Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko matyti pvz.: Prancūzijoje mažus tuneliukus po žiedais po vieną juostą tik lengviems. Užima mažai vietos, pigi statyba nes trumpas ir negilus, nuima kokius 80% atitinkama kryptimi. Manau idealiai tiktų Antakalnio/Kosciuškos kryptimi.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Teko matyti pvz.: Prancūzijoje mažus tuneliukus po žiedais po vieną juostą tik lengviems. Užima mažai vietos, pigi statyba nes trumpas ir negilus, nuima kokius 80% atitinkama kryptimi. Manau idealiai tiktų Antakalnio/Kosciuškos kryptimi.
      Tikrai taip. Galėtu būti iš vis tik viena juosta tame tuneliuke, o eismas reversinis: iš ryto Antakalnis - Centras, vakare atvirkščiai.
      Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.14, 08:47.

      Comment


        Nereikia didelių tyrimų. Šalia yra žiedas kur I juosta - I ir II išvažiavimai, II juosta - II ir III ir IV išvažiavimai. Kamščiai tikrai sumažėjo. O Petr-Povilo žiede anksčiau kamštis buvo II juosta, nes I buvo nereikalinga. Dabar susikeitė vietomis ir tiek. Juk vietos ir čia buvo, o visi 4 išvažiavimai yra vienodai svarbūs (nėra, kad į kiemą). Olandų g. kamštis sumažėjo (čia kažkodėl yra I į I-II, II į II-III-IV išvažiavimus).

        http://www.15min.lt/images/photos/61...ee85594332.jpg

        vs

        http://www.15min.lt/images/photos/61...ee83e34953.jpg
        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.09.14, 08:49.

        Comment


          Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
          Tikrai taip. Galėtu būti iš vis tik viena juosta tame tuneliuke, o eismas reversinis: iš ryto Antakalnis - Centras, vakare atvirkščiai.
          Ten gerokai didesnis srautas Olandų g. - Žirmūnų tiltas ir atvirkščiai. Antakalnio ir Kosciuškos g. užsikemša ne dėl labai didelio srauto, o dėl mažos žiedo savireguliacijos, kai viena kryptimi eismas vyksta praktiškai nepertraukiamai, dėl to ir planuojama ten įrengti normalią reguliuojamą sankryžą.
          Flickr

          Comment


            Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
            Tikrai taip. Galėtu būti iš vis tik viena juosta tame tuneliuke, o eismas reversinis: iš ryto Antakalnis - Centras, vakare atvirkščiai.
            Tada reikėtų statyti atitvarus, kad koks nors žioplys neįvažiuotų nepastebėjęs draudžiamojo šviesoforo.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Ten gerokai didesnis srautas Olandų g. - Žirmūnų tiltas ir atvirkščiai. Antakalnio ir Kosciuškos g. užsikemša ne dėl labai didelio srauto, o dėl mažos žiedo savireguliacijos, kai viena kryptimi eismas vyksta praktiškai nepertraukiamai, dėl to ir planuojama ten įrengti normalią reguliuojamą sankryžą.
              Taip ir yra, bet visomis kryptimis eismas nors ir lėtokai, bet juda, išskyrus kryptį Kosciuškos g. - Antakalnis. Ši kryptis kemšasi labiausiai.
              Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.14, 09:45.

              Comment


                Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                Taip ir yra, bet visomis kryptimis eismas nors ir lėtokai, bet juda, išskyrus kryptį Kosciuškos g. - Antakalnis. Ši kryptis kemšasi labiausiai.
                Iš Kosciuškos g. įvažiuoti į žiedą vakarais iš vis neįmanoma, kartais vienas automobilis turi laukti kelias minutes ir neapsikentęs naglai lįsti prieš kitus automobilius, nes žiedu visąlaik nenutrūkstamai juda eismas į Olandų g. Žirmūnų žiede kažkaip eismas tolygiau juda visomis kryptimis.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                  Pro Olandų žiedą važinėju kasdieną. Kostciuškos gatvėje (kryptis link Antakalnio), pirmoje juostoje kamštis formuojasi jau tik pravažiavus pėsčiųjų šviesoforą prie Kalnų parko. Tuo tarpu antra juosta beveik laisva. Kai kurie pjauna antrąja juosta, o prieš žiedą bendo ilysti į pirmąją, nes nelygis stovėti kamštyje, tačiau čia jų niekas mielai nepraleidžia, nes atstovėjus ilgoje eilėje kažkaip mielanorišku būti nebesinori. Troleibusai nestovi kamštyje ir važiuoja iki pat stotelės antrąja juosta ir iš jos bando įsiukti tiesiai į stotelę. Vairuotojai stovintys pirmoje juostoje troleibusus praleidžia, bet kai jų atvažiuoja net keli darosi bardakas.

                  Jei reikia į Antakalnį nuo centro, gal verta atvažiuoti Kostciuškos gatvė (kryptis link Antakalnio) antra juosta, žiede apsukt ratą, ir jau esi pirmoje, ir važiuot į Antakalnį.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Iš Kosciuškos g. įvažiuoti į žiedą vakarais iš vis neįmanoma, kartais vienas automobilis turi laukti kelias minutes ir neapsikentęs naglai lįsti prieš kitus automobilius, nes žiedu visąlaik nenutrūkstamai juda eismas į Olandų g. Žirmūnų žiede kažkaip eismas tolygiau juda visomis kryptimis.
                    Taip, todėl iš centro į Antakalnį geriau važiuoti pro Žirmūnus.

