Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Šaltinis: vilnius.lt
    Click image for larger version Name:	Savanori%C5%B3-%C5%BEiedas.jpg Views:	1 Size:	251,0 kB ID:	1738409

    50% tikimybė, kad panaikins, žiūrint į projektą. Šiaip nesąmonė aplamai daryti tokius ženklų miškus. Turbūt auksinių infrastruktūros du tūkstantųjų mados, kurios neaišku ar baiginėjasi ar kada baigsis...
    Click image for larger version

Name:	zenklinimas.jpg
Views:	99
Size:	214,6 kB
ID:	1738412
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.27, 02:28.

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Šaltinis: vilnius.lt
      Click image for larger version Name:	Savanori%C5%B3-%C5%BEiedas.jpg Views:	1 Size:	251,0 kB ID:	1738409


      Rodyklių miškas atrodo įdomiai. Yra ką panagrinėti, kad nepasimesti iš įpročio.
      Pastebėjimas, kad visiškai reorganizuoti išsukimai iš Tūkstanmečio g. (iš rytinės pusės) ir Geležinio vilko g. į žiedą:
      Abiem juostom galima įvažiuoti į žiedą ir tęsti kelionę žiedu.
      Nuo Tūkstantmečio g. (iš rytinės pusės) antra juosta negalima išsukti į Geležinį vilką.
      Įdomiai teks kirsti juostas važiuojant nuo Savanorių pr. iki Tūkstantmečio g. (į rytinę pusę)

      Be to, atrodo, kad taip pat bus įrengti 2 kalneliai.
      Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.
        Schemoje pastebėjau, kad iš Elektrinės g. nėra ženklo žiedas, tai kaip ir skaitosi, kad tu išvažiuoji iš šalutinio, bet ne į žiedą o link Kauno tik. Bet jeigu nebus fizinių stulpelių ar ko nors panašaus, tai ištisinė linija šitoje situacijoje negelbės ir tikrai bandys lįsti į žiedą iš Elektrinės g.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Schemoje pastebėjau, kad iš Elektrinės g. nėra ženklo žiedas, tai kaip ir skaitosi, kad tu išvažiuoji iš šalutinio, bet ne į žiedą o link Kauno tik. Bet jeigu nebus fizinių stulpelių ar ko nors panašaus, tai ištisinė linija šitoje situacijoje negelbės ir tikrai bandys lįsti į žiedą iš Elektrinės g.
          Na manau bus įrengti skiriamojoje juostoje iškilumai kaip ir kituose žieduose. bet norint pervažiuoti įmanoma jaučiu bus. Na čia kamera pastatyti atsuktą į išvažiavimą ir kas nesilaikys baudas rašyti bet manau pagal projektą, jau sunkokai ten fiziškai bus link žiedo lįsti.

          Na mano manymus bus geriau ir bus saugumas didesnis, dėl pralaidumo neaišku, ateitis parodys. Va vakar važiavau žiedu tai vos mašinos priekio nenunešė vairuotoja persirikiuojant iš karto žiede, tipiškai, nuo tilto lazdynu 3 juosta, į antra žiedo ir praktiškai iškarto į vidurį žiedo. bet čia nepirmas toks variantas gyvenime ir tikiesi tokios nesamanės tam žiede.

          Comment


            Manau, kad saugiausias sprendimas būtų panaikinti tą išvažiavimą iš Elektrinės g. ir šalia padaryti naują į nuovažą Savanorių pr. link. Bet čia jau būtų grandiozinis darbas, paprastojo remonto būdu nepadarysi
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.
              Elektrinės g. taip, galibūti pažeidėjų. Bet kas painaus kitur? Kaip tik bus viskas labai aišku. Kaip dabar yra aišku Edukologijos, Žirmūnų arba Antakalnio žieduose.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Elektrinės g. taip, galibūti pažeidėjų. Bet kas painaus kitur? Kaip tik bus viskas labai aišku. Kaip dabar yra aišku Edukologijos, Žirmūnų arba Antakalnio žieduose.
                Šis jau turi ne 4 kryptis , o 5 (beveik šešias su nelegalia Elektrinės jungtim), tai šiek tiek sudėtingiau visvien. Važiuoti aišku bus jau saugiau, viskas o.k. su tuo. Nebent važiuojantiems pirmą kartą kažkiek pareikalaus daugiau koncentracijos, kad suskaičiuoti rodyklesir pasirinkti teisingą juostą, nes apvažiuoti rato antram bandymui jau nesigaus (skirtingai nei sako geltonieji skydai).

