Įtariu, kad tai švelni užuomina, kad reikia pėsčiųjų viaduko toje vietoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų
Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąGalima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?
Tame žiede tikrai būtų patogiau visiems jeigu pėstieji ir automobiliai butų ne viename lygyje. Tiek pėsčiomis einant visada galvoji sustos ar nesustos, o važiuojant irgi dažnai būna, kad pats žiedas sustoja nes išsukant turi praleisti pėsčiuosius. Ta pati problema matoma ir prie santariškių, tik ten pėsčiųjų 10 kartų mažiau.
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąPėstieji gi perskris į kitą pusę.
O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.
Pėstiesiems turėtu būti perėja nesikertanti su keliu, dar geriau jeigu kartu ir dviračių takas būtų. Ir ne, konstitucijos pusės perėja nėra geras pavyzdys.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.
Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
Comment
-
Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti .
Comment
-
Šiaip žiedo vakaruose esanti perėja yra nevietoje, nes ja einant pėstiesiems susidaro auto eilė žiede ir ji pradeda blokuoti žiedą. Perėją reikia traukti nuo žiedo.
Šiaurėje ir pietuose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.
Paskutinis taisė spekas; 2019.12.11, 22:43.
Comment
-
Norint naikinti perėjas ten reiktų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viadukus (gana ilgus ir nuožulnius, kad tiktų dviratininkams, paspirtukininkams ir neįgaliesiems). Visgi greičiau jau pralaidumo didintojai pasiūlys pėstiesiems išvis sėdėti namie ir iš jų nelįsti, kad važinėti netrukdytų.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Na man tai labiausiai iš to interviu užkliuvo forume lygtais nepacituota vieta: „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame.“
Čia normalu tokias pareigas einančiam asmeniu tokiu būdu viešai reikšti savo asmeninę poziciją? Juk ne su kaimynu virtuvėj ant taburetės prie prasuktos bonkos kalba.
O dėl pėsčiųjų viaduko kažkada kalbėjo (Kvedaravičius?) apie kažkokį super duper sprendimą žiedo formos su dviračių užvažiavimais. Ten ir šiaip bet koks viadukas netiks, jei dar planuojama kažkada estakada virš žiedo sujungiant Konstitucijos pr su Narbuto g. Arba estakada turės būti labai aukšta, arba pėsčiųjų viadukas (be užkilimų) sutilpti žiedo viduje, kur estakados aukštis būtų didžiausias.
- 1 patinka
Comment
-
Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.
Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 22:43.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiaurėje ir vakaruose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.
Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
- 1 patinka
Comment
-
Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.
- 2 patinka
Comment
-
Milicija sulaukė atsako
Vilniaus kelių policijos vadovo žodžiai apie trukdančius pėsčiuosius papiktino: tikimasi atsiprašymo
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...C23eAZRBCbw6HI
Rašto, kurį pasirašė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos prezidentas Silvestras Dikčius, pabaigoje tikimasi, kad D.Šalomskas „pasikarščiavo ir atsiprašys vilniečių, kurie visi, kaip minėta, pirmiausia ir yra pėstieji“.
- 6 patinka
Comment
-
Atstovas iš eismo organizavimo skyriaus LRT radijo laidoje užsiminė apie Pedagoginio žiedo papildomas juostas 2020m (turbūt išsukimui į dešinę iš Geležinio vilko g. ir iš Ukmergės g).
Berods kadaise kažkas domėjosi ar dar tai planuose. Būtent tie du įvažiavimai pradeda dažniau turėti spūstis ir dienos metu.
Comment
-
Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
O šiaip tai įdomu, kodėl nebekeliamas klausimas dėl kairiojo posūkio grąžinimo iš Ukmergės g. link Žalgirio g., tiek išplatino ten visą sankryžą, negi nerastų vietos dedikuotai juostai dabar, nes panaikino lygtais, kai buvo bendra juosta sukti į kairę ir važiuoti tiesiai.
Kai bus sutvarkyti automobilių reikalai, tegu tik tuomet žiūri, kaip kliudyti pėstiesiems, aš max ką pateisinčiau, tai patestuoti šviesoforą ties išvažiavimu link Šeškinės, kur yra trys juostas. Bet vis tiek jis turėtų būti patogus pėstiesiems, be ilgo laukimo.