                    Comment


                      Parašė mayro Rodyti pranešimą
                      Jei reikia į Antakalnį nuo centro, gal verta atvažiuoti Kostciuškos gatvė (kryptis link Antakalnio) antra juosta, žiede apsukt ratą, ir jau esi pirmoje, ir važiuot į Antakalnį.
                      Šitame žiede sukti ratų nekertant ištisinių juostų ir nepažeidžiant taisyklių negalima. Privalai išvažiuoti iš žiedo ten kur numato juostos kryptis.
                      Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.14, 10:57.

                      Comment


                        Įvažiuojant antra juosta iš Kosciuškos g ir apsukus ratą atsiduriam antroje juostoje prieš Kosciuškos g (už jos - pirmoje) - nematau, kur būtų kertama ištisinė linija:
                        Paskutinis taisė digital; 2016.09.14, 11:03.

                        Comment


                          Neprivalai. Gali "punktyruose" persirikiuot.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Prie kiekvieno dalyko reikia priprasti. "Ant popieriaus" tvarka atrodo fainai. Bet reikia politinės valios ją išlaikyti bent kelis mėnesius, kad įprastų ir išnaudotų jos galimybes, o tada spręsti. Na, ir pažiūrėt kas su sankryžos prieigom iš toliau gaunasi.

                            Comment


                              Parašė mayro Rodyti pranešimą
                              Jei reikia į Antakalnį nuo centro, gal verta atvažiuoti Kostciuškos gatvė (kryptis link Antakalnio) antra juosta, žiede apsukt ratą, ir jau esi pirmoje, ir važiuot į Antakalnį.
                              Bet dėl tokių manevrų žiedas dar labiau užsikimš.

                              Comment


                                Hmm, Iš Kosciuškos gatvės įvažiavus į žiedą iš antros juostos ir norint važiuoti į Antakalnį apsukant visą ratą, nereikia niekur persirikiuoti. Tiesiog atkarpėlėje pie UK ambasados toliau važiuoti ta pačia juosta laikantis kairės. Toliau prie išvažiavimo į Kosciuškos g. patenkam į antrą justą, kuri vėliau sėkmingai išveda link Antakalnio.

                                Atrodo lyg ir viskas tesinga, bet abejoju ar taip yra. Paprastas dalykas: prieš pradedant šią mirties kilpą, į žiedą įvažiuojame iš Kosciuškos g. antros juostos, o ten stovi juostų kryptis nurodantys ženklai, kurie labai aiškiai nurodo, kad iš antros juostos galima važiuoti tik į Žirmūnus.
                                Per kažkuria TV laidą automobilistams buvo aiškinama kaip reikia važiuoti šiose turbo žieduose ir kokis tai išmintingas dėdė paaiškino, kad žiede sukti ratų negalima ir net suklydęs privalai išvažiuoti ten kur nurodo ženklai.
                                Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.14, 12:35.

                                Comment


                                  Tas dėdė turėjo omenyj suklydimą toj vietoj, kur ištisinės, o ne ten, kur punktyrai.

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    Tas dėdė turėjo omenyj suklydimą toj vietoj, kur ištisinės, o ne ten, kur punktyrai.
                                    Ne, tas dėdė labai aiškiai pasakė, kad galima važiuoti tik ten kur prieš žiedą nutodo ženklai. Ženklai niekur nerodo pilno apskritimo, todėl dėdė ir pabrėžė, kad šiose turbo žieduose ratų sukti negalima ir tai bus traktuojama kaip pažeidimas, nesilaikymas ženklų įrengtų prieš žiedą.

                                    Comment


                                      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                                      Ne, tas dėdė labai aiškiai pasakė, kad galima važiuoti tik ten kur prieš žiedą nutodo ženklai. Ženklai niekur nerodo pilno apskritimo, todėl dėdė ir pabrėžė, kad šiose turbo žieduose ratų sukti negalima ir tai bus traktuojama kaip pažeidimas, nesilaikymas ženklų įrengtų prieš žiedą.
                                      Važiuojant žiedu toliau ženklai rodo kitaip, todėl jokio pažeidimo nepadarysi.

                                      Comment


                                        Šiandien apie 19h Kosciuškos gatvė.

                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Važiuojant žiedu toliau ženklai rodo kitaip, todėl jokio pažeidimo nepadarysi.
                                          Taip išeitu, kad antra juosta ivažiavus į žiedą galima išvažiuoti bet kuriame išvažiavime? Tai kodėl tada prieš žiedą net kelis kartus besikatojantys ženklai nurodo kur galima važiuoti iš konkrečios juostos, net gatvės surašytos. Tai kodėl tada pvz. prie vienų įvažiavimų kabantys ženklai nuorodo, kad galėsi išvažiuoti pvz. tik trečiame išvažiavime, o prie kitų ivažiavimų kabantys ženkali nurodo, kad galėsi išvažiuoti pvz. trečiame ir ketvirtame išvažiavime, t.y. grįžti atgal į tą pačią gatvę. Nemačiau nei vieno ženklo kuriame būtų parodytas pilnas apskirtimas leidžiantis apsukti visą žiedą ir toliau važiuoti žiedu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X