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Šis jau turi ne 4 kryptis , o 5 (beveik šešias su nelegalia Elektrinės jungtim), tai šiek tiek sudėtingiau visvien. Važiuoti aišku bus jau saugiau, viskas o.k. su tuo. Nebent važiuojantiems pirmą kartą kažkiek pareikalaus daugiau koncentracijos, kad suskaičiuoti rodyklesir pasirinkti teisingą juostą, nes apvažiuoti rato antram bandymui jau nesigaus (skirtingai nei sako geltonieji skydai).
                  Tik dabar pamačiau, ką rodo geltoni skydai. Wtf?

                  Comment


                    Tai ir Savanoriu pr. nuo centro neišeis nuvažiuoti i Tukstantmiečio g (link oro osto).

                    Comment


                      Parašė Riedis
                      Situacija daugmaž tokia: (Mėlyna - 1 juosta, Raudona - 2 juosta, Žalia -3 juosta)
                      [Punktyrine linija pažymėti maršrutai reikalaujantys persirikiuoti žiede]

                      Pavyks, tačiau reiks persirikiuoti žiede (pagal 2 iliustraciją).
                      Manot gera mintis turbo žiede leisti persirikiavimus? Kuo tuomet tai skirsis nuo ankstesnės situacijos?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Manot gera mintis turbo žiede leisti persirikiavimus? Kuo tuomet tai skirsis nuo ankstesnės situacijos?
                        Daug mažiau persirikiavimų? Jau perdarytuose žiedose rodos irgi yra krypčių kai reikia persirikiuoti.

                        Comment


                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                          Tai ir Savanoriu pr. nuo centro neišeis nuvažiuoti i Tukstantmiečio g (link oro osto).
                          Kažin, ar yra važiuojančių tokia kryptimi, gaunasi didelis lankas, patogiau ir greičiau per Gerosios vilties g. patekti į aplinkkelį.
                          Flickr

                          Comment


                            Konkrečiu punktyru pažymėtu (legaliu) atveju persirikiuot ties įvažiavimu yra saugu - žiede turi pirmumą. Bėda tik tame, kad reikia žinoti šį manevrą norint pataikyti į tinkamą juostą.
                            Palyginus su dabartine situacija (prieštaraujant ženklams):
                            Iš pirmos juostos įvažiuojama į žiedą ir važiuojama kertant norinčių išvažiuoti iš žiedo trajektoriją - konfliktinė zona.
                            Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.31, 09:43.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
                                Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                  Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
                                  Tai gal grioviuką kokį, 30cm gylio?

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
                                    Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.
                                    Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                                    Comment


                                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                                      Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
                                      Taigi jau padaryti kalniukai. Dauguma net nepristabdo. Stovi, norėdamas įvažiuoti į žiedą ir spėlioji, pristabdys, ar ne. Saugiau nebūna.

                                      Comment


                                        Kaip apskritai tokio dydžio žiedai gali būt nereguliuojami šviesaforų? Aš nesuprantu.

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
                                          Iki 1972 metų SSRS galiojusiose Kelių esimo taisyklėse buvo numatytas ženklinimas "Sankryžos centras"...
                                          Minėto žiedo Marijampolėje (V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių) esmė, kad jo nereikia. Eismas nepasidaro intensyvus net rytinio piko metu. Kaip rašiau, užtektų paprastos sankryžos, kurioje pagringinis kelias eiti iš V.Kudirkos gatvės nuo miesto centro į Maironio gatvę. Marijampolėje žiedinis eismas turėtų būti organizuojamas Stoties-Gamyklų-Statybininkų-Kauno gatvių sankryžoje, kad atvažiavusiems Gamyklų gatve ir norintiems važiuoti Kauno link nereikėtų daryti apylanką Statybininkų gatve ir eismo netrikdytų šviesoforai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X