Ir tik jei vis tiek kažkas įrodys, jog miestui ir darniam judumui (saugumas?; nereik laukti prie šviesoforų jei tokie atsirastų; požeminės perėjos naikinimas prie moksleivių rūmų) bus naudingiau tas perėjas panaikinti, tai turės būti statomas patogus ir pageidautina estetiškas viadukas visiškai pritaikytas dviratininkams ir neįgaliesiems.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTaip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
- 1 patinka
Comment
-
Pasirašytos 4 žiedinių sankryžų įrengimo sutartys
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pasi...ngimo-sutartys
Čia ką, jie šia nuotrauka išdėstė savo kelio ženklų dizaino viziją?
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 76,01 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3404 Baisogala–Baisogalos g. st. rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 150 Šiauliai–Pakruojis–Pasvalys 40,53 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 2903 Rimšoniai–Klovainiai–Rozalimas rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 62,07 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 118 Kupiškis–Utena rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Valkininkų g. St.–Daugai–Alytus 25,105 esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 1104 Daugai–Ūta rekonstravimo į žiedinę sankryžą.
Atsiras žiedinė sankryža 144 kelio ruože ties Baisogala. 144 jungia Kėdainius ir Šeduvą (grubiai - Radviliškį).
Atsiras žiedinė sankryža 150 kelio ruože į rytus nuo Pakruojo ,ties Klovainiais.
Atsiras antra žiedinė sankryža 122 kelyje ties Kupiškiu. 122 kelias yra pagrindinė magistralė jungianti Šiaurės Rytų Lietuvą (Rokiškis) su Vidurio ir Vakarų Lietuva (Panevėžys, Šiauliai, ...)
Atsiras žiedinė sankryža Dzūkijoje, 128 kelyje, ties Daugais, pakeliui tarp Vilniaus ir Alytaus.
Apibendrinant: Baisogala (Radviliškio r.), Klovainiai (Pakruojo r.), Kupiškis ir Daugai (Alytaus r.).
- 1 patinka
Comment
-
Šalčininkų r. savivaldybė 2020.02.10
Visuomenės informavimas apie visuomenei svarbių statinių projektavimo pradžią
Objekto pavadinimas: „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3937 Jašiūnai-Turgeliai-Tabariškės sankryžos 12,59 km su keliu Nr. 5213 Medininkai-Laibiškės-Turgeliai ir keliu Nr. 3909 Didieji Baušiai-Akmenynė-Turgeliai rekonstravimo techninio projekto A laida, projekto vykdymo priežiūra.“
Statinių statybvietės adresas ir žemės sklypo kadastrinis numeris: Šalčininkų r. sav., Turgelių mstl.,
Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo (juridinio ar fizinio asmens) įgalioto atstovo, galinčio informuoti apie projektinius pasiūlymus, vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris: MB „Plentprojektas“, Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius, PV. A. Sirtautas, el. p.: vaidas.butkus@plentprojektas.lt., tel. Nr. 8 618 55448
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
Viešasis susirinkimas vyks 2020 m. kovo 02 d., 17.00 val. Šalčininkų r., Turgelių sen., Turgelių mstl., Ilgoji g. 4.
PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI
VIZUALIZACIJA
http://old.salcininkai.lt/lit/Visuom...a/13399/121142
Galiojančiame Lietuvos bendrajame plane (priimtas 2002.10.29) buvo numatytas kelias iš Medininkų muitinės aplenkiant Vilnių pro Turgelius-Jašiūnus link Alytaus ir toliau link Kaliningrado srities ir Lenkijos sienų. Kadangi Lietuvoje į tuos perspektyvinius planus mažai kreipiama dėmesio, tai jokio kelio ir neatsirado.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.284909
Kol kelias RK 5213 Medininkai-Turgeliai yra žvyrkelis, tai nėra tranzito iš Medininkų muitinės.
Dabartinis krovininio transporto intensyvumas sankryžose yra menkas
Tačiau, kai nutiesiamas asfaltas, fūros neretai bando trumpinti kelią arba taupyti kelių mokesčius.
Įdomu, ar žiedinių sankryžų kreivės pakankamos joms pasukti prie bažnyčios dešinėje.
Ši vieta dabar atrodo taip:
1.sankryžos vieta. Turgelių miestelio aikštė
Foto 2008.08
2.sankryžos vieta. Kelio RK 5213 Medininkai-Turgeliai sankryža su keliu RK 3906 Turgeliai-Tabariškės
Foto 2012.05
Numatoma įrengti dvi žiedines sankryžas
Padidintas vaizdas
http://old.salcininkai.lt/get_file.p...p4blREb1d3JTNE
Comment
Comment