Na lauksim edukologinio žiedo pertvarkos. Autobusų vairuotojai prie naujos sistemos gal nustos pagaliau pažeidinėt KET.
Arba kaip tik iš Konstitucijos pr. visi legaliai galės iš antros juostos ne tik nusukti nuo žiedo link Ukmergės/GV, bet ir važiuoti link Narbuto g., praktiškai ir dabar tas vyksta.
Įvažiavimų gali būti nors ir 12, svarbu bus viskas tvarkingai sužymėta kaip olandų ir žirmūnų žieduose, nebeliko jokio streso per juos važiuojant.
Kokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?
Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
Kokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?
Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
Galima ir Google Maps pažiūrėti, žymėjimas matosi. Dabar įvesta tam tikra logiška sistema kažkiek paskirstanti srautus po žiedo juostas. Anksčiau to nebuvo ir važiavimas buvo labai chaotiškas.
Galima ir Google Maps pažiūrėti, žymėjimas matosi. Dabar įvesta tam tikra logiška sistema kažkiek paskirstanti srautus po žiedo juostas. Anksčiau to nebuvo ir važiavimas buvo labai chaotiškas.
Dar prie pagerėjimo būtų galima pridėti kamikadziško išvažiavimo iš IKI Minsko aikštelės panaikinimą.
Kokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?
Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
Pirma juosta legaliai buvo galima tik sukti į dešinę, dabar galima abiem juostom įvažiuoti ir išvažiuoti nesimėtant tarp juostų. Taip pat pačiame žiede kairinė juosta būdavo neišnaudoma ir skirta tik ratus sukti ar ką nors aplenkti.
Šita vieta žiede tai kažkoks kosmosas, ten tikra žodžio prasme ant garbės žodžio visi važiuoja
Gerai įsižiūrėjus matosi, kad džipas stovi tarp dviejų juostų. Mano spėjimas paprastas: eilinė situacija, kai džipas bandė išvažiuot iš žiedo tuo pačiu metu rikiuodamasis į kitą juostą (pirmą). Taip važiuoja bene visi ir, kaip suprantu, pažeidinėja taisykles taip.
EDIT: kai kuriais atvejais taip kerta net 2-3 juostas.
Gerai įsižiūrėjus matosi, kad džipas stovi tarp dviejų juostų. Mano spėjimas paprastas: eilinė situacija, kai džipas bandė išvažiuot iš žiedo tuo pačiu metu rikiuodamasis į kitą juostą (pirmą). Taip važiuoja bene visi ir, kaip suprantu, pažeidinėja taisykles taip.
Kažin kaip čia baigsis, gali pripaišyti kaltę ir lengvajam, nes iš šalutinio išvažiavimo neįsitikinęs, kad saugu. Bet šiaip tai ten visi važiuoja "na ura", chaosas pastovus šitoje vietoje.
Kažin kaip čia baigsis, gali pripaišyti kaltę ir lengvajam, nes iš šalutinio išvažiavimo neįsitikinęs, kad saugu. Bet šiaip tai ten visi važiuoja "na ura", chaosas pastovus šitoje vietoje.
Tai kad ten neįmanoma kitaip važiuoti, kažkur persirikiuoti juk reikia. Reikia vadovautis "Kabulo taisyklėmis" ir viskas bus tvarkoje
Labiausiai stebina KET žinovų patarimas: "sustok, įjunk posūkį ir lauk kol praleis"
Dėl to "turbo" žiedai yra gėris, nes daugmaž nustato kur kam persirikiuoti.
Arba persirikiuoti anksčiau, dar prieš susikirtimą. Tik žmonės nemėgsta to daryti kreivėje, o skuba greičiau pabėgti iš to chaoso ir geriau renkasi kampo nukirtimą jau prie pat išvažiavimo. O ten dažnai suveikia "mano gi pagrindinis". Turbo žiedų ženklinimas tikrai yra geresnis.
Įsijungiau ir aš, kažkoks košmaras, praktiškai kas antra mašina išvažiuojanti iš žiedo rikiuojasi sankryžoje. Neįžiūriu, pirma juosta iš Konstitucijos link Ukmergės/G.V. neatskirta ištisine juosta?
Bent jau streetview'e neatskirta. Anksčiau jau rašiau, kad reikia atskirti. Tik nesuprantu, kur žiūri policija, savivaldybė? Čia vyksta masinis KET pažeidinėjimas. Sostinės centre
Visa senosios žiedų tvarkos nelaimė ta, kad ja mažai kas mokėjo važinėt, o net ir tie, kas suprato "kame reikalas" dėl šventos ramybės važiuodavo tuo dėl nežinojimo susidariusiu "partizanišku / spartietišku" būdu.
Visi "bijodavo" išvažiuot iš žiedo kairesne juosta, nors pagal idėją, pagal linijas, gali drąsiausiai ja važiuot vos ne ne žiūrėdamas į veidrodėlį, kadangi dešinė juosta pagal apibrėžimą galėdavo nuvažiuoti tik į pirmą išvažiavimą.
O kadangi žiedai yra tikrai pakankmai dideli, greitis juose irgi toks pat, todėl susidarė "nauja" liaudies tvarka, kad jei noriu nuvažiuoti nuo žiedo, nesvarbu, kad pagal taisykles galiu drąsiai tai daryti iš kairsnės juostos, bet žiede rikiuojuosi į dešine, kad kažkas neįvažiuotų į mane, kas pirma juosta sugalvojo į antrą išvažiavimą išvažiuot.
Visa drama yra, kai tarkime Savanorių žiede reikia įvažiuot ne į pirma ar antrą, o tarkim trečią išvažiavimą. Piko metu.
Žiedas didelis, greitis dedelis, iš 3 juostos persirikiuoti esant kitų esimo dalyvių dideliam greičiui sunku "po kampu" žiūrėt į veidrodėlį.
Čia kalbu iš perspektyvos žmogaus, kuris mokėsi vairuot ir vairavimo teises įgijo ne Lietuvoje, ir kuriam Vln, ar šiaip Lietuvos žiedų "ypatumai" yra kosmosas.
Šiaip tą "dešinės juostos nusikimą tik į pirmą išvažiavimą" galima buvo išegzekvuot berods turbosankryžose įrengiamu sprendimu, kai juostas skiria elementariai - bortelis.
Bet kadangi, sakoma, kad pralaidumas padidėjo prie šios naujosios Olandų/Žirmūnų tvarkos, my argument is invalid. Tiesiog pastaba.
Comment