės transporto priemonės nei lengvieji automobiliai užstoja dviračių pervažas ir pėsčiųjų perėjas. Kadangi nuo žiedo iki pervažos ar perėjos turi būti 4-5 m atstumas. Kitu atveju būtų nesaugu, nes išvažiuojantys didintų greitį. Taip pat, tokius atstumus numato ir žiedinių sankryžų taisyklės.

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        Teoriškai reikia, Praktiškai - kiek žmonių žiūri į ženklus važiuodami tuo pačiu maršrutu kiekvieną dieną? (Kalbu apie žiūrėjimą į visus ženklus kiekvieną dieną)
                                        Galvą guldau kad ne daugiau kaip koks 1 iš 20, nors nenustebčiau jei ir 1% nesiektų.
                                        Aš nesakau kad taip daryti yra "gerai", bet realybė tokia kad šiai dienai jau nebeužtenka pastatyti ženklo "pasikeitusi eismo tvarka", nes jie neveikia. Reikia kažko akivaizdaus. Pvz šito žiedo atveju - jo viduryje pastatyti kokią nors kaliausę su lemputėm
                                        Na akivaizdu gali būti ir tai kad pažeidėjus pagaliau reikia pradėti bausti, o ne tik straipsnius rašyti juos teisinant, tada, gal, kai pradės netekti teisių, pradės žiūrėti į ženklus.

                                        Comment


                                          Twiterryje rusų urbanistas Arkadijus Geršmanas atkreipė dėmesį į Naugarduko/Vytenio g. pokyčius ir pateikė kaip gerą pvz. pėsčiųjų sagumo prasme:

                                          Click image for larger version

Name:	Geršmanas.jpg
Views:	560
Size:	106,0 kB
ID:	1926588

                                          Comment

                                          Working...
                                          X