Žirmūnų ir Olandų žiedai, vakarais kamštis prasideda ties Olandų žiedu ir tęsiasi iki maždaug Konstitucijos pr. pradžios prie Pedagoginio žiedo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Jau stovėjau šiame kamštyje. Nuo Edukologijos universiteto iki Žimūnų žiedo važiavau nuo 19.00 iki 19.30. Nors toliau reikėjo važiuoti į Antakalnį, bet į Olandų žiedą jau nebelindau, toliau važiavau Žirmūnų gatve ir per Šilo tiltą, kur visai tuščia. Žirmūnų žiedas pilnas mašinų ir įvažiavimas į jį iš Šeimyniškių gatvės priklauso nuo to, ar jau ten stovintys norės praleisti bent po vieną mašiną, ar ne.
Kaip sau norit, bet iki naujos tvarkos žieduose įdiegimo, tokio kamščio tokiu laiku niekada nebūdavo. Kadangi panašiu laiku šia kryptimi tenka dažnai važiuoti, tai dabar jau nerizikuoju lysti į turbinas, o pravažiavęs Edukologijos universitetą važiuoju Žalgirio, po to Minties gatvėmis ir per kelias minutes atsiduriu Antakalnyje.Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.19, 11:33.
Comment
-
Žinot, pasakysiu atvirai, kuo blogiau - tuo geriau! Prieš šią, eismo žiedinėse sankryžose, reformą į darbą su dviračiu ir su mašina važinėjau maždaug po lygiai, o dabar su automobiliu važiuoju tik ypatingais atvejais . Iš tikrųjų, viešojo transporto Vilniuje renesansas įvyks ne tada kai bus pilnai atnaujintas viešojo transporto parkas, bet tuomet kai žmonės su asmeniniu automobiliu į darbą ir iš darbo nuvažiuoti užtruks dvigubai ar net trigubai ilgiau nei su viešuoju transportu. Man pavyzdžiui, kelionė piko metu į darbą su dviračiu užtrunka apie 15 min, automobiliu min 45.
Comment
-
Parašė PoDVKai kelionė į miegamus rajonus viešu transportu trunka tris kartus lėčiau negu su automobiliu, viešasis transportas tampa 'vargo trasnportu'
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąJau stovėjau šiame kamštyje. Nuo Edukologijos universiteto iki Žimūnų žiedo važiavau nuo 19.00 iki 19.30. Nors toliau reikėjo važiuoti į Antakalnį, bet į Olandų žiedą jau nebelindau, toliau važiavau Žirmūnų gatve ir per Šilo tiltą, kur visai tuščia. Žirmūnų žiedas pilnas mašinų ir įvažiavimas į jį iš Šeimyniškių gatvės priklauso nuo to, ar jau ten stovintys norės praleisti bent po vieną mašiną, ar ne.
Comment
-
Šilainiuose, Baltų prospekto ir Žiemgalių gatvės sankirtoje, prieš kurį laiką prasidėję turbožiedinės sankryžos įrengimo darbai – pačiame įkarštyje. Iš pagrindų tvarkoma pavojinga sankryža dar šiemet įgaus ovalo formą ir taps kur kas saugesnė.
Comment
-
Avaringiausiuose Vilniaus žieduose – mažiau aiškinimosi, kas kaltas
http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d34363436Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tyrimas: naujasis Vilniaus žiedinių sankryžų ženklinimas pasiteisino
www.vilnius.lt/index.php?1443617831Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tokio bajerio seniai negirdėjau. Bet matyt matematika svetima šiais laikais 8.4 proc pagerinimas ryte plius 2.1 proc pagerinimas ryte čia overall pagerinimas apie 10 proc ? Gal dieną išskaidykim į 12 atkarpų, dar didesnį skaičių išlaušim
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTyrimas: naujasis Vilniaus žiedinių sankryžų ženklinimas pasiteisino
www.vilnius.lt/index.php?1443617831
Comment
-
Ne pirmas kartas, kai suprojektuojamos netinkamos žiedinės sankryžos
Alytaus vakarinio aplinkkelio sankryža su keliu Alytus - Ūdrija
Nauja žiedinė sankryža Alytuje sulaukė kritikos
Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2017-01-18
Prieš kiek daugiau nei du mėnesius baigta rekonstruoti Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankryža, kurioje įrengtas žiedas, jau sulaukė vairuotojų kritikos.
„Sunkiasvoriam transportui kirsti žiedinę sankryžą nepažeidus Kelių eismo taisyklių, praktiškai neįmanoma“, - savo pastebėjimais dalijosi alytiškis.
Vairuotojų nuomonė apie naują žiedinę sankryžą pasiekė ir Alytaus miesto savivaldybės administraciją.
„Problema yra žinoma. Paklausime nuomonės projektuotojų, aptarsime šį klausimą Saugaus eismo komisijos posėdyje, pasitarsime ir su kelininkais. Jie turi visas priemones, kompiuterines programas, matuosime, žiūrėsime ir ieškosime sprendimo“, - kalbėjo miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas.
Jis užsiminė, kad kaip vienas sprendimo variantų galėtų būti sprendimas vietoje dviejų juostų palikti tik vieną. K. Žuromskas pridūrė, kad projektuotojai žiedinę sankryžą suprojektavo ir ją įrengė pagal miesto savivaldybės administracijos suformuotas sąlygas ir atsižvelgdami į žemės sklypo ribas.
http://alytusplius.lt/naujienos/nauj...lauke-kritikos
Prieš metus su trupučiu:
Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2015-11-13
Alytuje atsiras nauja dviejų dalių žiedinė sankryža
Alytaus miesto savivaldybė, siekdama gerinti eismo saugumą mieste, pradėjo derinti naujosios žiedinės sankryžos projektą. Penktadienį į Alytaus miesto savivaldybę atvykę sankryžos projektuotojai miesto administracijos direktoriaus pavaduotojui Kęstučiui Žuromskui pristatė esmines gaires.
