Parašė Premier
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąKadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilniaus vairuotojų kantrybė išseko: reikalauja atšaukti nesuprantamus eismo pakeitimus
Taip pat peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje,
Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome: 1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą.
2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros.
3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...imus-12828737/Paskutinis taisė Romas; 2019.12.09, 12:05.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.09, 12:00.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa.
Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSavanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
Man dabartinė tvarka žymiai tvarkingesnė ir aiškesnė, anksčiau pvz norėdamas važiuoti link Ikėjos PRIVALĖDAVAI persirikiuoti į pirmą juostą pravažiavęs išsukimą link Panerių, nes tai nebuvo tipinis trijų juostų žiedo išvažiavimas, kuriame gali išvažiuoti ir pirma, ir antra juostomis. Vat tuomet tikrai esu kelis kart pražiopsojęs persirikiuoti ir sukęs garbės ratą, o su nauja tvarka dar nepasitaikė.
Kas nepamenat, tai vat taip būdavo:
https://www.google.lt/maps/@54.66801...7i13312!8i6656
- 3 patinka
Comment
-
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą...persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.09, 20:02.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
Comment
-
Milicija sako, kad reikia mažinti pėsčiųjų srautus ir taip gerinti milicijos pagrindinės funkcijos, gatvių pralaidumo, užtikrinimą
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ozrJcwA1IJTN-4
Transporto srautai Edukologijos žiede – didžiuliai. Rytinės ir vakarinės spūstys čia nieko seniai nebestebina, tačiau pravažiuoti šia eismo arterija neretai sunku ir vidury dienos. Tikras iššūkis čia gatvę kirsti ir pėstiesiems ar dviratininkams. Per piką žiede eismą reguliuoja policijos pareigūnai, kurie tvirtina žinantys, kaip situaciją pagerinti. Tam esą tereikia sumažinti pėsčiųjų perėjų.„Dėl policijos siūlymo panaikinti pėsčiųjų perėjas Edukologijos žiede.“ Toks jo pasisakymas įtrauktas į komisijos, kurią sudaro Vilniaus savivaldybės, policijos, Susisiekimo ministerijos, „Vilniaus plano“, „Susisiekimo paslaugų“, VGTU, visuomeninių organizacijų atstovai, darbotvarkę.
Sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas, paprašytas pakomentuoti šį pasiūlymą, 15min sakė, kad policijos pareigūnai, nuolat šiame žiede reguliuojantys eismą spūsčių metu, turi pastabų. „Kol kas yra siūlymas naikinti (pėsčiųjų perėjas – red.past.) toje pusėje, kur kelias link Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių, – sakė D.Šalomskas. – Motyvas vienas – sumažinti spūstis, padidinti žiedo pralaidumą.“ Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
- 7 patinka
Comment
-
"Truputį" išlindo policininko mentalitetas . Šiaip jau žiedo pralaidumas sumažėjo po tų visų juostų perbraižymų. Kokiu išvis tikslu tai buvo daroma? Ar tik ne dėl pėsčiųjų saugumo? Būtų įdomu sužinoti avaringumo žiede statistiką prieš ir po.
O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPrie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .
- 3 patinka
Comment
-
Realiai pėsčiųjų srautas, kiek ėjau, ties Laisvės kelio paminklu nėra didelis. Bet ta perėja pati pavojingiausia, nes ten visi greitai važiuoja, nesitiki pėsčiųjų ir juostų daug. Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.
- 1 patinka
Comment
Comment