„Nenorėdami kartoti klaidų, kurios buvo padarytos įrengiant Volungės, Jaunimo ir Statybininkų gatvių žiedinę sankryžą, su projektuotojais po aptarimo savivaldybėje vykome į vietą ir tikrai turėjome apie ką pasikalbėti, radome bendrų ūkiškų sprendimų.
Tai bus dviejų eilių žiedinė sankryža, į kurią tiek įvažiuoti, tiek išvažiuoti bus galima tik iš vienos juostos. Vidinė sankryžos dalis bus skirta tiems, kurie važiuoja ne į pirmą išvažiavimą iš žiedo“, - kalbėjo K. Žuromskas.
Anot jo, minėta sankryža bus rekonstruota siekiant padidinti eismo saugumą. Sankryžoje bus įrengtas apšvietimas, o pėsčiųjų perėjos bus apšviesto papildomai ir įrengtos saugumo salelės. Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankirta bus rekonstruota iš kasmet miesto savivaldybei Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų.
„Pavasarį turėsime projektą, vyks pirkimų procedūros, vasarą turėtų prasidėti darbai, tai manau, kad kitais metais, tokiu pačiu metu turėtume stovėti jau prie žiedinės sankryžos“, - užmojų sankryžą rekonstruoti kaip įmanoma greičiau neslėpė administracijos direktoriaus pavaduotojas.
Susitikime su projektuotojais dalyvavęs Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas, respublikinės saugaus eismo komisijos narys Rimvydas Anusauskas teigė, kad žiedinė sankryža suprojektuota gerai ir tokių nesusipratimų, kokie kasdien vyksta kertant Naujosios, Vilties ir Jazminų gatvių žiedinę sankryžą neturėtų būti.
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...edine-sankryza
Comment
-
15 min.lt 2017.01.24
Specialistai paaiškino, kaip važiuoti naująja Kauno turbožiedine sankryža
Kauno Šilainių mikrorajone, Baltų prospekto ir Žiemgalių gatvės sankirtoje, praėjusių metų rudenį pradėti pirmosios Kaune turbožiedinės sankryžos įrengimo darbai visiškai baigti. Kauno miesto savivaldybė paaiškina, kaip tinkamai važiuoti naująją sankryža.
Įvažiuojant į žiedą iš Baltų prospekto nuo Žemaičių plento iš pirmosios juostos galima patekti į IX forto gatvę (dešinėje) bei judėti tiesiai Baltų prospektu. Įvažiavus į žiedą antrąja eismo juosta galima judėti tiesiai Baltų prospektu, pasukti į Žiemgalių gatvę bei apvažiavus žiedą grįžti į Baltų prospektą Žemaičių plento link
Tuo tarpu įvažiuojant į žiedą Baltijos prospektu nuo Prūsų gatvės pusės, dešinįjį posūkį reikėtų atlikti prieš žiedą įrengtoje nuovažoje. Įvažiavus į žiedą pirmąja eismo juosta, žiedu galima judėti tiesiai Baltijos prospektu. Įvažiavus į žiedą antrąja eismo juosta, galima judėti tiesiai Baltijos prospektu, pasukti į IX forto gatvę bei apsukus žiedą sugrįžti į Baltų prospektą Prūsų gatvės link.
Įvažiuojant į žiedą iš IX forto bei Žiemgalių gatvių pirmąja juosta galima sukti tik dešinėn į Baltijos prospektą, kitomis kryptimis galima važiuoti tik iš antrosios eismo juostos.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...yza-221-745426
Comment
-
Pedagoginis žiedas
Sveiki, forumiečiai.
Šiandien su draugais bevažiuodami Pedagoginiu žiedu susiginčijome, kaip galima išvažiuoti iš žiedo link estakados? Pats žiedas yra 3 juostų, taigi 3 yra skirta tik važiavimui aplink, 2 juosta šiuo atveju arba toliau važiuoti žiedu, arba sukti link estakados. 1-oji juosta tik link estakados. Bet čia ir kilo klausimas, ar galima prieš pat išvažinėjant rikiuotis į dešiniausią juostą, kuri yra papildoma atvažiuojantiems nuo Konstitucijos pr.? (mėlyna rodyklė). Ten lyg yra punktyrinė linija, ir kas šiuo atveju būtų kaltas įvykus avarijai? Žiedu važiuojantys turi pirmumo teisę, bet šita juosta kaip ir atskira.
دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąSveiki, forumiečiai.
Šiandien su draugais bevažiuodami Pedagoginiu žiedu susiginčijome, kaip galima išvažiuoti iš žiedo link estakados? Pats žiedas yra 3 juostų, taigi 3 yra skirta tik važiavimui aplink, 2 juosta šiuo atveju arba toliau važiuoti žiedu, arba sukti link estakados. 1-oji juosta tik link estakados. Bet čia ir kilo klausimas, ar galima prieš pat išvažinėjant rikiuotis į dešiniausią juostą, kuri yra papildoma atvažiuojantiems nuo Konstitucijos pr.? (mėlyna rodyklė). Ten lyg yra punktyrinė linija, ir kas šiuo atveju būtų kaltas įvykus avarijai? Žiedu važiuojantys turi pirmumo teisę, bet šita juosta kaip ir atskira.
Atvaizdas
Comment
Comment